بهترین ست رنگ سبز یشمی

بهترین ست رنگ یشمی یا رنگ سبز یشمی شامل ترکیب شدن با رنگ آبی، بژ، خاکستری، مرجانی، اسطوخودوسی و بسیاری رنگ‌های دیگر می‌شود. رنگ یشمی از ترکیب سبز و مشکی به همراه ترکیب رنگ زرد، آبی و مشکی به دست می‌آید. در این مقاله قصد داریم درباره رنگ یشمی، بهترین ست رنگ و کاربردهای رنگ سبز یشمی صحبت کنیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

رنگ یشمی

رنگ یشمی پالتی از رنگ سبز است که رنگ سنگ قیمتی یشم را نشان می‌دهد. این رنگ اغلب با طبیعت، رشد و شکوفایی همراه است. سبز یشمی می‌تواند از سبز روشن تا سبز تیره، اغلب با رنگ آبی یا خاکستری متغیر باشد. این یک رنگ محبوب برای دکوراسیون داخلی، خودرو، لباس و بسیاری موارد دیگر است که بر ایجاد فضایی آرام ‌بخش تاکید می‌کند.

جدول مشخصات رنگ یشمی
فامنمادکد هگزطیفریشه رنگترکیبرنگ یشمی به انگلیسیکاربرد
رنگ سبز یشمیآرامش، رشد و هماهنگی#۰۰A86Bروشن و تیرهسنگ یشمسبز+مشکی و زرد+آبی+مشکیJade green colorدکوراسیون داخلی، خودرو، لباس و …

رنگ یشمی چه رنگیه

یشم یک سنگ زینتی سبز رنگ است که از دو کانی یشم و نفریت درست می‌شود. با ارزش ترین و کمیاب ترین انواع یشم، رنگ سبز یشمی تیره است که اغلب به آن «یشم امپراتوری» نیز می‌گویند.

این رنگ در جواهرات و هنرهای تزئینی بسیار مورد توجه است. با این حال، رنگ‌ یشمی یک رنگ از خانواده سبز است که از ترکیب سبز و مقداری رنگ مشکی به دست می‌‎آید. همچنین با ترکیب کردن رنگ زرد، آبی و مشکی، می‌توانید رنگ سبز یشمی را درست کنید.

رنگ سبز یشمی

کد رنگ سبز یشمی

کد رنگ سبز یشمی #۰۰A86B است.

رنگ یشمی روشن

رنگ یشمی روشن یک رنگ آبی مایل به سبز کم رنگ است. این رنگ شباهت زیادی به سنگ قیمتی یشم دارد. رنگ یشمی روشن، رنگی ملایم و آرام بخش که اغلب با رشد و هماهنگی همراه است. کد هگز رنگ سبز یشمی روشن، #۰۰CC99 در نظر گرفته می‌شود.

رنگ یشمی تیره

رنگ سبز یشمی تیره، یک رنگ آبی مایل به سبز است که نسبت به رنگ یشمی روشن، نزدیکی بیشتری به طیف تیره دارد. این رنگ جسورانه و مجلل، نماد ثروت، رفاه و اعتبار است. کد هگز آن #۰۰۷۹۶B است و اغلب در صنعت مد، جواهرات و دکوراسیون منزل استفاده می‌شود.

هنگامی که رنگ یشمی تیره با رنگ‌های خاکی مانند قهوه ‌ای یا بژ ترکیب می‌شود، می‌تواند فضایی گرم و جذاب ایجاد کند.در حالی که ترکیب این رنگ با رنگ‌های روشن می‌تواند تضاد جالب توجهی به وجود آورد.

رنگ سبز یشمی روشن

سبز یشمی روشن یک رنگ آبی مایل به سبز روشن است. این رنگ، یک رنگ ظریف و آرامش بخش است که زیبایی طبیعی سنگ یشم را به ما یادآوری می‌کند. کد هگز آن #۰۰CC99 است و اغلب در دکوراسیون منزل برای ایجاد یک محیط آرام و هماهنگ استفاده می‌شود.

رنگ یشمی روشن یک رنگ همه کاره است که می‌تواند با رنگ‌های دیگر مانند هلویی، اسطوخودوسی یا آبی فانتزی ترکیب شود. همچنین شما می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های متضاد مانند قرمز، سرمه‌ای یا مشکی ست کنید تا در محیط خانه، ظاهری مدرن و شیک به دست آید.

ست رنگ سبز یشمی سیر

رنگ سبز یشمی سیر در کنار رنگ‌های آبی، خاکستری و زرد، قدرت خود را به خوبی نشان می‌دهد. به همین خاطر شما می‌توانید از این رنگ‌ها در اتاق خواب، اتاق کار و سالن پذیرایی استفاده کنید تا انسجام و آرامش به دکوراسیون شما برگردد.

رنگ سبز یشمی کمرنگ

رنگ سبز یشمی کم رنگ، همان رنگ آبی مایل به سبز روشن است که شبیه به رنگ سنگ‌‎های قیمتی یشم است. این رنگ دارای حس لطافت و آرامی است که اغلب در طراحی داخلی، صنعت مد و لباس استفاده می‌شود.

مکمل رنگ یشمی تیره

رنگ مکمل یشمی تیره، یک رنگ صورتی مایل به قرمز است که دقیقا در مقابل چرخه رنگ قرار دارد. در واقع رنگ صورتی مایل به قرمز مانند سرخابی، می‌تواند به خوبی با طیف رنگ‌های یشمی تیره ست شود. تضاد بین دو رنگ، ترکیبی پویا و چشم نواز ایجاد می‌کند.

سایر رنگ‌های مکمل که می‌توانند به خوبی با  رنگ سبز یشمی تیره ست شوند عبارتند از رنگ مرجانی، هلویی یا نارنجی برای جلوه‌ای گرم و زنده یا آبی و بنفش برای محیط آرام‌. در نتیجه ترکیب رنگ یشمی تیره با رنگ های مکمل، زمینه ساز ایجاد تعادل و هماهنگی است.

رنگ سبز یشمی

رنگ یشمی به انگلیسی

در ادبیات انگلیسی، رنگ یشمی را با عبارت Jade green color معرفی می‌کنند.

ترکیب رنگ سبز یشمی

۱- رنگ سبز یشمی و سفید: یک ترکیب رنگ کلاسیک است که در ایجاد آرامش خانه، موثر عمل می‌کند.

۲- رنگ سبز یشمی و طلایی: برای ایجاد ظاهری شیک در اتاق‌های خانه خود، از این ترکیب رنگ استفاده کنید.

۳- رنگ سبز یشمی و هلویی: این یک ترکیب رنگ ملایم و رمانتیک است که برای فصل بهار و  تابستان مناسب است. رنگ هلویی باعث ایجاد تعادل و ظاهری زنانه در رنگ یشمی می‌شود.

۴- رنگ سبز یشمی و سرمه ای: دارای ظاهری جسورانه و کلاسیک که باعث می‌شود دکوراسیون منزل شیک بنظر برسد.

۵- رنگ سبز یشمی و اسطوخودوسی: یک ترکیب رنگ روشن، مطبوع، جذاب و لطیف که حس گرما و شیرینی را برای محیط فراهم می‌سازد.

۶- رنگ سبز یشمی و خاکستری: این یک ترکیب رنگ مدرن، براق و امروزی است. خاکستری پس زمینه ای خنثی برای رنگ سبز یشمی ایجاد می‌کند.

۷- رنگ سبز یشمی و مشکی: یک ترکیب رنگ جسورانه با ظاهری چشمگیر که برای مراسم رسمی مناسب است. مشکی علاوه بر اضافه کردن پرسپکتیو به رنگ یشمی، زمینه را برای ایجاد جذابیت کلاسیک و جاودانه به وجود می‌آورد.

۸- رنگ سبز یشمی و مرجانی: این ترکیب، علاوه بر ایجاد شادابی، برای رنگ مراسم عروسی یا مهمانی تابستانی مناسب است. مرجانی، رنگ روشنی ایجاد می‌کند که به رنگ سبز یشمی، حس بازی می‌افزاید.

۹- رنگ سبز یشمی و مسی: گرمای رنگ مسی مکمل خوبی برای رنگ یشمی است. این ترکیب ظاهری روستایی و خاکی ایجاد می‌کند که برای یک استایل دنج و راحت، گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

۱۰- رنگ سبز یشمی و بژ: این ترکیب رنگ ملایم و طبیعی، گزینه مناسبی برای ایجاد یک محیط آرام است. رنگ بژ پس زمینه ای گرم و خنثی برای رنگ سبز یشمی ایجاد می‌کند.

ترکیب رنگ یشمی روشن

۱- رنگ یشمی روشن و سفید: ست کردن رنگ یشمی روشن با سفید، ظاهری تازه و تمیز ایجاد می‌کند.

۲- رنگ یشمی روشن و صورتی: ترکیبی ملایم و زنانه ایجاد می‌کند.

۳- رنگ یشمی روشن و طلایی: حسی از تجمل و ظرافت را به همراه دارد.

۴- رنگ یشمی روشن و آبی سرمه‌ای: جلوه ای آرام بخش به وجود می‌آورد.

۵- رنگ یشمی روشن و هلویی: ظاهری شاد و پر جنب و جوش خلق می‌کند.

۶- رنگ یشمی روشن و خاکستری: حالتی خنک و پیچیده ایجاد می‌کند.

رنگ سبز یشمی

ترکیب رنگ یشمی سیر

۱- رنگ یشمی سیر و کرم یا بژ: بژ ظاهری گرم و طبیعی به وجود می‌آورد.

۲- رنگ یشمی سیر و بنفش تیره: جلوه ای جسورانه و چشمگیر ایجاد می‌کند.

۳- رنگ یشمی سیر و آبی آسمانی: فضایی تازه و مطبوع فراهم می‌سازد.

۴- رنگ یشمی سیر و رنگ‌های خاکی: ست سبز یشمی سیر و رنگ قهوه ای خاکی و سبز، یک طرح رنگی هماهنگ و طبیعی است.

۵- رنگ یشمی سیر و مسی: ترکیب سبز یشمی سیر با رنگ مسی، ظاهری گرم و جذاب با احساسی قدیمی ایجاد می‌کند.

ترکیب رنگ یشمی تیره

۱- رنگ یشمی تیره و طلایی: یک ست مجلل و ظریف است.

۲- رنگ یشمی تیره و صورتی: لطافت رنگ صورتی تضاد کاملی با رنگ یشم تیره ایجاد می‌‎کند. این ست می تواند جذاب و بازیگوش به نظر برسد،. بنابراین برای ایجاد یک ظاهر رویایی و رمانتیک گزینه مناسبی است.

۳- رنگ یشمی تیره و کرم: حس گرما و هماهنگی را القا می‌کند. کرم رنگی خنثی است که شادابی رنگ سبز یشمی را تکمیل کرده و ظاهری کم رنگ و در عین حال تاثیرگذار به آن می بخشد.

۴- رنگ یشمی تیره و مشکی: ظاهری مدرن و امروزی ایجاد کند.

۵- رنگ یشمی تیره و آبی تیره: ترکیب رنگ سبز یشمی تیره و آبی تیره، برای ایجاد حسی ظریف و زیبا مناسب است. این ست رنگ، یک محیط آرام به وجود می‌آورد.

رنگ سبز یشمی ماشین

خودرو با رنگ سبز یشمی دارای رنگ آبی مایل به سبز روشن است که بسته به سازنده و کد رنگ مورد استفاده می‌تواند پالت متفاوتی داشته باشد. این رنگ اغلب با خودروهای لوکس همراه است و می‌تواند ظاهری منحصر به فرد و چشم نواز به خودرو ببخشد.

رنگ یشمی ماشین پراید

رنگ یشمی ماشین پراید، یک رنگ سبز-طوسی است که برای اولین بار در ایران طی سال ۱۳۸۵ معرفی شد. این رنگ به دلیل جذابیت و آرامشی که به وجود می‌آورد، محبوبیت زیادی در بین مردم به ویژه مالکین خودروهای پراید دارد.

رنگ یشمی ماشین پژو

رنگ یشمی ماشین پژو، همچون رنگ یشمی در سایر خودروها، یک رنگ سبز-طوسی است. با این حال، هر مدل و سال ساخت پژو می‌تواند نوع خاصی از رنگ یشمی داشته باشد. به طور کلی، رنگ سبز یشمی در خودروهای پژو معمولا برای نوع خودروهای خاصی مانند پژو ۲۰۷ استفاده می‌شود. این رنگ بر جذابیت خودرو اضافه می‌کند.

جمع‌بندی

در این مقاله به موضوع رنگ یشمی و کاربردهای آن پرداختیم. رنگ یشمی، یک رنگ منحصر به فرد از خانواده رنگ سبز است که به رنگ آرامش، رشد و هماهنگی شُهرت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ سبز یشمی، با ما تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

رنگ یشمی از چه ترکیب رنگ‌هایی درست می‌شود؟

برای درست کردن رنگ سبز یشمی، رنگ‌های سبز و مقدار کمی مشکی را با یکدیگر ترکیب کنید. از طرفی با ترکیب کردن رنگ زرد، آبی و مشکی نیز، رنگ یشمی به دست می‌آید.

بهترین ست رنگ یشمی چیست؟

رنگ‌هایی مانند آبی، اسطوخودوسی، خاکستری و بژ، به عنوان بهترین ست رنگ با رنگ سبز یشمی شناخته می‌‎شود.

رنگ سبز یشمی نماد چیست؟

رنگ یشمی نماد تعادل، هماهنگی و رشد است.

رنگ یشمی در چه طیف رنگ‌هایی تولید می‌شود؟

رنگ سبز یشمی در طیف رنگ‌های روشن و تیره به تولید می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید