۱۵ ترکیب رنگ سال ۲۰۲۴

موسسه رنگ پنتون در تاریخ ۱۶ آذر ماه سال ۱۴۰۲، به طور رسمی رنگ هلویی را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ اعلام کرد. بهترین ترکیب رنگ سال ۲۰۲۴ شامل رنگ هلویی با طوسی، نقره‌ای یا سفید است. در این مقاله به بهترین ترکیب رنگ سال ۲۰۲۴ می‎ردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

رنگ سال ۲۰۲۴ اعلام شد

بر اساس خبر رسمی اعلام شده از سوی وب سایت پنتون، رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی شد. موسسه پنتون اعلام کرد که برای سال ۲۰۲۴، رنگ هلویی معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین ست رنگ سال ۲۰۲۴، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

رنگ سال ۲۰۲۴ پنتون

طراحان داخلی، مشاوران شرکت‌های تولیدکننده رنگ و دیگر متخصصان صنعت رنگ، زمانی که مشتریانشان در حال بازسازی و خرید آثار هنری هستند، می‌خواهند بدانند چه رنگی جدید یا ترند است، به موسسه پنتون مراجعه می‌کنند.

اگر یک هنرمند هستید یا قصد رنگ‌آمیزی مغازه یا خانه خود را دارید، احتمالا با طراحان داخلی و دکوراتورها کار کرده‌اید؛ بنابراین داشتن اطلاعاتی در مورد روند رنگ سال برای شما مفید خواهد بود. وقتی رنگ مورد استفاده و بازار (بر اساس مد روز) با هم سازگاری داشته باشند، راهی برای افزایش فروش باز می‌شود.

موسسه پنتون اعلام کرده است که رنگ نارنجی-قرمز را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد. بنابراین شما نیز پیش از اعلام این رنگ به صورت رسمی، بهتر است که ذهن و برنامه‌های خود را با رنگ نارنجی-قرمز هماهنگ کنید.

رنگ سال

رنگ سال یک روند کلی است که موسسه پنتون هر ساله آن را به عموم جامعه جهانی معرفی می‌کند. انتخاب این رنگ بر ترندهای رنگ دکوراسیون داخلی، لباس، مد، خودرو و بسیاری موارد دیگر تاثیر زیادی می‌گذارد. در ادامه قصد داریم تا شما را با رنگ‌ سال در طول بازه زمانی ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۳ آشنا کنیم.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ سال ۲۰۲۳

در سال گذشته، موسسه پنتون یک رنگ قرمز مایل به ارغوانی به نام «Viva Magenta» به عنوان گزینه اصلی رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب کرد که البته دور از انتظار نبود. زیرا بسیاری از کارشناسان حوزه رنگ معتقد بودند که رنگ سال ۲۰۲۳ یک رنگ از خانواده رنگ‌های گرم خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ سال ۲۰۲۳، مقاله «رنگ سال ۲۰۲۳ مشخص شد | رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۳ را بشناسید» را وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

رنگ سال جدید

به گفته کارشناسان موسسه رنگ پنتون، رنگ سال ۲۰۲۴ مملو از نوستالژی هستند اما در عین حال بیانگر تغییر و دگرگونی است. این رنگ‌ها باعث می‌شود که بتوانیم روشی مثبت‌ برای زندگی در پیش بگیریم. در واقع حس جدیدی از آزادی در این پالت‎های خاطره‌ انگیز و در عین حال آشنا منعکس می‌شود که درب جدیدی را به روی کشف پتانسیل خلاق ما برای تجسم مجدد آینده باز می‌کند.

مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پنتون گفت: با تقویت تخیل و آزادسازی روح هنری منحصر به فرد خود، ما قادر خواهیم بود تا خود را به روش‌های خلاقانه تری بیان کنیم. ترکیبی هماهنگ از رنگ‌های آشنای قدیمی، خاطره انگیز و البته معاصر که امید را در دل ما زنده نگه می‌دارد.

رنگ سال ۱۴۰۳

برای بهار و تابستان سال ۱۴۰۳، احتمالا طیف اصلی رنگ به سمت رنگ‌هایی مانند هلویی، صورتی، قرمز، آبی و سبز برود. با این حال در حال حاضر چیزی مشخص نیست و باید منظر ماند که موسسه رنگ pantone، چه رنگی را برای سال آینده معرفی خواهد کرد.

روند رنگی برای پاییز و زمستان سال ۱۴۰۳، رفتن به سمت رنگ‌های ظریف مانند رنگ قرمز،خاکستری، زرد، قهوه ای و صورتی خواهد بود.

رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی است

بهترین رنگ‌های سال ۱۴۰۳ عبارتند از:

  • سبز
  • خاکستری
  • یاسی
  • نارنجی
  • آبی کهکشانی

رنگ ترند سال ۱۴۰۳

خیلی از افراد منتظر ترندهای رنگ سال ۱۴۰۳ هستند. پیش‌‍بینی‌ها بر این موضوع تاکید می‌کند که رنگ ترند سال ۱۴۰۳، به سمت ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم خواهد رفت.

رنگ‌های ترند سال ۱۴۰۳ عبارتند از:

  • رنگ خاکستری
  • رنگ آبی
  • رنگ نارنجی
  • رنگ بنفش
  • رنگ سرمه‌ای
  • رنگ هلویی
  • رنگ یاسی
  • رنگ سبز مریم گلی

رنگ‌ سال ۲۰۲۴

بسیاری از کارشناسان معتقدند که رنگ سال ۲۰۲۴ یک رنگ از خانواده رنگ‌های آرامش بخش مانند هلویی خواهد بود. با این حال باید منتظر ماند و دید که موسسه پنتون چه رنگی را به عنوان رنگ سال جدید میلادی انتخاب خواهد کرد.

در ادامه به رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴ اشاره خواهیم کرد. رنگ‌های احتمالی برای سال ۲۰۲۴ یا رنگ سال ۱۴۰۳ شامل رنگ گلبهی، سبز ارتشی، خاکستری، فیروزه‌ای روشن، سبز فسفری، صورتی، آبی اقیانوسی، یاسی، قهوه‌ای، سبز مریم گلی، هلویی، آبی کبالت و اسطخودوسی می‌شود که در ادامه به توضیح ویژگی‌های هر کدام می‌پردازیم.

رنگ نارنجی قرمز (red orange)

یکی از گزینه‌های احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴، رنگ نارنجی قرمز (red orange) است. همانطور که از نام آن پیداست، نارنجی قرمز تلاقی بین این دو رنگ است. این یک رنگ بازیگوش، پرانرژی و جذاب است که می‌تواند نماد سلامتی و سرزندگی باشد.

نارنجی قرمز یک سایه نارنجی مایل به قرمز با کد هگز #FF4433 است که در چرخه رنگ بیشتر به سمت نارنجی گرایش دارد تا قرمز.

از طرف دیگر رنگ نارنجی قرمز را با رنگ های صورتی ترکیب کنید تا حسی زنانه به وجود آید. نارنجی قرمز نیز به زیبایی با بنفش و زرد و هر رنگ دیگری که انتظار دارید در طبیعت ببینید، ست می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه جستجو بر اساس رنگ در وب سایت مینیاتور، رنگ نارنجی قرمز را به عنوان گزینه‌ احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ در دکوراسیون داخلی امتحان کنید.

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ نارنجی

نارنجی یک رنگ در طیف گرم است که نماد ماجراجویی، شادابی، جوانی، نشاط و شور محسوب می‌شود. این رنگ به راحتی با رنگ‌های آبی، قرمز، سفید، مشکی، کرم، ارغوانی، صورتی و قهوه‌ای قابلیت ست شدن دارد.

رنگ نارنجی در انواع نارنجی روشن و تیره تقسیم‌بندی می‌شود. با این حال، مکمل رنگی نارنجی، رنگ سبز و خاکستری است.

رنگ‌ سال ۲۰۲۴

رنگ گلبهی

رنگ‌ سال ۲۰۲۴

یکی از گزینه‌های احتمالی برای رنگ سال ۲۰۲۴ رنگ گلبهی است. این رنگ یک سایه مایل به خاکی دارد که هم آرامش بخش است و هم شاد. رنگ گلبهی گزینه مناسبی برای پذیرایی و آشپزخانه است که به جوان‌سازی خانه کمک می‌کند.

رنگ گلبهی یک رنگ قرمز مایل به نارنجی است که به عنوان یک رنگ گرم، پر جنب و جوش، پر از احساس شادی، اشتیاق، انرژی و خلاقیت شناخته می‌شود. برای خرید رنگ گلبهی به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

در طراحی داخلی، رنگ گلبهی اغلب به عنوان یک رنگ برجسته برای افزودن گرما و پرسپکتیو به محیط استفاده می شود. از این رنگ می‌توان برای رنگ آمیزی دیوار در کنار رنگ براق کوسن، پرده، یا فرش تیره استفاده کرد. هنگامی که رنگ گلبهی با رنگ های خنثی مانند سفید، بژ یا خاکستری همراه شود، تضاد چشمگیری به وجود می‌آورد.

در دنیای مد، رنگ گلبهی یک انتخاب محبوب برای پوشیدن لباس‌های پاییزی و زمستانی است؛ به خصوص برای رنگ پلیور، مانتو و روسری. همچنین شما می‌‎توانید این رنگ را با رنگ‌های گرم و خاکی مانند قهوه ای، سبز زیتونی یا زرد خردلی ترکیب کنید تا ظاهری زیبا و منحصربه فرد برای رنگ لباس‌های خود ایجاد کنید.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ سبز ارتشی

رنگ‌ سال ۲۰۲۴

رنگ سبز ارتشی به عنوان یکی از رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴ از ترکیب رنگ سبز و رنگ خاکستری ساخته می‌شود. بسته به میزان رنگ سبز و خاکستری در ترکیب، می‌توان به نتایج متفاوتی رسید. این رنگ به عنوان یک رنگ گرم و هماهنگ با دیگر رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی، لباس‌ها و محصولات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به خوبی با رنگ‌هایی مانند سفید، خاکستری، زرد و سبز ست می‌شود.

با این حال، رنگ سبز ارتشی ریشه در مبارزه دارد و البته فضایی زیبا و جذاب ایجاد می‌کند. همانطور که سایه‌های تیره در خانه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، این رنگ عمیق در فضاهای بسته مانند خانه‌های آپارتمانی، یک همه کاره است و قدرت را از تمام زوایا منعکس می‌کند.

بنابراین رنگ سبز ارتشی یک رنگ گرم و خاکی است که شباهت زیادی به لباس‌های افراد ارتشی دارد. این رنگ با ته رنگ قهوه‌ای، احساس آرامش، صلح و هماهنگی را به وجود می‌آورد. برای خرید رنگ سبز ارتشی به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

در طراحی داخلی، سبز ارتشی رنگ محبوبی برای دیوارها، مبلمان و لوازم دکوری است. به طوری که می‌توان آن را با رنگ‎های گرم و خنثی مانند سرخابی، قهوه ای، خاکستری و زرد ترکیب کرد تا فضایی دنج و جذاب ایجاد کند.

در دنیای مد و فشن، سبز ارتشی به یک رنگ اصلی برای لباس‌های الهام گرفته از لباس‌های ارتشی تبدیل شده است و اغلب در ژاکت‌ها، شلوارها و لباس کار استفاده می‌شود. همچنین به خوبی با سایر رنگ های خاکی مانند قهوه ای و رنگ‌های روشن مانند زرد مرجانی یا خردلی قابلیت ست شدن دارد.

به طور کلی، سبز ارتشی به عنوان گزینه مهم برای رنگ سال ۲۰۲۴ یک رنگ همه کاره است که در دکوراسیون منزل، مد و حتی طراحی خودرو و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ طوسی

رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

طوسی به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ یک رنگ خنثی است که از ترکیب مشکی و سفید ساخته می‌شود. در طراحی داخلی، طوسی رنگ محبوبی برای دیوارها، مبلمان و آکسسوار خانه است.

وقتی با رنگ‌های پاستلی ترکیب می‌شود، می‌تواند فضایی آرام‌بخش ایجاد کند. از طرفی وقتی با رنگ‌های تیره‌تر ترکیب شود، ظاهری جسورانه و دراماتیک به وجود می‌آورد.  

طوسی همچنین به عنوان پس زمینه ای برای آثار هنری یا سایر عناصر تزئینی به خوبی عمل می‌کند. در نتیجه رنگ‌های تیره‌ مانند طوسی به ایجاد ظاهری جسورانه و تازه در اغلب فضاها کمک می‌کنند. همچنین اضافه کردن رنگ خاکستری به دکوراسیون داخلی، حس اعتماد به نفس و فردیت را برمی انگیزد.

در دنیای مد، طوسی یک رنگ جاودانه است که اغلب به عنوان پایه‌ای خنثی برای لباس‌ها استفاده می‌شود. این رنگ به راحتی می‌توان با اغلب  رنگ‌ها و بافت‌های مختلف ست کرد تا سبک‌های متفاوتی از کژوال تا رسمی ایجاد کرد.

سایه‌های روشن تر طوسی اغلب در لباس های تابستانی و بهاری استفاده می شود، در حالی که سایه های تیره تر در پاییز و زمستان رایج است.

رنگ طوسی نیز یک انتخاب رنگ محبوب در طراحی صنعتی و خودرو است. به دلیل ظاهر شیک و مدرنی که دارد اغلب برای ماشین آلات، لوازم خانگی و نمای بیرونی خودرو استفاده می شود. برای خرید رنگ طوسی به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ فیروزه ای روشن

رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ فیروزه‌ای روشن به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ یکی از رنگ‌های بسیار جذاب و دلنشین است که از ترکیب دو رنگ اصلی آبی، سبز و مقداری خاکستری درست می‌شود. این رنگ بر خلق و خوی روزمره تاثیر زیادی دارد؛ به طوری که احساس ابراز وجود را تشویق و حس تعادل و آرامش را برای افراد به ارمغان می‌آورد. برای خرید رنگ فیروزه ای روشن به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

در طراحی داخلی، رنگ فیروزه‌ای روشن رنگ محبوبی برای دیوارهای خانه است. این رنگ به خوبی با رنگ‌های سفید، کرم، بژ و خاکستری روشن ترکیب می‌شود تا درنتیجه بتواند فضایی آرام و ظریف ایجاد کند. همچنین در تم الهام گرفته از رنگ‌های ساحلی استفاده می‌شود؛ زیرا تداعی گر رنگ آب و آسمان است. در دنیای مد و فشن، فیروزه ای روشن یک رنگ مرسوم است که اغلب در لباس بافتنی، جین و سایر لباس‌های غیر رسمی استفاده می‌شود.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ سبز فسفری

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ سبز فسفری به عنوان یکی از گزینه‌های رنگ سال ۲۰۲۴ یکی از رنگ‌های باشکوه و جذاب است که برای دکوراسیون داخلی، پارچه‌ها و غیره استفاده می‌شود. این رنگ با ترکیب دو رنگ اصلی زرد و آبی به وجود می‌آید. میزان هر کدام از این دو رنگ می‌تواند باعث تغییر در نوع و سطح رنگ سبز فسفری شود. همچنین می‌توان با کمی تغییر در ترکیب این دو رنگ، شفافیت و شدت رنگ سبز فسفری را تغییر داد.

این رنگ، ما را به زندگی دیجیتال و طبیعت پیرامون متصل می‌کند. به همین خاطر از این رنگ به عنوان یک رنگ پر شور و نشاط آور نام می‌برند. به طوری که اغلب نوجوانان و جوانان میل به استفاده کردن از این رنگ جذاب را دارند.  با این حال، سبز فسفری یک رنگ روشن و پر جنب و جوش است که احساس سرزندگی و انرژی را تداعی می‌کند.

در دنیای مد و فشن، سبز فسفری اغلب در لباس های ورزشی و لباس های غیررسمی مانند تی شرت و شورت استفاده می‌شود. این رنگ یک انتخاب محبوب برای لباس‌های تابستانی است؛ زیرا به خوبی با سایر رنگ های روشن مانند صورتی، زرد و آبی ست می‌گردد. برای خرید رنگ سبز فسفری به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

در زمینه طراحی داخلی، سبز فسفری (به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴) را می‌توان به عنوان یک رنگ برجسته برای اضافه کردن به اتاق استفاده کرد. با رنگ‌های خنثی مانند سفید و خاکستری و همچنین با سایه‌های تیره مانند آبی سرمه ای و مشکی به خوبی کار می‌کند.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ صورتی

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ صورتی به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ از ترکیب رنگ‌های قرمز و سفید درست می‌شود. رنگ صورتی نیز از طیف وسیعی از موتیف‌ها برخوردار است که به ترتیب نسبت و ترکیب رنگ‌های قرمز و سفید، متفاوت خواهد بود.

برای مثال، با ترکیب قرمز و سفید در نسبت‌های مختلف، می‌توان به رنگ‌های صورتی روشن، صورتی خاکستری و طوسی، صورتی روشن با پس‌زمینه‌ قهوه‌ای و غیره دست پیدا کرد. در کل، ترکیب‌های مختلف رنگ قرمز و سفید، باعث تولید چندین و چند طیف از رنگ‌ صورتی می‌شود.

از طرفی، رنگ صورتی اغلب با عشق، اشتیاق و قدرت همراه است. در دنیای مد و فشن، صورتی اغلب در لباس‌های رسمی، شب و لوازم جانبی مانند کفش و کیف دستی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان آن را با رنگ‌های خنثی مانند مشکی و سفید ست کرد تا ظاهری شیک و در عین حال پیچیده ایجاد کند.

برای خرید رنگ صورتی به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

در طراحی داخلی، رنگ صورتی را می‌توان به عنوان یک رنگ برجسته برای افزودن پرسپکتیو و عمق به اتاق استفاده کرد؛ به ویژه هنگامی که با رنگ‌های خنثی مانند بژ یا خاکستری همراه می‌شود. زیرا کنتراست قابل توجهی به وجود می‌آورد.

همه چیز درباره ترکیب رنگ صورتی

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ آبی اقیانوسی

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ آبی اقیانوسی به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ یکی از رنگ‌های محبوب و البته خنثی است که بسیاری از افراد در دکوراسیون داخلی، لباس‌، صنعت و غیره از آن استفاده می‌کنند. این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های آرامش‌بخش و زیبا، باعث ایجاد حسی از آرامش و سکون درمحیط می‌شود.

آبی اقیانوسی به دلیل شباهتش با آب دریا، تداعی گر حسی عمیق و بی کران از اقیانوس‌ است. این رنگ می‌تواند حسی از قدرت و شخصیت به محیط بدهد. این رنگ مجلل، جلوه ای متالیک یا درخشان دارد. برای خرید رنگ آبی اقیانوسی به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

در طراحی داخلی، آبی اقیانوسی می‌تواند به عنوان یک رنگ برجسته برای ایجاد جلوه‌ای چشمگیر در دیوارها استفاده شود. همچنین با موتیف‌های روشن تر مانند سفید و کرم و رنگ‌های تیره تر مانند آبی سرمه ای و خاکستری زغالی به خوبی کار می‌کند.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ یاسی

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ یاسی به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ از ترکیب آبی و قرمز ساخته شده است که سایه‌هایی از رنگ صورتی در آن وجود دارد. این رنگ به عنوان یک رنگ خنثی شناخته می‌شود که در طراحی داخلی و پوشاک محبوب است. همچنین رنگ یاسی در برخی موارد، به‌ عنوان جایگزینی مناسب برای رنگ قهوه‌ای استفاده می‌شود.

در دنیای مد، رنگ یاسی اغلب در استایل‌های مختلف، از لباس های غیررسمی تا رسمی استفاده می ‌شود. همچنین می‌‎توان برای رنگ لوازم جانبی مانند جواهرات، کیف دستی و کفش نیز مورد استفاده قرار داد. برای خرید رنگ یاسی به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

در طراحی داخلی از رنگ یاسی برای ایجاد فضایی ملایم و آرام استفاده می‌کنند؛ به طوری که انتخابی محبوب برای اتاق خواب و مهد کودک به حساب می‌آید. تبدیل کرد. همچنین می‌تواند به عنوان یک رنگ برجسته برای افزودن شخصیت و گرما به دیوار دکوراسیون داخلی استفاده شود.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ قهوه‌ای

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ قهوه‌ای به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ با استفاده از رنگ‌های اصلی و ثانویه ساخته می‌شود. به طوری که برای درست کردن این رنگ، باید رنگ قرمز، سیاه و زرد را با یکدیگر ترکیب کنید. در ضمن شما می‌توانید با ترکیب رنگ قرمز و سبز نیز به رنگ قهوه‌ای دست پیدا نمایید.

علاوه بر این، رنگ قهوه‌ای به عنوان یک رنگ گرم و آرامش بخش، الهام بخش صرفه جویی و استفاده درست از منابع کره زمین در دنیای مصرف‌ گرای امروز است. برای خرید رنگ  قهوه‌ای  به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

این گزینه احتمالی برای رنگ سال ۲۰۲۴ منعکس‌کننده خلق و خوی رو به رشد و نوستالژی است که بوی اصالت را به محیط اضافه می‌کند. خاکی بودن، راحتی و ثبات ، جزو ویژگی‌های ذاتی رنگ قهوه‌ای  به حساب می‌آید.

در طراحی داخلی، قهوه‌ای یک انتخاب محبوب برای ایجاد فضاهای گرم و جذاب است. شما می‌توانید از آن برای افزودن بافت و عمق بیشتر در دیوار اتاق استفاده کنید. قهوه‌ای اغلب در سبک‌های طبیعی یا روستایی استفاده می‌شود و حس فضای بیرون را به داخل می‌آورد.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ سبز مریم گلی

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ سبز مریم‌گلی به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ یک رنگ سبز روشن است که با افزودن کمی رنگ صورتی و زرد ساخته می‌شود. همچنین سبز مریم گلی یک رنگ سبز ملایم است که شباهت زیاد به رنگ برگ‌های خشک مریم گلی دارد. برای خرید رنگ سبز مریم گلی به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

این رنگ سال ۲۰۲۴ اغلب به عنوان سبز مایل به خاکستری توصیف می شود که برای دکوراسیون داخلی، دنیای مد و غیره مناسب است. همچنین یک رنگ محبوب برای محصولات سازگار با محیط زیست و پایدار است؛ زیرا نشان دهنده رشد، طبیعت و تعادل است.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ هلویی

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ هلویی به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ یک رنگ طبیعی و آرامش بخش است که از ترکیب رنگ صورتی و نارنجی درست  می‌شود. این رنگ معمولا به عنوان رنگ پر کاربرد در دکوراسیون داخلی خانه، پوشاک و لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جمله ویژگی‌های رنگ هلویی در دکوراسیون داخلی می‌توان به بهبود خلق و خوی فضا، شادابی، و آرامش بی حد و حصر اشاره کرد. برای خرید رنگ هلویی به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ آبی کبالت

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ آبی کبالت به عنوان گزینه احتمالی رنگ سال ۲۰۲۴ یکی از پرطرفدار‌ترین رنگ‌های خانواده آبی است که به خوبی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود تا نتیجه‌ای متفاوت و زیبا به دست آید.

بهترین ترکیب برای رنگ آبی کبالت شامل رنگ طوسی، خاکستری، قهوه‌ای تیره و زرد است. همچنین با ترکیب این رنگ با رنگ‌های طبیعی مثل طوسی و سبز، ست زیبا و صمیمی‌ ایجاد می‌شود.

این رنگ یک عمق مسحورکننده ای دارد و احساس آرامش را ایجاد می‌کند. رنگ آبی کبالت اغلب با اعتماد به نفس، هوش و خلاقیت همراه است. برای خرید رنگ آبی کبالت به صورت آماده یا ترکیبی (دستگاه ترکیب رنگ)، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

برای ساختن رنگ آبی کبالت برای دیوار خانه، باید از رنگی استفاده کنید که حاوی رنگدانه آبی کبالت باشد. رنگ‌های موجود در بازار را می‌توان با رنگ سفید مخلوط کرد تا سایه‌های مختلفی از این رنگ ایجاد شود.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ اسطوخودوسی

رنگ سال ۲۰۲۴

برای ساختن رنگ اسطوخودوسی به عنوان یکی از رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴ باید رنگ بنفش و مقداری رنگ سفید را با یکدیگر مخلوط کنید. این رنگ باعث ایجاد احساسات مثبت مانند عشق، خوشبختی و آرامش است.

برای کاهش اضطراب و استرس نیز از رنگ اسطوخودوسی استفاده می‌کنند. در کل، رنگ اسطوخودوسی، رنگ احساس و عشق است.

رنگ اسطوخودوسی را می‌توان با رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز یا با رنگ‌های گرم مانند صورتی و زرد ست کرد. این رنگ نماد خلاقیت، ظرافت، نوآوری و مدرنیته است.

جدول رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴

رنگ لباس سال ۱۴۰۳ چه رنگی است

یکی از موضوعات مهم در سال ۱۴۰۳، تغییر رنگ لباس است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که موتیف رنگ لباس در سال آینده به سمت ترکیب رنگ‌های ماجراجویانه خواهد رفت. از جمله رنگ‌های لباس در سال ۱۴۰۳ عبارتند از:

  • آبی کهکشانی
  • بنفش
  • یاسی

رنگ مانتو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است

بهترین رنگ مانتو برای سال ۱۴۰۳ عبارتند از:

  • سبز نعنایی
  • آبی روشن

رنگ مبل سال ۱۴۰۳

بهترین رنگ مبل سال ۱۴۰۳ عبارتند از:

  • رنگ سبز
  • رنگ آبی

رنگ فرش سال ۱۴۰۳ چه رنگی است

احتمالا رنگ فرش در سال ۱۴۰۳ به سمت رنگ‌های خنثی و مدرن خواهد رفت. از جمله رنگ فرش سال ۱۴۰۳ عبارتند از:

  • خاکستری
  • بژ
  • قهوه‌‌ای

جمع‌بندی

در این مقاله به موضوع رنگ‌ سال ۲۰۲۴ یا رنگ سال ۱۴۰۳ پرداختیم. اگر چه موسسه پنتون در سال ۲۰۲۳ یک رنگ گرم از خانواده قرمز را انتخاب کرد اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که رنگ سال جدید میلادی جزو خانواده رنگ‌های سرد است. با این حال تلاش کردیم در این مقاله به رنگ‌هایی بپردازیم که شانس بیشتری برای انتخاب در سال ۲۰۲۴ دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. این مقاله به روز می‌شود.

سوالات متداول

رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟

اگرچه هنوز مشخص نیست که رنگ سال ۲۰۲۴ چیست اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که این رنگ برخلاف رنگ سال ۲۰۲۳ که از خانواده رنگ‌های گرم بود، این بار از خانواده رنگ‌های سرد و ملایم بخواهد بود.

رنگ احتمالی سال ۲۰۲۴ کدام است؟

گزینه‌های مختلفی برای رنگ سال ۲۰۲۴ مطرح شده است که برخی از آن‌ها شامل رنگ یاسی، آبی کبالت، اسطوخودوسی، قهوه‌ ای، صورتی و غیره می‌شود.

چه گروه یا سازمانی رنگ سال را انتخاب می‌کنند؟

موسسه پنتون با همکاری صدها نفر از کارشناسان خبره رنگ در سراسر دنیا، سالانه گرد هم می‌‎آیند تا بر اساس وضعیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، رنگ سال را انتخاب کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید