چرا استفاده از چسب پی وی سی تارگت توصیه می‌شود + لیست قیمت چسب تارگت

بهترین گزینه برای اتصال لوله‌‎های پی وی سی، لوله‌‌های آب و فاضلاب و لوله پولیکا، چسب پی وی سی است. اگر به دنبال یک چسب پی وی سی با کیفیت از یک برند معتبر هستید، چسب پی وی سی تارگت را انتخاب کنید. این نوع چسب به عنوان زیرمجموعه شرکت چسب رازی، از محبوبیت زیادی نزد عموم جامعه برخوردار است. در این مقاله قصد داریم درباره چسب پی وی سی تارگت، انواع و قیمت آن صحبت کنیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

شرکت چسب تارگت

چسب تارگت یکی از محصولات مهم شرکت چسب رازی است که امروزه کاربردهای زیادی در صنعت لوله و فاضلاب دارد. شرکت رازی از جمله بزرگترین تولیدکننده چسب در ایران است که در سال ۱۳۵۹ راه‌اندازی شد.

مهم‌ترین محصولات شرکت چسب رازی علاوه بر تولید چسب پی وی سی تارگت، می‌توان به انواع چسب‌های عمومی و تحریر، ساختمانی، سیلیکون، نواری، کیف و کفش، چوب و بایوکیل اشاره کرد.

چسب تارگت چیست ؟

چسب تارگت یک نوع چسب PVC است که به طور خاص برای اتصال PVC (پلی وینیل کلراید) به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این یک چسب مبتنی بر حلال است که معمولا از مواد شیمیایی مانند تتراهیدروفوران و تولوئن در ترکیب خود دارد. این ماده شیمیایی، به واسطه حل کردن لایه سطحی PVC، یک پیوند قوی و بادوام ایجاد می‌کند.

چسب تارگت به دلیل توانایی در آب‌بندی و مقاومت بالا در برابر گرما، مواد شیمیایی و محیط، معمولا برای لوله کشی، اتصالات لوله و کارهای ساختمانی استفاده می‌شود.

چسب تارگت تیوپی

یکی از محصولات متنوع شرکت رازی، چسب تارگت تیوپی یا پمادی است که در انواع مختلفی تولید می‌شود. این محصول کاربردی و با چسبندگی بالا، برای اتصال لوله‌های پی وی سی و یو پی وی سی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ضمن فراموش نکنید که چسب تارگت تیوپی قابل اشتعال است؛ بنابراین در نگهداری از آن دقت لازم را داشته باشید و از گذاشتن آن در محیط پر حرارت، خودداری کنید.

چسب پی وی سی

چسب تارگت ۱۰۰ سی سی

چسب تارگت ۱۰۰ سی سی یکی از محصولات پر فروش شرکت چسب رازی است که برای متصل کردن لوله‌های آب و فاضلاب از جنس پی وی سی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  وزن این محصول ۱۲۲ گرم در ابعاد ۵ × ۳ × ۲۰ سانتیمتر و حجم ۱۰۰ سی سی  درنظر گرفته می‌شود که تهیه و توزیع آن به صورت پمادی است. قیمت این محصول در حال حاضر، نزدیک به ۳۴٫۵۰۰ تومان است. برای سفارش این محصول به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

چسب پی وی سی

چسب پی وی سی یکی از چسب‌های تخصصی است که برای چسباندن لوله‌های پی وی سی در ساختمان‌سازی به کار برده می‌شود. در واقع برای اتصال قطعات پی وی سی به یکدیگر از چسب پی وی سی استفاده می‌کنند.

چسب پی وی سی، علاوه بر استفاده در لوله پی وی سی، قابلیت استفاده در انواع قطعات پلاستیکی را نیز دارد. درضمن چسب پی وی سی به عنوان درزگیر و یک ماده ضد آب در قطعات پی وی سی و پلاستیکی عمل می‌کند.

طریقه مصرف چسب پی وی سی به دو صورت انجام می‌شود. در شکل اول و پس از اعمال چسب بر روی قطعه پی وی سی، یک لایه نازک از آن ذوب شده و همین امر باعث می‌شود دو قطعه پی وی سی پس از خشک شدن به یکدیگر بچسبند که در اصطلاح عام به آن جوش خوردن لوله پی وی سی به وسیله چسب پی وی سی می‌گویند. در شکل دوم، حلال چسب یا تبخیر می‌شود و یا جذب لوله پی وی سی می‌شود.

چسب پی وی سی فشار قوی

امروزه تولید چسب پی وی سی در دو نوع صورت می‌گیرد که نوع اول شامل چسب پی وی سی فشار ضعیف و نوع دوم شامل چسب پی وی سی فشار قوی می‌شود. کاربرد چسب پی وی سی فشار ضعیف، بیشتر در ارتباط با لوله‌ها و قطعات پلاستیکی ضعیف و نه چندان قوی است. این در حالی است که چسب پی وی سی فشار قوی، برای چسباندن لوله‌ها و قطعات پرفشار و دارای استحکام بالا به کار برده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های چسب پی وی سی فشار قوی، سرعت بالای آن در خشک شدن است. به طوری که شاید در کمتر از ۵ ثانیه پس از اعمال بر روی لوله پی وی سی، خشک شود. با این حال، زمان خشک شدن نهایی چسب پی وی سی فشار قوی در هوای گرم، نزدیک به ۱۲ دقیقه و در هوای سرد حدود ۳۰ دقیقه به طول خواهد انجامید.

از بین بردن چسب پی وی سی

برای اینکه بتوانید چسب پی وی سی را از سطح مورد نظر پاک کنید یا اصطلاحا از بین ببرید، چندین راه حل وجود دارد. بهترین راه حل برای از بین بردن چسب پی وی سی، برش لوله از قسمت‌های چسب خورده است. با برش دادن لوله در نقاط چسب زده شده، این امکان فراهم می‌شود که اتصال به درستی صورت بگیرد.

راه حل دوم شامل پیچاندن لوله پی وی سی در جهت مخالف عقربه‌های ساعت به وسیله انبردست یا هر گونه ابزار مکانیکی است. فقط درنظر داشته باشید که لوله پی وی سی قدرت چندانی برای مقابله با شکستن محصول ندارد؛ به همین خاطر مراقب باشید که لوله پی سی را بیش از حد نچرخانید.

خرید محصول

راه حل سوم برای از بین بردن چسب پی وی سی، گرم کردن لوله پی وی سی به وسیله ابزارهای لازم مانند سشوار است. هدف از گرم کردن لوله پی وی سی، نرم‌تر کردن آن است تا بتوان امکان جدا کردن چسب پی وی سی را از سطح لوله فراهم کرد.

جدول قیمت چسب تارگت

راه حل چهارم در صورتی قابل انجام است که امکان دسترسی به چسب اعمال شده پی وی سی وجود داشته باشد. برای پاک کردن در روش چهارم، نیاز به یک کاغذ سنباده دارید. سطحی که چسب بر روی آن اعمال شده است را سنباده بزنید. سنباده زدن باعث جدا شدن چسب می‌شود.

بهترین چسب برای چسباندن پی وی سی

چسب پی وی سی یکی از بهترین محصولات برای استفاده در لوله‌های پی وی سی است که امروزه کاربردهای زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای چسب پی وی سی، استفاده از آن در اتصال لوله‌های پی وی سی در ساختمان‌سازی است. با توحه به نقش و اهمیت چسب پی وی سی در صنعت ساختمان‌سازی، ابتدا باید بدانیم که کدام نوع چسب برای این کار مناسب است.

چسب پی وی سی

قیمت چسب پی وی سی

چسب پی وی سی یکی از چسب‌های محکم و با دوام است که برای اتصال لوله‌های پی وی سی و لوله‌های پلاستیکی به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت اطلاع از قیمت به روز چسب پی وی سی، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب پی وی سی رازی

شرکت صنایع شیمیایی رازی یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده چسب در انواع مختلف است که در سال ۱۳۵۹ راه‌اندازی شد. در ادامه به توضیح چسب پی وی سی تارگت می‌پردازیم. با مجله مینیاتور همراه ما باشید.

فعالیت شرکت، ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت است تا شعار “همه راضی از چسب رازی” به بهترین نحو محقق گردد.

چسب پی وی سی تارگت

اگر به دنبال یک چسب قدرتمند و با کیفیت بالا برای اتصال لوله‌های پی وی سی یا پلاستیکی هستید، پیشنهاد می‎کنیم از چسب پی وی سی فشار قوی تارگت استفاده کنید. چسب پی وی سی تارگت، از جمله برندهای تجاری شرکت صنایع شیمیایی رازی است که امروزه محبوبیت زیادی نزد عموم مصرف‌کنندگان دارد.

چسب پی وی سی فشار قوی تارگت این نوع چسب به صورت تیوپ ۱۰۰ سی سی، قوطی یک لیتری و قوطی ۲۷۵ سی سی تولید، بسته‌بندی و روانه بازار می‌شود. این نوع چسب بدون رنگ و شفاف است که برپایه پلیمر وینیل کلراید تولید می‌گردد. مقاومت بالا در برابر آب، ویسکوزیته (CP) 7000±۱۰۰۰ (در دمای ۲۵ درجه) با درصد مواد جامد به اندازه ۳±۲۲ و مقاومت حرارتی ۸۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد، از جمله ویژگی‌های چسب پی وی سی فشار قوی تارگت به حساب می‌آید.

چسب پی وی سی

این نوع چسب، علاوه بر استفاده در لوله‌های پی وی سی، در لوله‌های آب و فاضلاب نیز کاربرد دارد. همچنین برای کارهای تعمیراتی ساختمان نیز می‌توان از این نوع چسب استفاده کرد. در ضمن انبارش محصول باید در ظرف بسته با درجه حرارت ۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد و در محیط خشک و خنک به دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود. همچنین مدت زمان انقضای محصول نزدیک به ۱۴ ماه است.

این نوع چسب، علاوه بر استفاده در لوله‌های پی وی سی فشار قوی و ضعیف، در لوله‌های آب و فاضلاب، لوله‌ پولیکا و لوله‌های یو پی وی سی تحت فشار در کف استخر نیز کاربرد دارد. همچنین برای کارهای تعمیراتی ساختمان نیز می‌توان از این نوع چسب استفاده کرد.

نحوه استفاده از چسب پی وی سی

برای استفاده از چسب پی وی سی فشار قوی تارگت، ابتدا سطح مورد نظر را به طور کامل تمیز کنید. سپس چسب پی وی سی را به مقدار لازم در یک لایه نازک بر روی سطح مورد نظر پخش کنید و به مدت ۳۰ ثانیه فشار دهید. پس از آن منتظر بمانید تا اتصال تکمیل شود. زمان کامل اتصال به وسیله چسب پی وی سی تارگت، نزدیک به ۵ دقیقه است.

قیمت چسب پی وی سی فشار قوی

چسب پی وی سی تارگت به عنوان بهترین چسب پی وی سی تولید شده در داخل کشور، کاربردهای زیادی دارد که شما می‌توانید از آن برای چسباندن یا ایجاد اتصال در لوله‌های پی وی سی فشار قوی و ضعیف، لوله‌ پولکیا و لوله‌های یو پی وی سی استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت چسب پی وی سی فشار قوی تارگت، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب تارگت قوطی

چسب پی وی سی تارگت در انواع مختلفی تولید می‌شود که یکی از نمونه‌های پرفروش آن، چسب قوطی تارگت است. این نوع چسب در وزن ۲۵۰ گرم تولید و برای اتصال انواع لوله فشار قوی آّب و فاضلاب (pvc و upvc) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چسب پی وی سی قوطی، چسبندگی بالایی دارد؛ به طوری که نسبت به سایر چسب‌های معمولی پی وی سی، با سرعت بیشتری می‌‎چسبد. قیمت این محصول در حدود بین ۸۸ تا ۹۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

برای خرید چسب تارگت پی وی سی قوطی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید سفارش خود را به همراه دریافت تخفیف ویژه، به صورت تلفنی ثبت کنید. برای تماس بر روی لینک کلیک کنید.

قیمت چسب تارگت پمادی

اگر به دنبال اتصال لوله پی وی سی به لوله پولیکا دارید، توصیه می‎کنیم از چسب تارگت پمادی استفاده کنید. این چسب باعث می‌شود که لوله‌های پی وی سی به راحتی متصل شوند. قیمت انواع چسب تارگت پمادی معمولی و سخت بین ۳۶ تا ۱۶۰ هزار تومان است. با این حال چسب تارگت پمادی معمولی، بین ۳۰ تا ۳۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت چسب تارگت رازی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

لیست قیمت چسب تارگت

در ادامه به لیست به روز قیمت چسب تارگت رازی اشاره می‌کنیم:

جدول مشخصات چسب پی وی سی

برای اطلاع از به روز‌ترین لیست قیمت چسب تارگت، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجععه کنید. در ضمن شما می‌توانید ثبت سفارش خود را از طریق تلفنی انجام دهید. همین حالا با ما تماس بگیرید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «چرا استفاده از چسب پی وی سی تارگت توصیه می‌شود» صحبت کنیم. چسب پی وی سی تارگت، یکی از بهترین محصولات برای چسباندن لوله‌های پی وی سی، لوله‌های آب و فاضلاب و لوله پولیکا است. این نوع لوله توسط شرکت چسب رازی تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. از جمله ویژگی‌های چسب پی وی سی تارگت می‌توان به مقاومت بالای حرارتی اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چسب پی وی سی تارگت، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

مقاومت حرارتی چسب پی وی سی تارگت چقدر است؟

۸۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد.

چسب پی وی سی تارگت در چه سایز تولید می‌شود؟

تیوپ ۱۰۰ سی سی، قوطی یک لیتری و قوطی ۲۷۵ سی سی.

چسب پی وی سی تارگت چه کاربردهایی دارد؟

از جمله کاربردهای چسب تارگت می‌‌توان به لوله‌های پی وی سی فشار قوی و ضعیف، در لوله‌های آب و فاضلاب، لوله‌ پولیکا و لوله‌های یو پی وی سی تحت فشار در کف استخر اشاره کرد.

برای از بین بردن چسب پی وی سی چه راه‌هایی وجود دارد؟

بهترین راه حل برای از بین بردن چسب پی وی سی، برش لوله از قسمت‌های چسب خورده است. راه حل دوم شامل پیچاندن لوله پی وی سی در جهت مخالف عقربه‌های ساعت به وسیله انبردست یا هرگونه ابزار مکانیکی می‌شود. راه حل سوم برای از بین بردن چسب پی وی سی، گرم کردن لوله پی وی سی به وسیله ابزارهای لازم مانند سشوار است. در روش چهارم، نیاز به یک کاغذ سنباده دارید. سطحی که چسب بر روی آن اعمال شده است را سنباده بزنید.

آیا چسب پی وی سی تارگت ضد آب است؟

بله. این محصول در برابر آب، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید