معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب موکت

چسب موکت جزو چسب‌هایی است که شما می‌توانید علاوه بر استفاده از آن برای چسباندن موکت، در صنایع کیف و کفش، صنایع دستی، خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو تا از بهترین برندهای تولیدکنند چسب موکت بل و چسب موکت قوام می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «معرفی بهترین برندهای تولید‌کننده چسب موکت»، درباره موضوعاتی مانند چسب موکت چیست؟ انواع چسب موکت، شرکت چسب بل، چسب موکت بل، انواع چسب بل، نحوه اجرای چسب موکت، کارخانه چسب قوام، چسب موکت قوام، چسب قوام ۳۰۶، چسب قوام ۳۰۸، چسب سوپرفوری ۳۰۹ قوام، روش استفاده از چسب موکت قوام صحبت کنیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

چسب موکت چیست؟

اگر به دنبال چسباندن موکت یا قالی خانه خود هستید، چسب موکت بهترین انتخاب است. چسب موکت به عنوان یک چسب صنعتی، یکی از پرکاربردترین چسب‌های موجود در بازار است که مقاومت و چسبندگی بالایی دارد. از جمله مزایای چسب موکت می‌توان به مقاومت در برابر آب، رطوبت و حرارت احتمالی اشاره کرد. این نوع چسب کاربردهای زیادی دارد که علاوه بر چسباندن موکت و قالی به کف خانه، در صنایع چوب، اسباب‌بازی و کفش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع چسب موکت

چسب موکت شامل برندهایی می‌شود که به تولید این نوع چسب مشغول هستند. برند چسب موکت بل و برند چسب موکت قوام، جزو بهترین‌های بازار برای چسباندن انواع موکت است. این دو برند به علت مقاومت بالا در برابر رطوبت و چسبندگی مناسب، محبوبیت زیادی نزد عموم مردم دارند. همچنین برای تقسیم‌بندی انواع چسب موکت، باید به برخی چسب‌ها مانند چسب آهن، چسب دوطرفه و چسب فوری اشاره کرد.

چسب دوطرفه یکی از انواع چسب موکت است که شما می‌توانید از آن برای چسباندن موکت استفاده کنید. این نوع چسب‌ها به خاطر رولی بودن، امکان چسباندن از دو طرف را دارند. در واقع چسب‌‌های دوطرفه برخلاف چسب آهن یا چسب فوری، شکل مایع ندارد و به صورت کاغذهای رولی است تا بتواند علاوه بر چسبیدن به موکت، امکان چسباندن به کف زمین را فراهم کند.

اگرچه چسب آهن به عنوان ماده اصلی چسباندن انواع فلز استفاده می‌شود اما این محصول در زمینه چسباندن موکت نیز کاربرد زیادی دارد. همچنین چسب فوری نیز همچون چسب آهن، برای چسباندن موکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل استفاده از چسب فوری برای چسباندن موکت، مقاومت این نوع چسب در برابر آب، رطوبت، سایش و برش است.

جدول مشخصات بهترین برندهای تولیدکننده چسب موکت

بنابراین شما می‌توانید برای چسباندن موکت خانه خود، یکی از انواع چسب موکت را خریداری کنید. در ضمن روش استفاده از انواع چسب موکت، کار سختی نیست و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. با این حال برای اطلاع از چگونگی استفاده از چسب موکت، مقاله «طرز استفاده از چسب موکت و نکات قابل توجه» را در وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

همچنین در ادامه قصد داریم تا به معرفی دو برند مطرح و موفق در زمینه چسب موکت شامل برند چسب موکت بل و برند چسب موکت قوام بپردازیم. با ما در مجله مینیاتور همراه باشید.

شرکت چسب بل

شرکت چسب بل با نام تجاری بل اصل، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده انواع چسب در ایران است که از سال‌ها پیش به عنوان یک برند برتر در صنایع خانگی و سایر صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت با بهره‌گیری از به روزترین فناوری‌های روز دنیا در کنار نیازسنجی بازار به ویژه بازار ایران، چسب‌هایی را تولید می‌کند که در انواع آّب و هوا و محیط‌های مختلف از نظر گرما و سرما کاربرد دارد.

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به تولید انواع چسب آهن، چسب کاشی، چسب چوب، چسب صنعتی و چسب موکت اشاره کرد. شرکت بل اصل در حال حاضر محصولات خود را تحت نام‌های تجاری مختلف روانه بازار می‌کند که مهم‌ترین آن همان بل اصل است. برندهایی مانند هیپو، تارنیت و کرگدن، از دیگر برندهای تجاری زیرنظر شرکت بل اصل است.

چسب موکت بل

اگر نگوییم بهترین چسب موکت در ایران، اما بدون تردید جزو دو برند برتر در زمینه تولید چسب موکت است. چسب موکت بل اصل به شکل مایع است و برپایه حلال تولید می‌شود. از جمله ویژگی‌های چسب موکت بل می‌توان به مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، انسجام و دوام بالا به ویژه در برابر یخ‌زدگی، چسبندگی فوری و قدرتمند به ویژه برای مصارف خانگی اشاره کرد.

چسب موکت بل کاربردهای متنوع و متعددی دارد که بیشترین آن شامل کاربردهای عمومی می‌شود. همچنین شما می‌توانید علاوه بر چسباندن موکت به وسیله چسب بل، از این محصول برای چسباندن انواع کف‌پوش، کیف، کفش، دکوراسیون خانه، صنعت خودروسازی (برای روکش صندلی و کفی)، صنایع دستی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

انواع چسب بل

چسب موکت بل علاوه بر ایجاد سطحی صاف و صیقلی، مقاومت قابل توجهی از خود در برابر آب نشان می‌دهد. این نوع چسب در سایزهای مختلفی تولید می‌شود که برای استفاده در شرایط آب‌وهوایی مختلف مناسب هستند. محصولات چسب موکت بل قابلیت اشتعال ندارد؛ اما با این حال باید به دور از گرما و نور خورشید نگهداری شوند. در ضمن توجه داشته باشید که این نوع محصولات به علت شیمیایی بودن، آن‌ها را به دور از دسترس کودکان قرار دهید.

انواع چسب موکت بل برای استفاده در موکت، تودوزی‌های خودروسازی، لاستیک، فوم، کیف و کفش، مبلمان و لوازم اداری، اسباب‌بازی، لمینت و صنایع دستی مناسب است. در ضمن توجه داشته باشید که چسب موکت بل برای چسباندن سطوحی مناسب است که ضریب کششی و گرمایی در آن یا در محل مورد نظر وجود نداشته باشد.

انواع چسب موکت بل عبارتند از:

  • چسب موکت (فوری) در سایز ربعی (۳۶ عددی)
  • چسب موکت (فوری) در سایز کیلو (۲۴ عددی)
  • چسب موکت (فوری) در سایز گالن
  • چسب موکت (فوری) در سایز حلب
  • استفاده از دستکش و ماسک در حین کار ضروری است. پس همان ابتدا وسایل ایمنی را به همراه داشته باشید.
  • ابزارهای مورد نیاز شامل کاتر، فرچه و کاردک می‌شود.
  • در گام اول، چسب را به خوبی هم بزنید.
  • قطعات مورد نیاز برای چسباندن، باید خشک و بدون هرگونه چربی و گردوغبار باشد.
  • هر دو سطح را به وسیله کاردک یا قلم‌مو به لایه‌ای از چسب آغشته کرده و ۵ تا ۱۰ دقیقه جدا از یکدیگر نگه دارید.
  • سپس دو سطح مورد نظر را روی هم قرار داده و به مدت چند ثانیه فشار دهید.

قیمت چسب بل

چسب بل یکی از بهترین برندهای تولیدکننده چسب موکت است که امروزه کاربرد و محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان دارد. کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی، باعث شده است که برند بل به ویژه در زمینه تولید چسب موکت (فوری)، سرآمد شرکت‌های داخلی باشد. برای اطلاع از قیمت چسب موکت بل، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب موکت یک کیلویی

یکی از پرمصرف‌ترین محصولات شرکت بل اصل، چسب موکت یک کیلویی است که اغلب خانواده‌های ایرانی برای چسباندن موکت و سایر وسایل مورد نیاز در دکوراسیون خانه استفاده می‌کنند. برای اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب موکت یک کیلویی بل، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

خرید محصول

کارخانه چسب قوام

تعداد معدودی کارخانه در ایران وجود دارد که در زمینه تولید چسب موکت، محصولات باکیفیت و مقرون‌‎به‌صرفه‌ای تولید کنند. شرکت چسب قوام یکی از شرکت‌هایی است که بهترین و باکیفیت‌ترین چسب‌ها را در زمینه‌های مختلف به ویژه چسب موکت تولید می‌کند. این مجموعه صنعتی به منظور تولید انواع چسب فوری و صنعتی، چسب‌های مورد استفاده در مصارف عمومی، چسب چوب، چسب‌های تخصصی (چسب آپارات نوار نقاله)، چسب کاشی ساختمان، چسب بتن، چسب موکت، چسب سنگ، چسب آهن، چسب همه‌کاره، چسب صنعتی و … در سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی شد.

محصولات چسب قوام با نام‌های تجاری مختلفی روانه بازار مصرف می‌شود که شامل برندهایی مانند قوام، آراکس، دارکوب، مستر و ویکتوریا است. این کارخانه صنعتی یکی از معدود کارخانه‌هایی است که در زمینه صادرات انواع چسب به کشورهای همسایه ایران فعالیت می‌کند.

چسب موکت قوام

اگر قصد خرید چسب موکت را دارید، حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید؛ زیرا قصد داریم تا درباره یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع چسب موکت در ایران صحبت کنیم. چسب موکت قوام جزو چند شرکت برتر تولیدکننده چسب موکت است که محبوبیت زیادی نزد مصرف‌کنندگان دارد.

چسب موکت قوام علاوه بر مقاومت در برابر آب و رطوبت، در برابر هرگونه یخ‌زدگی نیز مقاومت قابل توجهی از خود نشان می‌دهد. این نوع محصول، چسبندگی بالایی دارد و می‌تواند در برابر حرارت نیز مقاوم عمل کند. در ضمن چسب موکت قوام، علاوه بر چسباندن موکت‌های خانگی، در صنایع لاستیک، فوم، کیف و کفش، مبلمان و لوازم اداری، کف‌پوش و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چسب قوام ۳۰۶

چسب قوام ۳۰۶ یکی از پرمصرف‌ترین محصولات برند قوام است که در صنایع موکت، کف‌پوش، پَستائی‌کشی، چرم، لاستیک، فوم، پارچه، مقوا، کاغذ و کلیه اتصالاتی که در آن ضریب کششی وجود ندارد، استفاده می‌شود. این محصول بر پایه لاستیک  SBR به رنگ مایع زرد تیره، ویسکوزیته ۲۵ تا ۳۰ پواز در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و دانسیته ۰٫۷۶ گرم بر سانتی متر مکعب تولید می‌گردد.

این محصول در سایزهای ربعی (۱۳۰ گرم) به تعداد ۴۸ عدد در کارتن، سایز لیتری (۶۱۰ گرم) به تعداد ۱۸ عدد در کارتن، سایز گالن گرد (۲٫۲۵ کیلوگرم) به تعداد ۶ عدد در کارتن، سایز حلب به وزن ۱۲ کیلوگرم در کارتن، سایز بشکه (۱۶۵ کیلوگرم) تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

چسب قوام ۳۰۸

چسب فوری ۳۰۸ قوام دارای لیبل سبز است که صنایع موکت، چرم، لاستیک، فوم، پارچه کاغذ، واشربندی، سراجی و کلیه اتصالاتی که در آن ضریب کششی وجود ندارد، کاربرد دارد. این محصول بر پایه لاستیک  SBR به رنگ مایع زرد تیره، ویسکوزیته ۲۰ تا ۳۰ پواز در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و دانسیته ۰٫۷۶ گرم بر سانتی متر مکعب تولید می‌گردد.

این محصول در سایزهای ربعی (۱۳۰ گرم) به تعداد ۴۸ عدد در کارتن، سایز لیتری (۶۱۰ گرم) به تعداد ۱۸ عدد در کارتن، سایز گالن گرد (۲٫۲۵ کیلوگرم) به تعداد ۶ عدد در کارتن، سایز حلب به وزن ۱۲ کیلوگرم در کارتن، سایز بشکه (۱۶۵ کیلوگرم) تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

چسب سوپر فوری

چسب سوپرفوری یکی دیگر از محصولات چسب موکت قوام است که برای چسباندن انواع کفپوش و موکت به سطوح سیمانی و موزاییک و چسباندن انواع اسفنج، فوم، پارچه، نمد، فلز، کاغذ، قطعات لاستیکی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول بر پایه لاستیک  SBR به رنگ مایع زرد تیره، ویسکوزیته ۵۰ تا ۵۷ پواز در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و دانسیته ۰٫۷۶ گرم بر سانتی متر مکعب تولید می‌گردد.

تماس با ما

این محصول پرمصرف در سایزهای ربعی (۱۳۰ گرم) به تعداد ۴۸ عدد در کارتن، سایز لیتری (۶۱۰ گرم) به تعداد ۱۸ عدد در کارتن، سایز گالن کتابی (۲٫۲۵ کیلوگرم) به تعداد ۶ عدد در کارتن، سایز حلب به وزن ۱۲ کیلوگرم، سایز بشکه (۱۶۵ کیلوگرم) تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

روش استفاده از چسب موکت قوام

  • ابتدا وسایل ایمنی مانند دستکش، ماسک و لباس مخصوص را بپوشید.
  • سطح مورد نظر را تمیز کنید؛ به طوری که هیچگونه گردوخاک، چربی و کثیفی نباشد.
  • دو سطح را به صورت یکنواخت به چسب آغشته کنید.
  • پس از چند دقیقه دو قطعه را روی هم قرار داده و برای چند ثانیه فشار دهید.
  • از رقیق کردن چسب خودداری کنید.
  • تاریخ نگهداری این محصول حداکثر ۲ سال است.

قیمت چسب قوام

چسب قوام یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع چسب به ویژه چسب موکت است که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. برای اطلاع از قیمت چسب قوام، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب موکت» صحبت کنیم. از جمله بهترین برندهای تولیدکننده چسب موکت می‌توان به ۲ برند بل و قوام اشاره کرد. اگر قصد خرید چسب موکت برند بل اصل و قوام را دارید، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

بهترین برندهای تولیدکننده چسب موکت در ایران در ایران کدام‌اند؟

برند بل اصل و برند قوام.

چسب سوپر فوری ۳۰۹ چه کاربردهایی دارد؟

این نوع چسب برای چسباندن کفپوش و موکت به سطوح سیمانی و موزاییک و چسباندن انواع اسفنج، فوم، پارچه، نمد، فلز، کاغذ، قطعات لاستیکی و پلاستیکی لستفاده می‌شود.

محصولات چسب قوام با چه برندهایی روانه بازار می‌شود.

برندهایی مانند قوام، آراکس، دارکوب، مستر و ویکتوریا، جزو نام‌های تجاری برند قوام است.

چسب بل چه ویژگی‌هایی دارد؟

مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، انسجام و دوام بالا به ویژه در برابر یخ‌زدگی . چسبندگی فوری و قدرتمند به ویژه برای مصارف خانگی.

کدام محصول چسب قوام، بیشترین کاربرد را دارد؟

چسب قوام ۳۰۶ یکی از پرمصرف‌ترین محصولات برند قوام است که در صنایع موکت، کف‌پوش، پَستائی‌کشی، چرم، لاستیک، فوم، پارچه، مقوا، کاغذ و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید