بهترین رنگ کفش + معرفی ۹ رنگ پرطرفدار

بهتر نیست به جای خرید کفش، به رنگ کردن کفش خود فکر کنید؟ شاید عجیب باشد ولی به راحتی می‌توانید با صرف مقداری هزینه و زمان اندک، کفش خود را مثل روز اول دربیاورید. برای اینکه بتوانید رنگ کفش خود را تغییر بدهید، ابتدا باید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. شاید فکر کنید که فرایند انتخاب رنگ ساده است؛ اما باید گفت که مرحله انتخاب رنگ جزو سخت‌ترین مراحل رنگ‌آمیزی کفش به حساب می‌آید.

به معنایی بهتر، شما با انتخاب رنگ خود می‌توانید ۵۰ درصد از مسیر رنگ‌ کردن کفش خود را طی نمایید. برای همین منظور، ما درنظر داریم تا در این مقاله، بهترین رنگ کفش و ترندهایی که در این زمینه وجود دارد را معرفی کنیم. همچنین قصد داریم تا تا پیرامون عنوان «بهترین رنگ کفش»، به موضوعاتی نظیر بهترین رنگ کفش، کفش صندل، کفش مشکی، کفش پاشنه‌ بلند مشکی، کفش‌ پاشنه بلند نقره‌ای و کفش خاکستری بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

بهترین رنگ کفش

کفش‌هایی با رنگ‌های خنثی به دلایلی مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها هستند. این نوع رنگ برای کفش، همه‌کاره است و به راحتی با هر چیزی ست می‌شوند.

در این مقاله، ما به برخی از رایج‌ترین رنگ‌های بی‌خطر برای کفش‌ها نگاه می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چرا هر کدام با همه چیز از شلوار جین مورد علاقه‌تان گرفته تا لباس‌ها و فراتر از آن ست می‌شوند.

برای اطلاع از نحوه رنگ کردن انواع کفش، مقاله «چند ترفند ساده برای تغییر رنگ کفش» را در مجله مینیاتور مطالعه کنید.

جدول بهترین رنگ کفش

کفش صندل

کفش‌های صندل، همانطور که از نامشان پیداست، به راحتی با پوست پای شما ست می‌شوند. این نوع کفش‌ها با اکثر لباس‌ها هماهنگی دارند؛ به خصوص اگر پاهای خود را در زیر دامن قرار بدهید. خاصیت رنگ کفش صندل در این است که باعث می‌شود که نه تنها با پوست پای شما هماهنگی داشته باشد بلکه زمینه برای بلندتر نشان دادن قد شما را به وجود می‌آورد.

با این حال، کفش‌های صندل یک گزینه همه کاره برای پوشیدن با هر لباسی، از شلوار جین تنگ گرفته تا شلوار مجلسی است. به عنوان یک رنگ خنثی، این نوع کفش‌ها با رنگ‌های دیگر در لباس شما تضاد ندارند و به راحتی می‌توانند هر طرح رنگی را تکمیل کنند.

کفش مشکی

سرمایه گذاری روی یک جفت چکمه مشکی برای هر خانم یا آقایی ضروری است. به طور کلی، کفش مشکی همیشه یک گزینه کلاسیک است که تقریبا در هر شرایطی می‌توان از آن استفاده کرد. مشکی به عنوان یک رنگ خنثی درنظر گرفته می‌شود که با رنگ‌ها و سبک‌های مختلف همخوانی دارد و آن را به انتخابی مطمئن برای اکثر لباس ها تبدیل می‌کند.

رنگ کفش

مشکی علاوه بر تطبیق‌پذیری، کاربردی‌ترین رنگ برای کفش است. مراقبت از کفش‌های مشکی، به‌ویژه اگر از چرم ساخته شده باشند، آسان است و در مقایسه با کفش‌های با رنگ روشن‌تر، معمولا هیچگونه لکه یا ساییدگی نشان نمی‌دهند.

کفش های مشکی همچنین این مزیت را دارند که می‌توانند با هر نوع اکسسوری مانند کیف دستی یا کمربند مشکی ست شوند و در نتیجه به ایجاد ظاهری منسجم کمک کند.

کفش پاشنه‌ بلند مشکی

شاید تعجب آور نباشد که کفش با پاشنه‌های بلند مشکی، با هر چیزی در کمد لباس شما ست می‌شود و انتخابی عالی برای پیاده‌روی شبانه است. کفش با پاشنه‌های مشکی دارای موادی هستند که معمولا از پلاستیک ساخته می‌شوند.

این نوع کفش‌ها گزینه‌ای عالی برای کسانی است که بدون اینکه از ظاهر کلی لباس خود کم کنند، می‌خواهند یک مد چشم نواز داشته باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند با طیف گسترده‌ای از لباس‌ها ست شوند.

کفش‌ پاشنه بلند نقره‌ای

کفش‌های پاشنه‌ بلند نقره‌ای به دلیل ظاهری چشم‌نواز و پر زرق و برق، انتخابی همه‌کاره و محبوب برای مجالس رسمی و مهمانی‌ها هستند. نقره‌ای رنگی روشن و متالیک است که به لباس حس درخشندگی می‌بخشد و آن را برای موقعیت‌های خاص مناسب می‌کند.

رنگ کفش

از طرف دیگر، اگر به دنبال کفش‌های غیررسمی شیک برای پوشیدن روزانه خود هستید، یک جفت کفش ورزشی با تزئینات نقره‌ای انتخاب مناسبی است. گاهی اوقات، پوشیدن و استایل پوشیدن کفش‌های کاملا متالیک برای کارهای روزمره کمی ترسناک است، اما یک جفت کفش کتانی معمولی یا تخت به رنگ نقره‌ای، راه بسیار ساده‌تری برای اضافه کردن درخشش به ظاهر شماست.

کفش ورزشی سفید

کفش‌های ورزشی سفید از جنس کتان، مورد علاقه بسیاری از افراد برای لباس‌های روزمره هستند؛ زیرا به معنای واقعی کلمه، از شلوار جین آبی گرفته تا لباس‌های اسلیپ فانتزی، حال و هوای غیر رسمی را به ظاهر شما می‌بخشند. همچنین پوشیدن کفش‌های کتانی بسیار راحت است و برای دویدن در اطراف شهر، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

به لطف ظاهر تمیز و شفاف رنگ سفید کفش کتانی، ظاهر شما به سمت یک طرح مینیمال حرکت می‌کند. این در حالی است که به طور کلی، رنگ سفید یک رنگ کلاسیک است که هرگز از مد نمی‌افتد.

کفش قهوه‌ای

کفش‌های قهوه‌ای جایگزین خوبی برای کفش مشکی هستند؛ به خصوص اگر رنگ مشکی برای ظاهر شما خشن به نظر برسد. ‌قهوه‌ای مایل به زرد یک رنگ خنثی و گرم است که با هر لباسی به راحتی ست می‌شود.

رنگ کفش

کفش طلایی

طلا در چندین رنگ مختلف، از برنجی گرفته تا طلایی براق و طلایی زرد وجود دارد. برای اکثر افراد، توصیه می‌کنیم از کفش‌های برنجی و طلایی براق رنگ استفاده کنند؛ زیرا این نوع کفش‌ها برای ست کردن با لباس‌های مختلف متنوع‌تر هستند.

کفش خاکستری

خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی، یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای ست کردن با اکثر لباس‌ها است. مهم نیست رنگ لباس شما چیست؛ در واقع گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد؛ از کفش‌های بلند جیر و چکمه‌های جیر گرفته تا کفش‌های پاشنه‌دار شیک که برای دفتر یا هر مکانی مناسب هستند.

رنگ کفش

کفش صورتی

رنگ صورتی ممکن است به دلیل روشن بودن رنگ، شبیه کفش‌های صندل باشد؛ اما با این حال این رنگ همانطور که از نامش پیداست، بیشتر یک تنالیته مایل به صورتی دخترانه است که به جای رنگ کاملا خنثی، ته رنگی سرد دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «بهترین رنگ کفش» صحبت کنیم. یکی از بهترین رنگ‌ها برای کفش که با اکثر لباس‌ها ست می‌شود، می‌توان به رنگ‌های خنثی مانند رنگ مشکی و سفید اشاره کرد. از دیگر رنگ‌هایی مناسب برای رنگ‌آمیزی یا خرید کفش، شامل رنگ خاکستری، طلایی، نقره‌ای، صورتی و … می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تماس با ما

سوالات متداول

برای رفتن به مجالس رسمی و مهمانی‌ها چه رنگی برای کفش مناسب است؟

کفش‌‌های پاشنه بلند نقره‌ای، بهترین گزینه برای رفتن به مجالس رسمی و حتی عروسی به شمار می‌آید.

کدام رنگ کفش است که با همه رنگ‌ها و سبک‌ها ست می‌شود؟

کفش مشکی بهترین گزینه برای ست کردن با انواع رنگ‌ها و لباس‌ها است.

برای افرادی که به دنبال کفش‌های کلاسیک هستند، چه رنگی پیشنهاد می‌شود؟

رنگ سفید و مشکی.

برای پیاده‌روی‌های شبانه، چه نوع کفشی توصیه می‌شود؟

اگر شما هم اهل پیاده‌روی‌های شبانه هستید، کفش مشکی پاشنه بلند اسپرت بهترین گزینه است.

برای مهمانی‌های فصل بهار و تابستان، چه رنگی برای کفش پیشنهاد می‌شود؟

کفش طلایی.

ممکن است شما دوست داشته باشید