دیزاین خانه با رنگ

اولین و ساده‌ترین راه برای اینکه بتوانید رنگ و دیزاین خانه خود را تغییر دهید، استفاده از رنگی است که آن را دوست دارید. با این حال توجه به نور طبیعی خانه، فضاهای نادیده گرفته شده داخلی و استفاده از رنگ‌های خنثی، از جمله ترفندهای مهم برای دیزاین کردن خانه با رنگ است.

در این مقاله قصد داریم تا به ترفندهای مختلف درباره دیزاین خانه به وسیله رنگ بپردازیم. همچنین درنظر داریم تا پیرامون عنوان «دیزاین خانه با رنگ»، به موضوعاتی نظیر رنگ خانه، دیزاین خانه، دیزاین رنگ خانه، رنگ خانه جدید، دیزاین خانه با رنگ سبز، دیزاین خانه با رنگ طوسی، دیزاین خانه با رنگ سرمه‌ای، دیزاین خانه با رنگ قهوه‌ای، دیزاین خانه با رنگ سفید طلایی و دیزاین خانه با رنگ طوسی و سفید بپردازیم. برای خواندن این مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

رنگ خانه

انتخاب رنگ خانه همواره یکی از چالش‌های اساسی در صنعت رنگ و ساختمان‌سازی شناخته می‌شود. در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا روش‌های مختلف برای انتخاب رنگ مناسب خانه خود را یاد بگیرید.

۱- از زندگی الهام بگیرید

هر چیزی که چشم را جذب و جرقه شادی را در قلب ایجاد می‌کند، به عنوان پایه و اساس الهام شما برای انتخاب رنگ خانه است.

۲- برای تنالیته رنگ ارزش قائل شوید

در نظر گرفتن تنالیته رنگ هنگام انتخاب رنگ خانه بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید ابتدا به تنالیته رنگ‌های مختلف نگاه کرده و سپس از بین آن‌ها، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

۳- قبل از اجرای رنگ به خوبی برنامه‌ریزی کنید

شما می‌توانید پیش از اجرای رنگ، یک پلان رنگی یا یک مدل خانه سه بعدی بسازید تا فضای خانه خود را بر اساس رنگ‌های انتخابی مشاهده کنید. حتی ست شدن بافت‌ها و مبلمان مختلف اتاق با رنگ‌های پیشنهادی را نیز ببینید و پس از آن تصمیم نهایی خود را بگیرید. برنامه‌ریزی خوب می‌تواند به شما در رسیدن به هدف مورد نظر و جلوگیری از خطاهای ناخواسته در حین اجرا کمک کند.

دیزاین خانه

چه چیزی بیشتر از یک پالت رنگی پر جنب و جوش، نماد علاقه به زندگی است؟ به نظر می‌‌رسد دیزاین خانه کاملا سفید در حال فروپاشی است. افزودن کنتراست، گرما و پرسپکتیو به فضاهای سفید بسیار مهم به نظر می‌رسد. برای جلوگیری از هر گونه حال و هوای بیمارستانی با رنگ سفید در خانه، مردم رنگ شاه بلوطی گرم را برای دکوراسیون، فرش‌ها و بالشت‌های خود انتخاب می‌کنند.

رنگ و دیزاین خانه

از طرفی، پس از دهه‌ها پذیرش تولید با کیفیت کمتر، ما در حال استقبال از صنایع دستی در طراحی خانه هستیم. به نظر می‌رسد زمانه، زمانه تاکید بر تزئینات آراسته، احترام به چوب و خاتم کاری برای دیزاین خانه است. به طوری که از گوشه کنار دنیای طراحی خانه می‌شنویم که «قدیمی دوباره جدید است». به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان دیگر علاقه‌ای به فضاهای هماهنگ و مجموعه‌های مبلمان همسان ندارند.

آن‌ها ترجیح می‌دهند قطعات منحصربه‌فرد را در فضاهای خود بگنجانند. به همین منظور، علاقه روزافزون به مبلمان قدیمی و استفاده مجدد، یک تغییر امیدوارکننده است.

بنابراین دیزاین خانه در دنیای امروز به سمتی رفته است که اگر طراح خانه‌ اعتماد به نفس کافی داشته باشد، نه تنها سبک‌ها را با هم ترکیب می‌کند. بلکه مبلمان چوبی قدیمی را با سطوح سنگی بازیافتی و صندلی‌های قدیمی با پارچه‌های چاپی مدرن را با هم ادغام می‌نماید.

دیزاین رنگ خانه

۱- خانه را به هم وصل کنید

یک طرح رنگی باید به گونه‌ای باشد که اتاق‌ها را به هم متصل کند. برای انجام این کار باید از یک تک رنگ استفاده کنید؛ شما می‌‎توانید رنگ اتاق‌ها و فضاهای اندورنی خانه را به رنگ خنثی دربیاورید و از رنگ گرم برای اتصال همین فضاها به یکدیگر بهره بگیرید.

روش انجام این کار به گونه‌ای است که برای اتصال اتاق‌ها از یک رنگ استفاده کنید؛ در حالی که رنگ اتاق‌ها متفاوت از رنگ راهروهای متصل‌کننده باشد. برای ایجاد تنوع رنگی در فضاهای اندرونی یا اتاق‌ها، در کنار رنگ خنثی دیوار، از بالشت و آباژور به رنگ گرم استفاده کنید.

خرید محصول

۲– از رنگ‌های متنوع استفاده کنید

یکی دیگر از روش‌های دیزاین خانه، استفاده از رنگ‌های متفاوت در کنار یکدیگر است. برای اجرایی شدن این کار، ابتدا لازم است که رنگ‌ها مکمل را پیدا کنید و سپس محیط خانه را به همان رنگ‌‎ها دربیاورید. منظور این است که تنوع رنگی محیط خانه آنچنان بالا باشد که دیزاین داخلی خانه به سمت جنون ترکیب رنگ‌های مختلف حرکت کند. وقتی رنگین کمانی از رنگ‌های مکمل به عنوان رنگ دیزاین خانه انتخاب می‌شود، آنجاست که خانه فوق به جنون ترکیب رنگ‌ها مبتلا شده است.

 3- خنثی بودن هنجار است

اگر شما به دنبال خانه‌ای آرام و بدون رنگ هستید، نگران نباشید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که یک پالت آرامش‌بخش از رنگ‌های خنثی و جذاب را برای رنگ دیزاین خانه خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما رنگ خاکستری یا بژ کم رنگ است.

 4- اجازه دهید نور طبیعی وارد خانه شود

رنگ دیوار را با توجه به نور طبیعی موجود در هر اتاق تنظیم کنید. اگر این موضوع را در نظر نگیرید، احتمالا با یک اتاق کسل‌کننده مواجه خواهید شد. در ضمن هر اتاقی که نور زیاد خورشید در  آن وارد شود، حتی رنگ‌های روشن‌تر نیز روشن‌تر به نظر می‌رسند.

 5- از اتاق نشیمن شروع کنید

همیشه به یاد داشته باشید که برنامه‌ریزی برای رنگ دیزاین خانه را از پرکاربردترین فضا شروع کنید. اتاق نشیمن در بیشتر موارد، به عنوان پرکاربردترین فضا در خانه شناخته می‌شود.

تماس با ما

 6- فضاهای نادیده گرفته شده را در نظر بگیرید

فضاهای انتقالی خانه مانند ورودی‌ها و راهروها اغلب نادیده گرفته می‌شوند. هنگامی که یک طرح رنگی را برای دیزاین رنگ خانه خود برنامه‌ریزی می‌کنید، حتما به فضاهای نادیده توجه کافی داشته باشید.

۷- نور طبیعی را در نظر بگیرید

نور طبیعی در فضاهای کوچک، تاثیر زیادی بر رنگ می‌گذارد. از طرفی باید درنظر داشت که رنگ بازتاب نور است؛ از این رو می‌توانید از طریق نرم‌افزار، نور طبیعی خورشید و نور مصنوعی (لامپ) را از زوایای مختلف به رنگ دیوار اتاق خود بتابانید و  درنهایت نسبت به رنگ مورد علاقه تصمیم بگیرید

رنگ دیزاین خانه

دیزاین یا طراحی خانه، نه تنها یک هنر است بلکه جزو معماری ساختمان نیز به حساب می‌آید. روش‌های مختلفی برای دیزاین خانه وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، رنگ است. رنگ قابلیت بالایی برای دیزاین یا طراحی خانه دارد. در واقع رنگ‌های مختلفی می‌توانند بر دیزاین خانه اثر بگذارند. با این حال، چه رنگ‌هایی برای دیزاین خانه در سال ۱۴۰۳ مناسب است؟ آیا می‌توان رنگ را به عنوان یک پایه اصلی در دیزاین خانه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفت؟

بله. رنگ پایه اصلی دیزاین در خانه به ویژه برای سال ۱۴۰۳ محسوب می‌شود. شما به وسیله رنگ می‌توانید دیزاین خانه خود را جدید و زیبا کنید. اما چه رنگ‌‌هایی در دیزاین خانه اثرگذار هستند. به نظر می‌رسد رنگ‌های گرم و روشن، پالت اصلی دیزاین خانه در سال ۱۴۰۳ است. رنگ‌‌هایی مانند هلویی، خردلی، عسلی در کنار پالت رنگ آبی، طوسی و حتی بنفش می‌توانند دیزاین خانه شما را مدرن و جذاب کند.

دیزاین رنگ دیوار

دیوار خانه خود را چه رنگی کنیم تا بهتر دیده شود؟ آیا می‌توان از ترکیب رنگ‌های سرد و گرم در سال ۱۴۰۳ استفاده کرد؟ چه راهی برای طراحی دیوار با رنگ وجود دارد؟ اینکه دیوار خانه خود را به چه رنگی دربیاورید، بستگی به سلیقه شما دارد اما ترندهای سال ۲۰۲۴ یا سال ۱۴۰۳ به ویژه برای رنگ، شامل رنگ‌های هلویی، آبی، طوسی و قرمز است. حتی رنگ‌های خانواده زرد مانند خردلی، زرد، لیمویی، عسلی و گل بهی نیز انتخاب مناسبی برای دیزاین دیوار خانه با رنگ محسوب می‎شود.

با این وجود، در سال ۱۴۰۳ توصیه کارشناسان این است که از رنگ‌های ترکیبی برای دیوار استفاده کنید. هر چقدر تعادل رنگ‌های سرد و گرم در کنار یکدیگر رعایت شده باشد، دیزاین دیوار شما اصولی است. یعنی سعی کنید در کنار رنگ خردلی، از رنگ آبی استفاده نمایید. یا در کنار رنگ سبز، از رنگ سبز پسته‌ای یا کرم روشن استفاده کنید. در نتیجه دیزاین رنگ دیوار بستگی به خود شما دارد. اینکه به چه رنگی علاقه دارید و کدام رنگ، احوال شما را بهتر نشان می‌دهد.

طراحی رنگ خانه

وقتی درباره طراحی رنگ خانه صحبت می‌کنیم، منظور رنگ‌های مد روز است. شما نمی‌توانید با رنگ‌های قدیمی که امروزه خیلی در خانه کاربرد ندارند، طراحی جدید داشته باشید. یک زمانی رنگ استخوانی مد روز بود. به هر خانه‌ای که سر می‌زدید، این رنگ قابل مشاهده بود. اما امروز کمتر خانه‌ای را می‌بنید که تمام دکوراسیون را صرفا با رنگ استخوانی طراحی کرده باشد. منظور ما از این موضوع، داشتن نگاهی مدرن به طراحی رنگ خانه در دنیای امروز است.

اگر قصد دارید که رنگ خانه شما مدرن و امروزی باشد، دو اصل را در نظر بگیرید. اصل اول، توجه به نور ورودی خانه است. اگر نور ورودی خانه شما کم است، حتما در طراحی رنگ خانه به سمت نورهای روشن و براق بروید. از طرفی توجه داشته باشید که برای طراحی رنگ خانه به ویژه با نور ورودی کم، حتما خانه را به دو تایم روز و شب تقسیم کنید.

وقتی در طول روز، نور کم است، شما باید ۷۰ درصد رنگ خانه را روشن و تنها ۳۰ درصد آن را به صورت پراکنده تیره در نظر بگیرید. این نوع طراحی باعث می‌شود که هم جذب نور ورودی در طول روز بیشتر شود، هم در زمان شب، وجود ۳۰ درصد رنگ تیره، تعادلی را در محیط ایجاد کند.

دومین اصل، اتصال رنگ اتاق به پذیرایی و رنگ پذیرایی به آشپزخانه است. سعی کنید نقاط اتصال فضاهای مختلف خانه را به هم وصل نمایید. این کار باعث می‌شود خانه شما بزرگتر از چیزی که هست، نشان داده شود. بنابراین به اتصال فضاهای مختلف خانه از طریق رنگ توجه لازم را داشته باشید.

دیزاین رنگ

دیزاین یک کلمه کلیدی در طراحی خانه است. در حالی که رنگ یک کلمه بنیادی در دیزاین خانه محسوب می‌شود. اهمیت رنگ در دیزاین، بر کسی پوشیده نیست. به همین خاطر باید به دیزاین رنگ و طراحی رنگ‌هایی که در محیط خانه به کار می‌برید، توجه لازم را داشته باشید. اگر به دنبال یادگیری دیزاین رنگ و چگونگی ترکیب رنگ‌ها در محیط خانه خود هستید، حتما با کارشناسان متخصص فروشگاه اینترنتی مینیاتور مشورت کنید.

بهترین دیزاین خانه

۱- رنگ‌های مناسب را پیدا کنید

  • کاتالوگ‌ها و اینترنت جزء بهترین منابع برای الهام‌گیری هستند.
  • مغازه‌ها و سایت‌هایی که در این حوزه کار می‌کنند نیز می‌توانند به شما مشاوره دهند و بگویند از چه رنگی استفاده کنید.
  • برای پیدا کردن دیزاین و رنگ مناسب خانه خود از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست نیز کمک بگیرید.

۲- از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

  • رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش هستند.
  • یک طرح راه راه که در آن از رنگ خنثی استفاده شده است را انتخاب کنید و اتاق خود را طبق آن رنگ بزنید.
  • اضافه کردن رنگ‌های پاستلی به سقف در کنار رنگ‌های خنثی، یکی از راه‌های مناسب برای به دست آوردن فضای آرامش‌بخش است.

۳- برای پیدا کردن ایده اطراف را جست و جو کنید

  • از طبیعت الهام بگیرید.
  • رنگ سبز، حس و حال طبیعت را به خانه شما می‌آورد.
  • رنگ‌ آبی حس آرامش دریا و آسمان پاک را به شما می‌دهد.

۴- کمک گرفتن از آثار هنری

  • به آثار هنری نگاه کنید و از ترکیب رنگ‌های آن، برای خانه خود استفاده کنید.
  • شما می‌توانید مکمل رنگ‌های موجود در آثار هنری را برای رنگ خانه خود انتخاب کنید.

۵- استفاده از سایه‌های روشن و تیره

  • از رنگ‌های تیره و روشن در کنار یکدیگر استفاده کنید.

رنگ خانه جدید

۱-  به گفته ۵۸ درصد کارشناسان، رنگ‌های گرم خنثی محبوب‌ترین پالت رنگ خانه جدید در سال ۲۰۲۳ است.

۲- رنگ سفالی محبوب‌ترین رنگ برای سال ۲۰۲۳ است. رتبه‌های بعدی به رنگ گل ماش، سفید مایل به کرم، سبز و نیلی تعلق دارد.

۳- ۴٫ ۸۲ درصد از طراحان دنیا معتقدند که رنگ‌های گرم خنثی، بهترین انتخاب‌ برای رنگ داخلی هستند.

۴- رنگ سفید همچنان محبوب‌ترین رنگ نمای بیرونی برای فروش است. همچنین رنگ چوب طبیعی و برنزی، جزو ترندهای رنگ نمای بیرونی در سال ۲۰۲۳ به حساب می‌آیند.

۵- بسیاری از کارشناسان معتقدند که تاثیر رنگ در دیزاین خانه‌های جدید، ۵۶ درصد بیشتر از کاغذ دیواری و سایر طرح‌های موجود در بازار است.

دیزاین خانه با رنگ سبز

یکی از محبوب‌ترین پالت‌های رنگی گرم برای دیزاین خانه، رنگ سبز است. ست کردن رنگ‌ سفید با رنگ سبز، راهی عالی برای افزودن کنتراست و جذابیت بصری در محیط خانه به حساب می‌آید. این دو رنگ می‌توانند با کنار هم قرار گرفتن، حس تازگی و مدرن بودن را به وجود آورند. پالت رنگی سیاه، سفید و سبز یک پالت رنگی قابل اعتماد و کلاسیک است که وجود آن در هر خانه‌ای لازم به نظر می‌رسد.

اگر به دنبال رنگ سبز قدیمی هستید، رنگ سبز جنگلی را با رنگ نارنجی سوخته و روستایی ترکیب کنید. این ترکیب بسیار خوشایند و آرامش بخش است. برای داشتن اتاقی با رنگ‌های جواهری، رنگ‌های خاکی ست شده با رنگ سبز را با رنگ آبی تیره ترکیب کنید. این ست رنگ برای اتاق پذیرایی بزرگ مناسب است.

استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون خانه می‌تواند حسی خاکی و زمینی به هر محیطی ببخشد. به علاوه، بر خلاف برخی از رنگ‌های پررنگ، سبز می‌تواند به بسیاری از پالت‌های رنگی مختلف کمک کند و در عین حال آرامش‌بخش و پرانرژی به نظر برسد.

دیزاین خانه با رنگ طوسی

برای داشتن ظاهری دراماتیک، خاکستری را با لایه‌هایی از رنگ‌های تیره مانند بادمجانی یا آبی تیره ترکیب کنید. همچنین اگر می‌خواهید ظاهری تازه و مدرن در خانه داشته باشید، رنگ زرد طلایی یا سبز روشن را به رنگ طوسی اضافه نمایید. برای اتاق پذیرایی از ترکیب رنگ‌های آلویی، فرش خاکستری طرح‌دار، کوسن‌های آبی آسمانی و اکسسوری های سفید استفاده کنید

بیشتر رنگ‌ها با خاکستری ست می‌شوند، اما برخی از آن‌ها در برابر رنگ‌های خاکستری، خشن‌تر به نظر می‌رسند. از طرفی رنگ‌های پاستلی هم‌خوانی کمتری با رنگ خاکستری دارند. با این حال سعی کنید از رنگ‌های گرم برای ست کردن با رنگ خاکستری استفاده کنید؛ زیرا ترکیب رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی، می‌تواند خانه‌ای مدرن را برای شما به ارمغان آورد.

دیزاین سرمه ای منزل

خیلی وقت است که رنگ سرمه‌ای عضو جدایی ناپذیر دکوراسیون و دیزاین خانه شده است. با این حال، استفاده از رنگ سرمه‌ای در محیط منزل، آن هم به تنهایی جواب می‌دهد؟ خیر. به هیچ عنوان از تک رنگ سرمه‌ای برای منزل استفاده نکنید. اساس خانه مدرن، ترکیبی از چند رنگ مکمل است که امروزه در بسیاری از منازل می‌توان مشاهده کرد. بهترین رنگ به عنوان مکمل رنگ سرمه‌ای، استفاده از طیف یا خانواده رنگ زرد است. رنگ‌‎‌هایی مانند خردلی، زرد و عسلی، بهترین انتخاب برای دیزاین سرمه‌ای منزل محسوب می‌شود.

دیزاین خانه با رنگ سرمه‌ای

رنگ اتاق پذیرایی سرمه‌ای توسط بسیاری از کارشناسان حوزه رنگ به عنوان یک رنگ جسورانه درنظر گرفته می‌شود. این نوع رنگ قابلیت استفاده برای صندلی‌ها و مبلمان اتاق پذیرایی را دارد. همچنین می‌توانید آن را با رنگ‌های خنثی مانند سفید و بژ ست کنید.

گزینه‌های دیگر، ست کردن رنگ سرمه‌ای  با رنگ‌های روشن مانند زرد و قرمز است. برای گرفتن رنگ طبیعی در اتاق پذیرایی، می‌توانید از رنگ سرمه‌ای در کنار رنگ سبز استفاده کنید. همچنین استفاده از رنگ زرد و بژ در کنار رنگ سرمه‌ای، به فضای خانه شما تعادل و هماهنگی می‌دهد.

برای اینکه بتوانید اتاق نشیمن را به یک اتاق شیک و گرم تبدیل کنید، بهتر است که رنگ مبلمان آنجا را به رنگ سرمه‌ای درآورید. استفاده از فرش طرح‌ دار در کنار یک آینه و اکسسوری تزئینی، مبلمان شما را در مرکز توجه خود قرار می‌دهد. با این حال، قانون طلایی برای ایجاد سبک سرمه‌ای به روشی ساده، استفاده از رنگ‌های خاکستری و سفید یا رنگ‌های خنثی است.

دیزاین خانه با رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای به عنوان یک رنگ قدیمی و نوستالوژیک شناخته می‌شود که در دهه ۷۰ میلادی مورد توجه عموم مردم بوده است. این رنگ که جزو خانواده رنگ‌های زمینی است، به خوبی با رنگ‌های خنثی ست می‌شود. انواع رنگ قهوه‌ای شامل رنگ‌های شاه بلوطی، شکلاتی تیره و …، زمینه را برای دکوراسیون زیبا و خونگرم را به وجود می‌آورد.

قهوه‌ای یک سایه گرم و همه‌کاره است که می‌تواند در هر اتاقی به کار برده شود. اما به گفته کارشناسان، این رنگ به ویژه برای اتاق پذیرایی مناسب است. علاوه بر این، رنگ قهوه‌ای ما را به یاد طبیعت می‌اندازد و همین امر موجب آرامش محیط خانه می‌شود.

اگر به دنبال تزیین با مبلمان رنگی و پارچه‌های طرح‌دار زیبا هستید، دکوراسیون با رنگ قهوه‌ای می‌تواند پایه‌ای زیبا برای نشان دادن آن‌ها به وجود آورد. در واقع درون یک اتاق پذیرایی به رنگ قهوه‌ای، وجود یک مبل صورتی و صندلی‌های سفید، فضای آنجا را روشن‌تر از قبل خواهد کرد.

رنگ قهوه‌ای به خوبی با رنگ‌‎های سفید، کرم، زرد، سفالی، بژ و … ست می‌شود. با این وجود، بهترین رنگ برای ست کردن با رنگ قهوه‌ای، رنگ آبی یا آبی سرمه‌‍ای است. اگر به دنبال استفاده از رنگ قهوه‌ای در محیط خانه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از ست رنگ قهوه‌ای و آبی استفاده کنید.

دیزاین خانه با رنگ سفید طلایی

وقتی به ست کردن خانه با رنگ سفید طلایی فکر می‌کنید، باید بدانید که کنار هم قرار دادن این رنگ، زمینه را برای یک محیط درخشان به وجود می‌آورد. استفاده از رنگ سفید به معنای خلوص و رنگ طلایی به معنای موفقیت، می‌توان یک ترکیب رنگ فوف‌العاده به نظر برسد که در محیط آشپزخانه و پذیرایی قابل استفاده است.

ترکیب رنگ سفید طلایی همواره در مرکز توجه قرار دارد. علت این موضوع برمی‌گردد به انعکاس نوری که از خود ایجاد می‌کنند. طراحی داخلی کاملا سفید دارای دیواری از پنجره‌های قوس دار بلند و نورگیر است. نور طبیعی اتاق را پر می‌‎کند و در نتیجه به صورت بصری اندازه فضای داخلی را افزایش می‌دهد.

یک شومینه جدید با روکش مرمر سفید رنگ، یکی دیگر از نقاط کانونی خیره‎‌کننده است. این سازه تا سقف کشیده شده و فضای باشکوه را به نمایش می‌گذارد. همچنین استفاده از یک لوستر با رنگ طلایی در کنار رنگ شومینه سفید، فضای داخلی را بلندتر و جادارتر می کند.

دیزاین خانه با رنگ طوسی و سفید

اگر قصد دارید که اتاق پذیرایی خود را با رنگ، چاپ و آثار هنری رنگ‌آمیزی کنید، خاکستری و سفید به‌ عنوان رنگ‌های خنثی، بهترین انتخاب است. استفاده از رنگ سفید به ویژه برای افزودن عمق و کنتراست، زمینه را برای ایجاد لایه‌ها و بافت‌های مختلف فراهم می‌آورد. این نوع ترکیب رنگ در ایجاد فضایی دنج و زیبا، نقش موثری ایفا می‌کند.

جمع‌بندی

رنگ و دیزاین خانه

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با رنگ و دیزاین خانه آشنا کنیم. اولین گام برای رنگ دیزاین خانه، توجه به علایق و سلایق خودتان است. شما اگر بدانید که دقیقا چه انتظاری از رنگ خانه دارید، نیمی از راه را برای دیزاین خانه برداشته‌اید. همچنین در این مقاله درباره موضوع‌هایی مانند دیزاین خانه، رنگ دیزاین خانه، رنگ خانه، بهترین دیزاین خانه و رنگ خانه جدید نیز پرداختیم.

در صورت نیاز به مشاوره درباره رنگ دیزاین خانه خود، با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی رنگ، چسب و ابزار مینیاتور تماس بگیرید.

سوالات متداول

برای دیزاین خانه در سال ۲۰۲۳ چه رنگ‌های موثر هستند؟

رنگ‌های گرم خنثی، همچنان به عنوان رنگ‌های محبوب و تاثیرگذار شناخته می‌شود.

برای رنگ نمای بیرونی خانه جدید در سال ۲۰۲۳، چه رنگی پیشنهاد می‌شود؟

رنگ سفید به همراه رنگ چوب طبیعی و رنگ برنزی.

چه رنگ‌هایی را می‌توان از طبیعت وارد رنگ خانه کرد؟

رنگ سبز طبیعت و رنگ آبی اقیانوس.

چرا توجه به ورود نور طبیعی به خانه جدید مهم است؟

نور طبیعی یکی از مزایای دیزاین خانه‌های جدید است. یکی از ترفندهای موجود برای بزرگ‌تر نشان دادن خانه جدید، تیره کردن دیوار اتاقی که نور خورشید بر آن می‌تابد.

آیا مد قدیمی برای رنگ خانه کاربرد دارد؟

دیزاین خانه در دنیای امروز به سمتی رفته که قدیمی دوباره جدید است. اگر طراح خانه‌ اعتماد به نفس کافی داشته باشد، نه تنها سبک‌ها را با هم ترکیب می‌کند. بلکه مبلمان چوبی قدیمی را با سطوح سنگی بازیافتی و صندلی‌های قدیمی با پارچه‌های چاپی مدرن را با هم ادغام می‌نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید