انواع رنگ هنری و کاربردهای آن

دنیای هنر یک دنیای شگفت‌آور و بی‌انتهاست که با ورود به آن، زندگی انسان دچار تغییر و تحول می‌شود. ترکیب هنر و رنگ، یکی از جذابیت‌های دنیای امروز است که به وسیله آن می‎‌توان بسیاری از سطوح مختلف را تزئین کرد. رنگ‌های هنری یکی از انواع رنگ‌های موجود در بازار است که برای تزئین و ایجاد بافت‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های هنری در میان مردم، رنگ اکریلیک هنری است که کاربردهای زیادی دارد.

با این حال در این مقاله به سراغ انواع رنگ هنری رفته‌ایم. همچنین قصد داریم تا پیرامون موضوع «انواع رنگ هنری و کاربردهای آن»، به موضوعاتی نظیر رنگ هنری چیست؟ رنگ هنری خانه، انواع رنگ هنری، رنگ اکریلیک هنری چیست؟ رنگ خاکستری هنری، بهترین رنگ اکریلیک هنری، رنگ هنری نیوکالر، رنگ هنری کارن، خرید رنگ اکریلیک هنری، رنگ پارچه هنری، رنگ پودری هنری، هنر رنگ چوب، رنگ اتاق خواب هنری، قیمت رنگ هنری بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

رنگ هنری چیست؟

رنگ هنری یکی از رنگ‌های مرسوم در دنیای رنگ است که بیشتر برای نقاشی‌های هنری، تزئینات ساختمان و دکوارسیون به کار برده می‎شود. این نوع رنگ‌ها برای خلق آثار هنری مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین رنگ هنری در خلق آثار ساختمانی مانند پتینه‌کاری و رنگ‌آمیزی وسایل تزئینی نیز کاربرد دارد.

رنگ هنری خانه

یکی از موارد مصرف رنگ هنری، استفاده در کارهای خانگی است. رنگ هنری کاربرد زیادی در رنگ‌آمیزی وسایل دکوراسیون خانه دارد از جمله کاربردهای رنگ هنری خانه می‌توان به رنگ کردن بوم نقاشی، رنگ کردن دور قاب عکس‌های خانوادگی، رنگ کردن ظروف و وسایل سفالی و تخم مرغ‌های رنگی سفره هفت سین، پارچه‌ها، رنگ کردن نرده و درب فرفورژه اشاره کرد.

اگر به دنبال رنگ کردن وسایل خانگی هستید و نمی‌دانید از چه نوع رنگی استفاده کنید، حتما ادامه مقاله را در مجله مینیاتور دنبال نمایید. ما به دنبال این هستیم که رنگ هنری را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا در این زمینه بتوانید به راحتی نیازهای خانگی و هنری خود را به وسیله رنگ هنری برطرف کنید.

انواع رنگ هنری

رنگ هنری به ۸ دسته تقسیم‌بندی می‌شود که شامل رنگ اکریلیک هنری، رنگ روغنی، رنگ چوب، رنگ کهنه‌کاری (پتینه‌کاری)، رنگ ویترای، رنگ سرامیک، رنگ انگشتی و رنگ اکولین است که در ادامه به توضیح هر یک از رنگ‌های هنری می‌پردازیم.

جدول انواع رنگ هنری و کاربرد آن

۱- رنگ اکریلیک هنری

  • این نوع رنگ‌ها با دوام و دارای درخشندگی بالایی هستند.
  • رنگ اکریلیک هنری ضد آب و به سرعت خشک می‌شود.
  • برای ایجاد بافت در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اجرای ساده و آسانی دارد.
  • در کمترین زمان ممکن اجرا می‌شود.

۲- رنگ روغنی هنری

  • رنگ روغنی هنری به طور معمول از روغن بذر گیاه کتان تولید می‌شود.
  • برای اینکه بتوان رنگ روغنی هنری را تولید کرد، روغن کتان را با مواد رنگی ترکیب می‌کنند.
  • این نوع رنگ‌ها در دو نوع مات و براق ساخته می‌شوند.
  • رنگ روغنی ضد آب است و در برابر رطوبت و انواع باکتری مقاومت قابل توجهی از خود نشان می‌دهد.
  • با دوام و انعطاف‌پذیر است.
  • در برابر اشعه ماوراء بنفش (uv) خورشید مقاوم است

۳- رنگ چوب هنری

  • رنگ چوب هنری برای ایجاد جلای بیشتر در چوب استفاده می‌شود.
  • ضد آب ست و دوام بالایی دارد.
  • در برابر نور خورشید مقاوم است.
  • ضد باکتری و قارچ است.
  • انعطاف‌پذیری بالایی برای ترمیم بافت‌های از دست رفته چوب دارد.
  • برای تزئین چوب، از رنگ‌های روشن و تیره استفاده می‌شود.
  • رنگ روشن برای جلای بیشتر چوب و رنگ تیره برای پوشش معایب چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴- رنگ کهنه‌کاری هنری (پتینه‌کاری)

  • رنگ کهنه‌کاری یا پتینه‌کاری، جزو رنگ‌های هنری است که بر روی آثار قدیمی استفاده می‌شود.
  • رنگ پتینه‌کاری از دیرباز تا به امروز برای ایجاد بافت‌های زیبا در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • از جمله کاربردهای رنگ پتینه‌کاری می‌توان به درب‌های چوبی و فلزی، ظروف سفالی و سرامیکی به همراه مجسمه‌های تزئینی اشاره کرد.
  • رنگ پتینه‌کاری هنری، فضای نوستالوژیک برای انسان خلق می‌کند.

۵- رنگ ویترای هنری

  • رنگ ویترای هنری یکی از ابزارهای کاربردی برای نقاشی روی سطوح شیشه‌ای، فلزی، پلاستیکی، سرامیک و کاشی و … است.
  • برای اینکه بتوانید نور ورودی خورشید به داخل خانه را به صورت رنگین کمانی نمایش بدهید، از رنگ ویترای برای رنگ‌آمیزی شیشه استفاده کنید.
  • مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد.
  • این رنگ بر پایه آب و حلال (تینر) است.
  • رنگ ویترای هنری در برابر آب مقاوم و قابل شستشو است.

۶- رنگ سرامیک هنری

  • رنگ سرامیک هنری بر روی سطوح مختلف مانند سرامیک، چینی، شیشه، فلز و سفال کاربرد دارد.
  • این نوع رنگ‌ها سطحی صاف و براق ایجاد می‌کنند.
  • پوشش‌دهی بالایی دارد و نیازی به پخت در کوره ندارد.
  • در نقاشی آبستره (انتزاعی) کاربرد دارد.
  • این نوع رنگ‌ها بر پایه حلال (بنزین یا تینر روغنی) ساخته می‌شوند.
  • در هنر دکوراتیو، پتینه‌کاری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۷- رنگ انگشتی هنری

  • این نوع رنگ برای بازی و رنگ‌آمیزی کودکان مناسب است.
  • در سطوح مختلف مانند مقوا، شیشه، کاغذ و پارچه استفاده می‌شود.
  • قابلیت شستشو دارد.
  • در رنگ‌های مختلف آبی، زرد، قرمز و … تولید می‌شود.

۸- رنگ اکولین

  • رنگ اکولین یک نوع مایع شفاف شبیه به آبرنگ که ترکیبی از جوهر و پیگمنت است.
  • به شکل محلول به همراه قلم مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بیشترین کاربرد این نوع رنگ برای افراد هنرمند، مدارس هنری و کودکان است.

رنگ اکریلیک هنری چیست؟

رنگ اکریلیک یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رنگ‌‎های هنری است که محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان دارد. این نوع رنگ با دوام و ضد آب است و به سرعت خشک می‌شود. همچنین رنگ اکریلیک هنری برپایه آب است و سازگاری بالایی با محیط زیست دارد.

برای استفاده از یک رنگ باکیفیت و درعین حال مقاوم در برابر باکتری‌ها و رطوبت، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ اکریلیک هنری استفاده کنید. این نوع رنگ نفوذپذیری پایینی در برابر عوامل مختلف جوی و آب و هوایی دارد. در حال حاضر تولید رنگ اکریلیک هنری به صورت قوطی، تیوپی، بطری پلاستیکی و جوهری انجام می‎شود.

لازم به توضیح است که رنگ اکریلیک هنری در غلظت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود که به طور مثال می‌توان به ویسکوزیته بالای برخی از مدل‌های این نوع رنگ مانند مدل تیوپی آن اشاره کرد. همچنین حلال این نوع رنگ آب است و به راحتی با آن ترکیب می‌شود.

رنگ اکریلیک هنری در کارهای هنری و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای این نوع رنگ می‌توان به سطوح چوبی، سفالی، بتنی، پارچه‌ای، سرامیکی، شیشه‌ای، چرمی، پلی استر، آلومینیومی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در ضمن رنگ اکریلیک هنری برای برخی رنگ‌های ترافیکی و استخر هم استفاده می‌شود. برای خرید این نوع محصول، کافی است اپلیکیشن مینیاتور را نصب کنید. با نصب اپلیکیشن مینیاتور، از تخفیف‌های ویژه ما بهره‌‎مند بشوید.

رنگ خاکستری هنری

اگر به دنبال یک رنگ ترند و جذاب در سال ۱۴۰۲ هستید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ خاکستری هنری استفاده کنید. شما می‌توانید از این رنگ در سطوح گچی، چوبی، فلزی، سفالی، پارچه‌ای، سرامیکی، پلاستیکی و تزئین انواع وسایل آشپزخانه و دکوراسیون خانه استفاده نمایید.

با این وجود، بیشترین کاربرد رنگ خاکستری هنری در نقاشی و طراحی است. در ضمن این رنگ قابلیت حل شدن در آب را دارد و به سرعت خشک می‌شود. دوام بالا و فاقد بو، از جمله مزایای رنگ خاکستری هنری به شمار می‌آید. اگرچه رنگ خاکستری هنری نیاز به اسپری فیکساتیو (تثبیت‌کننده رنگ) ندارد، اما برای کارهای هنری مانند بوم نقاشی باید از فیکساتیو استفاده کنید.

بهترین رنگ اکریلیک هنری

هرگاه با یک محصولی مواجه شدید که دوام؛ ماندگاری و سرعت خشک شدن بالایی داشت و در برابر نور خورشید، رطوبت و انواع باکتری مقاوم بود، بدانید که این محصول یک محصول با کیفیت است. در زمینه رنگ اکریلیک هنری نیز ۲ برند نیوکالر و کارن وجود دارد که محصولات با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کنند. در ادامه به توضیح اجمالی درباره هر کد ام از بهترین برندهای تولیدکننده رنگ اکریلیک هنری می‌پردازیم. با مجله مینیاتور همراه ما باشید.

رنگ هنری نیوکالر

رنگ هنری نیوکالر یکی از بهترین برندهای تولیدکننده رنگ است که در زمینه رنگ هنری، رنگ نقاشی اکریلیک و رنگ پتینه فعالیت می‌کند. این شرکت با تولید رنگ اکریلیک هنری با عنوان رنگ نقاشی اکریلیک، گام بلندی در زمینه کیفی محصولات در داخل کشور برداشته است.

از جمله مزایای رنگ اکریلیک هنری نیوکالر می‌توان به سرعت خشک شدن بالا، ضد آب، قابلیت حل شدن در آب بدون نیاز به حلال شیمیایی، سازگاری با محیط زیست، بدون بو، دوام، ماندگاری و چسبندگی بالا اشاره کرد.

رنگ اکریلیک هنری نیوکالر کاربردهای مختلفی دارد که شامل رنگ کردن در قاب عکس، رنگ کردن سفال و تخم مرغ‌های رنگی، رنگ کردن نرده و درب فرفورژه به همراه رنگ کردن بوم نقاشی می‌شود. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید رنگ اکریلیک هنری نیوکالر، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

رنگ هنری و کاربرد آن

رنگ هنری کارن

اگر نگوییم بهترین ولی بدون شک یکی از باکیفیت‌ترین شرکت‌های تولید رنگ هنری، شرکت کارن است. عمده تولیدات شرکت کارن شامل رنگ‌های هنری (اکریلیک ساده و متالیک) و دکوراتیو می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که رنگ‌های تولید شده در شرکت کارن عبارتند از رنگ صدفی یا متالیک، رنگ ساتن صدفی، رنگ صدفی شنی، رنگ فلورسنت، رنگ اکریلیک نما، رزین سنگ، چسب ورق طلا، کنیتکس و تکسچر، انواع مادرنگ، رنگ پتینه‌کاری و ورنی (تثبیت‌کننده و براق‌کننده).

رنگ هنری شرکت کارن در سطوح مختلفی کاربرد دارد که از جمله آن‌‎ها می‌توان به سطوح چوبی، سفالی و … اشاره کرد. اگر به دنبال یک رنگ با کیفیت، با دوام و چسبندگی بالا به همراه انسجام و انعطظاف‌پذیری بالا برای کارهای هنری هستید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ هنری کارن استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید رنگ هنری کارن، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

خرید رنگ اکریلیک هنری

اگر به دنبال یک رنگ هستید که نه تنها با دوام بلکه سازگاری بالایی در برابر محیط زیست داشته باشد، بهتر است که رنگ اکریلیک هنری را انتخاب کنید. این رنگ در مقایسه با رنگ روغنی، تنوع رنگی بالایی دارد و از مواد شیمیایی کمتری بهره می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت رنگ اکریلیک هنری، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

رنگ پارچه هنری

رنگ پارچه هنری چیست و چه مزایایی دارد؟ این‌ها پرسش‌هایی هستند که احتمالا شما به دنبال پاسخ آن هستید. رنگ پارچه هنری یا همان رنگ مخصوص پارچه، رنگ‌هایی است که برای چاپ بر روی انواع پارچه مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع پارچه مورد نیاز برای رنگ پارچه هنری شامل پارچه‌های نخی، حریر، جیر و … می‌شود. رنگ پارچه در انواع پارچه لباس، کیف، کفش، پرده و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ مخصوص پارچه به دو بخش تقسیم‌بندی می‌شوند. بخش اول غلظت رنگ بالایی دارد و باید به وسیله قلم مو اجرا شود؛ بخش دوم به صورت اسپری تولید می‌شود رقیق‌تر از رنگ‌های بخش اول است. رنگ‌های مخصوص پارچه ضد آب  هستند و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند. از جمله مهم‌ترین مزایای رنگ پارچه هنری می‌توان به پوشش‌دهی بالا اشاره کرد.

رنگ پودری هنری

رنگ‌ پودری یکی از انواع رنگ هنری دارای رنگدانه و افزودنی است که در قالب پودرهای ریز تولید می‌شود. این نوع رنگ‌ها فاقد حلال مشخصی هستند و برای استفاده از آن می‌توانید از حلال رزین اپوکسی، کیلر، وارنیش و … بهره بگیرید.

رنگ پودری هنری پوشش‌دهی بالایی دارند و برخلاف رنگ‌های مایع، به ندرت محیط را کثیف می‌کنند. به طوری که در صورت ریخته شدن بر روی زمین، امکان جمع‌ کردن آن به آسانی وجود دارد. این نوع رنگ‌ها دارای کیفیت ثابت هستند و به مرور زمان، از کیفیت آن‌ها کاسته نمی‌شود. دلیل این امر به خاطر پودری بودن رنگ است که اجازه نمی‌دهد که رنگ از نظر کیفی دچار افت شود.

رنگ پودری هنری به انواع مختلف شامل رنگ پودر هنری ساده، صدفی، شب تاب، متالیک تقسیم‌بندی می‌شود. اگر به دنبال یک رنگ پودری هستید که قابلیت ترکیب شدن با انواع محلول‌های رزین، الکل و … را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ پودر هنری صدفی استفاده کنید. این نوع رنگ‌ها قابلیت تولید رنگ روغنی، جوهری، گواش و … را دارند.

رنگ پودری شب تاب، یکی دیگر از رنگ‌های هنری است که نور را به طور ویژه به خود جذب می‌کند. از قابلیت‌های رنگ شب تاب می‌توان به استفاده در تاریکی شب برای لباس‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد. سایر کاربردهای رنگ پودری شب تاب شامل استفاده در تولید زیورآلات می‌شود.

رنگ پودری متالیک یکی دیگر از رنگ‌های پودری هنری است که نمای فلزی دارد. این نوع رنگ پودری مقاومت بالایی در برابر نور از خود نشان می‎دهد. همچنین رنگ پودری فلورسنت از دیگر رنگ‌های هنری است که درخشندگی بالایی دارد و بسیار باکیفیت است.

هنر رنگ چوب

وقتی درباره هنر رنگ چوب صحبت می‌کنیم، منظور رنگ دکوارتیو مورد استفاده در چوب است. برای رنگ کردن چوب با استفاده از رنگ‌‎های هنری، از رنگ‌های دکوراتیو استفاده می‌‎کنند. رنگ دکوراتیو یکی از انواع رنگ هنری است که برای پوشش‌دهی وسایل تزئینی به ویژه در سطوح چوبی، سیمانی و گچی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع رنگ دکوراتیو چوب شامل رنگ پتینه‌کاری، رنگ پودری، رنگ شاپان و … می‌شود. از جمله ویژگی‌های رنگ دکوراتیو مخصوص چوب می‌توان به پوشش‌دهی عیوب، ضد رطوبت، قارچ و انواع باکتری، امکان شستشو، تنوع رنگی و دوام بالا اشاره کرد.

یکی از بهترین روش‌‌های رنگ‌آمیزی چوب، پتینه‌کاری است. پتینه‌‎کاری نوعی روش برای کهنه کردن وسایل و ابزارآلات خانگی و عمومی است که ذیل کارهای هنری دسته‌بندی می‌شود. هنر پتینه‌کاری به ویژه بر روی سطوح چوبی برای این است که بتوان بافت‌های قدیمی و زیبایی را در آن به وجود آورد. علاوه بر این، پتینه‌کاری چوب باعث ایجاد سایه بر روی چوب می‌شود.

برای اجرای پتینه‌کاری روی چوب، روش‌های متعددی وجود دارد که شامل اجرای پتینه‌کاری با رنگ روغنی، رنگ اکریلیک، جوهر رنگ (بهترین رنگ چوب رقیق شده)، لاک الکل (ترکیب لاک الکل و الکل اتیلن برای ایجاد بافت بر روی چوب) و شاپان (قیر رقیق شده به وسیله تینر روغنی، بنزین یا نفت برای پوشش‌دهی بیشتر در چوب) می‌شود.

رنگ اتاق خواب هنری

برای اینکه بتوانید یک اتاق خواب هنری داشته باشید، ابتدا باید به چیدمان رنگ‌های درون آن فکر کنید. رنگ عنصر اصلی تبدیل شدن اتاق خواب معمولی به یک اتاق خواب هنری است. تغییر در دکوراسیون اتاق خواب برای تبدیل شدن به یک اتاق هنری، از مسیر رنگ عبور می‌کند.

پس اگر به دنبال یک اتاق خواب راحت و هنری هستید، به راهکارهایی که در این مقاله به آن اشاره می‌شود، توجه لازم را داشته باشید. در ابتدا باید اشاره کنیم که همه فام‌ها می‌توانند به رنگ هنری تبدیل شوند اما تفاوت رنگ هنری در نوع آن است. رنگ هنری بیشتر به نوع رنگ اکریلیک معروف است که شما باید برای اتاق خواب نیز از این نوع رنگ استفاده کنید.

بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب هنری شامل رنگ سبز، آبی، بنفش و خاکستری می‌شود. این فام‌های رنگی برای اینکه شما را به سمت یک خلوص یا آرامش بکر می‌برند، قابلیت هنری شدن پیدا کرده‌اند. وقتی از رنگ آبی برای اتاق خواب استفاده می‌کنید، نه تنها آرامش از دست رفته محیط بازمی‌گردد، بلکه ضربان قلب شما نیز به طرز شگفت‌آوری کاهش می‌یابد.

خرید محصول

از طرفی، استفاده از رنگ سبز برای اتاق خواب هنری بسیار مناسب است؛ زیرا روحیه شما را به سمت طبیعت و عناصر طبیعی سوق می‌دهد؛ به طوری که پس از مدتی متوحه آرامشی می‌شوید که شاید تا پیش از این تجربه نکرده‌اید.

اگر به عنصر رنگ و چیدمان آن در سراسر اتاق خواب پی ببرید، همین حالا به سراغ رنگ بنفش می‌روید. رنگ بنفش در دنیای شلوغ و پرسر و صدای امروزی، نقش فیلتراسیون را برای اتاق خواب شما بازی می‌کند. به معنایی بهتر، رنگ بنفش اجازه نمی‌دهد که فضای شلوغ بر شما مسلط شود و از طرفی، آرامش را برای شما و اتاقی که درون آن استراحت می‌کنید، به ارمغان می‌آورد.

اگر به دنبال یک رنگ خاص و متناسب با دیزاین هنری سال ۱۴۰۲ برای اتاق خواب خود هستید، بدون شک به سراغ رنگ خاکستری بروید. این رنگ با انواع رنگ‌های دکوراسیون اتاق شما ست می‎شود. پس نگران ست شدن آن با سایر وسایل نباشید، فقط فراموش نکنید که حتما از رنگ‌های گرم در کنار رنگ خاکستری استفاده کنید.

قیمت رنگ هنری

رنگ هنری در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود. برای اینکه بتوانید رنگ با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را خریداری کنید، ابتدا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و سپس نسبت به کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. برای اطلاع از قیمت رنگ هنری، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه خرید چسب انواع رنگ هنری از طریق وب سایت و اپلیکیشن، همین حالا با ما تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «انواع رنگ هنری و کاربردهای آن» صحبت کنیم. رنگ هنری یکی از انواع رنگ‌ها است که در سطوح مختلف چوب، گچی، شیشه‌ای و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع رنگ هنری شامل رنگ اکریلیک هنری، رنگ روغنی هنری، رنگ چوب هنری، رنگ کهنه‌کاری هنری (پتینه‌کاری)، رنگ ویترای هنری، رنگ سرامیک هنری، رنگ انگشتی هنری و رنگ اکولین هنری می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربردها، قیمت و نحوه خرید انواع رنگ هنری، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

انواع رنگ هنری کدام است؟

رنگ اکریلیک هنری، رنگ روغنی هنری، رنگ چوب هنری، رنگ کهنه‌کاری هنری (پتینه‌کاری)، رنگ ویترای هنری، رنگ سرامیک هنری، رنگ انگشتی هنری و رنگ اکولین هنری.

رنگ انگشتی هنری چه کاربردی دارد؟

این رنگ برای رنگ‌آمیزی کودکان مناسب است. به طوری که کودکان می‌توانند آن را در سطوح مختلف مانند مقوا، شیشه، کاغذ و پارچه استفاده کنند.

رنگ ویترای هنری چیست؟

رنگ ویترای یکی از رنگ‌های هنری است که مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد. این رنگ قابل شستشو است و برای نقاشی در سطوح شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا رنگ پتینه‌کاری جزو رنگ‌های هنری محسوب میشود؟

پتینه‌کاری یک روش کاربردی برای تبدیل کردن وسایل جدید به وسایل قدیمی و هنری است که می‌تواند فضای نوستالژیکی به وجود آورد.

چه نوع پارچه‌هایی را می‌توان با رنگ‌ هنری رنگ‌آمیزی کرد؟

پارچه‌های نخی، حریر، جیر و …

ممکن است شما دوست داشته باشید