بهترین رنگ برای درب حیاط خانه | ۸ رنگ پرطرفدار

تناسب، یکی از موضوعات مهمی است که باید در رنگ‌آمیزی به آن توجه کرد. برای افزایش انرژی در محیط خانه، باید تناسب را در رنگ‌آمیزی درنظر گرفت. رنگ درب حیاط یکی از مهم‌ترین عناصری است که به عنوان اولین درگاه ورودی هر خانه به حساب می‌آید. بهترین رنگ‌ها برای رنگ درب حیاط شامل رنگ قرمز، مشکی، قهوه‌ای طلایی، زرد، سبز، سفید طلایی، سفید کرم و سفید نقره‌ای می‌شود.

از جمله برندهای مطرح برای رنگ درب حیاط می‌توان به برند هپالوکس اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «بهترین رنگ درب برای حیاط»، به موضوعاتی مانند بهترین رنگ برای درب حیاط، رنگ قرمز، رنگ مشکی، رنگ درب حیاط قهوه‌ای طلایی، رنگ زرد، رنگ سبز، رنگ درب حیاط سفید طلایی، رنگ درب حیاط سفید کرم، رنگ درب حیاط سفید نقره‌ای، بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک، رنگ درب حیاط جدید، بهترین مارک رنگ درب حیاط، نحوه رنگ‌ زدن درب حیاط، قیمت رنگ درب حیاط، خرید رنگ درب حیاط بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

بهترین رنگ برای درب حیاط

بهترین رنگ‌ها برای درب حیاط شامل رنگ قرمز، مشکی، قهوه‌ای طلایی، زرد، سبز، سفید طلایی، سفید کرم، سفید نقره‌ای و کرم شکلاتی می‌شود که در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

جدول بهترین رنگ برای درب حیاط خانه

رنگ قرمز

اگر به دنبال جلب توجه بیشتر هستید، رنگ قرمز را برای درب حیاط خانه خود استفاده کنید. قرمز رنگ خوش شانسی خانه است که وقتی به روی درب حیاط می‌نشیند، انرژی منفی را دفع می‌کند. قرمز همچنین به عنصر آتش متصل است که نشان دهنده گرما، اشتیاق و الهام است.

خرید ضد زنگ اخرایی ۱ کیلویی هپالوکس

درصورتی که قصد دارید درب ورودی شما پرانرژی و حامل پیام شادی و برکت باشد، یک لایه رنگ قرمز بر روی آن اجرا کنید. رنگ قرمز یک رنگ جسورانه است و  اگر می‌خواهید مورد توجه قرار بگیرید، از این رنگ استفاده نمایید.

بهترین رنگ برای درب حیاط خانه

رنگ مشکی

اگر به دنبال جذب انرژی مثبت هستید، رنگ مشکی را برای درب حیاط خانه خود استفاده کنید. رنگ مشکی، انرژی مثبت را جذب کرده و وارد خانه می‌کند. این رنگ به عنصر آب متصل است که بیشتر به معنای خرد تلقی می‌شود. رنگ مشکی برای درب حیاط شمالی نیز مناسب است. به طوری که این رنگ زمینه را برای افزایش ارتباطات، دوستی و گسترش روابط شما به وجود می‌آورد.

بهترین رنگ برای درب حیاط خانه

رنگ درب حیاط قهوه‌ای طلایی

اگر به دنبال پشتیبانی بیشتر هستید، رنگ قهوه‌ای طلایی را برای درب حیاط خانه خود استفاده کنید. رنگ‌های خانواده قهوه‌ای و دیگر رنگ‌های خنثی مانند رنگ خاکی، به عنصر زمین متصل هستند و برای تعادل، تثبیت و پرورش ساکنان خانه بسیار کارآمد عمل می‌کند. یک درب قهوه‌ای طلایی حیاط خانه برای اتصال شما و خانواده‌تان به عنصر زمین، پایداری و ثبات را در زندگی شما به وجود می‌آورد.

رنگ زرد

اگر به دنبال روشن شدن چراغ خانه خود بیشتر هستید، رنگ زرد را برای درب حیاط استفاده کنید. زرد یک رنگ روشن و پر انرژی برای درب ورودی خانه است. این رنگ به عنصر زمین متصل است و می‌تواند گرما و روشنایی را به خانه شما بیاورد.

خرید رنگ روغنی سفید براق ۱ کیلویی هپالوکس

رنگ سبز

اگر به دنبال رشد بیشتر هستید، رنگ سبز را برای درب حیاط خانه خود استفاده کنید. رنگ سبز به عنصر چوب متصل است که به شروع و رشد جدید کمک می‌کند. در صورتی که قصد استفاده از فرصت‌های جدید برای کمک به رشد و گسترش خود را دارید، همین حالا رنگ درب ورودی خانه خود را به رنگ سبز دربیاورید.

بهترین رنگ برای درب حیاط خانه

رنگ درب حیاط سفید طلایی

اگر به دنبال جلب شادی بیشتر هستید، رنگ سفید طلایی را برای درب حیاط خانه خود استفاده کنید. رنگ سفید که به عنصر فلز در طالع‌بینی متصل است و تمیزی و خلوص را نشان می‌دهد. جهت غرب خانه نیز به این عنصر گره خورده است. عنصر فلز، ارتباط مستقیم با مفهوم شادی دارد. بنابراین درب منزل خود را به رنگ سفید طلایی دربیاورید تا بیشتر از این، عناصر فلزی را به زندگی خود دعوت کنید.

علاوه بر این، رنگ طلایی به عنوان یک رنگ گرم به حساب می‌آید که در کنار رنگ سفید، جلوه‌ خاصی به درب خانه شما می‌دهد. این ترکیب نه تنها ساده و خاص است، بلکه می‌تواند جزو موتیف‌های مدرن نیز تلقی شود.

رنگ درب حیاط سفید کرم

برای به وجود آوردن حس پاکی و خلوص، استفاده از رنگ سفید کرم توصیه می‌شود. به طور معمول، رنگ سفید کرم برای مراکز درمانی و مهدهای کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل استفاده از این رنگ برای مراکز درمانی و سازمان‌های آموزش کودکان، می‌تواند به ایجاد فضای مثبت مرتبط باشد. رنگ سفید کرم در برابر موج منفی مقابله می‌کند که این موضوع می‌تواند جنبه شفابخشی را به ترکیب فوق اضافه نماید.

خرید محصول

رنگ درب حیاط سفید نقره‌ای

یکی از مزیت‌های رنگ سفید نقره‌ای به ویژه برای درب ورودی خانه یا ادارات، ایجاد حس شوق و اشتیاق است. این رنگ علاوه بر ایجاد حس شور و نشاط، درب خانه را در برابر عوامل جوی یا اشعه خورشید مقاوم می‌کند؛ به طوری که سازمان‌ها، طلافروشی‌ها و حتی گالری‌های نقاشی نیز  از این رنگ برای درب ورودی خود بهره می‌گیرند. پس تا دیر نشده، همین حالا درب خانه خود را به رنگ سفید نقره‌ای دربیاورید تا حس شور و نشاط را تجربه کنید.

خرید رنگ روغنی سفید براق ۱ کیلویی سحر

بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک

درب ورودی یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه شما است. از نظر انرژی، درب ورودی نیز نشان‌دهنده چگونگی ورود انرژی و فرصت‌ها به زندگی شما به حساب می‌آید. به همین خاطر در ادامه به بررسی درب حیاط از نظر جهت‌های جغرافیایی و رنگ‌های مناسب آن می‌پردازیم.

۱- درب حیاط رو به شمال: برای فعال کردن انرژی خانه رو به شمال، می‌توانید از عنصر آب یا عناصر فلزی در بخش شمالی خانه خود استفاده کنید. عنصر آب مربوط به رنگ مشکی و خاکستری تیره زغالی است. رنگ عناصر فلزی نیز شامل رنگ سفید، خاکستری، مسی و برنزی می‌شود.

بهترین رنگ برای درب حیاط خانه

۲- درب حیاط رو به غرب: خانه‌ای که رو به غرب است با رنگ عناصر فلزی یا خاکی تقویت می‌شود. رنگ‌های عناصر فلزی مناسب برای درب حیاط رو به غرب شامل سفید و خاکستری است و رنگ‌های زرد، قهوه‌ای و خاکی نیز همگی بر وجود مایه حیات بر روی سیاره زمین تاکید می‌کنند. بنابراین اگر درب خانه شما رو به غرب باز می‌شود، بهتر است از رنگ‌های سفید، خاکستری، زرد، قهوه‌ای و خاکی استفاده کنید.

۳- درب حیاط رو به جنوب: جهت جغرافیایی جنوب به عنصر آتش، فصل تابستان، اشتیاق، روشنایی و الهام متصل است. اگر جهت جغرافیایی درب خانه شما رو به جنوب است، انتخاب رنگ قرمز، بنفش، نارنجی و زرد توصیه می‌شود.

۴- درب حیاط رو به شرق: بهترین انتخاب برای درب حیاط رو به شرق، استفاده از عنصر چوب یا رنگ عنصر آب است. رنگ سبز تداعی‌کننده چوب است و عنصر آب نیز شامل رنگ مشکی، خاکستری زغالی تیره و آبی تیره می‌شود.

رنگ درب حیاط جدید

امروزه درب حیاط را در فام‌های مختلفی رنگ‌آمیزی می‌کنند که هر کدام از آن‌ها، معنا و مفهوم مختص به خود را دارد. از جمله رنگ‌های مدرن یا به اصطلاح جدیدی که برای درب حیاط به کار برده می‌شود، می‌توان به رنگ آبی، خاکستری، ارغوانی، بنفش، سبز و خردلی اشاره کرد.

برجسته‌ترین رنگ در میان رنگ‌های مدرن، شامل رنگ آبی و خاکستری می‌شود. همچنین ترکیب رنگ‌های خاکستری و خردلی نیز می‌تواند جلوه منحصربه‌فردی را برای ورودی خانه شما به ارمغان بیاورد.

بیشترین استفاده از رنگ آبی، شامل درب‌ خانه‌های ویلایی است که بر اقیانوسی بودن درب تاکید می‌کند. علاوه بر این، رنگ آبی می‌تواند جلوه رسمی به معماری خانه شما بدهد و وعده یک مهمانی دلپذیر را برای دوستانتان هدیه بدهد. با این حال، اگر نمی‌دانید که چه رنگی را برای درب خانه خود انتخاب کنید، حتما با ما تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

خرید قلم مو روغنی سایز ۳ امپراتور

بهترین مارک رنگ درب حیاط

برای رنگ‌آمیزی خانه یا دکوراسیون داخلی، رنگ‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید مطابق با سلیقه و آب و هوای منطقه خود، یکی از آن‎‌‌ها را انتخاب کنید. با این حال، برای رنگ درب حیاط، محدودیت جدی وجود دارد. به طوری که شما نمی‌توانید هر رنگی را بر روی آن بزنید، زیرا ممکن است رنگ اعمال شده نتواند بر روی درب حیاط جواب بدهد.

تنها رنگی که می‌تواند به خوبی بر روی درب حیاط جواب بدهد، رنگ روغنی است. این رنگ به خوبی بر روی درب حیاط می‌نشیند و جلوه زیبایی به ورودی خانه شما می‌دهد. از طرفی، رنگ روغنی ضد آب است و در برابر عوامل جوی مختف مانند اشعه خورشید نیز مقاومت می‌کند.

علاوه بر این، رنگ روغنی در برابر هر گونه باکتری، قارچ، خزه، رطوبت و … مقاوم است و به هیچ عنوان دچار تغییر نمی‌شود. بنابراین توصیه ما این است که برای رنگ‌آمیزی درب حیاط، از رنگ روغنی تولید شده توسط برندهای مختلفی داخلی استفاده کنید. از جمله برندهای مطرح برای خرید رنگ روغنی، می‌توان به برند هپالوکس، سحر، ایران و نیپون، هادی رنگ، هاویلوکس، نقشینه، رامین و طیف می‌شود.

نکات مهم پیش از رنگ‌آمیزی درب حیاط

قبل از اینکه درب ورودی خود را رنگ کنید، این مقاله را بخوانید. در ابتدا و پیش از برداشتن قلم مو یا غلطک رنگ، به نکات زیر توجه کنید.

۱- درب‌های رنگ شده در طول زمان مستعد پوسیدگی هستند و ممکن است نیاز به رنگ‌آمیزی مجدد داشته باشند. به همین خاطر، ابتدا یک زمانی را برای انتخاب رنگ، خرید لوازم و تکمیل کار اختصاص دهید.

۲- به پیش بینی آب و هوا توجه کنید. روزهای روشن و آفتابی با دمای معقول که برای خشک شدن رنگ مفید هستند، انتخاب ایده‌آلی برای رنگ‌آمیزی درب ورودی خانه است.

۳- چسباندن مقداری از رنگ به درب ورودی، یکی از راه‌های انتخاب رنگ است. اگر انتخاب‌ها را به ۲ یا ۳ انتخاب محدود کرده‌اید، ممکن است بخواهید نمونه‌های کوچکی از رنگ بخرید تا نمونه بزرگ‌تری از رنگ‌ها را در کنار یکدیگر مقایسه کنید. حتما در ساعات مختلف روز به نمونه‌ رنگ‌ها نگاه کنید تا ببینید با روشن شدن و کم شدن نور، رنگ درب خانه شما چه تغییری می‌کند.

بهترین رنگ برای درب حیاط خانه

۴- برای درب بیرونی آستر شده به مساحت ۴ متر مربع، تقریبا به یک لیتر رنگ نیاز دارید. در حالی که می‌توانید هر نوع رنگی را برای درب ورودی خانه انتخاب کنید، اما رنگ‌های براق معمولا برای درب‌ها و تزئینات داخلی و بیرونی خانه توصیه می‌شود. از جمله دلایل این کار این است که رنگ‌های براق می‌توانند معماری ساختمان را برجسته نشان دهد.

همچنین رنگ‌های براق در برابر هر نوع خراش یا سایشی مقاوم است؛ به این معنی که عمر طولانی‌تری دارند. مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که آیا رنگ شما برپایه آب است یا حلال. برای این کار توصیه می‌شود از رنگ‌های پایه حلال مانند رنگ روغنی استفاده نمایید.

نحوه رنگ‌ زدن درب حیاط

  • ابتدا وسایل ایمنی مانند لباس کار، دستکش، ماسک و عینک را تهیه کنید.
  • زیرسازی یا آسترکاری درب حیاط انجام شود. برای انجام این کار ابتدا توصیه می‌شود از سنباده استفاده کنید تا هرگونه نقص درب بیرونی خانه را برطرف کند. در ضمن پیش از رنگ‌آمیزی، حتما گرد و غبار حاصل از سنباده را پاک کنید.
  • با استفاده از پرایمر شروع کنید. درب را کاملا بپوشانید. برای انجام این کار می‌توانید از غلطک رنگ استفاده کنید. هنگامی که آستر خشک شد، از یک قلم مو استفاده کنید تا هرگونه تزئین یا جزئیات روی در را بپوشاند.
  • برای رنگ‌آمیزی درب حیاط، توصیه می‌شود از قلم مو استفاده کنید.
  • حال نوبت به رنگ‌آمیزی می‌رسد. به آرامی و از بالا به پایین، قلم مو یا غلطک رنگ را بکشید و منتظر بمانید تا خشک شود. پس از خشک شدن، لایه دوم رنگ را بر روی درب حیاط اعمال کنید و اجازه دهید خشک گردد.

قیمت رنگ درب حیاط

اگر به دنبال یک رنگ مناسب برای درب حیاط خانه خود هستید، پیشنهاد ما این است که از برند هپالوکس (نیم براق گالن و حلب) استفاده کنید. برای استعلام قیمت این محصول، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

تماس با ما

خرید رنگ درب حیاط

برای خرید رنگ درب حیاط، ابتدا باید فام مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با مراجعه به نزدیک‌ترین فروشگاه رنگ و ابزار فروشی، اقدام به خرید رنگ نمایید. با این حال، وب سایت مینیاتور امکانی را فراهم کرده است که به واسطه آن می‌توانید رنگ روغنی درب حیاط را به صورت آنلاین سفارش دهید. همین حال سفارش خود را در وب سایت مینیاتور ثبت کنید.

جمعبندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «بهترین رنگ درب حیاط» صحبت کنیم. برای رنگ‌آمیزی درب حیاط، بهترین نوع رنگ، رنگ روغنی است که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مینیاتور، اقدام به خرید این محصول کنید. با این حال، بهترین رنگ‌ها برای درب حیاط شامل رنگ آبی، قرمز، سبز، خردلی، سفید طلایی، سفید نقره‌ای، سفید کرم و … می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ درب حیاط، با شماره تلفن تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات متداول

بهترین رنگ برای درب حیاط کدام است؟

قرمز خوش شانس‌ترین رنگ برای درب حیاط است، این رنگ، اشتیاق، الهام و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد

کدام نوع رنگ مناسب درب حیاط است؟

برای رنگ‌آمیزی درب حیاط، تنها می‌توانید از رنگ روغنی استفاده کنید. رنگ روغنی تنها رنگی است که بر روی درب حیاط جواب می‌دهد.

بهترین رنگ‌ها برای درب حیاط از نظر طالع‌بینی کدام رنگ‌ها هستند؟

قرمز، زرد، سبز، آبی و خاکستری. رنگ قرمز با قدرت و انرژی مرتبط است، از طرفی رنگ سبز به رشد و شکوفایی کمک می‌کند. همچنین رنگ آبی، فراوانی را به ارمغان می آورد.

بهترین مارک رنگ درب حیاط کدام است؟

اگر به دنبال یک مارک مناسب برای رنگ درب خانه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از برند هپالوکس استفاده نمایید.

رنگ سفید کرم در چه درب‌هایی استفاده می‌شود؟

درب حیاط خانه‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی به همراه مهدهای کودک.

ممکن است شما دوست داشته باشید