معرفی بهترین برندهای تولید کننده چسب چوب

چسب چوب یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت چوب، مبلمان، بسته‌بندی، کارهای عمومی و هنری است که دو قطعه چوبی را به یکدیگر می‌چسباند. اگر شما قصد چسباندن دو قطعه چوبی به یکدیگر را دارید یا اینکه می‌خواهید پارچه، چرم و کاغذ را به چوب بچسبانید، بهترین گزینه استفاده از چسب چوب است. برای انتخاب چسب چوب مناسب نیاز به اطلاعات کافی درباره برندهای تولیدکننده دارید. با این حال، برند چسب چوب شمال و چسب چوب طوطی به عنوان بهترین برندهای تولید کننده چسب چوب در ایران شناخته می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا درباره بهترین برند چسب چوب و قیمت چسب چوب صحبت کنیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

چسب چوب چیست؟

چسب چوب یکی از محصولات کاربردی در صنعت چوب و مبلمان است که دو قطعه چوبی را به یکدیگر می‌چسباند. موارد مصرف چسب چوب علاوه بر قطعات چوبی، می‌توان برای چسباندن پارچه به چوب، چرم به چوب، کاغذ به چوب و … استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های مهم چسب چوب، چسبندگی بالای آن است. وقتی از چسبندگی بالای چسب چوب صحبت می‌کنیم، منظور ایجاد یک پیوند محکم و غیرقابل گسست بین چوب و یک قطعه دیگر است که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق افتد.

این محصول کاربردهای مختلفی دارد که شامل چسباندن دو قطعه چوبی به یکدیگر، چسباندن پارچه یا چرم به یک قطعه چوب، اتصال قطعات چوبی مبل، صندلی، میز و …، پر کردن درز و ترک‌های چوب، مورد استفاده در کارهای هنری مثل مجسمه‌سازی، نقاشی و صنایع دستی، صنایع دریایی مثل قایق و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

خرید چسب چوب ۴ کیلویی شمال

انواع چسب چوب در سایزهای مختلفی تولید می‌شود که شامل سایزهای پمادی ۶۰ گرم و ۷۵ گرم، نیم کیلویی، ۷۵۰ گرم، یک کیلویی، ۴ کیلویی (گالن)، ۱۰ کیلویی و ۲۱٫۵ کیلویی (دبه) است. هر کدام از انواع چسب چوب کاربردهای مختلفی دارد که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، محصول مورد نظر را سفارش و خریداری نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره چسب چوب و مزایای آن، مقاله «آموزش چسباندن قطعات چوبی با چسب چوب» را در وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

ویژگی‌های چسب چوب

  • چسب چوب به رنگ سفید-شیری است که در مرحله اجرا، نیاز نیست آن را رقیق کنید.
  • بدون بو است.
  • قابلیت حل شدن در آب را دارد.
  • چسبندگی و استحکام بالایی دارد.
  • قابلیت ارتجاعی خوبی دارد.
  • غیر سمی است.
  • به سرعت اجرا می‌شود.
  • برای اتصال چرم، کاغذ و پارچه به چوب نیز کاربرد دارد.

خرید محصول

بهترین روش استفاده از چسب چوب

مراحل استفاده از چسب چوب برای اتصال دو قطعه چوب به‌ گونه‌ای است که شما باید ابتدا محل اتصال و چسباندن دو قطعه چوبی را به خوبی تمیز کنید. سپس با استفاده از یک قلم، لیسه، کاردک و یا غلطک، مقدار لازم از چسب چوب را روی قطعه اول بزنید تا سطح مورد نظر کاملا پوشیده شود. پس از آن قطعه دوم چوب را روی محل آغشته به چسب قرار داده و آن را به مدت ۲۰ دقیقه فشار دهید تا به قطعه اول بچسبد.

با توجه به اینکه رنگ چسب چوب سفید و شیری رنگ است، ممکن است به نظر برسد که این ماده پس از خشک شدن نیز به همین رنگ باقی می‌ماند. این در حالی است که چسب چوب در اغلب مواقع پس از خشک شدن شفاف و بی‌رنگ می‌شود و در برخی موارد نیز به رنگ سفید در می‌آید.

خرید چسب چوب ۷۵۰ گرمی شمال

زمان خشک شدن چسب چوب

برای خشک کردن چسب چوب، دو نکته را باید مد نظر قرار دهید. نکته اول مربوط به نوع چسب چوب و برند تولیدکننده این محصول است و نکته دوم به شرایط محیطی استفاده از چسب چوب بستگی دارد. هر کدام از برندهای تولیدکننده چسب چوب با درج زمان خشک شدن محصول بر روی بسته‌بندی، شما را از زمان خشک شدن محصول مطلع می‌کند؛ بنابراین در هنگام خرید چسب چوب به زمان خشک شدن درج شده بر روی بسته‌بندی محصول توجه کنید.

یکی دیگر از موارد مهم و اثرگذار در زمان خشک شدن چسب چوب، به محیط استفاده از این محصول بستگی دارد. بهترین محیط برای استفاده از چسب چوب، هوای گرم و خشک است. در واقع برای استفاده از چسب چوب باید به وضعیت رطوبت و آب و هوای محیط توجه لازم را داشته باشید. به طوری که چسب چوب نباید در هوای سرد و هوای گرم و مرطوب استفاده شود. توجه به این موضوع باعث می‌شود که زمان خشک شدن چسب چوب به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. لازم به توضیح است که در هنگام چسباندن دو قطعه چوبی به وسیله چسب چوب، دو قطعه چوبی را به یکدیگر فشار دهید تا زمان خشک شدن چسب چوب کاهش یابد.

خرید چسب چوب ۶۰ گرمی شمال

پاک کردن چسب از روی چوب

ممکن است به صورت اتفاقی مقداری از چسب چوب روی سرامیک، لبه‌ کار و یا میز محل کار شما بریزد. برای پاک کردن آن، دو حالت وجود دارد. در صورتی که چسب چوب هنوز خشک نشده باشد شما می‌توانید با استفاده از یک دستمال و آب آن را تمیز کنید. در حالت دوم ممکن است شما دیر متوجه این اتفاق بشوید و چسب چوب خشک شده باشد، در این صورت شما باید با یک وسیله تیز مانند تیغ یا لیسه آن را از محل مورد نظر جدا نمایید.

چسب چوب بی رنگ

چسب چوب به طور کلی دارای رنگی است که پس از اجرا نیز بافت مخصوص خود را پیدا می‌کند. اما با این حال برخی از انواع چسب چوب موجود در بازار وجود دارند که بدون رنگ هستند. انواع چسب چوب بدون رنگ شامل چسب پی وی ای سفید (پلی وینیل استات)، چسب سیانواکریلات و چسب پلی یورتان (برخی موارد مثل برند خارجی گوریلا) می‌شود.

خرید چسب چوب ۵۰۰ گرمی وفا

قیمت چسب چوب

چسب چوب یکی از محصولات مهم در صنعت چوب است که امکان اتصال دو قطعه چوبی را به وجود می‌‌آورد. از ویژگی‌های مهم این محصول می‎‌توان به چسبندگی بالا و سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد. به همین خاطر چسب چوب از محبوبیت بالایی نزد مصرف‌کنندگان برخوردار است. قیمت چسب چوب بستگی به برند تولیدکننده، سایز، کاربردها و شکل بسته‌بندی آن دارد. جهت اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب چوب تولید شده در کارخانجات کشور، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

جدول مشخصات بهترین برندهای تولید کننده چسب چوب

قیمت چسب چوب کوچک

چسب چوب به دلیل کاربردهای متنوع و متعدد، یکی از پرمصرف‌ترین محصولات در دنیای چسب به حساب می‌آید. از جمله کاربردهای مهم چسب چوب می‌توان به استفاده در صنایع دستی و کارهای عمومی و کوچک خانه مانند در، پنجره و … اشاره کرد. چسب چوب کوچک به طور معمول نسبت به دیگر سایزهای چسب چوب، موارد مصرف بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین باید درنظر داشته باشید که قیمت چسب چوب کوچک بستگی به برند تولیدکننده و کیفیت آن دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و نحوه خرید چسب چوب کوچک، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب نیم کیلویی

تعیین قیمت چسب چوب نیم کیلویی بستگی به نوع برند تولیدکننده، بسته‌بندی و میزان عرضه و تقاضا این محصول دارد. موارد مصرف چسب نیم کیلویی شامل قطعات کوچک همچون چوب، گل‌سازی، لوازم اداری، مبلمان، مقوا، پارچه، چرم و … می‌شود که همین موضوع، میزان تقاضا برای خرید این محصول را بیشتر کرده است. جهت اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب چوب نیم کیلویی تولید شده در کارخانجات کشور، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

بهترین چسب برای چسباندن چوب

در حین خرید چسب چوب، سوالات زیادی مطرح می‌شود که مهم‌ترین آن درباره بهترین چسب برای چسباندن چوب است. برای تعیین بهترین چسب برای چسباندن چوب چه معیارهایی وجود دارد؟ آیا برندهای تولیدکننده در داخل کشور قابلیت تولید چسب چوب با کیفیت را دارند؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها لازم است که به مقایسه برندهای تولیدکننده چسب چوب و ویژگی‌ها آن‌ها بپردازیم. با این حال بهترین برندهای تولیدکننده چسب چوب در ایران شامل دو برند چسب چوب شمال و چسب چوب طوطی می‌شود که در ادامه به طور مفصل به آن‌ها می‌پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

شرکت چسب چوب شمال

شرکت چسب چوب شمال با نام تجاری شرکت صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال، یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده چسب چوب در داخل کشور است که با هدف تولید محصولاتی مانند چسب، رزین و سایر محصولات شیمیایی، در سال ۱۳۶۱ راه‌اندازی شد. محصولات این شرکت از نظر کیفیت، قابلیت رقابت با سایر برندهای جهانی را دارد؛ به طوری که در حال حاضر شاهد صادرات برخی از محصولات شرکت چسب چوب شمال به برخی کشورهای منطقه و جهان هستیم.

این شرکت بزرگ صنعتی با سابقه نزدیک به ۴۱ سال در کنار تولید ۷۷ نوع محصول و بیش از یک هزار نمایندگی فروش در سراسر کشور، جزو بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی چسب به ویژه چسب چوب است. از جمله ویژگی‌های شرکت چسب چوب شمال می‌توان به مواد اولیه با کیفیت، نیروی متخصص و ماهر، بسته‌بندی درخور شان مشتری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

بهترین برند چسب چوب شمال

انواع چسب چوب شمال

چسب چوب شمال در سایزهای مختلفی به تولید می‌رسند که شامل سایزهای پمادی ۵۰گرم، ۶۰ گرم و ۷۵ گرم، ۲۲۵ گرم، نیم کیلویی، ۷۵۰ گرم، یک کیلویی، ۴ کیلویی (گالن)، ۱۰ کیلویی و ۲۱٫۵ کیلویی (دبه) می‌شود. محصولات چسب چوب شمال بر اساس استاندارد ملی و با کیفیت برتر در کشور تولید می‌شوند که در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از جمله مصارف چسب شمال می‌توان به صنایع چوب، صحافی، کارتن‌سازی، جعبه چسبانی، بسته‌بندی، دخانیات، مصارف خانگی، اداری، مدارس، نجاری و کارهای دستی اشاره کرد. چسب چوب شمال یکی از چسب‌های پرقدرت‌ موجود در بازار است که به دلیل چسبندگی بالا، محبوبیت زیادی دارد.

چسب چوب نیم کیلویی شمال

چسب چوب نیم‌ کیلویی شمال پس از خشک شدن، هیچگونه ردی از خود به جای نمی‌گذارد و به رنگ شیری است. یکی از مزیت‌های مهم این محصول، بافت نرم آن است که باعث نفوذ آن در ترک‌های چوب می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای تمیز کردن این محصول در سطح چوب، می‌توانید از آب استفاده کنید. از جمله کاربردهای چسب چوب نیم کیلویی شمال می‌توان به صنایع چوب، لوازم اداری، مبلمان، کارهای هنری، گچبری دیوار و … می‌شود. لازم به توضیح است که برای رقیق کردن چسب چوب نیم کیلویی شمال، از مقدار کمی آب استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید آنلاین چسب چوب نیم کیلویی شمال، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب چوب یک کیلویی

چسب چوب یک کیلویی، یکی دیگر از محصولات پرطرفدار شرکت چسب چوب شمال است که استحکام و چسبندگی بالایی دارد. اگر قصد چسباندن دو قطعه چوبی به یکدیگر را دارید، چسب چوب یک کیلویی شمال بهترین انتخاب به حساب می‌آید. استفاده در کارگاه‌های چوب، مبل، کمد، معرق‌کاری، چسباندن قطعات گچ و …، از جمله کاربردهای چسب چوب یک کیلویی شمال محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم چسب چوب یک کیلویی شمال، نداشتن بوی بد و سازگاری با محیط زیست است. همچنین زمان چسبندگی این محصول به حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه می‌رسد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید آنلاین چسب چوب یک کیلویی شمال، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب چوب ۴ کیلویی

یکی از محصولات مهم چسب چوب شمال، چسب چوب ۴ کیلویی است که بر اساس استاندارد ملی ایران تولید می‌شود. از ویژگی‌های مهم چسب چوب ۴ کیلویی شمال می‌توان به غلظت بالای آن اشاره کرد که برای اجرا، نیازی به رقیق کردن ندارد. این محصول علاوه بر استفاده در صنایع چوب، برا چسباندن انواع پارچه، چرم و کاغذ به چوب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید آنلاین چسب چوب ۴ کیلویی شمال، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب چوب گالنی

چسب چوب شمال به عنوان بهترین محصول برای چسباندن قطعات چوبی، در انواع مختلف تولید می‌شود. چسب چوب گالنی یا چسب چوب ۴ کیلویی شمال، یکی دیگر از محصولات پرطرفدار شرکت چسب شمار است که انسجام و استحکام بالایی نسبت به سایر محصولات مشابه دارد. این محصول به واسطه نداشتن بوی بد و عد م به جای گذاشتن رد چسب پس از خشک شدن، از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید آنلاین چسب چوب ۴ کیلویی شمال، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب چوب شمال ۲۰ کیلویی

چسب چوب شمال ۲۰ کیلویی یا همان چسب چوب شمال دبه‌ای، یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت چسب شمال است که به میزان ۲۱٫۵ کیلوگرم تولید می‌شود. این محصول بدون بود و سازگار با محیط زیست، هیچگونه ردی از خود پس از خشک شدن نمی‌گذارد. در ضمن چسب چوب شمال ۲۰ کیلویی بدون رنگ است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید آنلاین چسب چوب ۲۰ کیلویی شمال، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب شمال

قیمت چسب چوب شمال بر اساس سایزهای مختلف این نوع چسب، میزان عرضه و تقاضا به همراه نیاز بازار تعیین می‌شود. جهت اطلاع از قیمت این محصول و مقایسه با سایر برندهای تولیدکننده چسب چوب، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب شمال کوچک

چسب چوب کوچک شمال کوچک به صورت پمادی تولید می‌شود که وزن آن حدود ۶۰ گرم است. قیمت متوسط این محصول بین ۸ تا ۱۰ هزار تومان درنظر گرفته می‌شود. با این حال جهت اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب چوب ۲۰ کیلویی شمال، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب شمال نیم کیلویی

چسب چوب شمال نیم کیلویی، یکی از محصولات پرمصرف در داخل کشور است که قیمت آن بر اساس نیاز بازار و میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. قیمت چسب چوب شمال نیم کیلویی به طور متوسط بین ۲۹ تا ۳۳ هزار تومان است. جهت اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب چوب نیم کیلویی شمال، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب شمال یک کیلویی

چسب چوب ۷۵۰ گرمی شمال دارای درِ پیچی، بسته‌بندی کوارت (یک لیتری) با وزن خالص ۷۵۰ گرم است که در کارتن های ۲۴ عددی بسته‌بندی و عرضه می‌شود. از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به استفاده در مصارف عمومی، صنایع دستی و … اشاره کرد. قیمت چسب چوب شمال ۷۵۰ گرمی به طور متوسط بین ۴۰ تا ۴۴ هزار تومان است. جهت اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب چوب شمال ۷۵۰ گرمی، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب شمال ۴ کیلویی

چسب چوب شمال ۴ کیلویی، یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع چسب داخل کشور است که در بسته‌بندی ۴ کیلوی (گالن) تولید و عرضه می‌‍‌شود. از کاربردهای این محصول می‌توان به صنعت مبلمان و هواپیما اشاره کرد. قیمت چسب چوب شمال ۴ کیلویی به طور متوسط بین ۲۰۵ تا ۲۱۵ هزار تومان است. جهت اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب چوب شمال ۴ کیلویی، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب شمال ۲۰ کیلویی

وزن اصلی چسب چوب شمال ۲۰ کیلویی حدود ۲۱٫۵ کیلوگرم درنظر گرفته می‌شود. این محصول در صنایع مبلمان‌سازی و دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد. قیمت چسب چوب شمال ۲۰ کیلویی (دبه) به طور متوسط بین یک میلیون تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان درنظر گرفته می‌شود. جهت اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب چوب شمال ۲۰ کیلویی، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب چوب طوطی

شرکت صنایع عارف شیمی، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین برندهای تولیدکننده چسب چوب در داخل کشور است که با هدف تولید انواع چسب شامل چسب چوب، چسب کاشی و …، در سال ۱۳۶۸ به بهره‌برداری رسید. از جمله مزایای این شرکت می‌توان به استفاده از نیروهای متخصص و مجرب به همراه بهره‌گیری از فناوری روز دنیا برای تولید انواع چسب اشاره کرد. محصول چسب چوب شرکت صنایع عارف شیمی، یکی از محصولات پرطرفدار و پرمصرف است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. کیفیت بالا و قیمت اقتصادی چسب چوب طوطی، به عنوان دو مزیت مهم این شرکت برای تولید چسب چوب طوطی به شمار می‌رود.

بهترین برند چسب چوب طوطی

انواع چسب چوب طوطی

چسب چوب طوطی در انواع مختلفی به تولید می‌رسند که عبارتند از: سایزهای پمادی ۵۰گرم چسب چوب طوطی، ۶۰ گرم و ۷۵ گرم، ۲۲۵ گرم، نیم کیلویی، ۷۵۰ گرم، یک کیلویی، ۴ کیلویی (گالن) و ۲۱٫۵ کیلویی (دبه). محصول چسب چوب طوطی در صنتایع مختلفی کاربرد دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صنایع چوب، مبلمان، مصارف عمومی و خانگی، کارهای هنری، بسته‌بندی، کارتن‌سازی و … اشاره کرد. 

انواع چسب چوب طوطی دارای غلظت بالایی هستند. برای استفاده از چسب چوب طوطب، محل اتصال دو قطعه چوبی را به مدت ۲۰ دقیقه فشار دهید تا عمل چسبیدن به خوبی انجام شود.

قیمت چسب چوب طوطی

چسب چوب طوطی، یکی از محصولات پرطرفدار در کشور است که سایزهای مختلف تولید می‌شود. تعداد چسب چوب نیم لیتری طوطی در هر کارتن،  ۳۶ قوطی، چسب چوب طوطی یک لیتری، ۱۸ قوطی و چسب چوب ۴ لیتری، ۴ گالن است. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید چسب چوب طوطی، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳-۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان متخصص ما در وب سایت منیاتور، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

چسب چوب قطره ای

چسب چوب قطره ای یک نوعی چسب با دوام است که در کارهای نجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نام آن پیداست، مایعی نسبتا غلیظ و چسبناک دارد که به راحتی در مقادیر کم استفاده می‌شود.

مهم‌ترین مزایای چسب چوب قطره ای عبارتند از:

  • چسبندگی قوی: چسب چوب قطره ای یک پیوند قوی و بادوام بین سطوح مختلف چوبی ایجاد می‌کند.
  • سهولت استفاده: قوام قطره مانند این نوع چسب، استفاده از آن را در مقادیر کم آسان و امکان استفاده دقیق و کاهش ضایعات را فراهم می‌کند.
  • مقاومت در برابر آب: برخی چسب‌های چوبی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر آب مقاوم باشند و برای استفاده در محیط‌های بیرونی و در مناطقی با سطح رطوبت بالا، ایده‌آل هستند.
  • زمان خشک شدن: چسب چوب قطره‌ای به طور معمول سریع خشک می‎‌شود و امکان تکمیل سریعتر پروژه‌های نجاری را فراهم می‌کند.

چسب چوب از کجا بخریم

بهترین راه برای خرید چسب چوب، فروشگاه خرده فروشی آنلاین و محلی است. برای این کار شما می‌توانید از فروشگاه‌های رنگ، چسب و ابزار محله خود، چسب چوب مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین فروشگاه‌های آنلاین فروش چسب چوب نیز می‌تواند یک گزینه به صرفه و راحت باشد. به طور مثال شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رنگ، چسب و ابزارآلات مینیاتور، چسب چوب قیمت مناسب برندهای مختلف را پیدا و خریداری نمایید.

قیمت چسب چوب یک کیلویی

اگر به دنبال چسباندن قطعات چوبی خانگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از چسب چوب یک کیلویی شمال استفاده کنید. این محصول به دلیل مقدار مناسب برای سطوح چوبی خانگی شناخته می‌شود. قیمت چسب چوب یک کیلویی شمال در حدود ۵۰ هزار تومان است که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مینیاتور، می‌توانید این محصول را تهیه کنید.

چسب چوب بی رنگ از کجا بخرم

خیلی از افراد تصور می‌کنند که چسب چوب بی رنگ به معنای این است که محصول اولیه نیز باید بی رنگ باشد. در حالی که چسب چوب پیش از مصرف به رنگ سفید است اما وقتی خشک می‌شود، به صورت بی رنگ درمی‌آید. بنابراین بی رنگ بودن چسب چوب همزمان با خشک شدن این محصول پس از مصرف اتفاق می‌افتد.

بهترین و پر مصرف‌ترین چسب چوب بی رنگ توسط برند شمال تولید می‌شود که قیمت چسب ۴ کیلویی آن در حدود ۲۳۰ هزار تومان است. برای تهیه این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب شمال ۴ کیلویی

چسب چوب ۴ کیلویی برند شمال برپایه پلی وینیل استات تولید می‌شود. از جمله مزایای این نوع چسب می‌توان به چسبندگی بالا، سطحی صاف و صیقلی، مقاوم در برابر آب و رطوبت و مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختف اشاره کرد. قیمت چسب چوب ۴ کیلویی شمال در حدود ۲۳۰ هزار تومان است که شما می‎توانید برای تهیه آن، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

چسب چوب پمادی

یکی از محصولات راحت و قابل دسترس به ویژه برای مصارف خانگی، چسب چوب پمادی است. در حال حاضر برند شمال به عنوان شناخته شده‌ترین تولیدکننده چسب چوب پمادی در ایران است که قیمت مناسبی دارد. قیمت چسب پمادی شمال درحدود ۷ هزار تومان است که شما می‌توانید برای تهیه آن، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب چوب وفا

وفا یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید چسب چوب است که اغلب محصولات این شرکت، مقرون به صرفه هستند. اگر قصد خرید چسب چوب وفا را دارید، همین حالا به فروشگاه اینترنتی مینیاتور سر بزنید تا علاوه بر تهیه چسب چوب قیمت مناسب، از تخفیف‌های مناسبی برخوردار شوید.

قیمت چسب چوب شمال ۲۰ کیلویی

اگر کسب و کار یا موقعیت شما به گونه‌ای است که مصرف چسب چوب بالایی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از چسب چوب دبه شمال به وزن ۲۱ کیلوگرم استفاده کنید. اگرچه بسیاری از افراد چسب شمال دبه را به وزن ۲۰ کیلوگرم می‌شناسند اما وزن واقعی این محصول در حدود ۲۱ کیلوگرم است.

قیمت چسب چوب ۲۱ کیلوگرمی شمال در حدود ۱٫۲۹۰٫۰۰۰ تومان است که برای خرید آن، همین حالا از فروشگاه اینترنتی مینیاتور بازدید کنید تا این محصول در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد. در ضمن این محصول شامل تخفیف است.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب چوب بپردازیم. بهترین برندهای تولیدکننده چسب چوب شامل چسب چوب شمال و چسب چوب طوطی می‌شود. همچنین در این مقاله به ویژگی‌ها، مزیت‌ها و قیمت هر کدام از دو برند چسب چوب شمال و چسب چوب طوطی پرداختیم. برای دریافت مشاوره درباره قیمت و نحوه خرید چسب چوب شمال و طوطی، با شماره ۰۲۱-۴۴۰۰۰۳۷۳ تماس بگیرید. گروه کارشناسان متخصص ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تماس با ما

سوالات متداول

مهم‌ترین معیار برای تعیین بهترین مارک چسب چوب کدام است؟

میزان چسبندگی، سرعت خشک شدن، سازگار با محیط زیست و کاربردهای متعدد.

بهترین مارک چسب چوب کدام است؟

چسب چوب شمال و چسب چوب طوطی.

کدام ویژگی مارک چسب چوب شمال و چسب چوب طوطی را نسبت به سایر مارک‌ها متمایز می‌کند؟

تنوع در سایز، کیفیت بالای مواد اولیه، سازگار با محیط زیست، نداشتن بود و قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه.

قیمت کدام مارک چسب چسب چوب اقتصادی است؟

قیمت چسب چوب طوطی نسبت به چسب چوب شما اقتصادی‌تر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید