معنی رنگ ایموجی قلب‌

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که رنگ‌های مختلف ایموجی‌های قلب به چه معناست؟ شاید پیش از خواندن این مطلب، در حال ارسال پیام به دوست یا یک غریبه بوده‌اید؛ یا اینکه قصد دارید برای یک کار پاره وقت به کارفرمای جدید پیامی ارسال کنید. اولین سوال شما این است که چه نوع ایموجی برای او ارسال کنم که نشان دهنده شخصیت من و فاقد بی احترامی باشد. آیا برای چنین کاری، نیاز به ارسال ایموجی هست یا نه. بیایید معانی رنگ ایموجی قلب و زمان استفاده از رنگ‌های مختلف را بررسی کنیم. برای خواندن ادامه مقاله، مجله مینیاتور را بخوانید.

رنگ ایموجی قلب

هر سال ایموجی‌های بیشتری در تلفن‌ها و پیام‌های رسانه‌های اجتماعی ما ظاهر می‌شوند. در واقع، حتی یک روز از تاریخ را به دنیای ایموجی‌ها اختصاص داده‌اند که آن را روز جهانی ایموجی می‌نامند و آن را در ۱۷ جولای جشن می‌گیرند. این تعجبی ندارد که هر روز بیش از ۶۰ میلیون ایموجی در فیس بوک و سایر پلتفرم‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

آیا می خواهید معنی رنگ قلب ایموجی را بدانید؟ حتی ممکن است متوجه شوید که هر ایموجی در پلتفرم‌های مختلف مانند IOS و اندروید کمی متفاوت به نظر میرسد. دلیل آن این است که هر پلتفرم ایموجی‎‌ها را در قالب‌بندی خود کدگذاری می‌کند. رنگ ایموجی‌های قلب، صرف نظر از اینکه در هر دستگاهی شبیه به چه شکلی هستند، معانی یکسانی دارند.

جدول رنگ ایموجی قلب

معنی رنگ ایموجی قلب نارنجی

ایموجی قلب نارنجی به معنای مراقبت از پیوند دوستی است. همچنین در رنگ درمانی برای نشان دادن شادی، خلاقیت، تشویق و نور خورشید، از ایموجی قلب نارنجی استفاده می‌شود.  

نارنجی یک رنگ گرم است اما به اندازه رنگ قرمز زنده نیست. بنابراین وقتی یک ایموجی قلب نارنجی برای دوست خود می‌فرستید، احتمالا در حال ارسال این پیام متنی هستید که: «من شما را به عنوان یک دوست عمیقا دوست دارم».

خرید اسپری رنگ طلایی گل پخش

اگر می‌خواهید به دوستان و آشنایان بگویید که علاقه‌ای به رابطه عاشقانه با او ندارید، می‌توانید برای او ایموجی قلب نارنجی بفرستید.

ایموجی‌های نارنجی قلب را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد؛ اما به اندازه ایموجی قلب قرمز محبوب یا چشم نواز نیست.

معنی ایموجی قلب رنگ بنفش

ایموجی قلب بنفش به معنای عشق به تجمل و درخشش است. این قلب دارای رنگ خیره‌کننده‌ای است که برای زرق و برق و جادو نیز به کار برده می‌شود. در ضمن این رنگ ایموجی نه تنها خجالتی نیست، بلکه به عنوان یک رنگ نجیب شناخته می‌شود.

هنگام اشتراک‌گذاری محصولات، لباس‌ها یا فعالیت‌های مجلل به ‌ویژه در اینستاگرام، از ایموجی‌های قلب بنفش استفاده کنید. همچنین اگر از به یک نفر پیام‌های خصوصی می‌دهید، حتما از یک ایموجی قلب بنفش استفاده کنید؛ زیرا این رنگ به جذابیت چت کردن شما کمک می‌کند.

رنگ ایموجی قلب

معنی رنگ ایموجی قلب قهوه‌ای

ایموجی قلب قهوه‌ای به معنای قدرت عشقی است که به مرور زمان قوی‌تر می‌شود. این ایموجی نه تنها نشانه اعتماد است بلکه به عنوان یک رنگ گرم بر عشق پایدار تاکید می‌کند. به نظر می‌رسد استفاده از ایموجی قلب قهوه‌ای به عنوان غذای روح است.

از ایموجی قلب قهوه‌ای برای چت کردن با دوستان و عزیزانتان استفاده کنید؛ به ‌ویژه آقایانی که علاقه‌ای به ایموجی قلب‌ قرمز ندارند. این نوع قلب‌ها همچنین با پست‌های رسانه‌های اجتماعی در فصل پاییز و زمستان به خوبی کار می‌کنند.

معنی ایموجی قلب بی رنگ

ایموجی قلب بی رنگ نمایشی کلاسیک از یک قلب به رنگ سفید یا خاکستری است که معمولا برای نشان دادن عشق، حمایت، پیوندهای نزدیک و تحسین افراد مختلف به کار برده می‌شود. در ضمن اگر شما هم جزو حامیان محیط زیست و حیوانات هستید، ایموجی قلب بی رنگ بهترین گزینه است.

رنگ ایموجی قلب

معنی ایموجی قلب سفید

ایموجی قلب سفید به معنای عشق است. بر اساس تحقیقات صورت ایموجی قلب سفید برای ترکیب شدن با سایر ایموجی‌ها در حین پیام فرستادن، کاربرد دارد.

برخی از افراد از ایموجی قلب سفید استفاده می‌کنند تا نشان دهند که هوس خوردن شکلات سفید دارند. حتی برخی‌ها معتقدند که قلب سفید نشان‌دهنده خالص‌ترین عشق است.

معنی ایموجی قلب مشکی

قلب ایموجی مشکی به معنای غم یا طنز سیاه و مخفف رمز و راز و ظرافت است. در واقع اگر برای دوست شما اتفاق بدی افتاده است، می‌توانید برای او ایموجی قلب مشکی بفرستید.

همچنین هنگامی که اخبار غم انگیز را به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید از ایموجی قلب مشکی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. در مورد استفاده از ایموجی مشکی برای طنز تلخ یا سیاه، احتمالا بهتر است که این موارد را در پیام‌های خصوصی با دیگران به اشتراک بگذارید.

رنگ ایموجی قلب

معنی رنگ ایموجی قلب زرد

ایموجی قلب زرد به این معنی است که شما نه تنها از دوست خود قدردانی می‌کنید، بلکه برای آن شخص احترام ویژه‌ای قائل هستید. این رنگ قلب به فرد نشان می‌دهد که دوستی او برای شما، شادی زیادی به همراه داشته است.

زرد رنگ روشن و تازه‌ای است که ما را به یاد نور خورشید، انرژی و خوش‌بینی می‌اندازد. این رنگ نزدیک‌ترین رنگ به طلایی است. به طوری که وقتی فردی به شما می‎گوید «قلبی طلایی» دارید، احتمالا هدف او نشان دادن مهربانی و خوش اخلاق بودن شماست.

خرید اسپری رنگ زرد سیر گل پخش

با دوستان و هر کسی که لب شما را به خنده می‌آورد، از ایموجی قلب زرد استفاده کنید. شما می‌توانید در طول ماه‌های بهار و تابستان، آزادانه از این نوع ایموجی در کپشن پست رسانه‌های اجتماعی خود استفاده نمایید. زیرا ایموجی زرد به خوبی با ۶ ماهه نخست سال ست است.

معنی ایموجی قلب سبز رنگ

سبز مفاهیمی همچون طبیعت، هماهنگی و تجدد را به همراه دارد؛ اما از طرف دیگر، وقتی سبز را می‌بینیم، به طمع و حسادت نیز فکر می‌کنیم. اگر عصبانی هستید و برای کسی قلب سبز می‌فرستید، به این معنی است که شما حس حسادت به او دارید.

خرید اسپری رنگ سبز سیر گل پخش

با این حال اگر بهترین دوست شما شغل خود را رها می‌کند تا بتواند به رویاهایش برسد، شما می‌توانید برای او یک قلب سبز بفرستید. از طرفی ایموجی قلب سبز توسط گیاهخواران در شبکه‌های اجتماعی برای نشان دادن عشق خود به سیاره زمین استفاده می‎شود که سبز نماد زمین و طبیعت است.

رنگ ایموجی قلب

ایموجی قلب صورتی

یک ایموجی قلب صورتی ساده که انتظار می‌رود اغلب در کنار قلب‌های دیگر استفاده شود، برای نشان دادن عشق، دوستی و احساس گرما است.

از آنجایی که صورتی به طور سنتی با لطافت، عشق و به طور کلی جنسیت مونث همراه است، ایموجی قلب صورتی معمولا در این زمینه استفاده می‌شود. همچنین این ایموجی نماد عاشق شدن و رویاپردازی است.

از ایموجی قلب صورتی برای ابراز همدردی استفاده کنید. به کسی که می‌‌شناسید بگویید که در رابطه خود چیزی بیش از دوستی احساس می‌کنید. یا به طرف مقابلتان اشاره کنید که رویای یک شب عاشقانه را دارید.

همچنین هنگام برقراری ارتباط با دوستان نزدیک و اعضای خانواده از ایموجی صورتی استفاده کنید. ایموجی قلب صورتی به شما کمک می‌کند تا حساسیت خود را ابراز کنید و نشان دهید که چقدر دلتان برای آنها تنگ شده است.

معنی ایموجی قلب قرمز

ایموجی قلب قرمز به معنای عشق واقعی است. این قلب قرمز، کلاسیک است که ما آن را به خوبی در صنایع دستی و هدایای روز ولنتاین می‌شناسیم. وقتی برای شخصی یک ایموجی قلب قرمز می‌فرستید، به او می گویید که از صمیم قلب دوستش دارید.

خرید اسپری رنگ قرمز گلریز

قلب قرمز نماد دوستی، عشق بی قید و شرط، اشتیاق و احساسات خوب است. شما می‌توانید آزادانه از قلب‌های قرمز در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید تا نشان دهید که حامی چیزی هستید که واقعا دوست دارید. همچنین می‌توانید از ایموجی‌های قرمز در پیام‌هایی به دوستان، اعضای خانواده و یا شریک زندگی خود استفاده کنید.

هنگام پیام دادن به کارفرما، همکاران یا فردی که متاهل است، از ایموجی قلب قرمز استفاده نکنید. همچنین برای کسی که دوستش ندارید قلب قرمز نفرستید.

رنگ ایموجی قلب

ایموجی قلب آبی کمرنگ

ایموجی قلب آبی به معنای اعتماد و اطمینان است. اگر یکی از این قلب‎ها را به دست آورید، به این معنی است که آن شخص به شما ایمان دارد.

از نظر رنگ، آبی ما را به یاد ثبات، خرد و ایمان می‌اندازد. همچنین آبی رنگ دریا و آسمان است و همواره ما را به آرامش دعوت می‌کند. شما می‌توانید از ایموجی قلب‌ آبی با دوستان و همکاران خود استفاده کنید. در ضمن از به کار بردن ایموجی‌های قلب آبی در شبکه های اجتماعی خودداری نمایید.

جمع‌بندی

در این مقاله درباره معنی رنگ ایموجی قلب صحبت کردیم. معانی رنگ انواع قلب ایموجی نه تنها سرگرم‌کننده است بلکه داستان‌های بسیار متفاوتی را روایت می‌کنند. این ایموجی‌ها حاوی پیام‌های شادی، غم، عشق، نفرت و بی تفاوتی است.

سوالات متداول

معنی ایموجی قلب بنفش چیست؟

قلب بنفش نماد عشق و تجمل است. بنابراین قلب بنفش برای اقلام گران قیمت یا لوکس در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می‌شود. در پیام‌های خصوصی، استفاده از ایموجی قلب بنفش برای نشان دادن علاقه خود به دیگری است.

قلب آبی در پیامک به چه معناست؟

ایموجی قلب آبی به معنای ثبات، اعتماد و اطمینان است. ، استفاده از ایموجی قلب آبی در پیامک به شما می‌گوید که آن شخص شما را دوست دارد و برای حمایت از شما از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

ایموجی قلب‌های رنگی چه معنایی دارند؟

انواع رنگ ایموجی قلب معنای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، قلب زرد برای دوستی، قلب قرمز برای عشق واقعی و طولانی مدت و قلب ارغوانی به معنای جاذبه فیزیکی است. قلب سبز برای طبیعت است؛ در حالی که ایموجی قلب مشکی نشان دهنده غم و اندوه یا حس طنز تلخ شوخ‌طبعی است.

❤️ چه معنایی دارد؟

ایموجی قلب قرمز به معنای عشق واقعی است. این یک رنگ کلاسیک است که می‌توان برای دوستان و اعضای خانواده، در مناسبت‌های مختلف ارسال کرد. بنابراین ایموجی قلب قرمز به معنای عشق بی قید و شرط است که می‌توان در پیام‌های خصوصی خود مورد استفاده قرار داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید