همه چیز درباره ترکیب رنگ صورتی

از گذشته تا به امروز، رنگ صورتی به عنوان یک رنگ شاد، آرامش‌بخش و رمانتیک شناخته می‌شود که معمولا در دکوراسیون خانه به ویژه برای اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتاق خواب به رنگ صورتی می‌تواند خوش‌بینی، مثبت‌اندیشی و عشق را برای شما به ارمغان آورد. اما با این حال پیش از اجرای رنگ صورتی بر روی دیوار خانه یا اتاق خواب، باید درباره این رنگ و سایر رنگ‌هایی که می‌توانید در کنار آن استفاده کنید، اطلاعات کافی کسب نمایید.

در این مقاله قصد داریم تا پیرامون عنوان «بهترین ترکیب رنگ صورتی»، به موضوعاتی نظیر رنگ صورتی، رنگ صورتی نماد چیست؟ رنگ صورتی از نظر روانشناسی، رنگ صورتی کم رنگ، رنگ صورتی چرک، تفاوت رنگ صورتی و کالباسی، تفاوت رنگ صورتی و سرخابی، فرق رنگ صورتی و گلبهی، رنگ صورتی در دکوراسیون، رنگ صورتی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود، قیمت رنگ پلاستیک صورتی و خرید رنگ صورتی بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

رنگ صورتی

رنگ صورتی به عنوان یکی از رنگ‌های موتیف گرم، از ترکیب رنگ قرمز و سفید ساخته می‌شود. برای استفاده از رنگ صورتی باید بدانید که رنگ سبز به عنوان مکمل این رنگ به حساب می‌آید.

همه چیز راجع به رنگ صورتی

رنگ صورتی نماد چیست؟

صورتی که زمانی رنگ پسرانه بود، امروزه عمدتا با ویژگی‌های زنانه و دخترانه همراه است. صورتی روشن و پاستلی، حس مهربانی و شفقت را القا می‌کند. این رنگ نه تنها پرورش‌دهنده است بلکه می‌تواند فضای نوستالژیکی را برای افراد به وجود آورد. رنگ صورتی  یک رنگ پرورش‌دهنده، بازیگوش و نوستالژیک است که افراد را به دوران کودکی خود می‌برد.

رنگ صورتی، رنگ تضادهاست زیرا می‌تواند فکر ما را به موضوع بی گناهی و اشتیاق سوزان هدایت کند. صورتی روشن با مفهوم عشق همراه است. در حالی که رنگ صورتی جیغ باعث ایجاد حس فوریت و عجله در انسان می‌شود.

علاوه بر قرمز، صورتی با رنگ زرد نیز دارای ویژگی مشترک است. این رنگ کودکانه بودن و ناپختگی را نشان می‌دهد. به دلیل تداعی‌های مدرن و زنانه‌ این رنگ، صورتی می‌تواند به‌طور غیرمنصفانه‌ای باعث شود مردم فکر کنند چیزی بیش از حد احساسی و ترسو هستند.

خرید محصول

رنگ صورتی از نظر روانشناسی

رنگ صورتی رنگی آرام‌بخش است که با عشق، مهربانی و زنانگی همراهی می‌کند. بسیاری از مردم بلافاصله پس از دیدن رنگ صورتی، آن را با نمادهای زنانه و دخترانه ارتباط می‌دهند. همچنین رنگ صورتی ممکن است، عاشقانه‌‎های روز ولنتاین را به ذهن بیاورد. افرادی که رنگ صورتی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می‌کنند، چه ویژگی های شخصیتی دارند و صورتی چه تاثیراتی بر افراد می گذارد؟ در اینجا شرح مفصلی از روانشناسی رنگ صورتی خدمت شما ارائه می‌دهیم.

جدول بهترین ترکیب رنگ صورتی

صورتی از ترکیب قرمز، آبی و سفید ساخته شده است. اشتیاق و انرژی رنگ صورتی از رنگ قرمز و صلح و آرامش را از رنگ‌های آبی و سفید می‌گیرد. رنگ  صورتی رنگی ملایم تر و دوست داشتنی‌تر از رنگ قرمز به عنوان مفهوم اشتیاق و شهوت است.

رنگ صورتی در دنیای غرب، آشکارا با جنسیت زن و زنانگی همراه است. این رنگ نمادی از عشق، پرورش، شفقت و درک را نشان می‌دهد. از نظر روانشناسی، مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ صورتی عبارتند از:

۱- زنانگی

در دنیای غرب، صورتی در درجه اول یک رنگ زنانه است. بسیاری از محصولاتی که زنان و دختران را هدف قرار می‌دهند از رنگ صورتی برای نشان دادن جنسیت مورد نظر استفاده می‌کنند. در فرهنگ‌های دیگر مانند کشور ژاپن، صورتی با ویژگی‌های مردانه مرتبط است.

۲- عشق

مانند قرمز، رنگ صورتی نیز با عشق همراه است. در حالی که رنگ قرمز نشان‌دهنده اشتیاق است، رنگ صورتی لطافت را نشان می‌دهد. عشق مورد استفاده در رنگ صورتی بر صمیمیت، مراقبت و توجه تاکید می‌کند. این رنگ نه تنها برای عشق میان زوجین به کار می‌رود، بلکه برای عشق خانوادگی نیز استفاده می‌شود.

همه چیز راجع به رنگ صورتی

۲- آرام بخش

صورتی رنگی است که اثر آرام بخشی بر افراد دارد. در واقع این رنگ به مانند رنگ قرمز تهاجمی نیست، اما ایمنی و آسیب‌پذیری را نشان می‌دهد.

۴- بی گناهی

صورتی می‌‎تواند به شیرینی و معصومیت دوران کودکی مرتبط باشد، این رنگ نشان‌دهنده آسیب‌پذیری و جوانی است.

۵- خوش بینی

اینکه می‌گویند کسی دنیا را با عینک رنگی می بیند به این معناست که دنیا را با خوش بینی بیش از حد نگاه می‌کند. رنگ صورتی نشان‌دهنده امید است، اما گاهی اوقات می‌تواند با ندیدن جنبه‌های منفی واقعیت همراه باشد.

رنگ صورتی روشن

صورتی روشن یک رنگ متوسط ​​از صورتی است که مفهوم زنانگی و دخترانه بودن را منتقل می‌کند. جالب اینجاست که صورتی روشن در واقع کمی عمیق‌تر و نه روشن‌تر از صورتی معمولی است. انواع ست رنگ صورتی روشن عبارتند از:

۱- صورتی و سبز زیتونی

۲- صورتی و قرمز رزی

۳- صورتی و آبی

۴- صورتی و مشکی

۵- صورتی و طلایی

۶- صورتی و زرد خردلی

۷- صورتی و آجری

۸- صورتی، سفید و خاکستری

۹- صورتی و خرمایی

تماس با ما

رنگ صورتی کم رنگ

رنگارنگ و درخشان، این فضای داخلی صورتی زیبا به خوبی در حمام مهمان یا حمام کوچک قرار می‌گیرد. صورتی روشن در تضاد با کاشی‌های سفید، با آینه شگفت‌انگیز یاقوت کبود و سینک ظرفشویی گرد سفید نمادین، با زیبایی حمام شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد مطابقت دارد. این دو مورد از طریق اشکال بصری جالب و ساختارهای طلایی ترکیب شده‌اند و فضایی جذاب و مجلل ایجاد می‌کنند.

رنگ صورتی چرک

صورتی یکی از رنگ‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد. این رنگ قابلیت‌های بالایی در صنایع داخلی و پوشاک دارد. رنگ صورتی چرک، یکی از رنگ‌های مورد استفاده و پرکاربرد در صنایع مد، لباس و فشن شو است که به انواع پوست تیره و روشن می‌آید.

همه چیز راجع به رنگ صورتی

برای اینکه بتوانید طرح مورد نظر خود را در دکوراسیون خانه یا لباس‌های خود پیاده کنید، بهتر است که اطلاعاتی درباره ست کردن رنگ صورتی چرک کسب کنید. بهترین رنگ‌های برای ست کردن با رنگ صورتی چرک عبارتند از:

۱- صورتی چرک و خاکستری

۲- صورتی چرک و سفید

۳- صورتی چرک و قرمز

۴- صورتی چرک و آبی

۵- صورتی چرک و بنفش

تفاوت رنگ صورتی و کالباسی

رنگ صورتی در واقع از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست می‌آید؛ این در حالی است که رنگ کالباسی یکی از رنگ‌های خنثی است که از ترکیب رنگ قرمز، سفید و مقدار کمی زرد تشکیل می‌شود.

تفاوت رنگ صورتی و سرخابی

در چرخه رنگ، سرخابی از ترکیب قرمز و آبی ساخته می‌شود. اگر در ترکیب رنگ سرخابی از رنگ آبی بیشتر استفاده شود، می‌توان آن را نزدیک‌ به بنفش دید، اما اگر رنگ قرمز بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، می‌توان آن را به رنگ صورتی نزدیک‌تر دید. با این حال تفاوت بین صورتی و سرخابی در این است که صورتی یک رنگ روشن تر از قرمز است، در حالی که سرخابی یک رنگ تیره‌تر از بنفش است.

همه چیز راجع به رنگ صورتی

فرق رنگ صورتی و گلبهی

تفاوت رنگ گلبهی و رنگ صورتی در تیرگی و روشنایی هر کدام از آن‌هاست. در واقع اگر به رنگ صورتی مقداری رنگ زرد اضافه کنیم، رنگ گلبهی به دست می‌آید.

رنگ صورتی در دکوراسیون

اغلب اوقات، تزئین اتاق صورتی به اتاق خواب دختران محدود می‌شود. اما ما فکر می‌کنیم که این موضوع یعنی هدر دادن یک رنگ فوق‌العاده که نباید صرفا به عنوان رنگ زنانه در نظر گرفته شود. اگر رنگ صورتی به خوبی استفاده شود، می‌تواند ظریف، تند و به عنوان یک سایه پوشاننده باشد.

طرح‌های رنگ صورتی برای طراحی داخلی و دکوراسیون، اتاق‌های لطیف و رمانتیک ایجاد می‌کند. همچنین طرح‌های رنگ صورتی همه کاره و مناسب برای تمام سبک‌های طراحی داخلی و ایده‌های دکوراسیون خانه هستند.

رنگ‌های صورتی محبوب با الهام از گل‌های زیبا شامل رنگ‌های صورتی روشن، صورتی جیغ، صورتی تیره، صورتی متمایل به بنفش، صورتی متمایل به قرمز و صورتی پاستلی مایل به قرمز است.

همه چیز راجع به رنگ صورتی

رنگ صورتی جایگزین خوبی برای رنگ‌های قرمز و بنفش جیغ هستند. همچنین شما می‌توانید رنگ صورتی را با رنگ سفید ست کنید. رنگ‌های خاکستری یا مشکی در کنار صورتی، دکوراسیون داخلی را ظریف می‌کند که متعادل، لطیف، ظریف و شیک هستند. از طرفی رنگ صورتی را می‌توان با رنگ‌های نارنجی، هلویی و مرجانی ست کنید.

طرح‌های رنگ صورتی روشن برای دکوراسیون بهار و تابستان ایده‌آل هستند. دکوراسیون اتاق صورتی با رنگ‌های خنثی، سفید، خاکستری یا مشکی، متعادل و تازه به نظر می‌رسد.

رنگ صورتی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود

بیشتر رنگ‌ها با صورتی ست می‌شوند، اما اگر می‌خواهید ظاهری پیچیده ایجاد کنید، به تزئینات با سایه‌های صورتی و طبیعی، به‌ویژه رنگ‌های خاکی‌ مانند قهوه‌ای گرم و دارچینی پایبند باشید. رنگ‌های دیگری که با صورتی هماهنگ می‌شوند شامل رنگ مشکی، آبی تیره، سبز تیره و نارنجی است.

قیمت رنگ پلاستیک صورتی

رنگ صورتی یکی از رنگ‌های خاص و لطیف است که برای دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ پلاستیک صورتی از جمله گزینه‌های مناسب برای رنگ‌آمیزی دیوار است که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مینیاتور، از قیمت به روز و لحظه‌ای آن با خبر شوید.

خرید رنگ صورتی

امروزه شرکت‌های رنگسازی به صورت ویژه به تولید رنگ صورتی در انواع مختلف مشغول هستند. از جمله انواع رنگ‌های صورتی می‌توان به رنگ روغنی صورتی، رنگ پلاستیک صورتی و رنگ اکریلیک صورتی اشاره کرد. اگر قصد خرید رنگ صورتی را دارید، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

همه چیز راجع به رنگ صورتی

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «بهترین ترکیب رنگ صورتی» صحبت کنیم. رنگ صورتی یکی از رنگ‌های لطیف و نرم است که ترکیب رنگ قرمز، آبی و سفید به وجود می‌آید. این رنگ بیشتر به عنوان رنگ زنانه و دخترانه شناخته می‌شود که در تزئین دیوار اتاق پذیرایی و خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ صورتی، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید.

تماس با ما

سوالات متداول

کدام سایه صورتی را برای اتاق انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه رنگ صورتی را برای اتاق خود انتخاب کنید، بسیار مهم است که رنگ‌های مختلف را در هر چهار دیوار، در تمام ساعات روز امتحان کنید. به این ترتیب می‌توانید رنگ مناسب را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که وقتی رنگ خشک می‌شود، معمولا کمی تیره‌تر از نمونه اولیه می‌گردد.

طراحان داخلی چگونه از رنگ صورتی استفاده می‌کنند؟

امروزه طراحان داخلی استفاده از رنگ صورتی را بیشتر از پیش کرده‌اند. بهترین ترکیب رنگ صورتی شامل استفاده از رنگ‌های خاکی مانند  رنگ تمشکی یا نارنجی می‌شود. ست کردن رنگ صورتی با رنگ‌های خاکی در کنار وسایل به رنگ بژ عسلی، قهوه‌ای گرم، سفید کرمی و حتی مشکی، بهترین انتخاب برای یک اتاق است. طراحان داخلی همچنین از رنگ صورتی در مواد طبیعی مانند سنگ مرمر رگه‌دار در میزها و میزهای آشپزخانه و حمام، اتاق‌های پذیرایی و اتاق‌ خواب استفاده می‌کنند.

رنگ صورتی نماد چیست؟

صورتی رنگی است بازیگوش و نوستالژیک که افراد را به دوران کودکی خود می‌برد. صورتی روشن و جیغ با عشق همراه است. با این حال رنگ صورتی یک رنگ آرامش بخش است که برای ایجاد فضای رمانتیک اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ صورتی در مورد شما چه می‌گوید؟

رنگ صورتی نشان‌دهنده فردی دوست‌داشتنی، مهربان و حساس است. گفته می‌شود دیدگاه عاشقانه شما به زندگی باعث می‌شود معیارهای ایده‌آل داشته باشید. بنابراین رنگ صورتی  به عنوان رنگ تحریک‌کننده آرزوها و خواسته‌های افراد در زندگی است.

آیا صورتی شادترین رنگ است؟

بر اساس روانشناسی رنگ، صورتی اغلب باعث ایجاد احساس مهربانی، عشق و آرامش می‌شود. با این حال رنگ صورتی روشن یک نوع رنگ شاد است که می‌تواند شما را از آنچه که هستید شادتر کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید