رنگ نقره‌ای تیتانیوم؛ نمادها و انواع ست رنگ دیوار

احتمالا برای اولین بار است که رنگ نقره‌ای تیتانیوم به گوش شما خورده است. این رنگ یکی از رنگ‌های جذاب و البته آرامش‌بخش است که وقتی در کنار رنگ‌های گرم قرار بگیرد، محیط دکوراسیون داخلی را به یک محیط ظریف و سلطنتی تبدیل می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا درباره رنگ تیتانیوم که از ترکیب سفید، آبی و مقدار کمی مشکی درست شده است، صحبت کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. برای خواندن ادامه مقاله، مجله مینیاتور را بخوانید.

رنگ نقره‌ای تیتانیوم چیست؟

تیتانیوم یک فلز سفید با رنگ خاکستری دودی است که رنگ طبیعی آن تیره‌تر از نقره‌ای یا طلای سفید در نظر گرفته می‌شود. رنگ نقره‌ای تیتانیوم براق و به رنگ سفید متالیک است که می‌تواند برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

رنگ نقره‌ای تیتانیوم

رنگ تیتانیوم چه رنگی است

رنگ نقره‌ای تیتانیوم را می‌توان با ترکیب کردن سفید تیتانیوم با رنگ آبی تیره یا آبی اولترامارین و مقدار بسیار کم مشکی درست کرد. برای اینکه بتوانید رنگ تیتانیوم را براق کنید، مقداری پودر نقره‌ای را با روغن جلا یا کلر ترکیب کنید.

این رنگ به دو شکل براق و مات درست می‌شود که توصیه می‌کنیم برای ایجاد رنگ نقره‌ای تیتانیوم، از رنگ اکریلیک استفاده کنید. رنگ اکریلیک قابلیت بالایی برای اجرای یک رنگ با کیفیت در محیط خانه دارد.

رنگ تیتانیوم متالیک

رنگ نقره‌ای تیتانیوم متالیک یک رنگ مناسب برای انعکاس نور در خانه است. به طوری که این رنگ برای آپارتمان‌‎های کوچک، گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

علاوه بر این، تیتانیوم مانند طلا، یک فلز گرانبها است؛ از این رو رنگ تیتانیوم متالیک به عنوان نماد ثروت، موفقیت، رفاه، ظرافت و زرق و برق شناخته می‌شود. بنابراین استفاده از این رنگ برای اتاق پذیرایی یا خانه‌های دارای لوسترهای بزرگ نیز کاربرد دارد.

رنگ نقره‌ای تیتانیوم

مکمل رنگ تیتانیوم در دکوراسیون

۱- نقره‌ای کم رنگ

۲- صورتی-نقره‌ای

۳- نقره‌ای-ماسه‌ای

۴- خاکستری

۵- آبی روشن

رنگ تیتانیوم با چه رنگی ست میشه

رنگ تیتانیوم اغلب برای تعادل رنگ مشکی و سفید در نظر گرفته می‌شود که به آن اجازه می‌دهد تا رنگی بی طرفانه باشد. در واقع این رنگ با اکثر پالت‌ها و طرح ها به خوبی کار می‌کند.

علاوه بر این، رنگ نقره‌ای تیتانیوم وقتی در کنار یک رنگ دیگر قرار می‌گیرد، زمینه را برای روشن کردن آن رنگ فراهم می‌کند. به طوری که تنها تفاوت عمده این رنگ با رنگ خاکستری، انعکاس آن است. در ضمن رنگ نقره‌ای تیتانیوم در مقایسه با رنگ خاکستری، خلق و خوی خوش‌بینانه‌تری دارد.

انواع ست رنگ تیتانیوم برای دکوراسیون خانه عبارتند از:

  • ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و صورتی روشن
  • ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و آبی کمرنگ
  • ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و بنفش روشن
  • ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و سبز روشن
  • ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و زرد کمرنگ
  • ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و سبز زمردی
  • ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و فیروزه‌ای
  • ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و سبز-آبی
رنگ نقره‌ای تیتانیوم

بهترین ست رنگ تیتانیوم برای دکوراسیون

۱- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و مشکی

برای ایجاد یک فضای کلاسیک و قدیمی، فقط از ترکیب سایه‌های نقره‌ای تیتانیوم و مشکی استفاده کنید. این طرح ظاهری ساده و در عین حال لذت بخش ایجاد می‌کند که حال و هوای خوبی نیز به شما می‌دهد. این سبک برای اتاق خواب، اتاق مهمان و غیره، ایده آل است.

۲- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و سفید

سایه‎‌های ظریف و آرام رنگ تیتانیوم، گاهی از نظر بصری جذاب‌ترین هستند. اگر از ترکیب سفید و نقره‌ای تیتانیوم استفاده می‌کنید، یکی از تمیزترین و شیک‌ترین انتخاب‌هاست. این ترکیب می‌تواند ظاهری آرام و دنج ایجاد کند و تعادل مناسبی برای محیط شما به وجود آورد. طراحان اغلب این ترکیب چشم‌‎نواز را در پذیرایی، اتاق خواب یا هر فضایی که به آرامش نیاز دارند، در نظر می‌گیرند.

۳- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و سبز

گاهی اوقات خوب است که از یک دریچه جدید به رنگ‌های متضاد نگاه کنید. به طوری که رنگ سبز پر جنب و جوش به طرز باورنکردنی با رنگ نقره‌ای تیتانیوم سازگار است. این ترکیب رنگ برای اتاق کودک است، گزینه مناسبی است.

۴- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و سبز-آبی

یکی از بهترین ست رنگ برای دکوراسیون داخلی، استفاده از  رنگ تیتانیوم در کنار سبز و آبی است. این یک ترکیب رنگ نرم و مدرن است که به فضای داخلی شما جذابیت دو چندان می‌بخشد. پیشنهاد می‌کنیم از این ترکیب برای محیط آشپزخانه و فضاهای غذاخوری استفاده کنید.

۵-  ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و گل رز

ست کردن رنگ گل رز در کنار نقره‌ای تیتانیوم، ظاهری زنانه و ظریف ایجاد می‌کند که هرگز از مد ‌نمی‌افتد. این رنگ ‎برای  اتاق خواب یا سالن ناهار خوری و پذیرایی، مناسب است.

۶- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و زرد خورشید

ست رنگ تیتانیوم با زرد خورشید، یکی از بهترین ترکیب‌های بی طرف و معاصر است. این ترکیب فوق‌العاده را می‌توان در هر گوشه از خانه‌تان استفاده کنید؛ زیرا محیط آرامش‌بخشی را برای شما به وجود می‌آورد.

خرید محصول

۷- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و آبی

ست آبی و نقره‌ای تیتانیوم می‌تواند حس طراوت را به شما بدهد. این ترکیب برای محیط حمام یا سالن اداری مناسب است.

۸- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و گیلاسی

قرمز گیلاسی یک رنگ فوق‌العاده روشن و جسور است که وقتی با رنگ نقره‌ای تیتانیوم ترکیب می‌شود، حس تجمل و انرژی را القا می‌کند. تضاد این دو رنگ، حال و هوای احساسی و عاشقانه‌ای به شما می‎دهد.

۹- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و مرجانی

ترکیب مرجانی و نقره‌ای تیتانیوم یکی از ست‌های رنگی است که به شما احساس انرژی می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم از این ست رنگ برای اتاق پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید.

۱۰- ست رنگ نقره‌ای تیتانیوم و بنفش

بنفش و تیتانیوم دو رنگ متفاوت هستند که وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، کنتراست قابل توجهی را به وجود می‌آورند. این ترکیب انتخابی با کلاس و مدرن است که ظاهری سلطنتی به همراه دارد. اگر می‌خواهید مانند پادشاه زندگی کنید، این ترکیب را به اتاق نشیمن خود اضافه نمایید.

رنگ نقره‌ای تیتانیوم

رنگ تیتانیوم برای اتاق خواب

رنگ نقره‌ای تیتانیوم یک گزینه عالی برای ایجاد یک اتاق خواب مدرن است. این رنگ به راحتی می‌تواند خطوط تیز را واضح‌تر نشان دهد و جلوه خوبی برای محیط‌های تمیز ارائه دهد. پیشنهاد می‌کنیم این رنگ را با یک تخت خواب کم ارتفاع به همراه دکور مینیمال برای اتاق شیک و معاصر ست کنید.

رنگ تیتانیوم برای چوب

رنگ اسپری و رنگ نقره‌ای متالیک اکریلیک، دو راه مطمئن و ارزان برای ایجاد درخشش رنگ نقره‌‌ای تیتیانیوم به یک جسم چوبی هستند. رنگ اکریلیک تیتانیوم، رنگی غنی، براق و پوششی طولانی مدت ارائه می‌دهد. بنابراین رنگ نقره‌ای متالیک اکریلیک، محبوب‌ترین انتخاب برای اعمال روی سطوح چوبی است.

رنگ نقره‌ای برای مبل

نقره‌ای تیتانیوم یک رنگ خنثی است؛ در نتیجه برای مبلمان، بهتر است با تعدادی از رنگ های گرم مانند نارنجی، صورتی و زرد ست شود. همچنین شما می‌توانید از مکمل رنگ های سرد مانند آبی و سبز برای دیزاین نقره‌ای تیتانیوم برای مبل استفاده کنید.

رنگ نقره‌ای تیتانیوم

آیا می‌توان از رنگ نقره‌ای تیتانیوم متالیک روی چوب استفاده کرد؟

 بله، شما می‌توانید مانند انواع رنگ معمولی، این رنگ را بر روی مبلمان چوبی استفاده کنید.

خرید رنگ تیتانیوم

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید رنگ نقره‌ای تیتانیوم، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید. ما در فروشگاه رنگ، چسب و ابزار مینیاتور آماده ارائه خدمات به شما مخاطبان عزیز هستیم.

جمع‌بندی

در این مقاله به موضوع رنگ نقره‌ای تیتانیوم و انواع ست آن در دکوراسیون خانه صحبت ‌کردیم. رنگ نقره‌ای تیتانیوم یک رنگ خنثی است که به عنوان ثروت و موفقیت شناخته می‌شود. این رنگ در دکوراسیون خانه شامل اتاق پذیرایی، خواب، آشپزخانه، حمام و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال اجرای رنگ نقره‌ای تیتانیوم در دیوارهای خانه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از نوع اکریلیک استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

رنگ نقره‌ای تیتانیوم از چه ترکیب رنگ‌هایی درست می‌شود؟

سفید و رنگ آبی تیره (آبی اولترامارین) را با مقدار کمی مشکی ترکیب کنید تا این رنگ به دست آید.

چه رنگ‌هایی به عنوان مکمل رنگ نقره‌ای تیتانیوم شناخته می‌شوند؟

نقره‌ای کم رنگ، صورتی-نقره‌ای، نقره‌ای-ماسه‌ای، خاکستری و آبی روشن، از جمله مکمل‌های رنگ تیتانیوم به حساب می‌آید.

رنگ تیتانیوم نماد چیست؟

این رنگ نماد ثروت و فروانی است.

بهترین ست رنگ تیتانیوم کدام است؟

آبی، زرد و سبز.

رنگ نقره‌ای تیتانیوم جزو خانواده رنگ‌های سرد است یا گرم؟

این رنگ جزو خانواده رنگ‌های خنثی است که مقداری به سمت سردی گرایش دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید