رنگ تیتانیومی طبیعی؛ انقلابی در دکوراسیون خانه

شاید باور نکنید ولی تنها رنگی که انسان را قضاوت نمی‌کند، رنگ تیتانیومی طبیعی است. وقتی اپل برای اولین بار قصد داشت که آیفون ۱۵ پرومکس را معرفی کند، هنوز نمی‌دانست که رنگ مورد نظر خود را چگونه نام‌گذاری کند. خودش می‌دانست که رنگ مورد نظر می‌تواند شباهت زیادی به خاکستری یا طوسی داشته باشد اما مطمئن بود نه خاکستری است و نه طوسی! با این حال در اعلامیه رسمی اپل، اعلام شد که رنگ آیفون ۱۵ پرومکس تیتانیومی طبیعی است.

تیتانیومی طبیعی چه رنگی است و آیا می‌توان از آن برای دکوراسیون خانه استفاده کرد؟ در این مقاله قصد داریم تا به معرفی رنگ تیتانیومی دکوراسیون خانه بپردازیم. برای خرید رنگ تیتانیومی طبیعی با استفاده از دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری، با شماره ۴۴۰۰۰۳۷۳-۰۲۱ تماس بگیرید.

رنگ تیتانیومی طبیعی از ترکیب چه رنگی است؟

به نظر می‌رسد برای شما هم سوال باشد که مگر تیتانیومی طبیعی رنگ است؟ چرا اسم آن تیتانیومی طبیعی است؟ بله باید به شما بگوییم که تیتانیوم طبیعی یکی از رنگ‌های زیبا و چالش برانگیز در میان جدول انواع رنگ‌ها است که حتما با دیدن آن ذوق خواهید کرد. این رنگ که از ترکیب دو رنگ نقره‌ای و مقدار کمی نارنجی به دست می‌آید، شباهت زیادی به رنگ خاکستری و طوسی دارد.

البته رنگ تیتانیومی طبیعی تفاوت زیادی با رنگ خاکستری دارد‍؛ زیرا خاکستری از ترکیب دو رنگ سفید و مشکی به دست می‌آید. در حالی که تیتانیومی این گونه نیست و با ترکیب مقدار خیلی کم از نارنجی با خاکستری یا نقره‎ای ایجاد می‌شود. بنابراین در یک کلام می‌توان گفت که تیتانیومی طبیعی از ترکیب خاکستری و مقدار ناچیز نارنجی به دست می‌آید.

مشخصات رنگ تیتانیومی طبیعی
نام رنگنمادبهترین ست رنگکاربرد
تیتانیومی طبیعیجوانی، پاکیزگی و دشمن پیرینارنجی، آبی، خردلی، زرد و صورتیدیوار خانه، دکوراسیون، موبایل، خودرو و …

ویژگی‌های رنگ تیتانیومی طبیعی

امروزه رنگ‌های سرد و نسبتا خنثی به عنوان مد روز شناخته می‌شوند. دلیل این موضوع به تغییر سلیقه‌ها و علایق آدم‌ها و دوری از شلوغی دنیای مدرن برمی‌گردد. هرچقدر در دنیای مدرن، رنگ و لعاب خانه‌ها، بدنه موبایل و سایر اکسسوری‌های داخلی و وسایل مهم شهری بیشتر می‎شود، انسان‌ها تمایل بیشتری به رنگ‌های طبیعی پیدا می‎کنند. رنگ‌هایی که موتیف اصلی آن‌‎ها گاها به سردی گرایش دارد. مانند رنگ‌های خانواده خاکستری-طوسی.

یکی از رنگ‌های خانواده طوسی، رنگ تیتانیومی طبیعی است که انسان را به درخشش سنگ‌های طبیعی در دل زمین می‌برد. بسیاری از زمین‌شناسان معتقدند که رنگ طبیعی سنگ‌ها در دل زمین، خاکستری-طوسی و تیانیومی است. این نوع رنگ‌ها به دلیل دوری از نور آفتاب و جاذبه زمین، تازه و جوان هستند. به همین خاطر است که اپل در اعلامیه خود رنگ تیتانیومی طبیعی را یک رنگ کنجکاو برانگیز یا رنگی که دشمن پیری است، معرفی می‌‎کند.

تیانیومی طبیعی به واقع نماد جوانی و دشمن سرسخت پیری است. این رنگ تمایلی به پیر شدن ندارد. شاید شما هم یادتان باشد که اغلب مادربزرگ‌های قدیمی، یک نوع سینه ریز نقره‌ای داشتند که همه فکر می‌کردند احتمالا به رنگ نقره‌ای است. اما پیشنهاد می‌کنیم این چالش را انجام دهید و به سراغ آلبوم قدیمی بروید تا متوجه رنگ واقعی سینه‌ریزهای مادربزرگتان بشوید.

با نگاه دقیق به برخی عکس‌ها متوجه شدیم که رنگ واقعی سینه‌ریزها نقره‌ای نبود، بلکه شباهت زیادی به تیتانیوم داشت. اگر خاطرتان باشد، وقتی از مادربزرگ می‌پرسیدیم که چرا این نوع سینه‌ریز را دوست داری، می‌گفت: «به من حس جوانی میده».

رنگ تیتانیومی طبیعی

نماد رنگ تیتانیومی طبیعی

همانطور که اشاره کردیم، رنگ تیتانیومی طبیعی، شور جوانی و حرارت انسان را افزایش می‌دهد. با افزایش حرارت واقعی در انسان، انگیزه نیز برای انجام کارهای روزمره و برنامه‌ریزی برای موفقیت نیز درست و اصولی پیش می‌رود. شاید در نگاه اول فکر کنید که تیتانیومی طبیعی یک رنگ خنثی و فاقد گرمی است اما فراموش نکنید که فلز تیتانیوم در اعماق زمین استخراج می‌شود. جایی که نه نور خورشید وجود دارد و نه جاذبه. به همین دلیل است که لزوما گرمی رنگ‌ها باعث نمی‌شود که شور گرما در انسان غلیان (یا فوران) کند. اینجاست که می‌توان پی برد که رنگ تیتانیومی طبیعی مانند خون جاری در رگ‌ها است.

چرا می‌گوییم که مانند خون جاری در رگ‌ها است. شاید شما هم ضرب‌المثل «خونت رو کثیف نکن» را شنیده‌اید. شاید برای شما هم جالب باشد: تنها جایی در بدن انسان که میکروب‌ها و باکتری‌ها حق ورود ندارند، خون است. خون پاک‌ترین عضو بدن است. حال فکر کنید که وقتی یک نفر اشاره می‌کند: «این احساسی که ازش حرف می‌زنی رو با گوشت و پوست و استخونم حس می‌کنم». اینجاست که ماجرا جالب می‌شود. زیرا تیتانیوم تنها فلزی است که به عنوان یک ترمیم‌کننده در بدن انسان به ویژه برای استخوان‌ها عمل می‌کند.

اگر یک فردی که دچار شکستگی کمر یا ستون فقرات شده باشد را دیده باشید، متوجه می‌شوید که پزشکان برای ترمیم آن از تیتانیوم استفاده می‌کنند. تیتانیوم تنها فلزی در میان فلزات موجود بر روی زمین است که هیچگونه میکروب و باکتری به خود نمی‌گیرد. اینجاست که می‌توانید شباهت این فلز را با خون جاری در رگ‌ها متوجه شوید.

بنابراین رنگ تیتانیومی طبیعی دارای چنین سابقه و احساسی است که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده باشد. پس رنگ تیتانیومی طبیعی نماد جوانی، خون، پاکیزگی، شور حیات، جهان به واسطه و دریای بیکران مثبت اندیشی است که اگر آن را برای دکوراسیون خانه، رنگ موبایل خود، ماشین و بسیاری وسایل دیگر استفاده کنید، متوجه داستان شورانگیز تیتانیوم طبیعی خواهید شد.

رنگ تیتانیوم طبیعی مناسب دکوراسیون خانه

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا هنگام انتخاب رنگ دکوراسیون خانه به ویژه برای دیوارها، سقف، مبلمان، کابینت و …، اختلاف نظر جدی میان اعضاء خانواده وجود دارد؟ وقتی از یک نفر می‌پرسید که چرا خانه خود را آبی کرده‌ است، او بدون درنگ می‌گوید: «دوسش دارم؛ واقعا زیباست؛ حس خوبی بهم میده». احتمالا او نمی‌داند که دارد بر اساس ناخودآگاه خود حرف می‌زند. یعنی ناخودآگاه او تمایل به رنگ آبی دارد.

از طرفی، احساس، مزاج، سردی و گرمی بدن هر فرد نیز در انتخاب رنگ دوست داشتنی‌اش موثر است. اگر یک فرد، طبع گرمی داشته باشد، شاید به سراغ انتخاب رنگ‌های گرم و مکمل رنگ سرد برود و بالعکس. مهم این است که احساس درونی او تمایلی زیادی به رنگ مثلا آبی یا قرمز دارد.

شاید تنها رنگی در طبیعت که همه انسان‌ها برای یک لحظه از آن حس خوب می‌گیرند، رنگ تیتانیومی طبیعی است. این رنگ با همه انسان‌ها رفیق است و آن‌ها را دوست دارد. تیتانیومی طبیعی تنها رنگی است که انسان‌ها را قضاوت نمی‌کند و آن‌ها را همانطور که هستند، می‌پذیرد. عجیب نیست که یک رنگ بتواند انقدر شخصیت داشته باشد. بدون دلیل نیست که اپل برای جدیدترین مدل آیفون خود، از رنگ تیتانیومی طبیعی استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد متوجه منظورم از این حرف شده‌اید که رنگ تیتانیومی طبیعی چگونه می‌تواند کانون گرم خانواده را در آغوش بگیرد. تجربه برخی مشتریان فروشگاه رنگ، چسب و ابزار مینیاتور نشان از رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان از رنگ تیتانیومی طبیعی می‎دهد. آن‌ها تاکید می‌کنند که ای کاش زودتر این رنگ را کشف کرده بودیم.

شاید برای شما هم سوال باشد که این رنگ توسط شرکت‌های رنگ، به صورت آماده تولید می‌شود؟ متاسفانه باید اعتراف کنیم که هیچ شرکتی در ایران اقدام به تولید رنگ تیتانیومی طبیعی برای دیوار خانه نکرده است. با این حال، خبر خوب این است که فروشگاه رنگ، چسب و ابزارآلات مینیاتور، می‌تواند رنگ تیتانیومی طبیعی را برای دیوار خانه درست کند. چگونه؟ با استفاده از دستگاه ترکیب رنگ! همین حالا با کارشناسان مینیاتور تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

کاربرد رنگ تیتانیومی طبیعی

رنگ تیتانیومی طبیعی سرشار از نور و شور است که برای هر وسیله‌ یا مکانی می‌تواند الهام بخش باشد. شما می‌توانید تیتانیومی طبیعی را در بدنه موبایل، خودرو، شیرآلات، ظروف استیل، دیوار خانه، درب فلزی و بسیاری موارد دیگر مشاهده کنید. بنابراین رنگ تیتانیومی محدودیتی از نظر کاربرد ندارد.

رنگ تیتانیومی طبیعی

بهترین ست رنگ تیتانیومی طبیعی

اگر قصد رنگ‌آمیزی دیوار خانه خود با رنگ تیتانیومی طبیعی را دارید، پیشنهاد می‌‎کنیم به ست زیر توجه کنید. یعنی در کنار تیتانیومی طبیعی، رنگ‌های زیر را به کار ببرید.

  • ست رنگ تیتانیومی طبیعی و زرد
  • ست رنگ تیتانیومی طبیعی و آبی
  • ست رنگ تیتانیومی طبیعی و خردلی
  • ست رنگ تیتانیومی طبیعی و نارنجی
  • ست رنگ تیتانیومی طبیعی و صورتی

جمع‌بندی

در این مقاله از رنگی صحبت کردیم که سرشار از جوانی و نشاط است. رنگی که همانند خون، پاکیزه و حیات‌بخش است و می‌تواند انسان را در دوران جوانی نگه دارد. بله، رنگ تیتانیومی طبیعی جزو بهترین رنگ‌های موجود در طبیعت است که دشمن درجه یک جاذبه و پیری است. شما احتمالا رنگ تیتانیومی طبیعی را در بدنه موبایل، خودرو و وسایل خانگی مشاهده کرده‌اید اما نه با این نام، بلکه با نام رنگ خاکستری یا طوسی.

این رنگ با رنگ خاکستری متفاوت است. در واقع اگر رنگ خاکستری از ترکیب سفید و مشکی به دست می‌آید؛ تیتانیومی طبیعی از ترکیب خاکستری و مقدار کمی نارنجی درست می‌شود. حتما برای یک بار هم که شده این رنگ را برای دیوار خانه خود استفاده کنید.

سوالات متداول

رنگ تیتانیومی طبیعی نماد چیست؟

این رنگ نماد جوانی، شور، هیجان و پاکیزگی است.

تیتانیومی طبیعی از چه رنگ‌هایی درست می‌شود؟

با ترکیب کردن رنگ خاکستری و مقدار کمی نارنجی، رنگ تیتانیومی طبیعی به دست می‌آید.

اولین بار چه شرکتی رنگ تیتانیومی طبیعی را جهانی کرد؟

شرکت اپل رونمایی از جدیدترین آیفون خود یعنی آیفون ۱۵ پرومکس را با رنگ تیتانیومی طبیعی انجام داد.

بهترین ترکیب رنگ تیتانیومی کدام است؟

رنگ تیتانیومی در کنار رنگ‌های نارنجی، آبی، زرد و خردلی، احساس راحتی می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید