معرفی بهترین برندهای تولید کننده روغن الیف

امروزه برای پر کردن منافذ و درزهای دیوار گچی و سطوح چوبی و سیمانی، استفاده از روغن الیف یک الزام است. برای اینکه رنگ‌آمیزی دیوار تازه ساخته شده یا دیوار قدیمی خانه، باید از روغن الیف مخصوص به آن استفاده کنید. استفاده از این محصول باعث کاهش مصرف رنگ و به تبع آن کاهش هزینه تمام شده رنگ‌‌آمیزی خانه شما خواهد شد. با این حال چه نوع برند تولیدکننده روغن الیف برای خانه مناسب است؟ همزمان با زمزمه آغاز بهار و سال ۱۴۰۲، بسیاری از خانواده‌ها به دنبال رنگ‌آمیزی خانه خود هستند؛ به همین خاطر، روغن الیف نیز به سبد خرید آن‌ها اضافه شده است.

مجله مینیاتور به دنبال این است تا با معرفی ۲ تا از بهترین برندهای تولید کننده روغن الیف شامل برند رزین گل و برند ماهان، به سوالات و دغدغه‌های شما در این زمینه پاسخ دهد. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع « بهترین برندهای روغن الیف»، به موضوعاتی نظیر روغن الیف زیر کار، روغن الیف قیمت، رزین گل، روغن رزین گل، روغن الیف درجه یک، روغن الیف طلایی، روغن زیر کار درجه یک، روغن زیر کار ویژه، قیمت روغن بتونه رزین گل، شرکت رنگ ماهان، روغن الیف ماهان و قیمت روغن الیف ماهان بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

روغن الیف زیر کار و بهترین برندهای تولید کننده روغن الیف

همه ما به صورت کم و بیش با نام روغن الیف، روغن بتونه یا روغن زیرکار آشنایی داریم. اما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول مهم و کاربردی، قصد داریم تا درباره آن به صورت مفصل توضیح دهیم. روغن الیف یا به اصطلاح نقاشان ساختمانی روغن زیرکار، یکی از محصولات کاربردی برای دیوار ساختمان است که زمینه را برای کاهش مصرف رنگ به وجود می‌آورد. اگر دیوار خانه شما تازه ساخته شده است یا یک دیوار قدیمی دارید و آن را بتونه‌کاری کرده‌اید، حتما پیش از اجرای رنگ‌آمیزی، باید روغن الیف بزنید.

اعمال روغن الیف بر روی دیوار موجب می‌شود که فرایند جذب رنگ توسط دیوار کاهش پیدا کند. اگر روغن الیف بر روی دیوار نزنید، احتمال جذب رنگ زیاد وجود دارد. به طوری که می‌تواند هزینه رنگ‌آمیزی را افزایش دهد. بنابراین برای جلوگیری از مصرف بیش از حد رنگ به همراه جلوگیری از آسیب به دیوار در بلندمدت، حتما پیش از رنگ‌آمیزی، دیوار خانه خود را روغن الیف یا روغن زیرکار بزنید.

روغن الیف یک یک نوع پرایمر شفاف برپایه رزین‌های اکریلیک یا روغنی است که معمولا بر روی دیوار و سقف خانه استفاده می‌شود. در واقع انواع روغن الیف برپایه دو دسته پایه آب و پایه روغنی تقسیم‌بندی می‌گردد. البته روغن الیف مخصوص چوب نیز وجود دارد، ولی در اینجا موضوع بحث ما درباره روغن الیف دیوار یا سقف خانه است که بر پایه آب و نفت تولید می‌گردد.

جدول مشخصات بهترین برندهای تولید کننده روغن الیف

برای اینکه بهتر با روغن الیف آشنا شوید، لازم است که بدانید این نوع محصول به رنگ قهوه‌ای توسط کارخانجات داخلی تولید و در بازار رنگ به فروش می‌رسد. بنابراین سعی کنید این محصول را از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید که پیشنهاد ما، استفاده از خدمات وب سایت مینیاتور از طریق سایت و اپلیکیشن است. فروشگاه مینیاتور تنها فروشگاه حضوری و آنلاین است که محصول روغن الیف را پایین‌تر از قیمت بازار به فروش می‌رساند. با مینیاتور به صرفه خرید کنی

برای آشنایی بیشتر درباره انواع روغن الیف، مقاله «بررسی کاربردی انواع روغن الیف» را در وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

قیمت روغن الیف

روغن الیف یکی از محصولات پرکاربرد است که به عنوان لایه زیرکار پیش از شروع رنگ‌آمیزی اجرا می‌شود. این محصول برای کاهش استفاده از رنگ و جذب آن توسط دیوار، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید روغن الیف، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

رزین گل

شرکت رزین گل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده روغن الیف در ایران است که قابلیت تولید بر اساس استانداردهای جهانی را دارد. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به انواع روغن‌ الیف یا روغن بتونه، آستری‌های زیرکار پایه آب، محصولات اکریلیک پایه اب، رنگ پلاستیک، آستر سطوح چوبی شامل شاپان قهوه‌ای و مشکی به همراه لاک نتیم پلی استر و چسب چوب، عاق رط.بتی، رزین سنگ، چسب سیلیکات، ضد زنگ آلکیدی و رنگ روغنی مات اشاره کرد.

روغن رزین گل

روغن الیف رزین گل یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار است که امروزه محبوبیت زیادی دارد. این محصول دارای حلال (رقیق‌کننده) تینر روغنی و پایه آب است که قابلیت اشباع سطح مورد نظر پیش از رنگ‌آمیزی را به وجود می‌آورد. روغن الیف رزین گل علاوه بر استفاده در زیر کار رنگ‌آمیزی، برای ساخت بتونه روغنی ساختمانی مناسب است. برای استفاده از روغن الیف رزین گل، ۳ واحد روغن الیف را در مقابل یک واحد تینر روغنی ترکیب کنید و سپس آن را در سطح مورد نظر اعمال نمایید.

بهترین برندهای تولید کننده روغن الیف

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به چسبندگی بالا، دوام و انسجام مطلوب اشاره کرد. در ضمن روغن الیف رزین گل قابلیت اشتعال دارد و به طور معمول در دمای بین ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری می‌شود. همچنین زمان انبارداری این محصول نزدیک به ۱۸ ماه است.

انواع روغن الیف رزین گل

روغن الیف درجه یک

  • یک نوع روغن بتونه رنگ روغنی است
  • چسبندگی و قوام بالایی دارد
  • سطح مورد نظر را صاف و صیقلی می‌کند
  • برای پر کردن درزها، منافذ و ترک‌های استفاده می‌شود
  • در زیرسازی سطوح گچی و چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد

روغن الیف مخصوص

  • یک نوع روغن الیف مخصوص رنگ روغنی و سایر رنگ‌های ساختمانی است
  • ناهمواری‌ها، خلل و فرج سطح مورد نظر را پر می‌کند
  • سطح مورد نظر را یکنواخت می‌کند
  • در زیرسازی سطوح گچی و چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد

روغن الیف طلایی

  • یک نوع روغن الیف مخصوص رنگ روغنی و سایر رنگ‌های ساختمانی است
  • ناهمواری‌های سطح مورد نظر را پر می‌کند
  • سطح را یکنواخت می‌کند
  • در زیرسازی سطوح گچی و چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد

روغن زیر کار درجه یک

  • برای انواع رنگ‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • قابلیت پر و یکنواخت کردن انواع ناهمواری‌های سطح مورد نظر را دارد.
  • در زیرسازی سطوح گچی و چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد

روغن زیر کار ویژه

  • در انواع رنگ‌های ساختمانی کاربرد دارد
  • ناهمواری‌ها به همراه خلل و فرج را پر می‌کند
  • در زیرسازی سطوح گچی و چوبی استفاده می‌شود

قیمت روغن بتونه رزین گل

روغن الیف یا روغن بتونه رزین گل، یکی از بهترین محصولات تولید شده در داخل کشور است که مصرف بالایی دارد. این محصول باعث کاهش مصرف رنگ و به تبع آن موجب کاهش هزینه خرید رنگ می‌شود. چسبندگی بالا و غلظت مناسب، از جمله مزایای روغن الیف رزین گل است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید روغن الیف رزین گل، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

شرکت رنگ ماهان

اگر بگوییم که شرکت رنگ ماهان یکی از ۲ برند برتر تولیدکننده روغن الیف در کشور است، اغراق نکرده‌ایم. این شرکت با تکیه بر سابقه نزدیک به ۵۰ سال و استفاده از فناوری به روز و پیشرفته، در زمینه تولید انواع رنگ‌های صنعتی و ساختمانی فعالیت می‌کند.

روغن الیف ماهان

روغن الیف ماهان به عنوان یک محصول درجه یک با رنگ قهوه‌ای، نه تنها غلظت بالایی دارد بلکه از قدرت چسبندگی مطلوبی برخوردار است. این محصول که به سرعت خشک می‌شود، دوام و پایداری بالایی از خود نشان می‌دهد. روغن الیف ماهان مشکلات ناشی از پوسته پوسته شدن رنگ را به حداقل ممکن کاهش می‌دهد. در واقع این روغن باعث می‌شود که ذرات سست دیوار، قوام و چسبندگی بالایی پیدا کند. همین نکته گفته شده باعث کاهش استفاده از رنگ پس از اعمال روغن الیف بر روی دیوار می‌شود.

این محصول در سایزهای مختلفی به تولید می‌رسد که شامل سایز یک لیتری، ۴ لیتری (گالن) و ۲۰ لیتری (حلب) می‌شود. از جمله موارد استفاده روغن الیف ماهان می‌توان به سطوح گچی، سیمانی و چوبی اشاره کرد. در ضمن این محصول می‌تواند در نمای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت روغن الیف ماهان

روغن الیف ماهان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده روغن الیف یا روغن بتونه است که شما می‌توانید آن را به صورت آنلاین از فروشگاه رنگ، چسب و ابزار مینیاتور تهیه کنید. مهم‌ترین مزیت روغن الیف ماهان، چسبندگی و سرعت خشک شدن بالای آن است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید روغن الیف ماهان، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «بهترین برندهای روغن الیف» صحبت کنیم. برند روغن الیف رزین گل و برند روغن الیف ماهان، دو برند برتر در بازار داخلی هستند که بیشترین بازار مصرفی را به خود اختصاص داده‌اند. اگر به دنبال خرید روغن الیف رزین گل و برند روغن الیف ماهان را دارید، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تماس با ما

سوالات متداول

چرا روغن الیف رزین گل و روغن الیف ماهان بهترین انتخاب است؟

روغن الیف رزین گل و ماهان، در سطوح مختلف مثل سطوح گچی، سیمانی و چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه روغن الیف رزین گل مناسب سطوح سیمانی نیست، اما دارای دو حلال پایه آب و روغنی است. این دو برند سطح را صاف و صیقلی می‌کنند. در ضمن قیمت روغن الیف ۲ برند ذکر شده مقرون به صرفه و اقتصادی است.

روغن الیف رزین گل و ماهان در کجا کاربرد دارد؟

برخلاف برخی برندها که فقط برای نمای داخلی یا فقط برای نمای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این دو برند همزمان در نمای داخلی و خارجی کاربرد دارند.

روغن الیف رزین گل و روغن الیف ماهان در چه سایزهایی تولید می‌شود؟

این ۲ برند در ۳ سایز یک لیتری، ۴ لیتری (گالن) و ۲۰ لیتری (حلب) تولید می‌شود. در واقع برند رزین گل و ماهان، تمام نیازهای بازار را از این طریق تامین می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی روغن الیف ماهان چیست؟

روغن الیف ماهان باعث رفع پوسته پوسته شدن دیوار می‌شود. در صورت استفاده از این محصول بر روی سطوح گچی دیوار، از پوسته پوسته شدن دیوار جلوگیری به عمل می‌آورد.

چرا روغن الیف رزین گل بهترین اتخاب برای پرکردن منافذ و درزهای دیوار است؟

این محصول قابلیت پر کردن منافذ و درزهای مختلف را دارد، به همین خاطر شما می‌توانید تمامی معایب و ناهمواری‌های دیوار خانه خود را پیش از رنگ‌آمیزی، با روغن الیف رزین گل پر کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید