کاربرد رنگ سورفیس

مقدمه

پیشرفت و جهش های بی نظیر در صنعت رنگ سازی باعث شده است تا ما به رنگ های سورفیس با قابلیت های بالا و کارایی مفید دسترسی داشته باشیم. کاربرد رنگ سورفیس بسیار زیاد است. برای مثال می تواند حتی بر روی ملامین و یا آجر هم استفاده شود. کاربرد رنگ سورفیس در این است که شما به راحتی می توانید از آن برای رنگ آمیزی نرده ها، در ها، دستی پله ها و اجسام دیگری که قبلاً رنگ شده اند بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنید.

کاربرد رنگ سورفیس

رنگ سورفیس می تواند بر روی سطوحی مانند چوب، شیشه، سرامیک، فلز، تخته سنگ، کاغذ، پارچه، قلع، بوم، کاشی، خاک رس، پلاستیک سخت، بتن، رزین و غیره … استفاده شود. در واقع این رنگ تقریباً بر روی هر سطحی که فکرش را می کنید بدون هیچ مشکلی اعمال می شود و این بدین معنی است که شما می توانید آن را خریداری کنید و در کار های مختلف خود بدون خرید چندین نوع رنگ متفاوت از آن استفاده کنید.

خرید محصول

با کاربرد های متنوع رنگ سورفیس دیگر لازم نیست که زیاد هزینه کنید و نگران یک رنگ برای سطحی خاص باشید؛ بلکه فقط با خرید یک رنگ سورفیس می توانید همه چیز را رنگ کنید.

کاربرد رنگ سورفیس

 برخی از رنگ های سورفیس را می توان یک رنگ همه کاره در نظر گرفت و بدون نیاز به پرایمر از آن استفاده کرد. همچنین می توانید از پرایمر سورفیس استفاده کنید که رنگ های متنوعی دارد. اگر سطوح سختی مانند پلاستیک و یا کاشی در اختیار دارید، رنگ سورفیس می تواند رنگی خوب و با کیفیت باشد؛ اما اگر به دنبال رنگ هایی خاص مانند رنگ های مقاوم در برابر آتش و یا رنگ های ضد کپک و رنگ های ضد ترک برای پروژه های خاص هستید، رنگ های معمولی سورفیس به شما توصیه نمی شوند. علاوه بر این ها سورفیس روکش ساتنی بر روی سطح مورد نظر ایجاد می کند و شما می توانید آن را بر روی سطوحی مانند شیشه و سرامیک استفاده کنید؛ اما در سطوح غیر صاف مات تر به نظر می رسد. شما برای ایجاد یک رنگ آمیزی یکنواخت می توانید از یک قلم موی فومی استفاده کنید و اگر قلم موی فومی ندارید، از یک قلم مو بسیار نرم استفاده کنید.

کاربرد رنگ سورفیس

رنگ سورفیس بسیار سریع خشک می شود و برای استفاده در داخل و یا بیرون خانه توصیه می شود. رنگ سورفیس یک روکش ساتن ایجاد می کند که به سطوحی مانند فلز، ام دی اف و کاشی به خوبی می چسبد. برخی از رنگ های سورفیس قابلیت های ویژه ای دارند. مثلا بر روی بعضی از سطوح به مدت هشت سال می مانند و از آن سطوح محافظت می کنند. اگرچه که محصولات این چنینی قیمت های بالا تری دارند. همچنین برخی دیگر از رنگ های سورفیس در برابر قارچ ها و کپک ها نیز مقاوم هستند که آن ها را به گزینه مناسبی برای پروژه های چالش برانگیز تبدیل می کند. برخی دیگر از رنگ های سورفیس برای رنگ پرایمر، لکه گیر و درزگیر استفاده می شوند که برای هر سطحی مناسب هستند. این رنگ ها برای نقاشی فضای داخلی تجاری یا خانگی عالی اند و استفاده از آن ها بسیار آسان و سریع است. همچنین اگر این رنگ را برای مکانی استفاه می امیدواریم که این مقاله شما را با کاربرد رنگ سورفیس آشنا کرده باشد و در خرید و دانستن کاربرد انواع مختلف آن ها به خوبی عمل کرده باشد. محافظت از سطح، حفظ کیفیت بالا و توانایی چسبیدن بسیار بالا به انواع سطوح مختلف از ویژگی های این محصول است..

رنگ کردن ظروف شیشه ای

رنگ سورفیس برای رنگ کردن ظروف شیشه ای و سرامیکی استفاه می شوند. در هنگام استفاده از رنگ های سورفیس در پخت ظروف شیشه ای و یا سرامیکی برای خشک شدن آن، در خانه ۲۱ روز و در هوای آزاد ۱ روز صبر کنید تا به خوبی خشک شود و سپس آن ها را در دمای ۳۵۰ درجه می توانید به مدت یک ساعت بپزید. علاوه بر این ها برای استفاده از این محصولات باید ۷۲ ساعت صبر کنید. در هر صورت اگر می خواهید از رنگ های سورفیس برای ساخت و پخت ظروف شیشه و سرامیکی استفاده کنید باید قبل از آن کمی برنامه ریزی کنید؛ اما در صورت رعایت تمامی مراحل آن، رنگ های سورفیس به خوبی عمل می کنند و می توان آن محصولات ساخته شده را در ماشین ظرفشویی شست و از سالم ماندن آن ها اطمینان کامل داشت.

تماس با ما

جمع بندی

کاربرد رنگ سورفیس بسیار است و از تطبیق پذیری بسیار بالایی برخورد دار است و از آن می توان برای تمامی سطوح استفاده کرد؛ حتی اگر می خواهید از رنگی با قابلیت ضد کپک و قارچ استفاده کنید می توانید رنگ سورفیس مخصوص این کار را خریداری کنید و به راحتی در تمامی سطوح مورد نیازتان از آن استفاده کنید. اگرچه که این محصول بسیار با کیفیت است اما باز هم نمی توان با یک لایه از آن سطوح صاف را رنگ کرد و برای شفاف شدن رنگ نیاز به اضافه کردن چند لایه دیگر دارید. همچنین قیمت این رنگ کمی بالا تر از رنگ های معمولی و استاندارد است. امیدواریم که این مقاله شما را با کاربرد رنگ سورفیس آشنا کرده باشد و در خرید و دانستن کاربرد انواع مختلف آن ها به خوبی عمل کرده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید