معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب آکواریوم

چسب آکواریوم یا همان چسب سیلیکونی، یکی از انواع چسب‌های صنعتی است که برای درزگیری و عایق‌کاری آکواریوم و سطوح شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها شامل برند چسب آکواریوم کاسپین و چسب آکواریوم مرسی رازی می‌شود. اگر به دنبال خرید چسب آکواریوم هستید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که چرا باید از چسب آکواریوم کاسپین و مرسی استفاده کرد. همچنین در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب آکواریوم»، درباره موضوعاتی نظیر کاربرد چسب آکواریوم، بهترین چسب آکواریوم، قیمت چسب آکواریوم، شرکت چسب کاسپین، چسب آکواریوم کاسپین، قیمت چسب آکواریوم کاسپین، شرکت چسب رازی، چسب سیلیکون رازی مرسی، قیمت چسب آکواریوم رازی صحبت کنیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

کاربرد چسب آکواریوم

چسب آکواریوم یکی از چسب‌های صنعتی است که به شکل مایع تولید می‌شود. این نوع چسب از دو ماده اکسیژن و سیلیکون تشکیل می‌شود که به همین خاطر، از آن به عنوان چسب سیلیکونی نیز نام می‌برند. از جمله ویژگی‌های چسب آکواریوم می‌توان به انعطاف‌پذیری بالا اشاره کرد. برای چسباندن شیشه آکواریوم، گیاهان پلاستیکی و درزگیری شیشه آکواریوم، می‌توانید از چسب سیلیکونی یا چسب آکواریوم استفاده کنید.

خرید محصول

زمان تعیین شده برای خشک شدن چسب آکواریوم حدود ۲۴ ساعت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره چسب آکواریوم و انواع کاربردهای آن، مقاله «معرفی چسب آکواریوم و انواع کاربردهای آن» را در وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

بهترین چسب آکواریوم

در حال حاضر شرکت‌های زیادی دست به تولید چسب سیلیکونی یا همان چسب آکواریوم می‌زنند اما در این میان برخی از برندها جزو باکیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده این نوع چسب به حساب می‌آیند. شرکت چسب کاسپین و شرکت چسب رازی، دو برند مطرح و شناخته شده در زمینه تولید چسب آکواریوم هستند که محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان دارند. در واقع برند کاسپین و برند رازی به عنوان بهترین تولیدکنندگان چسب آکواریوم شناخته می‌شوند که در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی این دو برند مطرح بپردازیم.

قیمت چسب آکواریوم

اگر در خانه خود آکواریوم دارید یا قصد دارید تا پیش از سال جدید، آکواریوم خریداری کنید، توصیه می‌کنیم در کنار خرید آکواریوم، چسب مخصوص به آن را نیز خریداری نمایید. بهترین چسب برای درزگیری آکواریوم یا چسباندن گیاهان پلاستیکی به سنگ و بسیاری موارد دیگر، چسب آکواریوم یا چسب سیلیکونی است. این نوع چسب انسجام و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. برای اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب آکواریوم، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

شرکت چسب کاسپین

شرکت چسب کاسپین یکی از باسابقه‌ترین واحدهای تولیدی در زمینه تولید انواع چسب به ویژه چسب آکواریوم است. این شرکت در سال ۱۳۸۱ با هدف تولید محصولات خودرویی مانند روانکارها، ضد یخ، واسکازین، روغن موتور، روغن فرمان، روغن هیدرولیک، شیشه شوی، اسپری داشبورد، انواع مکمل‌های سوخت، تسمه، محصولات اتومبیل با برندهای فومن شیمی، مایع ترمز، فیلتر و لنت ترمز به همراه تولید محصولات چسب مانند محصولات سیلیکون، واشرساز، چسب همه‌کاره، چسب آهن، چسب پی وی سی، چسب قطره‌ای، چسب چوب، چسب موکت با برندهای کاسپین، مزدا، کوئیکسیل و ترکش و چسب آکواریوم راه‌اندازی شد.

چسب آکواریوم کاسپین

شرکت چسب کاسپین در زمینه تولید چسب آکواریوم، یکی از فعال‌ترین واحدهای تولیدی است که طرفداران زیادی دارد. چسب آکواریوم تولید شده در شرکت کاسپین با عنوان چسب سیلیکون آکواریوم کاسپین شناخته می‌شود که جزو پرمصرف‌ترین چسب‌های آکواریوم به حساب می‌آید.

چسب سیلیکون آکواریوم شرکت چسب کاسپین، ویژگی‌های متعدد و متنوعی دارد که شامل مواد اولیه خارجی به صورت ۱۰۰ درصد، دارا بودن مواد مخصوص در راستای محافظت از ماهی و سایر موجودات آکواریومی، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت، دوام و انعطاف‌پذیری بالا و ضد آب می‌شود.

از جمله کاربردهای چسب سیلیکون آکواریوم کاسپین می‌توان به استفاده در ساخت آکواریوم‌های خانگی و صنعتی به همراه تجهیزات آکواریوم اشاره کرد. این محصول در بسته‌بندی‌های شفاف شامل کارتریج‌های  ۳۰۰ میلی تولید می‌شود؛ به طوری که در هر کارتن، ۲۴ عدد از این محصول وجود دارد.

بهترین برند چسب آکواریوم

قیمت چسب آکواریوم کاسپین

چسب آکواریوم کاسپین یکی از بهترین چسب‌های موجود در بازار است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت مینیاتور، ضمن اطلاع از قیمت آن، محصول مورد نظر را سفارش بدهید. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

شرکت چسب رازی

کمتر کسی پیدا می‌شود که نام چسب رازی را نشنیده باشد. شرکت چسب رازی با عنوان صنایع شیمیایی رازی، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده چسب در ایران است که به منظور تولید انواع چسب خانگی و صنعتی، در سال ۱۳۵۹ راه‌اندازی شد.

محصولات تولیدی شرکت چسب رازی شامل مواردی همچون چسب عمومی و تحریر، چسب ساختمانی، چسب سیلیکون، چسب نواری، چسب مخصوص کیف و کفش، چسب چوب و چسب بایوکیل می‌شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولیدی چسب رازی، چسب‌های عمومی و تحریر است. به طوری که چسب‌های عمومی و تحریر به ۹ دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که چسب همه‌کاره، اسپری روان‌کننده، چسب پارچه، چسب فولاد، چسب ماتیکی، چسب دوقلوی شفاف، چسب دوقلو رنگی، چسب قطره‌ای و چسب کرافت را دربرمی‌گیرد.

دسته دوم چسب‌های تولیدی شرکت رازی، چسب‌های سیلیکونی است که کاربردهای خاصی را شامل می‌شود. از جمله این بخش از چسب‌ها می‌توان به چسب سیلیکون جی آی ۲۰۰، چسب سیلیکون حرارتی، چسب سیلیکون رازی سیل، چسب سیلیکون رازی فلکس، چسب سیلیکون مرسی، چسب سیلیکون نیوترال سوییسی رازی، چسب سیلیکون نیوترال پرستیژ رازی و چسب پلی یورتان سوییسی رازی اشاره کرد.

چسب سیلیکون رازی مرسی

مهم‎‌ترین چسب تولیدی در بخش چسب‌های سیلیکونی شامل چسب سیلیکون رازی یا چسب آکواریوم با نام تجاری «مرسی» است. این نوع چسب یک چسب درزگیر است که برای عایقکاری و درزگیری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسب آکواریوم مرسی به علت چسبندگی و دوام بالا، جایگزین مناسبی برای مصالح مورد استفاده در شیشه، چوب، پلاستیک، مس، استیل، سرامیک و سطوح روکش‌دار به حساب می‌آید.

چسب آکواریوم مرسی جزو آن دسته از چسب‌های سیلیکونی است که در مصارف خانگی به ویژه برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در حجم ۲۵۰ میلی لیتر، کشش تا نقطه پارگی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ درصد (پس از دو هفته)، بوی اسیدی شبیه به بوی سرکه در ظروف دربسته تولید و عرضه می‌شود. مدت زمان انقضای چسب آکواریوم مرسی حدود ۱۰ ماه است.

حتما توجه داشته باشید که نحوه نگهداری و انبار چسب آکواریوم مرسی باید در دمای بین ۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد باشد. همچنین این محصول باید در محیط خشک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری شود. لازم به توضیح است که چسب آکواریوم مرسی در رنگ‌های مشکی، سفید، سایر رنگ‌ها، بی‌رنگ و به تعداد ۲۴ عدد در هر کارتن تولید و عرضه می‌گردد.

در ضمن برای آشنایی بیشتر درباره چسب آکواریوم، مقاله «معرفی چسب آکواریوم و انواع کاربردهای آن» را در وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

قیمت چسب آکواریوم رازی

چسب آکواریوم مرسی رازی، یکی از بهترین چسب‌های موجود در بازار است که نسبت به سایر برندهای تولیدکننده در این زمینه، چسبندگی بالاتری دارد. چسبندگی بالا در این محصول موجب شده است که کاربردهای آن گسترش پیدا کند. به طوری که شما می‌توانید این نوع محصول را جایگزین متریال به کار رفته در چسباندن کاشی، شیشه و … کرد. برای اطلاع از قیمت چسب آکواریوم مرسی رازی، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب آکواریوم» صحبت کنیم. از جمله بهترین برندهای تولیدکننده چسب آکواریوم کاسپین و چسب آکواریوم رازی با نام تجاری «مرسی» اشاره کرد. اگر قصد خرید چسب آکواریوم کاسپین و رازی را دارید، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

بهترین برندهای تولیدکننده چسب آکواریوم در ایران کدام‌اند؟

چسب آکواریوم کاسپین و چسب آکواریوم مرسی رازی.

مهم‌ترین ویژگی چسب آکواریوم کاسپین کدام است؟

چسب آکواریوم کاسپی جزو معدود محصولات در کشور است که ۱۰۰ درصد مواد اولیه خود را از کشورهای خارجی وارد می‌کند. این محصول در برابر رطوبت و حرارت، مقاومت قابل توجهی از خود نشان می‌دهد.

تفاوت حجم چسب آکواریوم کاسپین و مرسی رازی در چیست؟

حجم چسب آکواریوم تولید شده برند کاسپین حدود ۳۰۰ میلی‌لیتر است؛ در حالی که حجم چسب آکواریوم تولید شده در برند مرسی رازی به ۲۵۰ میلی‌لیتر می‌رسد.

چرا برند مرسی رازی از نظر ویژگی تولید چسب آکواریوم، بهتر از چسب کاسپین است؟

چسب آکواریوم مرسی رازی دارای کشش تا نقطه پارگی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ درصد است که در مقایسه با برند کاسپین، رقم بالاتری را نشان می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید