معرفی بهترین برندهای تولید کننده چسب کاغذی

یکی از محصولاتی که امروزه کاربرد زیادی دارد، چسب کاغذی است. چسب کاغذی در رنگ‌آمیزی ساختمان، کارهای هنری، مراکز بهداشتی و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اینکه بتوانید بهترین چسب کاغذی را خریداری کنید، همراه ما تا پایان این مقاله باشید. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «معرفی بهترین برندهای تولید کننده چسب کاغذی» به مقایسه دو برند تولیدکننده چسب کاغذی شامل ایران چسب و امپراتور بپردازیم.

در ادامه نیز به موضوعاتی مانند چسب کاغذی، کاربرد چسب کاغذی، مزایای چسب کاغذی، انواع چسب کاغذی، نحوه استفاده از چسب کاغذی، خرید چسب کاغذی، قیمت چسب کاغذی، بهترین مارک چسب کاغذی، ایران چسب، چسب کاغذی باریک ایران چسب، چسب کاغذی پهن ایران چسب، ویژگی‌های چسب کاغذی ایران چسب، قیمت چسب کاغذی ۲سانتی، قیمت چسب ۵ سانتی ایران چسب، چسب امپراتور، مزایای چسب کاغذی امپراتور، قیمت چسب کاغذی امپراتور خواهیم پرداخت. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

چسب کاغذی

وقتی از چسب کاغذی صحبت می‌کنیم، منظور نوار پوشاننده‌ای است که از کاغذ، الیاف و کرپ تولید می‌شود و در مصارف خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چسب‌ها جزو چسب‌های نواری هستند که در لایه‌ نازک کاغذ تولید شده و به راحتی بر روی سطوح مختلف می‌چسبند. برای چسباندن چسب کاغذی، باید با انگشتان دست کمی به آن فشار آورد تا به خوبی بر روی سطح مورد نظر بچسبد. در نظر داشته باشید که این نوع چسب، مقاومت بالایی ندارد و به راحتی از سطح جدا می‌شود.

چسب کاغذی یکی از محصولات پرکاربرد است که در انواع رنگ‌های مختلف مانند رنگ سفید، شیری، قهوه‌ای، قرمز تیره، سبز و کرمی در دو سایز کوچک (۲٫۵ سانتی‌متری) و بزرگ (۵ سانتی‌متری) تولید و روانه بازار می‌گردد.

لازم به توضیح است که انواع چسب کاغذی به عنوان یکی از انواع چسب‌های صنعتی، بر اساس نوع جنس، چسبندگی و کاربرد تقسیم‌بندی می‌شود. در ضمن طول چسب کاغذی حدود ۹ متر، ۱۸ متر، ۲۷ متر، ۳۶ متر  و ۴۶ متر است. همچنین عرض چسب کاغذی هم شامل ۲٫۵ سانتی‌متری و ۵ سانتی‌متری درنظر گرفته می‌شود.

کاربرد چسب کاغذی

چسب کاغذی کاربردهای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صنایع خانگی، صنعتی، بهداشتی و … اشاره کرد. از دیگر کاربردهای چسب کاغذی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. با ما همراه باشید.

۱- چسب کاغذی در امور مربوط به خانه، کاربرد زیادی دارد. اگر شما قصد رنگ‌آمیزی خانه را دارید، حتما باید پیش از رنگ‌آمیزی، وسایل لازم را کاور یا پوشش دهید تا از پاشیدن رنگ بر روی آن‌ها مطمئن شوید. به طور مثال، شما می‌توانید کلید و پریز یا قرنیزهای خانه را پیش از رنگ‌آمیزی با چسب کاغذی بپوشانید. بنابراین چسب کاغذی برای پوشش وسایل خانه پیش از رنگ‌آمیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲- اگر قصد اسباب‌کشی و یا جابجایی خانه خود را دارید، حتما باید تمام وسایل خود را بسته‌بندی کنید. برای بسته‌بندی وسایل، استفاده از چسب کاغذی ضروری است. البته برای این کار شما می‌توانید از چسب ۵ سانتی‌متری نیز استفاده کنید، اما با توجه به جنس چسب کاغذی و استفاده از آن در کارتن‌های بسته‌بندی، بنظر می‌رسد شکل و شمایل بسته‌بندی را در حین جابجایی وسایل شکیل‌تر می‌کند. در ضمن این محصول پس از کنده شدن، هیچگونه ردی از خود بجا نمی‌گذارد. بنابراین یکی از کاربردهای مهم چسب کاغذی، استفاده در بسته‌بندی وسایل است

۳- یکی از کاربردهای مهم چسب کاغذی، استفاده در محیط بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و داروخانه است. جلوگیری از خروج خون از بدن پس از سِرُم یا آمپول زدن، از کاربردهای مهم چسب کاغذی محسوب می‌شود.

۴- از کاربردهای مهم چسب کاغذی می‌توان به استفاده در کارهای هنری به ویژه نقاشی، گل‌کاری، تئاتر و سینما اشاره کرد. چسب کاغذی یکی از ابزارهای مهم برای طراحی صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون محسوب می‌شود. همچنین برای خلق آثار نقاشی می‌توانید از چسب کاغذی برای چسباندن کاغذ جهت جلوگیری از تکان خوردن و کثیف شدن آن بر روی تخته شاسی استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید برای مراحل آزمایشی ترکیب کردن رنگ‌ها را بر روی چسب کاغذی انجام دهید.

۵- چسب کاغذی در صنعت مبلمان‌‌سازی نیز کاربرد دارد. این چسب می‌تواند در حین رنگ‌آمیزی مبلمان مورد استفاده قرار گیرد.

۶- برای رنگ‌آمیزی ماشین از چسب کاغذی استفاده کنید. با توجه به اینکه این نوع چسب پس از جدا شدن از سطح، ردی از خود به جا نمی‌گذارد، به همین دلیل می‌توانید از آن برای پوشش دسته‌ها، شیشه و سپر ماشین حین رنگ‌آمیزی استفاده کنید.

۷- از دیگر کاربردهای چسب کاغذی می‌توان به صنعت لوازم خانگی و هواپیمایی اشاره کرد.

مزایای چسب کاغذی

  • به راحتی جدا می‌شود.
  • وزن سبکی دارد.
  • یک نوع چسب موقتی است؛ به طوری که شما هر زمان که خواستید می‌توانید آن را از سطح موردنظر جدا کنید.
  • به دلیل پایین بودن چسبندگی، پس از کَنده شدن ردی از خود به جا نمی‌گذارد.
  • برای استفاده از این چسب نیازی به حلال نیست.
  • به دلیل استفاده از مواد طبیعی در تولید آن، سازگار با محیط زیست است و برای پوست بدن انسان ضرری ندارد.
  • قیمت چسب کاغذی پایین و مقرون‌به‌صرفه‌ است.

انواع چسب کاغذی

۱- چسب کاغذی مسکینگ تیپ

  • با عنوان چسب پوشاننده نیز شناخته می‌شود.
  • چسبندگی پایینی دارد.
  • برای جلوگیری از پاشش رنگ بر روی سطوح مختلف به ویژه در حین رنگ‌آمیزی خانه، ماشین، کارهای هنری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲- چسب کاغذی پلی اتیلن

  • دارای ظاهری به شکل چسب نواری است.
  • در برابر آب مقاوم است.
  • به عنوان عایق رطوبتی و آب‎بندی سطوحی مثل لوله و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۳- چسب کاغذی کرافت

  • با عنوان آب چسب هم شناخته می‌شود.
  • برای استفاده از این چسب باید یک طرف آن خشک شود.
  • چسبندگی بالایی دارد.
  • در رنگ‌های سفید و قهوه‌ای تولید می‌شود.
  • در بسته‌بندی کارتن، کارهای هنری و کاغذسازی استفاده می‌شود.

۴- چسب کاغذی انعطاف‌پذیر

  • انعطاف‌پذیری بالایی دارد.
  • در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم است.

نحوه استفاده از چسب کاغذی

نحوه استفاده از چسب کاغذی برای استفاده در پوشش وسایل خانه پیش از رنگ‌آمیزی عبارتند از:

۱- با توجه به محل رنگ‌آمیزی مورد نظر و نقاطی که نباید رنگ شوند، چسب کاغذی را به صورت کامل درمحل موردنظر بچسبانید.

۲- پس از رنگ‌آمیزی دیوار موردنظر، چسب کاغذی را به آرامی از دیوار جدا کنید. یکی از مزایای چسب کاغذی این است که پس از کنده شدن از دیوار، هیچ ردی از خود به جا نمی‌گذارد.

خرید محصول

خرید چسب کاغذی

چسب کاغذی یکی از محصولاتی است که برای تولید آن به مقدار کمی مواد اولیه نیاز است. با توجه به ارزان بودن مواد اولیه مورد نیاز تولید چسب کاغذی، قیمت نهایی این محصول کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. به همین خاطر می‌توان گفت که هزینه پایین و مقرون‌به‌صرفه چسب کاغذی از عوامل مهم محبوبیت این محصول به حساب می‌آید. برای اطلاع از نحوه خرید چسب کاغذی، با شماره ۰۲۱-۴۴۰۰۰۳۷۳ تماس بگیرید. کارشناسان متخصص ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

قیمت چسب کاغذی

چسب کاغذی به عرض ۲٫۵ و ۵ سانتی‌متر تولید می‌شود که کاربردهای متعددی دارد. این محصول با چسبندگی پایین، غالبا به عنوان یک محصول موقتی درنظر گرفته می‌شود. جهت اطلاع از قیمت چسب کاغذی، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

بهترین برندهای تولید کننده چسب کاغذی

وقتی از بهترین مارک چسب کاغذی حرف می‌زنیم، باید به کیفیت و محبوبیت این نوع چسب توجه کنید. اگر به دنبال خرید یک چسب کاغذی مناسب برای تامین نیاز خود هستید، حتما باید به کیفیت تولید، میزان محبوبیت آن نزد مردم و قیمت نهایی توجه کافی داشته باشید. بنابراین انتخاب بهترین مارک چسب کاغذی زمانی درست است که شما بتوانید دو عامل کیفیت و محبوبیت را در میان برندهای مختلف تولیدکننده این محصول تشخیص دهید.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین مارک چسب کاغذی بپردازیم. در ابتدا باید بدانیم که چه شرکت‌هایی به تولید چسب کاغذی مشغول هستند. برخی از مارک‌های تولیدکننده چسب کاغذی عبارتند از: ایران چسب، چسب امپراتور، چسب دیاموند، چسب لگراند، چسب آبریل و … .

در اینجا به ۵ مورد از برندهای تولیدکننده چسب کاغذی اشاره کردیم. حال می‌خواهیم بررسی کنیم که کدام یک از این مارک‌ها کیفیت و محبوبیت بیشتری نسبت به یکدیگر دارند. پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان متخصص وب سایت مینیاتور، دو تا از بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاغذی انتخاب شدند. این دو برند معتبر که از نظر کیفیت و محبوبیت امتیاز کافی را کسب کرده‌اند عبارتند از: برند ایران چسب و برند چسب امپراتور. در ادامه قصد داریم تا برای درک بهتر این موضوع، دو برند برتر تولیدکننده چسب کاغذی را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

ایران چسب

شرکت ایران چسب والغری با نام تجاری ایران چسب، یکی از بهترین و اولین تولیدکنندگان چسب کاغذی در کشور است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۹ آغاز کرد. این برند معتبر به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده چسب در ایران، محصولات تولیدی خود را علاوه بر داخل کشور به سایر نقاط دنیا نیز ارسال می‌کند.

محصول چسب کاغذی شرکت ایران چسب، یک محصول کاربردی است که در انواع چسب کاغذی آبریل، ایران چسب ژد و جانسون تولید می‌شود. این محصول به دو صورت باریک (۲٫۵ سانتی‌متری) و پهن (۵ سانتی‌متری) در بازار عرضه می‌گردد.

چسب کاغذی باریک ایران چسب

چسب کاغذی باریک ایران چسب دارای کیفیت بالایی از نظر تولید است. عرض این محصول ۲٫۵ سانتی‌متر، طول ۵۰ متر، قطر ۱۱٫۵ سانتی‌متر و وزن ۱۱۶ گرم درنظر گرفته می‌شود. در هر کارتن چسب کاغذی باریک ایران چسب، ۴۸ حلقه چسب وجود دارد. یکی از ویژگی‌های این محصول، ساده بودن و عدم نیاز به قیچی یا کاتر برای برش آن است. چسب کاغذی باریک ایران چسب در رنگ‌آمیزی خانه، ماشین، مکان‌های بهداشتی مانند بیمارستان‌، درمانگاه‌، کلینیک و داروخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چسب کاغذی برند ایران چسب

چسب کاغذی پهن ایران چسب

چسب کاغذی پهن ایران چسب دارای عرض ۵ سانتی‌‌متر و طول ۵۴ یارد است.  این نوع محصول جزو انواع چسب کاغذی مسکینگ تیپ است که برای رنگ‌آمیزی در حرارت بالا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به توضیح است که چسب کاغذی پهن ایران چسب به تعداد ۲۴ عدد در هر کارتن روانه بازار می‌شود.

یکی از مزیت‌های چسب کاغذی پهن ایران چسب، سبک بودن آن است که‌ می‌تواند سهولت استفاده از این محصول را فراهم کند. این محصول دارای چسبندگی و مقاومت کششی بسیار خوبی است که می‌تواند در سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از جمله کاربردهای چسب کاغذی پهن ایران چسب می‌توان به ایجاد پوشش برای وسایل خانه در حین رنگ‌آمیزی، رنگ‌آمیزی ماشین، لوازم خانگی، مصارف عمومی و هنری اشاره کرد.

ویژگی‌های چسب کاغذی ایران چسب

  • سبک است
  • قدرت چسبندگی مناسبی دارد.
  • حساسیت‌ پوستی ایجاد نمی‌کند.
  • بدون حلال یا رقیق‌کننده است.
  • اجرای آن آسان و راحت است.
  • از محبوبیت زیادی پیش مصرف‌کننده‌ها دارد.
  • قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.
  • مناسب برای استفاده در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • از پاشش رنگ هنگام رنگ‌آمیزی جلوگیری می‌کند.
  • در سایز باریک تولید می‌شود. عرض این نوع چسب ۲٫۵ سانتی‌متر است.

قیمت چسب کاغذی ۲ سانتی

چسب باریک یا همان چسب ۲٫۵ سانتی ایران چسب، یکی از چسب‌های کاغذی با کیفیت در داخل کشور است که در رنگ‌آمیزی ساختمان، ماشین، بیمارستان و … استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب ۲ سانتی ایران چسب، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب ۵ سانتی ایران چسب

چسب ۵ سانتی ایران چسب نسبت به سایر برندها از کیفیت بالاتری برخوردار است. این نوع چسب قابلیت استفاده در کارهای خانگی، هنری و صنعتی را دارد. برای اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب ۵ سانتی ایران چسب، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب امپراتور

شرکت چسب امپراتور یکی از بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاغذی در ایران است که قابلیت تولید انواع چسب کاغذی را دارد. چسب کاغذی امپراتور در دو نوع باریک و پهن تولید می‌شود. انواع چسب کاغذی امپراتور عبارتند از: چسب کاغذی باریک به عرض ۲٫۵ سانتی‌متر در طول‌های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ یارد و چسب کاغذی پهن به عرض ۵ سانتی‌متر و طول‌های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ یارد.

مزایای چسب کاغذی امپراتور

  • دوام بالا
  • چسبندگی مناسب
  • وزن سبک
  • استفاده از آن در رنگ‌آمیزی سطوح مختلف و مراکز بهداشتی
  • اجرای ساده و آسان
  • قیمت بهینه

قیمت چسب کاغذی امپراتور

اگر به دنبال چسب کاغذ دیواری با کیفیت مناسب هستید، پیشنهاد ما استفاده از چسب کاغذی امپراتور است. چسب کاغذی امپراتور در دو نوع باریک و پهن و با کیفیت بالا تولید می‌شود. یکی از مزیت‌های چسب کاغذی امپراتور ، قیمت مقرون‌به‌صرفه این محصول است. جهت اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای چسب کاغذی امپراتور ، با شماره ۰۲۱-۴۴۰۰۰۳۷۳ تماس بگیرید. کارشناسان متخصص ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاغذی بپردازیم. چسب کاغذی یکی از محصولاتی است که در رنگ‌آمیزی خانه، ماشین، لوازم خانگی، مصارف عمومی، کارهای هنری، مراکز بهداشتی مانند بیمارستان‌ها و … استفاده می‌شود. از جمله برندهای تولیدکننده چسب کاغذی می‌توان به ایران چسب، چسب امپراتور، چسب دیاموند، چسب لگراند، چسب آبریل و … اشاره کرد. در این مطلب به این نتیجه رسیدیم که بهترین مارک چسب کاغذی شامل چسب کاغذی برند ایران چسب و چسب امپراتور می‌شود. برای مشاوره درباره قیمت و نحوه خرید چسب کاغذی ایران چسب و امپراتور، با شماره ۰۲۱-۴۴۰۰۰۳۷۳ تماس بگیرید. کارشناسان متخصص ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

سوالات متداول

چسب کاغذی ۲ سانتی ایران چسب در کجا کاربرد دارد؟

در رنگ‌آمیزی ساختمان‌، ماشین و مکان‌های بهداشتی و آرایشی مانند بیمارستان و کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چه محصولاتی به عنوان زیرمجموعه چسب کاغذی ایران چسب تولید می‌شود؟

چسب کاغذی ایران چسب در انواع چسب کاغذی آبریل، ایران چسب ژد و جانسون تولید می‌شود.

چه معیارهایی برای انتخاب بهترین مارک چسب کاغذی وجود دارد؟

برای انتخاب بهترین مارک چسب کاغذی، ابتدا باید کیفیت، سپس محبوبیت و در نهایت قیمت هر کدام از مارک‌های تولیدی را بررسی کرد.

بهترین مارک چسب کاغذی در ایران کدام است؟

چسب کاغذی ایران چسب به عنوان بهترین چسب کاغذی در ایران شناخته می‌شود. از جمله دلایل آن می‌توان به کیفیت، محبوبیت، قیمت به‌صرفه و تنوع بالای این محصول از نظر سایز و ابعاد اشاره کرد.

چگونه از چسب کاغذی نگهداری کنیم؟

برای حفظ کیفیت چسب کاغذی، ابتدا باید آن را به دور از رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. همچنین چسب کاغذی نباید در معرض حرارت قرار داشته باشد. چسب کاغذی را در دمای بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید