معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب صنعتی

چسب صنعتی یکی از پرکاربردترین چسب‌های موجود در بازار است که بیشتر برای کارگاه‌ها و صنایع بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید چسب صنعتی در برخی موارد جایگزین مناسبی برای برخی ابزارها مانند دستگاه جوش است. بنابراین چسب صنعتی یک چسب منحصربه‌فرد است که توانایی چسباندن انواع سطوح فلزی، چرمی، پارچه‌ای، پلاستیکی، لاستیکی و چوب را دارد.

از جمله بهترین برندهای تولیدکننده چسب صنعتی می‌توان به چسب بل صنعتی و چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب صنعتی»، درباره موضوعاتی نظیر چسب صنعتی چیست؟ انواع چسب صنعتی، قیمت چسب صنعتی، شرکت چسب بل، چسب بل صنعتی، نحوه استفاده از چسب صنعتی بل، قیمت چسب صنعتی بل، چسب پارس، چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ و قیمت چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ صحبت کنیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

بهترین برند چسب صنعتی

چسب صنعتی چیست؟

وقتی قرار است دو سطح را به یکدیگر بچسبانید، از چسب استفاده می‌کنید. چسب‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، چسب صنعتی است. چسب صنعتی معمولا در کارگاه‌ها، صنایع کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چسب‌ها ضد آب هستند و به سرعت خشک می‌شوند. با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی در دنیای امروز، چسب‌های صنعتی نیز پیشرفت دوچندانی کرده است. به طوری که بدون وجود چسب صنعتی در صنایع بزرگ و کوچک، بخش مهمی از کار با اختلال مواجه می‌شود.

انواع چسب صنعتی

چسب‌های صنعتی در انواع مختلف و بر اساس نوع کاربرد تولید می‌شوند. انواع چسب صنعتی شامل چسب اپوکسی، چسب پلی یورتان، چسب پلی آمید، چسب پلی سولفیدی و چسب سیلیکونی است. در ادامه به صورت مختصر به توضیح هر کدام از انواع چسب‌های صنعتی می‌پردازیم.

چسب اپوکسی برخلاف چسب پلی یورتان، نیازی به رطوبت ندارد و معمولا در برابر دمای بالا و پایین و عناصر شیمیایی مقاوم است. این نوع چسب برای چسباندن فلز، چوب، پلاستیک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درحالی است که چسب پلی یورتان قوی‌تر از چسب اپوکسی است؛ چسب پلی یورتان استحکام و کشش بیشتری را نسبت به چسب اپوکسی تحمل می‌کند. به همین خاطر شما می‌توانید از آن در صنایع مختلف به ویژه صنایع راه‌سازی و حمل و نقل استفاده کنید.

خرید محصول

چسب صنعتی پلی آمید بدون حلال قابل استفاده نیست. یعنی شما برای ایجاد استحکام بیشتر در سطوح مورد استفاده و ایجاد زمینه‌ای برای مقاومت چسب در برابر عوامل شیمیایی و حرارت ایجاد شده تا دمای نزدیک به ۵۰۰ درجه سانتی‌‎گراد، نیاز به ترکیب شدن این نوع چسب با حلال مورد نظر را دارید. بهترین محل برای استفاده از چسب صنعتی پلی آمید، عایق‌های الکترونیکی است.

بهترین برند چسب صنعتی

اگر به دنبال یک چسب مقاوم در برابر رطوبت هوا و یک درزگیر قدرتمند برای سطوح مختلف هستید، پیشنهاد می‌کنیم از چسب پلی سولفیدی استفاده کنید. این در حالی است که برای داشتن یک چسب مقاوم در برابر عواملی محیطی و عناصر شیمیایی به ویژه جهت استفاده در محیط حمام خانه، استفاده از چسب سیلیکونی توصیه می‌شود.

قیمت چسب صنعتی

جدول مقایسه بهترین برند چسب صنعتی

چسب صنعتی یکی از بهترین چسب‌های برای اتصال قطعات صنعتی است. به همین خاطر برای تامین نیاز خود برای چسباندن دو قطعه صنعتِی، استفاده از چسب صنعتی ضرورت دارد. برای اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب صنعتی تولید شده در داخل کشور، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

شرکت چسب بل

شرکت چسب بل با تجاری بل اصل، یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده انواع چسب در ایران شناخته می‌شود. تولید انواع چسب آهن، چسب کاشی، چسب چوب، چسب صنعتی و چسب موکت، از جمله محصولات این شرکت به حساب می‌آید. هیپو، تارنیت و کرگدن، نام‌های تجاری هستند که برند چسب صنعتی بل به وسیله آن محصولات خود را در بازار عرضه و به فروش می‍‌رساند.

چسب بل صنعتی

چسب بل صنعتی یکی از پرطرفدارترین محصولات در دنیای چسب است که کاربرد زیادی دارد. از جمله مزایای چسب بل صنعتی می‌توان به قدرت چسبندگی و مقاومت زیاد آن در برابر عوامل محیطی و شیمیایی اشاره کرد. این محصول کاربردهای متنوعی دارد که شامل استفاده در فلز، چرم، چوب، پی وی سی، پلاستیک و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

چندمنظوره بودن چسب بل صنعتی، جزو مهم‌ترین مزایای این نوع محصول به حساب می‌آید. به طوری که شما می‌توانید علاوه بر استفاده در سطوح مختلف، برای چسباندن مبلمان، خودرو، کف خانه (پارکت)، پارچه، لوازم اداری، چرم طبیعی و مصنوعی از آن استفاده کند.

بهترین برند چسب صنعتی

زمان خشک شدن چسب صنعتی بل بین ۵ تا ۱۰ دقیقه است. حلال این نوع چسب تولوئن و عسل مایع است که باید به دور از گرما، کودک و نور مستقیم خورشید نگهداری شود. محیط نگهداری چسب صنعتی بل و حلال شیمیایی آن بین ۵ تا ۲۵ درجه سلانتی‌گراد درنظر گرفته می‌شود، به طوری که تاریخ انقضا این محصول حدود یکسال است. لازم به توضیح است که چسب بل صنعتی در سایزهای، ربعی، نیمی، کیلو و گالن تولید می‌شود.

نحوه استفاده از چسب صنعتی بل

  • ابتدا وسایل ایمنی لازم مانند لباس مخصوص دستکش و ماسک را به همراه داشته باشید.
  • در اولین مرحله از اجرای چسب بل صنعتی، چسب را به خوبی هم بزنید تا به طور کامل با عناصر خود ترکیب شود.
  • پس از آن سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی، گردوخاک و چربی تمیز کنید.
  • چسب را به وسیله قلم مو یا کاردک بر روی دو سطح مورد نظر اعمال کنید.
  • دو سطح را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه جدا از هم قرار دهید و سپس به هم متصل نمایید.
  • پس از چسباندن، دو سطح را به مدت چند ثانیه فشار دهید تا گیرایی و چسبندگی چسب سرعت بیشتری به خود بگیرد.

قیمت چسب صنعتی بل

چسب صنعتی بل یکی از بهترین چسب‌های موجود در بازار است که برای سطوح مختلف صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت اطلاع از قیمت  لحظه‌ای چسب صنعتی تولید شده در داخل کشور، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید. در صورت نیاز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بهترین برند چسب صنعتی

چسب پارس

در سال ۱۳۴۴ بود که شرکت شیمیایی چسب پارس در راستای تولید انواع چسب صنعتی راه‌اندازی شد. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به چسب‌های پایه پی یو، پایه SBR، پایه CR، پایه PVAc، پایه اکریلیک و سایر چسب‌ها اشاره کرد. شرکت چسب پارس یکی از به روزترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات صنعتی به ویژه چسب صنعتی است که می‌‌تواند در سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸

یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع چسب‌های تولید شده در شرکت شیمیایی چسب پارس، چسب صنعتی ۸۸۸۸ است. این نوع چسب برپایه حلال است و به عنوان یک چسب همه‌کاره شناخته می‌شود. چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ که از ماده اولیه پلی کلورپرن تولید می‌شود، یک چسب پرقدرت و با استحکام بالا است که در سطوح مختلف چرمی، فلزی، لاستیکی، چوبی، پارچه‌ای و اسفنجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین برند چسب صنعتی

چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ در بسته‌بندی تیوبی ۵۰ گرمی (۳۶ عدد در هر بسته)، تیوبی ۱۰۰ گرمی (۳۶ عدد در هر بسته)، قوطی ۱۵۰ گرمی(۴۰ عدد در هر بسته)، قوطی ۷۵۰ کیلوگرمی (۱۲ عدد در هر بسته) ، گالن ۳ کیلوگرمی (۶ عدد در هر بسته) و حلب ۱۳ کیلویی تولید می‌شود.

این چسب به رنگ زرد کرمی تا قهوه‌ای است. همچنین باید اشاره کرد که زمان خشک شدن اولیه چسب صنعتی ۸۸۸۸ بین ۲۰ تا ۶۰ دقیقه و زمان نهایی خشک شدن حدود ۱۲ ساعت است که باید در دمای بین ۲۰ تا ۲۴ درجه سانتی‌گراد اجرا شود.

در ضمن برای آشنایی بیشتر درباره بهترین چسب صنعتی، مقاله «قوی‌ترین چسب دنیا» را در وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

قیمت چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸

اگر به دنبال خرید چسب صنعتی هستید، چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و نحوه خرید چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

بهترین برند چسب صنعتی

قویترین چسب همه کاره

قویترین چسب همه کاره معمولا چسب اپوکسی در نظر گرفته می‌شود. چسب اپوکسی یک چسب دو جزئی است که شامل چسب و هاردنر (سخت‌کننده) می‌گردد. وقتی این دو با هم ترکیب می‌شوند، یک پیوند شیمیایی قدرتمند به وجود می‌آورند می‌تواند هر ماده‌ای از جمله فلز، چوب، پلاستیک و سرامیک را به هم بچسباند.

چسب اپوکسی ضد آب و مقاوم در برابر حرارت است و آن را برای طیف گسترده‌ای از کاربردها مانند ساختمانی، تعمیرات خودرو و تعمیرات خانگی ایده‎آل می کند. با این حال، چسب اپوکسی برای پروژه هایی که نیاز به اتصال سریع دارند، چندان مناسب نیست.

برای خرید چسب اپوکسی به عنوان قویترین چسب همه کاره، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

قویترین چسب مایع

 انواع مختلفی از چسب مایع در بازار موجود است و هر کدام بر اساس ماده، کاربرد مورد استفاده و استحکام در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، برخی از قویترین چسب‌های مایع صنعتی عبارتند از:

قوی‌ترین چسب دنیا

قوی‌ترین چسب‌های دنیا، چسب Delo Monopox VE403728 ساخته شرکت دلو است. این محصول در سال ۲۰۱۳، برای نگهداری وزن ۱۶٫۳ تنی مورد استفاده قرار گرفت. علاوه بر این در سال ۲۰۱۹،  Delo Monopox VE403728 با بلند کردن یک کامیون بزرگ ۱۷٫۵ تنی ، رکورد جهانی قوی‌ترین چسب را که در اختیار خودش تعلق بود را شکست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع چسب، مقاله «قوی‌ترین چسب دنیا» رادر مجله منیاتور مطالعه کنید.ذ   

چسب مقاوم به حرارت و فشار

انواع مختلفی از چسب مقاوم به حرارت و فشار وجود دارد که معمولا در صنایع مختلف استفاده می شود. مهم‌ترن انواع چسب مقاوم به حرارت و فشار عبارتند از:

۱- چسب اپوکسی: اپوکسی یک چسب دو جزئی محبوب است که در کسری از ثانیه می‌چسبد. این نوع چسب به خوبی در برابر دما و فشار بالا مقاومت می‌کند. مهم‎ترین کاربردهای چسب اپوکسی می‌توان به صنایع ساختمانی، خودروسازی و هوافضا اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع چسب، مقاله «انواع چسب اپوکسی معرفی انواع چسب اپوکسی و ویژگی‌های آن» رادر مجله منیاتور مطالعه کنید

۲- چسب سیلیکون: چسب‌های سیلیکونی می‌توانند در برابر دما و فشار بالا مقاومت کنند؛ به همین خاطر برای اتصال قطعات فلزی، شیشه‌ای و پلاستیکی مورد استفاده در قطعات الکترونیکی و الکتریکی مناسب هستند.

۳- چسب اکریلیک: چسب‌های اکریلیک به واسطه استحکام بالا، مقاومت در برابر ضربه و توانایی تحمل دما و فشار بالا، شُهرت زیادی دارند. این محصول اغلب در صنایع خودروسازی و هوافضا و همچنین در تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین استفاده می‌شود.

۴- چسب پلی یورتان: این نوع چسب‌ها در برابر آب، گرما و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند و می‌توانند طیف وسیعی از مواد مانند فلزات، پلاستیک و چوب را به هم بچسبانند. آن‌ها معمولا در صنایع ساختمانی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۵- چسب سیانوآکریلات: چسب‌های سیانواکریلات که به عنوان فوری نیز شناخته می‌شوند، تقریبا می‌توانند هر ماده ای را بچسبانند و مقاومت بسیار خوبی در برابر گرما، فشار و مواد شیمیایی ایجاد کنند. آن‌ها اغلب در صنایع الکترونیک، تجهیزات پزشکی و کاربردهای صنعتی استفاده می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چسب سیانواکریلات، مقاله «۵ نکته که باید در مورد چسب‌ سیانواکریلات بدانید» رادر مجله منیاتور مطالعه کنید

لیست انواع چسب مایع

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب صنعتی» صحبت کنیم. بهترین برندهای تولیدکننده چسب صنعتی شامل برند چسب صنعتی بل و برند چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ می‌شود. اگر قصد خرید چسب صنعتی بل و چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ را دارید، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

بهترین برندهای تولیدکننده چسب صنعتی در ایران کدام‌اند؟

چسب صنعتی بل و برند چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ .

از نظر زمان خشک شدن، چسب صنعتی بل با برند چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ چه تفاوتی دارد؟

زمان خشک شدن چسب صنعتی بین ۵ تا ۱۰ دقیقه است. در حالی که زمان خشک شدن چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ بین ۲۰ تا ۶۰ دقیقه درنظر گرفته می‌شود. با این حال زمان نهایی خشک شدن چسب حدود ۲۴ ساعت است.

چسب صنعتی بل و چسب صضنعتی پارس ۸۸۸ در چه سطوحی کاربرد دارند؟

چسب صنعتی بل در سطوح فلز، چرم، چوب، پی وی سی، پلاستیک و … و چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸ در سطوح چرمی، فلزی، لاستیکی، چوبی، پارچه‌ای و اسفنجی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چسب بل صنعتی در چه سایزی تولید می‌شود؟

تیوپی، ربعی، نیمی، کیلو، گالن و حلب.

ممکن است شما دوست داشته باشید