۱۰ ترفند جدید برای رنگ‌ آمیزی خانه به صورت رایگان

اگر به دنبال رنگ‌ آمیزی خانه به ویژه دیوارها هستید، در لیست کارهای خانه شما قرار دارد، ممکن است در مورد هزینه نقاشی تحقیق کرده‌اید و تصمیم بر این باشد که خودتان فضای داخلی را رنگ کنید. این مسیر، موثرترین راه برای رنگ‌آمیزی خانه با بودجه کم است. به طوری که شما می‌توانید به صورت رایگان، خانه خود را رنگ آمیزی کنید. در این مقاله به موضوع رنگ‌ آمیزی خانه به صورت رایگان می‌پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را مطالعه کنید.

رنگ‌ آمیزی خانه

آیا می‌خواهید رنگ خانه خود را تازه کنید اما وقت یا پولی ندارید که نقاش حرفه ای این کار را انجام دهد؟ نگران نباشید، امروزه رنگ‌آمیزی در واقع کاری است که می‌توانید به تنهایی انجام دهید. درست کردن ظاهر جدید خانه شما آنقدرها هم که به نظر می‌رسد سخت نیست.

در این مقاله به موضوع رنگ‌ آمیزی خانه می‌پردازیم تا شما بتوانید محیط مورد نظر خود را تمیز و مرتب نقاشی کنید که گویی یک حرفه ای این کار را انجام داده است.

رنگ‌ آمیزی رایگان خانه

رنگ‌ آمیزی دیوار خانه

هنگامی که تصمیم گرفتید خودتان رنگ اتاق یا سالن پذیرایی را تغییر دهید، ابتدا باید برنامه‌ریزی‌هایی در زمینه صرفه‌جویی هزینه یا رایگان کردن پروسه صورت بگیرد.

۱- تمام لوازم نقاشی لازم را جمع آوری کنید

برای این کار می‌توانید از مینیاتور برای تهیه ابزارهای با کیفیت و قیمت مناسب، کمک بگیرید.

۲- زمانی را برای شروع نقاشی انتخاب کنید

مثلا چه تاریخی برای رنگ‌ آمیزی خانه بهتر است؟ قبل از شب یلدا یا پیش از آغاز سال جدید؟ پیشنهاد مینیاتور این است که پروسه رنگ آمیزی را به چند مرحله تقسیم‌بندی کنید.

به طور مثال، قبل از زمستان ۱۴۰۲ یعنی دقیقا قبل شب یلدا، رنگ اتاق خواب را تغییر دهید. فصل زمستان در طبیعت، به معنای فصل خواب و استراحت برای تمام موجودات کره خاکی است.

البته در شرایط امروز به ویژه برای انسان، عملی کردن این موضوع منطقی نیست که کل زمستان را استراحت کند.بهترین راه این است که برای جلوگیری از افسردگی فصل سرما، رنگ اتاق خواب خود را به رنگ‌های گرم و طبیعی تغییر دهید. پس تا دیر نشده دست به کار بشید.

۳- اصول اولیه نقاشی و نکات ظریف کار، مانند نحوه رنگ آمیزی گوشه‌ها را مطالعه کنید.

اگر فرصت چندان برای مطالعه این کار ندارید، بهتر است چنین کاری را به کارشناسان مینیاتور واگذار کنید. ما به شما خواهیم گفت که با چه ابزارهای و تکنیک‌هایی، گوشه‌های دیوارهای اتاق خواب خود را رنگ‌آمیزی نمایید.

البته فراموش نکنید که مینیاتور، جدیدترین ابزارهای مورد نیاز شما را برای این کار تهیه می‌کند. پس نگران نباشید و با خیالت راحت و به صورت رایگان، اقدام به رنگ کردن اتاق خواب کنید.

رنگ آمیزی رایگان خانه

هزینه رنگ‌آمیزی خانه

در ادامه به نکاتی برای کاهش هزینه رنگ آمیزی خانه می‌پردازیم:

۱- لوازم نقاشی را به اشتراک بگذارید

رنگ ممکن است تاریخ انقضای مشخصی داشته باشد، اما لوازم رنگ آمیزی مانند غلطک، قلم مو، لیسه، کاردک، سینی غلطک، کاور رنگ و موارد دیگر را می‌توان در چندین پروژه استفاده کرد.

لوازم مربوط به آخرین باری که نقاشی کردید را پیدا کنید یا از همسایه یا دوستی که اخیرا نقاشی کرده‌، قرض بگیرید. (آن‌ها احتمالاً به این زودی‌ها نیازی به وسایل نخواهند داشت و شما می‌توانید قول دهید که آن‌ها را به همانطوری که تحویل گرفته‌اید، پس دهید.)

رنگ مینیاتور در تمام مراحل رنگ‌ آمیزی خانه همراه شماست. بنابراین نگران لوازم یا ابزارهای نقاشی نباشید. ما هم به صورت رایگان، ابزارهای نقاشی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

۲- مقدار رنگ مورد نیاز دیوار را محاسبه کنید

ابتدا فضای دیواری که باید رنگ آمیزی شود را اندازه‌گیری کنید. بهترین راه برای این کار، استفاده از یک متر فلزی است تا مشخص شود که دیوار شما به چند گالن رنگ نیاز دارد. به طور مثال برای یک فضای بزرگ و باز، خرید رنگ در سایز و ابعاد بزرگ به صرفه تر است. با این حال، فروشگاه اینترنتی مینیاتور، آمادگی لازم برای محاسبه رایگان رنگ مورد نیاز شما برای دیوار خانه را دارد. همین حالا تماس بگیرید و از خدمات رایگان مینیاتور استفاده کنید.

۳- روی کیفیت رنگ سرمایه‌گذاری کنید

رنگ‌های برند هپالوکس ایده خوبی برای رنگ‌آمیزی خانه شما است. اما رنگ‌های با کیفیت پایین می‌توانند گزینه خوبی نباشند و برای پوشش‌دهی مناسب دیوار به چندین لایه نیاز داشته باشند.

بنابراین به دنبال یک مارک رنگ در محدوده قیمت مناسب باشید که بسته به رنگی که روی آن رنگ می‌کنید، سطح خاصی از کیفیت یا ویژگی‌های ضروری مانند پوشش‌دهی مناسب را برای شما به وجود آورد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که رنگ هپالوکس برای رنگ‌آمیزی خانه شما مناسب است.

۴- رنگ و ابزار با کیفیت را انتخاب کنید

دکوراسیون داخلی خانه شما بدون شک اولین چیزی است که توجه مهمانان شما را به خود جلب می‌کند. این چیزی نیست که هنگام طراحی مجدد از آن صرف نظر کنید. بهترین رنگ بیرونی به همراه لوازم و ابزار رنگ با کیفیت بالا را انتخاب نمایید. همیشه رنگ را از یک برند یا فروشگاه معتبر خریداری کنید تا مطمئن شوید که رنگ بیرونی شما برای مدت طولانی دوام می‌آورد و مهم‌تر از همه خوب به نظر می‌رسد.

۵- فقط در صورت لزوم از پرایمر استفاده کنید

کیفیت برخی رنگ‌ها به گونه‌‎ای است که نیازی به استفاده از پرایمرپوششی نیست. شاید بپرسید وظیفه پرایمر پوششی چیست؟ پرایمر پوششی برای این است که سطح مورد نظر شما مانند دیوار، با کمترین لایه رنگ،رنگ آمیزی شود. یعنی پرایمر پوششی باعث می‌شود که با مصرف رنگ کمترپوشش دهی بیشتری ایجاد شود. به همین خاطر، مقدار رنگ مصرفی کمتر از انتظار خواهد بود.

با این حال، اگر دیوار شما دچار خرابی زیاد است یا قصد دارید که یک رنگ روشن را بر روی سطح تیره بزنید، پیشنهاد می‌‎کنیم از پرایمر هپالوکس برای این کار استفاده نمایید.

خود پرایمر به اندازه‌ای خوب کار می‌کند تا هزینه اضافی برای خرید رنگ نهایی لازم نباشد. اگر روی یک رنگ تیره با رنگ روشن رنگ می‌کنید، یا اگر سطح دیوار پر از چاله و فرورفتگی است، یک آستر با قیمت مناسب برای رنگ‌ آمیزی خانه می‌تواند شما را از نیاز به چند لایه رنگ (گران) نجات دهد.

۶- استفاده مجدد از رنگ

بیشتر مردم نمی‌خواهند همه اتاق‌های خانه به یک رنگ باشد، اما استفاده مجدد از یک رنگ در فضاهای مختلف می‌تواند به معنای کاهش رنگ برای خرید باشد و شما را در مدیریت هزینه‌ها کمک کند؛ به خصوص اگر آن رنگ نسبتا مقرون به صرفه باشد.

به جای رنگ آمیزی تمام دیوارها به یک رنگ، از همان سایه روی سقف‌ها استفاده کنید و در تمام خانه تزئین کنید. این به خانه ظاهری منسجم داده و به شما امکان می‌دهد تا هزینه را مدیریت کنید.

۷- آماده سازی اصولی خانه پیش از رنگ‌آمیزی

پیروی از مراحل مناسب برای آماده‎‌‌سازی فضا شامل تمیز کردن دیوارها، استفاده از چسب کاغذی برای پوشش کلید پریزها، دستگیره‌ها و غیره،  کاور رنگ برای پوشش‌دهی کف خانه و بسیاری موارد دیگر، می‌تواند در زمان و هزینه نهایی شما صرفه‌جویی کند.

۸- با دقت رنگ کنید

با صرف زمان، برش صحیح و انجام رول‌های صاف و یکنواخت، در مرتبه اول مطمئن شوید که کار به درستی انجام شده است. یکی از پرهزینه‌ترین اشتباهاتی که می‌توانید مرتکب شوید این است که رنگ‌ آمیزی خانه را خیلی سریع انجام دهید.

۹- قبل از رنگ آمیزی خانه، آسترکاری کنید

اگر نمای داخلی خانه شما به درستی آسترکاری نشده باشد، رنگ دوام نخواهد داشت. نمای داخلی بر اساس نوع پرداخت به پرایمر خاصی نیاز دارد و زمان‌های خشک شدن متفاوتی برای هر نوع لحاظ می‌شود. همین حالا با مینیاتور تماس بگیرید تا به شما بگوییم که برای رنگ‌ آمیزی خانه به ویژه دیوار، چه نوع پرایمری نیاز دارد.

۱۰- از بالا به پایین رنگ کنید

برای داشتن ظاهری تمیز، باید به صورت تکه تکه رنگ کنید. رنگ‌ آمیزی خانه را از سقف خود شروع کرده تا بتوانید رگه‌ها و چکه‌های احتمالی را کنترل نمایید. قبل از حرکت به سمت پایین، تمام گوشه‌های داخلی و سقف را به طور کامل نقاشی کنید. پس از اتمام رنگ آمیزی، مطمئن شوید که قبل از اعمال لایه دوم، کاملا خشک شده است.

خرید رنگ و ابزار با کیفیت از فروشگاه اینترنتی مینیاتور

با استفاده از این نکات تخصصی، شما با افتخار می‌توانید به رنگ‌ آمیزی خانه خود دست پیدا کنید؛ نقاشی که خودتان آن را اجرا کرده‌اید. اگر به دنبال آمادگی بیشتر برای این کار هستید، با کارشناسان رنگ‌آمیزی در فروشگاه اینترنتی مینیاتور مشورت کنید.

تیم مجرب ما متشکل از طراحان خلاق می‌تواند به شما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنید که کار رنگ‌آمیزی شما به درستی انجام شده است. نهایی شما درست است. برای تمام نیازهای نقاشی ساختمان و طراحی خود، همین امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می‌توانیم به شما در رنگ آمیزی خانه خود کمک کنیم.

علاوه بر این‌ها، تیم تخصصی مینیاتور، آماده ارائه مشاوره رایگان درباره رنگ‌ آمیزی خانه به صورت رایگان و فروش ابزار و رنگ با کیفیت به شما مشتریان عزیز است.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ

رنگ آمیزی رایگان خانه

برند مینیاتور

برند مینیاتور برای بیش از ۶۰ سال به تغییر خلاقانه رنگ ده‌ها هزار خانه در تهران و شهرستان‌ها کمک کرده است. برای پرس و جو در مورد اینکه چگونه می‌توانیم نیازهای رنگ‌ آمیزی خانه شما را برآورده کنیم، با ما تماس بگیرید.

جمع‌بندی

در این مقاله به موضوع رنگ‌ آمیزی خانه پرداختیم. برای اینکه بتوانید نقاشی ساختمان را با حداقل هزینه انجام دهید، باید ترفندهایی را در نظر بگیرید که بتواند قیمت کل نقاشی را کاهش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیوه رایگان کردن رنگ‌ آمیزی خانه، با ما تماس بگیرید. گروه کارشناسان مینیاتور، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند.

سوالات متداول

چگونه می‌توان رنگ آمیزی خانه را به صورت رایگان انجام داد؟

بیشترین هزینه رنگ‌ آمیزی خانه برای دستمزد نقاش در نظر گرفته می‌شود، بنابراین شما با یادگیری چگونگی رنگ‌ آمیزی خانه، می‌توانید هزینه کل را به حداقل کاهش دهید.

فروشگاه اینترنتی مینیاتور چگونه میتواند شما را در رایگان کردن هزینه نقاشی ساختمان کمک کند؟

مجموعه مینیاتور با ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های رایگان در کنار ارائه برخی ابزارآلات رایگان نقاشی در قبال خرید رنگ مورد نیاز، می‌تواند به رایگان کردن هزینه رنگ‌ آمیزی خانه شما کمک کند.

خرید رنگ از فروشگاه اینترنتی مینیاتور، چه مزیتی دارد؟

فروشگاه رنگ مینیاتور با سابقه نزدیک به ۶۰ سال خدمات به شهروندان تهرانی و سایر شهرستان‌های کشور، تنها مجموعه فروش رنگ در ایران است که قیمت کمتری برای محصولات خود نسبت به رقبا در نظر می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید