جدیدترین رنگ راهرو خانه

جدیدترین رنگ راهرو خانه شامل چه رنگ‌هایی می‌شود؟ برای اینکه بتوانید رنگ راهرو مناسبی داشته باشید، حتما به نور ورودی توجه کنید. رنگ‌هایی مانند خاکستری، آبی، بژ و صورتی، جزو جدیدترین رنگ‌های راهرو خانه محسوب می‌شوند. در این مقاله به موضوع رنگ راهرو خانه اشاره می‌کنیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

ایده‌هایی برای راهرو

بهترین رنگ‌های راهرو با بقیه قسمت‌های خانه شما ترکیب می‌شوند و بدون اینکه حواس‌تان را از لحظات اصلی طراحی در جاهای دیگر پرت کنند، شخصیت را به آن اضافه می‌کنند. طراحی راهرو مانند محیط گلخانه، راه پله و سایر مناطق انتقالی، بیشتر در مورد عملکرد است تا مد. با این حال، این دو لازم نیست متقابلاً منحصر به فرد باشند.

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی راهرو به هدف شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید محیط شما روشن و مطبوع باشد، رنگ سفید با رنگ سرد یا خنثی مثل آبی روشن را انتخاب کنید تا احساس بازتری داشته باشید. برای داشتن احساسی دلپذیرتر، رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای شکلاتی، خاکستری زغالی یا حتی شرابی را انتخاب کنید.

رنگ مناسب برای راهرو خانه

۱- رنگ صورتی

صورتی به عنوان جدیدترین رنگ راهرو خانه در صنایع مد و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ‌ قطعا فضای تاریک سنتی را به شادی تقسیم‌بندی می‌کند.

برای خرید این رنگ کلیک کنید.

۲- رنگ خاکستری با رنگ سرد

دیوارهای خاکستری به لطف توانایی آفتاب پرست خود در ترکیب با دکوراسیون مدرن و سنتی، جاودانه و شیک هستند. در این سالن ورودی خانه، رنگ خاکستری-آبی سرد مناظر اقیانوس را در فضای باز منعکس می‌کند.

برای خرید این رنگ کلیک کنید.

۳-  رنگ مریم گلی

رنگ سبز مریم گلی به عنوان جدیدترین رنگ راهرو خانه، یک رنگ آرام و تقریبا خنثی و خنک است. این رنگ به عنوان یک رنگ ایده آل برای راهرو به حساب می‌آید.

مهم‌ترین ویژگی این رنگ، عدم انعکاس سایه رنگ به بیرون از محیط پیرامونی است. این رنگ را با تزئینات سفید روشن ست کنید تا از جلوه‌های تیره یا بی‌رنگ جلوگیری نمایید.

۴- رنگ آبی پاستلی

برای دیوار راهرو به رنگ آبی، از تخته‌های مخصوص جاکلیدی یا کاغذ دیواری به رنگ گرم استفاده کنید. این رنگ به راحتی با رنگ‌های گرم ست می‎شود.

۵- رنگ سبز یشمی

سبز یشمی یکی از بهترین رنگ‌های آبی و سبز را ارائه می‌دهد. این رنگ، آرامش بخش آبی را می‌گیرد و با انرژی سبز آن را زنده می کند. رنگ سبز یشمی با بسیاری از رنگ‌های خنثی مانند مشکی و رنگ چوب ست می‌شود.

۶- رنگ قهوه ای

تام استرینگر طراح داخلی می‌گوید: «من همیشه فکر می‌کنم این اشتباه است که سعی کنیم اتاق داخلی را با رنگ سفید روشن نشان دهیم.  بلکه ترجیح می‌دهم آن را تاریک کنم.». همچنین استرینگر معتقد است که این رنگ شبیه چیپس‌های شکلاتی نیمه شیرین است. او ادامه می‌دهد: «این رنگ برای من تاریک نیست، فقط صمیمی و محصورکننده است».

برای خرید این رنگ کلیک کنید.

۷- رنگ آبی

برخی از مردم راهروها را به عنوان گذرگاهی تنها و رقت‌انگیز می‌دانند. برای اینکه چنین فکری نکنند، بهتر است با گذاشتن یک صندلی (حتی برای تزئینی هم که شده) در آنجا، محیط متفاوتی برای راهرو فراهم کرد.

همچنین سعی کنید صندلی راه راه را در کنار رنگ آبی دیوار راهرو قرار دهید. زیرا رنگ آبی، خاصیت نرم و آرامش‌بخش دارد که در کنار صندلی، می‌تواند نشان دهنده دنیای مدرن باشد. بنابراین رنگ آبی جدیدترین رنگ راهرو خانه محسوب می‌شود.

۸- رنگ زرد روشن

مارشال واتسون، طراح مطرح بین‌المللی می‌گوید: «معمولا راهروها زیاد آفتاب نمی‌گیرند، بنابراین من رنگ زرد را دوست دارم؛ رنگی که  نشان‌دهنده خورشید است». پیشنهاد می‎کنیم رنگ زرد راهرو را با رنگ‌های خاکستری، سفید، بژ یا برنزی ست کنید.

رنگ راهرو خانه

رنگ راهرو اپارتمان

الیزابت برائر طراح مطرح بین‌المللی گفت: «من ترکیب مشکی-آبی را در یک راهرو کوچک دوست دارم. مشتریان در ابتدا فکر می‌کنند شما دیوانه هستید، اما این موضوع بسیار رمانتیک است». در این رنگ دیوار راهرو، نیازی به تابش نورد شدید لامپ نیست بلکه سعی کنید از یک نور ملایم برای این کار بهره بگیرید.

برای خرید این رنگ کلیک کنید.

۲- رنگ خاکستری‌-قهوه‌ای

شعار کیم الکساندریک این است: «برو برای تأثیرگذاری». او پیشنهاد می‌کند که راهرو را زمین بازی برای لهجه‌های جسورانه مانند صندلی‌های غیرمعمول و آثار هنری رنگارنگ در نظر بگیرید که ممکن است ادغام در اتاق‌های دیگر سخت‌تر باشد. الکساندریک می‌گوید: «رنگ انتخابی من خاکستری-قهوه‌ای با رنگ صورتی و اسطوخودوسی است. نه خیلی روشن، نه خیلی تیره».

۳- رنگ سبز براق

مورین فوتر طراح می‌گوید: «برای کاهش اثر تونل طولانی برای راهرو، باید دیوارها را غیر عادی کنید». او پیشنهاد می‌کند که آن‌ها را رنگ براق بزنید تا نور را منعکس کند.

۴- رنگ بژ

بریچ کافی درباره جدیدترین رنگ راهرو خانه مانند رنگ بژ می‌گوید: «یک راهرو باید عکس آن چیزی باشد که در اطراف آن اتفاق می‌افتد. به طور مثال، درب ورودی به رنگ قرمز مایل به نارنجی رنگ آمیزی و دیوار راهروبه رنگ بژ طراحی شود. ورودی گرم در کنار رنگ بژ نرم، یک تعادل خوبی برای ورودی و راهرو خانه به وجود می‌آورد. از طرفی، رنگ بژ برای جلب توجه فریاد نمی‌زند، اما با این حال به طور کامل حضور دارد.

۵- صورتی تیره

رنگ صورتی تیره یک رنگ چشم‌نواز و ماجراجویانه است که به راحتی می‌توان آن را برای راهرو استفاده کرد.  برای اضافه کردن جسارت به رنگ راهرو گرم و درخشان خود، از رنگ صورتی تیره استفاده کنید.

رنگ راهرو خانه

راهرو شیک و مدرن

۱- خاکستری روشن

رنگ خاکستری روشن به عنوان جدیدترین رنگ راهرو خانه است که شما می‌توانید از این رنگ استفاده کنید. خاکستری یک پس زمینه خوب و خنثی است که در کنار مجسمه‌‌ها و نورپردازی محیط، جلوه زیبایی به خود می‌گیرد.

۲- صورتی روشن

صورتی ملایم و لطیف، وقتی در کنار قطعات هندسی مدرن‌ قرار بگیرد، به طرز شگفت‌آوری خوب به نظر می‌رسد. رنگ صورتی به راهروی خانه شما احساس باز و روشنی می‌دهد.

۳- آبی تیره

سوزان زیس گرین به عنوان یک طراح برجسته می‌گوید: «راهروهای بدون پنجره باید مرموز باشند». او توصیه می‌کند رنگ آبی تیره را با رنگ سبز امتحان کنید.

۴- رنگ سفید

گاهی اوقات رنگ سفید، بهترین گزینه برای جدیدترین رنگ راهرو خانه است. لیزا جکسون طراح می‌گوید: من دوست دارم از رنگ سفید در فضایی استفاده کنم که نور طبیعی ندارد. زیرا نه خیلی آبی، نه خیلی صورتی و نه خیلی زرد است.

او همچنین گفت: همیشه باید یک نقطه کانونی در انتهای سالن وجود داشته باشد؛ مانند یک میز کنسول، یک صندلی جذاب و غیره.  او تاکید داشت که رنگ راهرو خانه باید مینیمالیستی باشد.

۵- خاکستری تیره

مردم اغلب از رنگ‌های تیره می‌ترسند. اما این تنها یک تصور است. با این حال بنجامین یکی از طراحان بزرگ دنیا می‌گوید: «رنگ خاکستری تیره را امتحان کنید. بدون تردید شما هم این رنگ را دوست خواهید داشت».

۶- سبز نعنایی

شما می‌توانید رنگ را بدون زیاده روی در آغوش بگیرید. سبز نعنایی کم رنگ یک گزینه دوست داشتنی برای دادن انرژی تازه به یک راهرو باریک است.

۷- کرم رنگ

الکس پاپاکریستیدیس طراح می‌گوید: «فقط چیزی در مورد رنگ سفید وجود دارد که بسیار خالص و تازه است و با اتاق‌ها رقابت نمی‌کند». این رنگ معمولا از پرداخت‌های مختلف برای دیوار و تزئینات جهت ایجاد کنتراست بهره می‌گیرد. رنگ سفید ملایم در راهرو  به ما اجازه می‌دهد تا روی فرش آبی چشمگیر اتاق پیش رو تمرکز کنیم.

جمع‌بندی

در این مقاله به موضوع جدیدترین رنگ راهرو خانه پرداختیم. برای انتخاب رنگ راهرو خود، ابتدا نور ورودی را بررسی کنید. در صورتی که نور ورودی کم باشد، از رنگ‌های روشن استفاده نمایید. اگر نور ورودی زیاد باشد، سعی کنید از رنگ‌های تیره‌تر بهره بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات جدید شما هستند.

سوالات متداول

جدیدترین رنگ راهرو خانه کدام است؟

رنگ سبز و آبی جزو جدیدترین رنگ‌های راهرو خانه محسوب می‌شود.

برای راهرو با نور زیاد، چه رنگ‌هایی توصیه می‌شود؟

اگر نور راهرو شما زیاد است، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های تیره استفاده نمایید.

برای راهرو با نور کم، چه رنگ‌هایی مناسب است؟

رنگ‌های روشن برای محیط کم نور راهرو مناسب است.

کدام رنگ، راهرو را شیک و مدرن می‌کند؟

خاکستری و صورتی روشن، جزو شیک ترین و مدرن ترین رنگ‌های راهرو شناخته می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید