کاربرد های رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی

یک دکوراسیون داخلی خوب به شما کمک زیادی می کند تا خانه ای زیبا تر داشته باشید. برای داشتن یک دکوراسیون زیبا باید به جزئیات و نکات مهم توجه کنید. یکی از قسمت های بسیار مهم هر دکوراسیون، رنگ های به کار رفته در آن خانه است. یکی از رنگ های محبوب و بسیار زیبایی که امروزه در خیلی از دکوراسیون ها به کار گرفته می شود، رنگ کرم استخوانی است. برای آشنایی بیشتر با رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی در ادامۀ مقاله با ما همراه باشید.

رنگ کرم استخوانی چگونه رنگی است؟

رنگ کرم استخوانی مایل به سفید، وانیلی و ترکیب رنگ های خنثی است. رنگ کرم استخوانی ته رنگی از رنگ های لطیف زرد، صورتی، خاکستری و نارنجی را نیز در خود دارد. بسته به رنگی که انتخاب کرده اید، گاهی اوقات رنگ کرم استخوانی ممکن است که ته رنگ بیش از حد زرد یا بیش از حد سفید داشته باشد. رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی آرامش و ظرافت را به خانه هدیه می دهد. به کمک این رنگ وسایل تزئینی و اشیای هنری شما مانند تابلو های نقاشی بهتر دیده خواهند شد.

یکی از خوبی های رنگ کرم استخوانی این است که به راحتی با هر نوع رنگ و هر نوع اتاقی صرف نظر از اندازه و دکوراسیون آن هماهنگ می شود.

حسی که از رنگ کرم استخوانی منتقل می شود چگونه است؟

رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم استخوانی حس تمیزی و آرامش را به شما القا می کند. رنگ کرم استخوانی رنگی گرم و جذاب است و از نظر بصری نیز بسیار قدرتمند است. رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی معمولا برای قسمت هایی مثل اتاق نشیمن و ناهار خوری استفاده می شود. یکی از ترفند های خلاقانه برای رنگ آمیزی استفاده از این رنگ در کنار رنگ هایی مثل سفید، خاکستری و قهوه ای است؛ زیرا به خوبی با آن ها جفت می شود.

خرید محصول

ایده هایی جالب برای استفاده از رنگ کرم استخوانی

  • استفاده از کاشی های کرمی رنگ

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از رنگ کرم استخوانی استفاده از کاشی های کرمی رنگ است. کاشی های کرم استخوانی روشن می توانند فضای داخلی خانه شما را جادار، روشن و دلپذیر نشان دهند. برای استفاده از رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی بهتر است که کاشی های کرمی را در مناطق پر رفت و آمد به صورت یک کفپوش قرار دهید؛ زیرا کاشی ها در برابر خراشیدگی و لکه بسیار مقاوم هستند.

فقط دقت داشته باشید کاشی هایی را انتخاب کنید که اصلاح شده باشند؛ یعنی درز نداشته باشند و هنگامی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند هیچ فاصله ای بین آن ها وجود نداشته باشد. این کمک می کند تا آن قسمت از خانه که در آن از کاشی استفاده می کنید ظاهری مرتب تر و زیبا تر داشته باشد.

استفاده از رنگ کرم استخوانی به همراه رنگ های روشن

  • استفاده از رنگ کرم استخوانی در نزدیک پنجره

رنگ های خنثی برای دادن جلوه ای روشن و مطبوع به خانۀ شما عالی هستند. به همین خاطر برای استفاده از رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی بهتر است که این رنگ را در کنار پنجره های خانۀ خود استفاده کنید. اگر قاب پنجره های بزرگی دارید، می توانید پنجره ها را با رنگ کرم استخوانی بپوشانید.

رنگ کرم استخوانی به خاطر اینکه رنگی روشن است می تواند نور خورشید را از خود عبور دهد. نوری که از پرده هایی با رنگ کرم استخوانی رد می شود و وارد خانۀ شما می شود زیباست و می تواند به خانۀ شما روشنایی ببخشد.

البته این نکته را هم بدانید که استفاده از رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی خانه برای پرده های پنجره ها می تواند حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد؛ زیرا پشت آن مشخص است. اگر زیاد نگران این موضوع هستید، می توانید از یک لایه دوم پرده با رنگ تیره تر استفاده کنید.

  • استفاده از رنگ کرم استخوانی به همراه رنگ های روشن

یک راه دیگر برای استفاده از رنگ کرم استخوانی استفاده از آن در کنار رنگ های روشن دیگر است. ترکیب رنگ های روشن در کنار یکدیگر معمولا نتیجۀ جالبی نمی دهد. اما رنگ کرم استخوانی یک استثناست؛ زیرا این رنگ ته رنگی گرم در خود دارد که می تواند به راحتی با دیگر رنگ های روشن هماهنگ شود و دکوراسیون خانۀ شما را بسیار زیبا تر نشان دهد.

  • استفاده از سایه های مختلف رنگ کرم استخوانی

استفاده از سایه های مختلف رنگ کرم استخوانی

یک راه بسیار خوب دیگر برای به کارگیری رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی استفاده از سایه های مختلف آن است. همان طور که توضیح دادیم رنگ کرم استخوانی می تواند ته رنگ های مختلفی مانند آبی، زرد یا حتی سبز داشته باشد. شما می توانید با تست سایه های مختلف رنگ کرم استخوانی مدل مد نظر خود را پیدا کنید و از آن برای رنگ زدن دیوار گچی خانه خود استفاده کنید.

استفاده از رنگ کرم استخوانی در دکوراسیون داخلی به جای رنگ سفید می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. برای مثال رنگ سفید به راحتی لکه ها را نشان می دهد. همچنین اگر از وسایل تزئینی در اتاق خود استفاده می کنید، می تواند آن را بسیار شلوغ نشان دهد. اما رنگ کرم استخوانی این طور نیست. در اتاقی که رنگ کرم استخوانی در آن استفاده شده باشد، فضا حالتی صمیمی تر و دنج تر دارد و شلوغ به نظر نمی رسد. همچنین رنگ کرم استخوانی در پنهان کردن لکه ها از رنگ سفید بهتر عمل می کند. تنها مشکل رنگ کرم استخوانی این است که نمی توان با آن در بین رنگ ها تضاد ایجاد کرد. برای مثال رنگ سیاه متضاد رنگ سفید است؛ اما رنگ کرم استخوانی تقریبا هیچ متضادی ندارد که به خوبی بتواند مکمل آن شود.

تماس با ما

نتیجه گیری

رنگ کرم استخوانی یکی از رنگ های محبوبی است که امروزه در بسیاری از دکوراسیون های داخلی استفاده می شود. کرم استخوانی در دستۀ رنگ های روشن قرار می گیرد و می تواند ته رنگ هایی مانند آبی، زرد یا حتی سبز نیز داشته باشد. رنگ کرم استخوانی برای رنگ آمیزی داخل ساختمان و دکوراسیون داخلی خانه می تواند آرامش بخش باشد و فضای دنجی ایجاد کند. برای اینکه بهتر با این رنگ آشنا شوید، درمورد آن توضیح دادیم و چند ایدۀ جالب برای استفاده از این رنگ در خانه نام بردیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید