بهترین رنگ لباس برای انواع رنگ پوست

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که کدام رنگ برای شما مناسب‌تر است؟ انتخاب رنگ‌های مناسب بخش مهمی از خوش‌پوشی است که شما همیشه باید درنظر داشته باشید. رنگ‌های مناسب، ظاهر شما را جذاب و زیباتر می‌کند. بنابراین درک رنگ‌های مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا استایل جدیدی از خود به نماش بگذارید. بسیاری از مردم نسبت به تست کردن رنگ‌های جدید می‌ترسند و همیشه همان رنگی را استفاده می‌کنند که امتحان خود را پس داده است.

با این حال پیشنهاد ما این است که در استایل خود بازنگری کرده و رنگ‌های جدید و مناسب با پوست خود را امتحان کنید. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع استایل خود را با رنگ بسازید، به موضوعاتی مانند انواع رنگ پوست، رنگ پوست سرد، رنگ پوست گرم، رنگ پوست خنثی، رنگ‌های مناسب پوست گرم، سرد و خنثی، رنگ زرد، رنگ قهو‌ه‌ای سرد، رنگ قهوه‌ای گرم، رنگ قرمز سرد، رنگ قرمز گرم، رنگ مشکی گرم بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

انواع رنگ پوست

جدول مشخصات انواع رنگ پوست

رنگ پوست یکی از موارد مهم در انتخاب رنگ مناسب برای شما است. رنگ پوست شما ممکن است با توجه به تعدادی از عوامل مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب یا استفاده از داروها تغییر رنگ بدهد اما ته رنگ پوست صورت شما همیشه تمایل دارد که ثابت باقی بماند. در اینجا چند آزمایش مختلف برای تعیین رنگ پوست شما وجود دارد:

ابتدا مطمئن شوید که پوست شما تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی یا لوسیون است که می‌تواند بر روی نتایج به دست آمده تاثیر بگذارد. اگر تازه صورت خود را شسته‌اید، حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید تا قرمزی ناشی از شستشو محو شود. مطمئن شوید که از نور طبیعی روز برای بررسی رنگ پوست خود استفاده می‌کنید؛ زیرا نور مصنوعی می‌تواند ته رنگ پوست شما را تغییر دهد.

از یک تکه کاغذ سفید ساده استفاده کنید. کاغذ را روی صورت خود نگه دارید و مقایسه کنید که پوست شما برخلاف کاغذ چگونه به نظر می‌رسد. اگر پوست شما مایل به زرد، سبز یا قهوه‌ای روشن بود، احتمالا رنگ پوست گرمی دارید. اگر پوست شما صورتی، گلگون یا آبی به نظر می‌رسید، پس رنگ پوست شما سرد است. اگر پوست شما خاکستری به نظر می‌رسد، پس رنگ پوستی خنثی دارید.

در مرحله بعد، کف دست خود را به سمت بالا بچرخانید و به رگ‌های دست و مچ نگاه کنید. اگر رگ‌های شما آبی یا بنفش به نظر می‌رسد، پوست سردی دارید. اگر سبز به نظر رسید، پس پوست شما گرم است.

زیر نور طبیعی، زیورآلات طلا را بر روی یک مچ دست و زیورآلات نقره‌ای را روی مچ دیگر بپوشید. به هر دو دست نگاه کنید تا بفهمید کدامیک برای رنگ پوست شما مناسب‌تر است. اگر رنگ زیورآلات نقره‌ای به دست شما می‌آید، احتمالا رنگ پوست شما سرد است؛ در حالی که اگر رنگ زیورآلات طلایی مناسب پوست شما بود، احتمالا شما دارای پوست گرمی هستید.

افرادی که به جای سوخته شدن پوستشان در برابر نور خورشید، به راحتی برنزه می‌شوند، دارای پوست گرمی هستند. همچنین افرادی که پوستشان در برابر نور خورشید سوخته می‌شود، معمولا رنگ پوست آن‌ها سرد است. در ضمن گاهی اوقات افرادی با پوست تیره که به راحتی نمی‌سوزند نیز ممکن است ته رنگ سرد داشته باشند.

رنگ پوست سرد

  • اگر قصد استفاده از رنگ‌های گرم را دارید، بهترین رنگ‌ها برای پوست شما شامل رنگ‌ قرمز، هلویی، مرجانی، نارنجی، کهربایی، طلایی و زرد می‌شود.
  • اگر قصد استفاده از رنگ‌های سرد را دارید، بهترین رنگ‌ها برای پوست شما شامل رنگ زیتونی، خزه‌ای، ارکیده‌ای و بنفش-قرمز می‌شود.
  • ·        اگر قصد استفاده از رنگ‌های خنثی را دارید، بهترین رنگ‌ها برای پوست شما شامل رنگ قهوه‌ای، کاپوچینو، کرمی و خاکستری می‌شود.
  • از رنگ‌های سرد مانند آبی یخی یا رنگ‌های جواهری مانند یاقوت کبود اجتناب کنید؛ زیرا ممکن است پوست شما را خاکستری نشان دهند.

رنگ پوست گرم

  • اگر قصد استفاده از رنگ‌های سرد را دارید، بهترین رنگ‌ها برای پوست شما شامل رنگ آبی روشن، زمردی و بنفش تیره به همراه سایه‌های یخ زده اسطوخودوسی، آبی یخی یا صورتی می‌شود.
  • اگر قصد استفاده از رنگ‌های گرم را دارید، بهترین رنگ‌ها برای پوست شما شامل رنگ یاقوتی، قرمز روشن و زرد می‌شود.
  • اگر قصد استفاده از رنگ‌های خنثی را دارید، بهترین رنگ‌ها برای پوست شما شامل رنگ خاکستری، سفید و سرمه‌ای می‌شود.
  • از رنگ‌های نارنجی، قرمز گوجه‌ای و زرد اجتناب کنید.

بهترین رنگ لباس برای انواع رنگ پوست

رنگ پوست خنثی

  • بهتر است به جای رنگ‌های روشن‌تر، به سراغ رنگ‌های ملایم بروید. رنگ‌هایی مانند صورتی ، سبز یشمی، زرد ذرتی یا آبی مرداب را انتخاب کنید.
  • برای رنگ‌ پوست خنثی، رنگ‌های سفید، قهوه‌ای، خاکستری متوسط ​​و مشکی را انتخاب کنید.
  • رنگ‌های آبی و سرخابی می‌توانند رنگ پوست خنثی شما را تحت تاثیر قرار دهند؛ پس از آن‌ها اجتناب کنید.
  • هرگز از پوشیدن قرمز روشن نترسید؛ زیرا ظاهری شگفت‌انگیز برای شما به وجود می‌آورد.

رنگ‌های مناسب پوست گرم، سرد و خنثی

برخی از رنگ‌ها وجود دارند که فارغ از رنگ پوست، می‌توانند برای پوست شما مناسب باشند. این نوع رنگ‌ها کمک می‌کنند که استایل مختص به خود را داشته باشید. برای پیدا کردن استایل مناسب خود، باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که بین رنگ گرم و سرد تعادل به وجود می‌آورد. منظور از ایجاد تعادل، همان رنگ‌هایی است که به انواع پوست (گرم، سرد و خنثی) می‌آید. این نوع رنگ‌ها به طور ویژه برای انواع رنگ پوست مناسب است.

از طرفی تعداد انگشت‌شماری از رنگ‌ها هستند که به انواع رنگ پوستی می‌آیند؛ زیرا تعادل کاملی بین رنگ‌های گرم و سرد ایجاد می‎کنند که با پوست شما در تضاد نیست. رنگ سفید به پوست همه افراد با طبع گرم، سرد و خنثی می‌آید. اگر متوجه شدید که لباس سفید، مناسب شما نیست، در نور طبیعی به آن نگاه کنید و مطمئن شوید که ته رنگ سرد یا گرم ندارد.

رنگ صورتی رژگونه روشن برای هر رنگ پوستی مناسب است و می‌تواند درخشش طبیعی صورت شما را نشان دهد. همچنین ترکیب رنگ آبی و سبز می‌تواند برای انواع پوست‌ (به ویژه در فصل تابستان و زمستان) مناسب باشد. اگر به دنبال رنگ پوست تیره هستید، بنفش بادمجانی را امتحان کنید که مانند رنگ خنثی، پوست شما را برجسته می‌کند.

رنگ‌های مناسب برای انواع رنگ پوست، عبارتند از:

  • رنگ آبی
  • رنگ بادمجانی
  • رنگ صورتی شنی
  • رنگ قرمز
  • رنگ آبی دریایی

رنگ زرد

اگر پوستی روشن و خنک با ته رنگ آبی دارید، رنگ طلایی، کاراملی، کهربایی، عسلی یا کره‌ای را انتخاب کنید. زرد عسلی یا کاراملی نیز برای کسانی که پوست زیتونی و ته رنگ خنثی دارند، انتخاب خوبی است. اگر ته رنگ بسیار گرمی دارید، باید از زرد گرم خودداری کنید؛ زیرا رنگ زرد بیش از حد می‌تواند شما را رنگ پریده نشان دهد.

بهترین رنگ لباس برای انواع رنگ پوست

رنگ قهوه‌ای سرد

قهوه‌ای سرد مانند شاه بلوطی، موکا، شکلاتی تیره و قهوه‌ای تیره، برای افرادی که پوستی با ته رنگ گرم دارند، عالی است. از پوست روشن گرفته تا پوست عمیق، اگر ته رنگ زرد دارید، از رنگ موی قهوه‌ای سرد استفاده کنید تا رنگ چهره خود را روشن‌ نشان دهید.

رنگ قهوه‌ای گرم

اگر پوستی متوسط ​​با ته رنگ گرم دارید، رنگ قهوه‌ای گرم مانند قهوه‌ای-طلایی، عسلی، کهربایی و دارچینی را انتخاب کنید.

رنگ قرمز سرد

رنگ‌‌های قرمز سرد از جمله رنگ قهوه‌ای، شرابی و خود قرمز، برای افرادی که پوست‌های سرد روشن با ته چهره مایل به قرمز دارند، عالی به نظر می‌رسد.

رنگ قرمز گرم

اگر ته رنگ پوست خنثی یا ته رنگ مایل به آبی دارید، قرمز گرم برای شما مناسب است. همچنین شما می‌توانید از رنگ‌های زرد، قرمز توت فرنگی، کهربایی و مسی استفاده کنید.

رنگ مشکی گرم

اگر میل به رنگ‌های مشکی گرم مانند موکای تیره، کاکائویی یا قهوه‌ای-مشکی دارید، مطمئن شوید که ته رنگ‌های سردی برای پوست روشن یا نیمه روشن ​​خود دارید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «استایل خود را با رنک بسازید» صحبت کنیم. شما می‌توانید با شناسایی رنگ پوست خود از نظر سردی، گرمی و خنثی بودن، رنگ مناسب خود را انتخاب کنید. برای کسب اطالاعات بیشتر درباره رنگ مناسب استایل خود، با شماره ۰۲۱۴۴۰۰۳۷۳ تماس بگیرید. گروه کارشناسان متخصص ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

بهترین رنگ‌های سرد برای پوست گرم کدام است؟

رنگ زیتونی، خزه‌ای، ارکیده‌ای و بنفش-قرمز.

بهترین رنگ‌های گرم برای پوست سرد کدام است؟

رنگ یاقوتی، قرمز روشن و زرد.

بهترین رنگ‌های گرم برای پوست گرم کدام است؟

رنگ‌ قرمز، هلویی، مرجانی، نارنجی، کهربایی، طلایی و زرد.

بهترین رنگ‌های سرد برای پوست سرد کدام است؟

رنگ آبی روشن، زمردی و بنفش تیره به همراه سایه‌های یخ زده اسطوخودوسی، آبی یخی یا صورتی.

بهترین رنگ‌های خنثی برای پوست گرم کدام است؟

رنگ قهوه‌ای، کاپوچینو، کرمی و خاکستری.

بهترین رنگ‌های خنثی برای پوست سرد کدام است؟

رنگ خاکستری، سفید و سرمه‌ای.

ممکن است شما دوست داشته باشید