۰ تا ۱۰۰ رنگ طوسی | ست کردن با رنگ طوسی

اگر به دنیای مدرن علاقه دارید، همین حالا رنگ دکوراسیون خانه خود را به رنگ طوسی تغییر دهید. جسارت تغییر آنجاست که شما بتوانید رنگ طوسی را در کنار رنگ‌های درست و مکمل به کار ببرید. بنابراین ما در این مقاله تلاش داریم تا درباره این موضوع با شما صحبت کنیم که رنگ طوسی چیست و با چه رنگ‌هایی ست می‌شود.

به طوری که در این مقاله قصد داریم تا پیرامون عنوان «بهترین ست رنگ  طوسی»، به موضوعاتی نظیر رنگ طوسی، رنگ طوسی یا توسی، رنگ طوسی روشن، رنگ طوسی تیره، رنگ طوسی از نظر روانشناسی، رنگ طوسی دیوار، رنگ طوسی برای اتاق خواب، رنگ طوسی فیلی، تفاوت رنگ طوسی و نوک مدادی، بهترین مکمل رنگ طوسی، بهترین ترکیب رنگ با طوسی، بهترین رنگ طوسی برای مبل، قیمت رنگ طوسی مات، خرید رنگ طوسی و خرید رنگ طوسی پلاستیک پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

رنگ طوسی

رنگ طوسی یکی از انواع رنگ خاکستری است که مقادیر کمی رنگ آبی دارد. در واقع رنگ خاکستری دارای ترکیب مشکی و سفید است که وقتی مقداری آبی به آن اضافه می‌شود، رنگ  طوسی به دست می‌آید. انواع طیف‌های رنگ طوسی شامل طوسی روشن و طوسی تیره می‌شود.

رنگ طوسی یا توسی

استفاده از هر کدام از واژگان طوسی و توسی مجاز است و یک معنا را منتقل می‌کند. بنابراین بسته به تمایل و راحتی خود جهت معرفی رنگ طوسی، می‌توانید از واژه طوسی یا توسی استفاده نمایید.

جدول بهترین ست رنگ طوسی

رنگ طوسی روشن

رنگ طوسی روشن یکی از بهترین رنگ‌های برای دیزاین اتاق و دکوراسیون داخلی است. اگر به دنبال یک رنگ مدرن و روشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ طوسی روشن استفاده کنید. این رنگ به دنبال ایجاد آرامشی است که انسان‌ها در دنیای ماشینی امروزی به آن نیاز دارند. ست کردن رنگ طوسی روشن با رنگ مشکی، فضای اتاق یک خانه را به یک فضای معاصر و باکلاس تبدیل می‌کند.

رنگ طوسی تیره

تیره بودن رنگ‌ها برای برخی افراد خوشایند است. این موضوع به تمایلات و ذائقه آدم‌ها برمی‌گردد. به طوری که نباید نقطه نظر منفی نسبت به آن داشت. در واقع تیرگی برخی رنگ‌ها می‌تواند زمینه خوشحالی و اشتیاق را در برخی آدم‌ها به وجود آورد. یکی از همین رنگ‌ها که علاوه بر تیره بودن، می‌تواند پیش زمینه خوشحالی افراد را فراهم کند، شامل رنگ طوسی تیره می‌شود. 

رنگ طوسی تیره، یکی از انواع طیف‌های رنگ خاکستری است که وقتی در کنار رنگ خردلی یا زرد قرار می‌گیرد، ترکیب درخشانی از خود به نمایش می‌گذارد. پیشنهاد ما این است که رنگ طوسی را در کنار رنگ‌های گرم و البته روشن مانند طیف رنگ‌های طلایی و زرد استفاده کنید.

رنگ طوسی از نظر روانشناسی

  • نماد اطمینان و اعتماد است.
  • باعث افزایش هوشیاری در آدم‌ها می‌شود.
  • به عنوان یک رنگ سازش‌پذیر و بی طرف شناخته می‌شود.
  • برای نشان دادن استقلال و به رسمیت شناختن هویت آدم‌ها، از رنگ طوسی استفاده می‌شود.
  • این رنگ نماد واضحی از آرامش است که در بلند مدت باعث صرفه‌جویی و ذخیره سازی انرژی افراد می‌گردد.
  • رنگ طوسی می‌تواند از جنبه افسردگی و غم نیز دیده شود. برای رفع این موضوع، بهتر است از رنگ خردلی در کنار آن استفاده کنید.

بهترین ست رنگ طوسی

رنگ طوسی دیوار

چه رنگ‌هایی برای ست کردن دیوار به رنگ طوسی مناسب است. استفاده از رنگ طوسی برای دیوار خانه، فضای لوکس و لاکچری برای محیط خانوادگی به وجود می‌آورد. این رنگ یکی از انواع رنگ‌های خاص و جوان‌پسند است که معمولا با رنگ‌های گرم قابلیت ست شدن دارد.

اگر قصد ست کردن رنگ طوسی با رنگ‌های گرم را دارید، بهتر است از رنگ خردلی، زرشکی، قهوه‌ای، طلایی، قرمز استفاده کنید. این ترکیب باعث می‌شود تا موتیف خنثی رنگ طوسی به یک موتیف متعادل تبدیل شود. بنابراین رنگ‌های گرم در کنار رنگ سرد و خنثی طوسی، زمینه را برای ایجاد فضایی متعادل و درعین حال تیره و روشن به وجود می‌آورد.

یکی از بهترین ست رنگ برای رنگ طوسی دیوار استفاده از مبلمان یا آکسسوار رنگ خردلی است. این رنگ باعث می‌شود که محیط شاداب تری در خانه داشته باشید. بنابراین اگر قصد دارید که یک رنگ را در اولویت ست کردن با رنگ طوسی قرار دهید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ خردلی در دیوارهای جنوبی خانه است که در کنار آن می‌توانید از مبلمان و کوسن‌های زرد رنگ نیز استفاده کنید.

دومین ست رنگ با رنگ طوسی که محبوبیت زیادی دارد، رنگ سفید است. ست رنگ طوسی و سفید به ویژه برای سقف و دیوارهای خانه، زمینه را برای ایجاد یک محیط لوکس و مدرن به وجود می‌آورد. سعی کنید از قاب‌های سفید رنگ بر روی دیوار استفاده کنید تا رنگ طوسی به شکل زیبایی خود را نشان دهد.

خرید محصول

رنگ طلایی یکی از دیگر رنگ‌هایی است که می‌توانید برای ست کردن با رنگ طوسی استفاده کنید. این رنگ باعث می‌شود فضای طبیعت (نور خورشید) و رنگ مصنوعی طوسی با یکدیگر ادغام شود. برای انجام این کار توصیه می‌کنیم از جلو مبلی و آباژور طلایی رنگ استفاده کنید تا فضایی مینیمالیستی برای رنگ طوسی به وجود آورید.

استفاده از رنگ گرم قهوه‌ای از خانواده رنگ‌های خاکی در کنار رنگ طوسی نیز توصیه می‌شود. ادغام رنگ قهوه‌ای با رنگ طوسی، محیط مطلوبی برای حضور امن و گرم مهمانان ایجاد می‌کند. همچنین استفاده از رنگ قرمز به عنوان گرم‌ترین رنگ در انواع رنگ‌های موجود، می‌تواند عشق و تعادل را به فضای شما هدیه بدهد. همین حالا دست به کار شوید و رنگ دیوار اتاق یا پذیرایی خانه خود را به رنگ‌ طوسی و قرمز درآورید تا بیش از پیش از محیط خود لذت ببرید.

رنگ طوسی برای اتاق خواب

اتاق خواب به عنوان اتاق استراحت و مکانی برای خوابیدن انسان‌ها است. این محیط کوچک اما کاربردی، باید به گونه‌ای دیزاین شود که بتوان حس آرامش و سکوت را از آن دریافت کرد. برای این کار ابتدا لازم است که به وسایل درون اتاق نگاه و آن‌ها را دسته‌بندی کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم رنگ طوسی برای اتاق خواب، بزرگ‌ تر نشان دادن محیط آنجاست. در واقع رنگ طوسی باعث می‌شود که پرسپکتیو بیشتری در اتاق خواب داشته باشید. در ضمن استفاده از رنگ طوسی به عنوان رنگ اصلی اتاق خواب، زمینه ایجاد خلاقیت و تخیل بیشتر در محیط را به وجود می‌آورد.

بهترین ست رنگ طوسی

رنگ طوسی اتاق خواب خود را با رنگ‌های طیف روشن استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از رنگ زرد، رنگ آبی آسمانی و حتی رنگ سبز روشن برای ست کردن با رنگ طوسی است. این ست رنگ برای اتاق خواب پسران، گزینه‌ای مطلوب به نظر می‌رسید. بنابراین سعی کنید از طیف رنگ‌های روشن مات در کنار رنگ طوسی اتاق خواب بهره بگیرید تا آرامش از دست رفته اتاق را به دوباره به اتاق خواب برگردانید.

هر کدام از ست رنگ‌های روشن را می‌توانید برای دیوار، سقف و لوازم اتاق استفاده کنید. به طور مثال استفاده از سقف به رنگ آبی روشن در کنار دیوار به رنگ طوسی و تخت به رنگ زرد، می‌تواند محیط اتاق خواب را در عین حفظ آرامش، شاداب ‌تر و رنگی تر کند.

رنگ طوسی فیلی

رنگ فیلی همان رنگ طوسی است که مقدار تیرگی آن بیشتر است. هر چقدر رنگ طوسی تیره باشد، تمایل بیشتری به تبدیل شدن به رنگ فیلی دارد. رنگ طوسی فیلی یک نوع رنگ طوسی است که از ته رنگ آبی یا بنفش در خود استفاده می‌کند. این رنک برای اتاق‌های با نور طبیعی زیاد مناسب است. هرچقدر نور طبیعی بیشتری به اتاق شما وارد شود، بهتر است از رنگ طوسی فیلی به عنوان رنگ غالب در اتاق استفاده کنید.  

با این حال شما می‌توانید از مبلمان و حتی آباژور به رنگ طوسی فیلی به ویژه در محیط اتاق پذیرایی استفاده کنید. استفاده از این رنگ برای لوازم خانه در کنار رنگ‌های گرم دیوار، محیط شاد و زیباتری را برای شما خلق می‌کند.

تفاوت رنگ طوسی و نوک مدادی

رنگ نوک مدادی تیره تر از رنگ طوسی است. علاوه بر این رنگ طوسی مقدار بیشتری از نور را بازتاب می‌دهد؛ این در حالی است که رنگ نوک مدادی مقدار کمی از نور را بازتابش می‌کند. با این حال، آن‌هایی که از رنگ نوک مدادی استفاده کرده‌اند یا استفاده می‌کنند، به خوبی می‌دانند که این رنگ همان رنگ طوسی است تیرگی بیشتری دارد. از این رنگ می‌توانید برای اتاق خواب خود نیز استفاده کنید.

بهترین مکمل رنگ طوسی

  • رنگ طوسی و زرد
  • رنگ طوسی و سفید
  • رنگ طوسی و صورتی

بهترین ست رنگ طوسی

بهترین ترکیب رنگ با طوسی

اگر به دنبال ست کردن رنگ طوسی با سایر رنگ‌‎ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های طلایی، خردلی، زرشکی و صورتی استفاده کنید. ست کردن رنگ طوسی با رنگ‌های اشاره شده، برای دکوارسیون داخلی مناسب است. همین حالا دست به کار شوید و بسته به سلیقه خود، رنگ طوسی را با رنگ‌های فوق ست کنید و آرامش را به محیط خود بیاورید.

بهترین رنگ طوسی برای مبل

برای زیباتر و بزرگ تر کردن خانه خود، بهتر است از رنگ طوسی استفاده کنید. انواع ست رنگ مبلمان طوسی عبارتند از:

  • ست مبلمان به رنگ طوسی و سفید برای بزرگتر دیده شده خانه
  • ست مبلمان به رنگ طوسی و زرد برای افزایش انرژی خانه
  • ست مبلمان به رنگ طوسی و سبز برای ایجاد  یک بافت طبیعی و لوکس
  • ست مبلمان به رنگ طوسی و بنفش برای ایجاد زرق و برق در خانه
  • ست مبلمان به رنگ طوسی و صورتی برای ایجاد فضایی رمانتیک
  • ست مبلمان به رنگ طوسی و قرمز برای ایجاد فضایی گرم در حضور خانواده

بهترین ست رنگ طوسی

قیمت رنگ طوسی مات

رنگ طوسی مات یکی از رنگ‌های خاص و منحصر به فرد است که معمولا در ۳ نوع رنگ روغنی، رنگ پلاستیک و رنگ اکریلیک تولید می‌شود. بهترین نوع رنگ برای رنگ طوسی مات، استفاده از رنگ اکریلیک است. رنگ طوسی مات اکریلیک، نه تنها ضد آب و قابل شستشو است بلکه در برابر نور خورشید مقاوم قابل توجهی از خود نشان می‌دهد. برای اطلاع از قیمت رنگ طوسی مات اکریلیک، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

خرید رنگ طوسی

اگر قصد خرید رنگ طوسی را در انواع روغنی، اکریلیک و پلاستیک دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید. فروشگاه‌ رنگ، چسب و ابزار مینیاتور، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مینیاتور، از قیمت به روز و لحظه‌ای رنگ طوسی در انواع مختلف باخبر شوید.

خرید رنگ طوسی پلاستیک

رنگ طوسی پلاستیک، یکی از پرمصرف‌ترین رنگ‌ها در انواع رنگ (روغنی، اکریلیک و پلاستیک) است که امروزه محبوبیت زیادی دارد. برای اطلاع از نحوه خرید رنگ طوسی پلاستیک، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «بهترین ست رنگ  طوسی» صحبت کنیم. رنگ طوسی یکی از بهترین رنگ‌های برای دیزاین مدرن در خانه است که از ترکیب رنگ مشکی، سفید و مقدار کمی آبی درست می‌شود. بهترین رنگ‌های مکمل رنگ طوسی شامل رنگ زرد، سفید و صورتی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ طوسی، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید.

تماس با ما

سوالات متداول

رنگ طوسی از چه رنگ‌هایی درست می‌شود؟

رنگ مشکی، سفید و مقدار کمی رنگ آبی.

بهترین ست رنگ طوسی دیوار کدام است؟

خردلی، زرشکی، قهوه‌ای، طلایی و قرمز.

رنگ طوسی نماد چیست؟

بی طرفی، سازش، آرامش، استقلال.

انواع طیف رنگ طوسی کدام است؟

طوسی روشن و طوسی تیره.

بهترین مکمل‌های رنگ طوسی کدام است؟

رنگ طوسی و زرد، رنگ طوسی و سفید، رنگ طوسی و صورتی.

بهترین ست رنگ طوسی برای مبلمان شامل چه رنگ‌هایی می‌شود؟

قرمز، صورتی، سفید، زرد، سبز و بنفش.

بهترین ست رنگ طوسی اتاق خواب کدام است؟

زرد، آبی آسمانی و سبز روشن.

ممکن است شما دوست داشته باشید