همه چیز درباره پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

اگر به دنبال یک ماده مناسب برای پر کردن درزها، شیارها و سوراخ‌های دیوار خانه خود پیش از رنگ‌آمیزی هستید، پرایمر اکریلیک نهنگ نشان گزینه‌ای مناسب است. این نوع پرایمر هم ضد آب است و هم سازگاری بالایی با محیط زیست دارد. پرایمر اکریلیک نهنگ نشان نه تنها بوی نامطبوع ندارد، بلکه در برابر قارچ، کپک، نور خورشید و رطوبت مقاوم است. در این مقاله قصد داریم تا درباره پرایمر اکریلیک نهنگ بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

پرایمر اکریلیک چیست؟

پرایمر یک نوع ماده شیمیایی است که پیش از رنگ‌آمیزی بر روی سطوح مختلف اعمال می‌شود. این نوع محصول می‌تواند زمینه را برای کاهش مصرف رنگ به وجود آورد. همچنین استفاده از پرایمر اکریلیک باعث افزایش چسبندگی سطح دیوار می‌شود. این محصول بر پایه آب است و بر روی سطوح مختلف مانند سطوح سیمانی، گچی، آجری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرایمر اکریلیک خاصیت ضد باکتریال و قارچ دارد و از نفوذ هرگونه باکتری به سطح دیوار جلوگیری می‌کند. ماندگاری بالا و جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به سطح دیوار، از دیگر مزیت‌های پرایمر اکریلیک است. در ضمن استفاده از پرایمر اکریلیک به عنوان آستر دیوار، در شرایط مختلف آب و هوایی توصیه می‌شود.

این محصول علاوه بر اینکه با محیط زیست سازگار است بلکه به سرعت نیز خشک می‌شود و بوی نامطبوع ندارد. در برابر نور خورشید و اشعه آن، مقاومت و انعطاف‌پذیری بالایی از خود نشان می‌دهد. همچنین باید درنظر داشت که پرایمر رنگ اکریلیک در سطح زیر کار نفوذ می‌کند و به راحتی قابل اجرا است.

جدول پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

ویژگی‌های پرایمر اکریلیک

پرایمر اکریلیک نهنگ نشان در بسته‌بندی گالن و دبه تولید، بسته‌بندی و عرضه می‌شود. این نوع پرایمر اکریلیک به صورت مات است و غلظت بالایی دارد. پرایمر نهنگ نشان غلظت بالایی دارد و به ندرت بوی نامطبوع می‌دهد. به معنایی بهتر این محصول هیچگونه بوی بدی ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

برای اجرای پرایمر اکریلیک، ابتدا باید ۳۰ درصد از پرایمر را با آب ترکیب کنید. مناسب‌ترین ابزارها برای اجرای این نوع پرایمر بر روی دیوار، استفاده از قلم مو، غلطک و اسپری رنگ است.

زمان خشک شدن سطحی حدود ۳۰ دقیقه و زمان خشک شدن نهایی پرایمر اکریلیک حدود یک ساعت درنظر گرفته می‌شود.

فاصله زمانی بین لایه اول و دوم اجرای پرایمر اکریلیک حدود ۲ ساعت است. در ضمن میزان پوشش تئوری در هر لیتر بین ۸ تا ۱۰ مترمربع درنظر گرفته می‌شود.

پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

یکی از مهم‌ترین محصولات نهنگ نشان، پرایمر رنگ اکریلیک است. پرایمر اکریلیک  یکی از بهترین پرایمرهای مورد استفاده در صنعت ساختمان‌سازی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. در ادامه به معرفی کامل پرایمر اکریلیک می‌پردازیم. با مجله مینیاتور همراه  باشید.

کیفیت عالی در پرداخت به سطح دیوار، سرعت بالا در خشک شدن، ایجاد چسبندگی برای رنگ و سطح دیوار، ضد قارچ و کپک، محافظت از رنگ رویه در برابر محیط قلیایی و رطوبت، از جمله ویژگی‌ها و مزایای پرایمر نهنگ نشان است. لازم به توضیح است که اجرای این نوع پرایمر اکریلیک، آسان و سریع انجام می‌شود.

در ضمن شما می‌توانید از این نوع پرایمر برای سطوح داخلی و خارجی (گچی، سیمانی و چوبی) ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

روش استفاده از پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

ابتدا وسایل ایمنی مانند لباس کار، دستکش و ماسک را بپوشید. حال نوبت به آماده‌سازی سطح مورد نظر است. پس از پوشیدن وسایل ایمنی، سطح مورد نظر را تمیز کنید. در صورتی که سطح دیوار قدیمی و نیاز به بتونه‌کاری داشته باشد، باید آن را بتونه‌کاری کرد و سپس اقدام به اعمال پرایمر بر روی دیوار کرد.

وقتی سطح دیوار آماده شد، شما می‌توانید اقدام به اجرای پرایمر اکریلیک کنید. برای آماده‌سازی پرایمر اکریلیک، آن را با آب ترکیب کنید تا به غلظت معین و استاندارد خود دست پیدا کند. به وسیله ابزارهایی مانند غلطک رنگ، قلم مو یا پیستوله رنگ، پرایمر را بر روی سطح دیوار اعمال کنید.

فراموش نکنید که فاصله زمانی بین اجرای پرایمر اکریلیک و اعمال رنگ اکریلیک نزدیک به ۲ ساعت درنظر گرفته می‌‌شود. همچنین از پرایمر اکریلیک پیش از خشک شدن در برابر یخ‌زدگی، باران و سرما محافظت کنید.

پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

قیمت پرایمر اکریلیک

پرایمر اکریلیک یکی از محصولات مهم و کاربردی برپایه آب است که برای کاهش مصرف رنگ و افزایش سطح چسبندگی بین دیوار و رنگ مورد نظر استفاده می‌شود. برای اجرای پرایمر اکریلیک، وسایلی مانند غلطک رنگ به عنوان بهترین ابزار شناخته می‌شود. برای اطلاع از قیمت پرایمر اکریلیک، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

قیمت پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

یکی از بهترین محصولات شیمیایی شرکت نهنگ نشان، پرایمر اکریلیک است. مهم‎ترین مزیت پرایمر اکریلیک نهنگ نشان، قابلیت اجرای آن در سطوح مختلف است. جهت اطلاع از قیمت پرایمر اکریلیک نهنگ نشان، به وب سایت مینیاتور مراحعه نمایید.

پرایمر اکریلیک نهنگ نشان

خرید پرایمر اکریلیک

برای خرید پرایمر اکریلیک شما می‌توانید از طریق وب سایت و اپلیکیش مینیاتور یا به صورت تلفنی و حضوری اقدام کنید. برای دریافت لینک وب سایت، به صفحه فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید. برای اطلاع از نحوه انجام یک پرایمر تولید شده در کارخانجات داخل کشور، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره پرایمر اکریلیک نهنگ نشان صحبت کنیم. پرایمر اکریلیک نهنگ نشان، یکی از بهترین پرایمرهای تولید شده در بازار ایران است که چسبندگی میان سطح دیوار و رنگ را افزایش می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرایمر اکریلیک نهنگ نشان، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳-۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

زمان خشک شدن پرایمر اکریلیک نهنگ نشان چقدر است؟

زمان مورد نظر برای خشک شدن اولیه پرایمر اکریلیک نهنگ نشان، حدود ۳۰ دقیقه است. همچنین زمان خشک شدن نهایی نزدیک به یک ساعت درنظر گرفته می‌شود.

فاصله زمانی بین لایه اول و دوم پرایمر اکریلیک نهنگ نشان چقدر درنظر گرفته می‌شود؟

۲ ساعت.

میزان پوشش تئوری در هر لیتر پرایمر اکریلیک نهنگ نشان چقدر است؟

بین ۸ تا ۱۰ مترمربع درنظر گرفته می‌شود.

پرایمر اکریلیک نهنگ در چه سایزهایی تولید و عرضه می‌شود؟

این نوع پرایمر در سایز گالن و دبه تولید و عرضه می‌گردد.

پرایمر اکریلیک نهنگ نشان در چه سطوحی کاربرد دارد؟

سطوح داخلی و خارجی شامل گچی، سیمانی و چوبی.

ممکن است شما دوست داشته باشید