کاربرد کاتالوگ رنگ ساختمان و مدل های آن

فرآیند انتخاب رنگ ساختمان مناسب ممکن است کمی دشوار باشد. اغلب مردم می دانند که چگونه باید دیوار های منزل خود را رنگ آمیزی کنند؛ اما چیزی در رابطه با انتخاب رنگ مناسب نمی دانند. به همین دلیل است که از رنگ های خنثی استفاده کرده و تمام زیبایی سطح را از بین می برند؛ یا رنگ اشتباهی را انتخاب کرده و هنگامی که آن را بر روی دیوار اعمال می کنند، هیچ هماهنگی میان آن و وسایل موجود در خانه پیدا نمی شود. در این شرایط پیشنهاد می کنیم از کاتالوگ رنگ ساختمان استفاده کنید تا در انتخاب های خود هوشمندانه عمل کرده و با انتخاب رنگی زیبا، زحمت دوباره کاری را نکشید. در ادامه مطلب با معرفی انواع کاتالوگ رنگ ساختمان، به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک خواهیم کرد.

معرفی کاتالوگ رنگ ساختمان برای کاربرد های مختلف

کاتالوگ رنگ ساختمان برای نمای بیرونی ساختمان

کاتالوگ رنگ نقاشی ساختمان

در رابطه با رنگ آمیزی ساختمان لازم است بدانید که رنگی که در فضا های بسته می بینید؛ با آن چه در محیط باز می بینید، زمین تا آسمان متفاوت است. زیرا عوامل مختلفی مانند نور، محیط، ثبات رنگ و سایر موارد این چنینی، می توانند در نحوه ظاهر شدن آن موثر باشند.

به همین دلیل است که اغلب مردم دنیا به اشتباه افتاده و رنگی نامناسب را برای محیط های بیرونی خانه خود انتخاب می کنند. با استفاده از کاتالوگ رنگ ساختمان و با در نظر گرفتن ویژگی های مختلف، می توانید آن ها را در دسته بندی های مختلف قرار دهید.

مشخصات

  • در این کاتللوگ ها، تمام رنگ ها با توجه به کاربرد های مختلف دسته بندی شده اند تا انتخاب را برای شما عزیزان تسهیل بخشند.
  • سطح براقیت رنگ ها، سطح مات بودنشان و جزییات دقیق تر در زاویه ۶۰ درجه تعیین شده است.
  • نمونه هایی که در قالب کاتللوگ ارائه می شوند؛ دارای اندازه ۱۴۰ در ۵۰ میلی متر می باشند؛ اما با رنگی که در سطوح بزرگ تر ایجاد می کنید نیز تفاوت چندانی ندارند.
  • در چندین زبان رایج در دنیا، مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، سوئدی و غیره در دسترس شما قرار خواهند گرفت تا انتخابی عقلانی تر و موثر تری را داشته باشید.

کاتالوگ رنگ ساختمان بر اساس ماتی و براقی

کاتولوگ رنگ نقاشی

ماتی و براقی رنگ ها جزو عوامل بسیار پر اهمیت در انتخاب رنگ محسوب می شوند. اما چگونه میزان آن را بر اساس سطوح مختلف بررسی کنیم؟ با استفاده از کاتالوگ ها که در هفت بخش مختلف، از مات کامل تا براق کامل دسته بندی شده اند؛ می توانید انتخاب دقیق تری داشته باشید. همچنین قادر به مقایسه، بررسی، تحلیل و تعریف براقیت در مقیاس های مختلف نیز خواهید بود.

مشخصات

  • این کاتالوگ دارای رنگ‌ های مختلف S 0500-N، S 2500-N، S 5000-N و S 9000-N از مقیاس خاکستری می باشد.
  • دسته بندی ها: تمام مات با سطح براقیت ۲، مات با سطح براقیت ۶، نیمه مات با سطح براقیت ۱۲، ساتن با سطح براقیت ۳۰، نیمه براق با سطح براقیت ۵۰، براق با سطح براقیت ۷۵ و در نهایت براق کامل با سطح براقیت ۹۵
  • نمونه ها در اندازه ۱۰۰×۱۴۰ میلی متر ارائه شده اند.

کاتالوگ رنگ ساختمان ساختمان بر اساس طیف رنگی

بر اساس طیف رنگی

در این کاتالوگ رنگ ساختمان، شما شاهد طیف های رنگی مختلفی خواهید بود که بر اساس استاندارد های جهانی دسته بندی شده اند. به دلیل قرار گیری در کنار یکدیگر و استاندارد بودن رنگ ها، تشخیص، تجزیه و تحلیل آن ها بسیار ساده بوده و می تواند کمک بزرگی برای شما عزیزان باشد.

مشخصات

  • این محصول حاوی ۴۰ صفحه رنگ می باشد که در طیف های مختلفی به شما عزیزان، جهت تسهیل در انتخاب ارائه شده است.
  • همچنین حاوی یک صفحه کامل از رنگ های پر طرفدار خاکستری و خنثی می باشد تا مینیمال پسندان نیز، از آن به سادگی بهره ببرند. علاوه بر آن شامل سه صفحه از رنگ های مختلف سفید می باشد که اغلب، انتخاب ۵۰ درصد از افراد برای رنگ آمیزی دیوار های منزلشان می باشد.
  • با توجه به استاندارد های مشخص شده، در اندازه های ۱۵×۱۵ میلی متر و ۱۵×۱۳ میلی متر ارائه خواهند شد.

کاتالوگ رنگ ساختمان ساختمان برای طراحان و دیزاینر ها

کاتولوگ برای طراحان و دیزاینر ها

این نمونه حاوی مجموعه رنگ های مدرن می باشد که جهت همکاری با دیزاینر ها و معماران مختلف ارائه می شود. استفاده از کاتالوگ رنگ ساختمان، به آن ها در الهام گرفتن کمک ویژه ای کرده و انتخاب را نیز ساده تر خواهد کرد تا به شکل مقرون به صرفه ای، از بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها بهره ببرند.

رنگ های موجود در این کاتالوگ، حدود ۱۰۵۸ عدد می باشد که با توجه به موضوعات مختلف دسته بندی خواهند شد.

۱) نمونه های خنثی: دسته اول که جزو نمونه های پر طرفدار نیز محسوب می شود؛ شامل رنگ های خنثی می باشد که اغلب افراد آن ها را پسندیده و دیزاینر ها نیز برای ترکیب رنگ های مختلف از آن ها به خوبی استفاده می کنند.

۲) طبیعت: این دسته شامل رنگ هایی می باشد که از طبیعت الهام گرفته و بر روی نما های خارجی جلوه بی نظیری خواهند داشت.

۳) استیل: اگر به دنبال رنگ های بسیار ظریف جهت به وجود آوردن فضایی هماهنگ می گردید؛ این کاتالوگ برای شما عزیزان ساخته شده است.

۴) غنی: رنگ های لوکس، عمیق و در عین حال ظریف، در این دسته قرار خواهند گرفت.

 ۵) رنگ های اساسی: این مجموعه شامل اساسی ترین رنگ ها که پوشش کاملی را در فضای شما به وجود می آورند، خواهد بود.

مشخصات

  • این کاتالوگ در ۱۷۷ صفحه که حاوی ۱۰۵۸ عدد رنگ می باشد؛ ارائه خواهد شد.
  • تمام دستورالعمل ها به زبان انگلیسی درج شده اند تا برای تمام افراد دنیا قابل استفاده باشند.

تماس با ما

نتیجه گیری

در نهایت نیز لازم به ذکر است که با توجه به کاتالوگ رنگ ساختمان، می توانید انتخاب دقیق تری را بر اساس خواسته خود داشته باشید. همچنین به دلیل طیف وسیعی از رنگ های ارائه شده و قرار گیری آن ها در کنار یکدیگر، انتخاب برایتان بسیار آسان و ساده خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید