بهترین رنگ کمد دیواری در سال ۱۴۰۳

خیلی از خانواده‌ها به دنبال بهترین رنگ کمد دیواری در سال ۱۴۰۳ هستند. در این مقاله به علاوه بر معرفی بهترین رنگ کمد دیواری، به رنگ‌های ترند کمد دیواری ام دی اف در سال جدید می‌پردازیم. جذابیت هر محیطی به وسایلی است که در آن چیدمان می‌شود. اتاق خواب نیز بیشترین جذابیت خود را از طرح و رنگ کمد دیواری می‌گیرد.

این روزها افراد زیادی به تعویض کمد دیواری یا خرید یک کمد جدید فکر می‌کنند؛ با این حال شرایط اقتصادی به گونه‌ای شده است که خیلی از افراد و خانواده‌ها، امکان خرید کمد لباس نو را ندارند. به همین خاطر این مقاله بیشتر برای افرادی است که قصد دارند با خرید یک رنگ ارزان، کمد دیواری خود را نونوار کنند.

اگر به دنبال تغییر رنگ کمد دیواری خود هستید، یا فکر می‌کنید بهترین رنگ کمد دیواری در سال ۱۴۰۳ می‌تواند تغییر و تحولی در کمد دیواری شما ایجاد کند، این مقاله را تا پایان بخوانید. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

رنگ‌های ترند کمد دیواری در سال ۱۴۰۳

منظور ما از رنگ‌های ترند همان بهترین رنگ کمد دیواری است که در سال ۱۴۰۳ عبارتند از:

۱- رنگ کمد دیواری صورتی

یکی از بهترین رنگ‌های برای کمد دیواری، صورتی است. ترکیب صورتی در کنار رنگ سفید دیوار یا درب اتاق، بهترین نتیجه را به همراه دارد.

لینک رایگان ورود به ابزار هوشمند مینیاتور برای محاسبه میزان رنگ صورتی دکوراسیون

۲- رنگ کمد دیواری خردلی، خاکستری و سبز زیتونی

ترکیب رنگ خاکستری، خردلی و سبز زیتونی، کمد دیواری شما را به یک طرح خاص تبدیل می‌کند. این طرح رنگ برای دیوارهایی به رنگ خاکستری مناسب است. اگرچه کمدهای تولید شده امروز شامل چنین ترکیب‌هایی نیست اما اگر کمد دیواری چندین درب دارد و از جنس چوب است، به راحتی می‌توانید رنگ‌های سبز زیتونی، خردلی و خاکستری را از فروشگاه اینترنتی مینیاتور سفارش دهید.

لینک رایگان ورود به ابزار هوشمند مینیاتور برای محاسبه میزان رنگ سبز دکوراسیون

۳- رنگ کمد دیواری سفید و سربی

تصور کنید که رنگ کمد دیواری شما سربی با حاشیه سفید است. این دو رنگ در کنار دیوار خردلی می‌تواند جلوه خاصی به اتاق شما بدهد. پیشنهاد می‌کنیم این ترکیب‌ رنگ‌ها را برای اتاق و کمد دیواری استفاده کنید تا بتوانید محیط را برای استراحت آماده نمایید. رنگ سفید و سربی جزو بهترین رنگ کمد دیواری در سال ۱۴۰۳ محسوب می‌شود.

لینک رایگان ورود به ابزار هوشمند مینیاتور برای محاسبه میزان رنگ سفید و سربی دکوراسیون

کمد دیواری مدرن

۴- رنگ کمد دیواری خاکستری و مشکی

بدون تردید ترکیب رنگ خاکستری و مشکی جزو طرح‌های مدرن خانه به حساب می‌آید. شما می‌توانید رنگ خاکستری را به عنوان رنگ اصلی و رنگ مشکی را به صورت خطوط عمودی در حاشیه یا وسط کمد دیواری استفاده کنید. این دو رنگ در کنار رنگ اصلی محیط مانند صدفی، به خوبی کار می‌کند.

لینک رایگان ورود به ابزار هوشمند مینیاتور برای محاسبه میزان رنگ خاکستری و مشکی دکوراسیون

۵- رنگ کمد دیواری طوسی و کرم

قرار گرفتن رنگ طوسی و کرم برای کمد دیواری در کنار دیوارهایی به رنگ عنابی، محیط شما را منحصر به فرد می‌کند. استفاده از رنگ طوسی و کرم برای کمد دیواری، باید به صورت مساوی اعمال شود. یعنی یک طرف درب کمد، طوسی و یک طرف دیگر، کرم مورد استفاده قرار گیرد.

۶- رنگ کمد دیواری قهوه‌ای روشن

رنگ قهوه‌ای کمد لباس در کنار رنگ سفید دیوار، محیط را کلاسیک و زیبا می‌کند و به عنوان بهترین رنگ کمد دیواری در سال ۱۴۰۳ شناخته می‌شود. بهترین نوع رنگ قهوه‌ای که می‌توانید برای کمد دیواری استفاده کنید، شاپان قهوه‌ای است که قیمت ارزانی دارد. خودتان هم به راحتی می‌توانید این رنگ را با ابزارهایی مانند قلم مو یا غلطک، اجرا کنید. همین حالا سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی رنگ، چسب و ابزارآلات مینیاتور ثبت کنید.

لینک رایگان ورود به ابزار هوشمند مینیاتور برای محاسبه میزان رنگ قهوه‌ای دکوراسیون

۷- رنگ کمد دیواری نسکافه‌ای

وقتی رنگ نسکافه‌ای با رگه‌های طلایی در کنار رنگ طوسی و سفید قرار می‌گیرد، انگار که دوران قاجار را به عصر مدرن آورده باشید. رنگ نسکافه‎ای با رگه‌های طلایی برای کمدهایی با طرح نوستالژیک و قدیمی مناسب است. در کنار آن، از رنگ طوسی برای دیوار و رنگ سفید برای چهارچوب درب اتاق استفاده کنید.

۸- رنگ کمد دیواری مشکی

رنگ مشکی تنها رنگ موجود در کره زمین است که با هر چیزی ست می‌شود. این رنگ خاص و منحصر به فرد، وقتی بر روی کمد دیواری شما می‌نشیند، جذابیت آن را دو برابر می‌کند. البته پیشنهاد ما این است که رنگ مشکی کمد لباس را در کنار رنگ دیوار سفید به کار ببرید. همچنین اگر محیط و کمد دیواری شما بزرگ است، این ست رنگ پیشنهاد می‌شود.

لینک رایگان ورود به ابزار هوشمند مینیاتور برای محاسبه میزان رنگ مشکی دکوراسیون

۹- رنگ کمد دیواری سبز ایرانی

این رنگ که ترکیبی از سبز و آبی است و گاها به فیروزه‌ای می‌خورد، بهترین گزینه برای کمد دیواری ریلی است. اگر کف اتاق شما پارکت به رنگ کرم راه راه (روشن-تیره) باشد، رنگ سبز ایرانی بهتر می‌تواند خودنمایی کند. استفاده از لبه‎های قهوه‌ای روشن در هر خط جداکننده کمد دیواری در کنار سبز ایرانی، جذابیت اتاق را دو برابر می‎کند.

لینک رایگان ورود به ابزار هوشمند مینیاتور برای محاسبه میزان رنگ سبز دکوراسیون

رنگ‌های ترند کمد دیواری در سال ۱۴۰۳
نام رنگ کمد دیواریرنگ اصلی محیط (مانند دیوار، درب و کف)
صورتیسفید
خاکستری، خردلی و سبز زیتونیخاکستری
سفید و سربیخردلی
خاکستری و مشکیصدفی
خاکستری و کرمعنابی
قهوه‌ایسفید
نسکافه‎‌ایطوسی و سفید
مشکیسفید
رنگ سبز ایرانیکرم

بهترین رنگ کمد دیواری

از نظر نوع رنگ، شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی را برای کمد دیواری استفاده کنید. این کار برای کسانی است که خود قصد دارند تا کمد دیواری اتاق خواب را رنگ‌آمیزی کنند.

اگر کمد دیواری شما فلزی بود، بهتر است به سراغ رنگ روغنی  بروید.

اگر کمد دیواری شما چوبی بود، بهتر است به سراغ رنگ‌های زیر بروید:

۱- رنگ روغنی

۲- شاپان

۳- سیلر و کیلر

خرید رنگ روغنی سفید براق کیلو هپالوکس

ابزارهای مورد نیاز برای اجرای رنگ کمد دیواری

برای اجرای رنگ کمد دیواری، ابزارهای زیر مورد نیاز است:

  • رنگ مورد نیاز
  • پرایمر
  • قلم مو
  • غلطک رنگ
  • سینی رنگ
  • سنباده
  • کاور رنگ
  • تینر
بهترین رنگ کمد دیواری
جنس کمدنوع رنگابزار  و متریال مورد نیاز برای اجرا
فلزیروغنیقلم مو، غلطک، سنباده، پرایمر، تینر
چوبیروغنی، شاپان، سیلر و کیلرقلم مو، غلطک، سنباده، پرایمر و تینر

رنگ کمد دیواری روشن

کمد دیواری به رنگ روشن تقریبا با همه رنگ‌های تیره و نیمه تیره ست می‌شود. البته رنگ کمد دیوار روشن هم جزو رنگ‌های ترند کمد دیواری در سال ۱۴۰۳ است. به طور مثال می‎توان به رنگ سفید، طوسی روشن و سفید-سربی اشاره کرد که گزینه‌های خوبی برای روشن شدن کمد دیواری اتاق خواب هستند.

رنگ کمد دیواری جدید

رنگ‌های جدید کمد دیواری که جزو بهترین رنگ کمد دیواری در سال ۱۴۰۳ هستند، عمدتا شامل رنگ‌هایی می‌شود که خاص هستند. رنگ‌هایی که افراد کمی از آن‌ها استفاده می‌کنند. رنگ کمد دیواری جدید شامل رنگ‌های سبز ایرانی، بنفش، قرمز و زعفرانی می‌شود. این رنگ‌ها به راحتی با محیط روشن و تیره قابلیت ست شدن دارند. فقط در نظر داشته باشید که رنگ قرمز، بیشتر برای اتاق‌های بزرگ توصیه می‌شود.

رنگ کمد دیواری شیک

شیک بودن یعنی استفاده درست و به جا از وسایل و رنگ‌هایی که به آن‌ها می‌آید. مثلا اگر شما کمد دیواری صورتی را با گلبهی ست کنید، عملا بازخورد خوبی در خانه ایجاد نمی‌کند اما اگر رنگ کمد دیواری مشکی در کنار دیوار سفید قرار بگیرد، طیف رنگ‌‎ها به هم می‌آید. اینگونه است که کمد دیواری شما می‌تواند شیک به نظر برسد. بنابراین استفاده از رنگ‌های جفت که مکمل یکدیگر هستند، می‌تواند کمد دیواری شما را شیک نشان دهد.

رنگ کمد دیواری چوبی

اغلب خانه‌ها از کمدهای چوبی استفاده می‌کنند. البته امروزه جنس فلزی کمد دیواری یک اتفاق مدرن است که برای شیک بودن اتاق مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. با این حال، اگر کمد دیواری شما از جنس چوب است، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های قهوه‌ای روشن و تیره بهره بگیرید. زیرا این دو رنگ به رنگ چوب نزدیک هستند.

بهترین رنگ کمد دیواری

جدیدترین رنگ کمد دیواری ام دی اف

امروزه استفاده از کمد دیواری MDF محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دلیل آن هم این است که لعاب ام دی اف باعث می‌شود که کمد شما در برابر آب، رطوبت و حتی مواد شیمیایی مقاومت کند. یعنی هیچکدام از موارد اشاره شده نمی‌توانند به کمد دیواری شما آسیب وارد کنند.

بهترین رنگ کمد دیواری ام دی اف، استفاده از رنگ‌های روغنی است. این رنگ‌ها به راحتی لعاب ام دی اف را پوشش می‌دهند. در حالی که رنگ‌های پایه آب مانند اکریلیک، احتمالا نمی‌تواند بر روی لعاب ام دی اف ثابت بماند و گاها در حین رنگ‌آمیزی، سُر می‌خورد.

علاوه بر این، جدیدترین رنگ کمد دیواری ام دی اف شامل رنگ‌های قهوه‌ای، نسکافه‎ای، سبز ایرانی و طوسی می‎‌شود. برای خرید رنگ کمد دیوار ام دی اف، همین حالا با کارشناسان  فروشگاه رنگ، چسب و ابزارآلات مینیاتور تماس بگیرید.

خرید رنگ روغنی قهوه ای ۱ کیلویی نقشینه

ترکیب رنگ کمد دیواری اتاق خواب

اتاق خواب بدون کمد دیواری، انگار که یک چیزی کم دارد. کمد دیواری یک وسیله بسیار مهم و ضروری برای اتاق خواب است که هم می‌تواند لباس‌ها را در خود جای بدهد و هم وسایل خورده ریز را از دید مهمان، پنهان می‌کند. با این حال، اگر اتاق شما کوچک است، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ رنگ‌های روشن بروید. در صورتی که اتاق شما بزرگ است، نیاز نیست که تنها روی رنگ‌های روشن تمرکز داشته باشید؛ بلکه گاهی رنگ‌های تیره جذابیت اتاق را دوچندان می‌کند.

کاتالوگ رنگ کمد دیواری

فروشگاه اینترنتی مینیاتور در حال حاضر امکان بازدید از کاتالوگ رنگ خانه را برای مخاطبان عزیز فراهم کرده است. شما با مراجعه به لینک زیر، می‌توانید ترکیب رنگ‌های دلخواه خود را برای ساختمان خود انتخاب کنید. برای دیدن کاتالوگ رنگ دکوراسیون داخلی خانه، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

تماس با ما

جمع‌بندی

در این مقاله به رنگ‌های ترند کمد دیواری و بهترین رنگ کمد دیواری در سال ۱۴۰۳ پرداختیم. کمد دیواری یک وسیله بسیار ضروری در اتاق خواب است که می‌تواند علاوه بر جای دادن لباس‌ها، وسایل کوچک را از دید مهمان، پنهان کند. بنابراین وقتی در اتاق قرار می‌گیرد، مهم است که شامل چه رنگ‌هایی می‌شود. در این مقاله به توضیح ترندهای رنگ کمد دیواری اشاره کردیم. همچنین به رنگ‌های مناسب کمد دیواری اتاق‌های کوچک و بزرگ نیز پرداختیم.

سوالات متداول

بهترین رنگ کمد دیواری کدام است؟

برای کمد دیواری اتاق‌های کوچک و بزرگ بهتر است به ترتیب از رنگ‌های روشن و تیره استفاده کنید.

رنگ‌های ترند کمد دیواری چیست؟

رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی، سبز ایرانی، برنزی و خاکستری، جزو ترندهای رنگ کمد دیواری هستند.

کدام ست رنگ اتاق خواب و رنگ کمد دیواری مدرن است؟

اگر برای دیوار و کمد دیواری از رنگ‌های سیاه و سفید استفاده کنید، اینجاست که شما به سمت یک محیط کاملا مدرن حرکت کرده‌اید.

چه رنگی برای کمد دیواری چوبی مناسب است؟

برای رنگ‌آمیزی کمد دیواری از جنس چوب، به سراغ رنگ‌های پایه روغنی بروید.

چه رنگ‌هایی برای کمد دیواری فلزی مناسب است؟

برای رنگ‌آمیزی کمد دیواری فلزی، استفاده از رنگ‌های پایه روغن (رنگ روغنی) مجاز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید