معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب بتن

چسب بتن یکی از محصولات مهم است که امروزه کاربرد زیادی دارد. از جمله مهم‌ترین کاربردهای چسب بتن می‌توان به آب‌بندی سطوح بتنی، استخر، فاضلاب‌ها، فرودگاه‌ها و موارد  بسیار دیگری اشاره کرد. مزایای استفاده از چسب بتن شامل افزایش مقاومت و جلوگیری از ترک‌های احتمالی در بتن، افزایش میزان چسبندگی به همراه ارتقای خواص مکانیکی و شیمیایی می‌شود.

در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب بتن»، به موضوعاتی مانند چسب بتن چیست؟ نحوه استفاده از چسب بتن، چسب ساروج، نحوه استفاده از چسب بتن ساروج، نحوه استفاده از چسب بتن در استخر، قیمت چسب بتن ساروج، قیمت چسب بتن ده کیلویی ساروج، شیمی ساختمان، انواع چسب بتن شیمی ساختمان، چسب بتن شیمی ساختمان ۱۲sa و فروش چسب بتن شیمی ساختمان بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

چسب بتن چیست؟

چسب بتن یکی از بهترین متریال‌ها در صنعت بتن است که امروزه کاربردهای زیادی دارد. آب‌بندی،  ترمیم بتن، استخرهای بتنی، فرودگاه، پل‌ها، سدها، ستون‌ها و بسیاری موارد دیگر، از جمله مهم‌ترین کاربردهای چسب بتن به حساب می‌آید. این محصول دارای مزایای متعددی است که شامل افزایش مقاومت و جلوگیری از ترک‌های احتمالی در بتن، افزایش میزان چسبندگی به همراه ارتقای خواص مکانیکی و شیمیایی می‌شود.

نحوه استفاده از چسب بتن

برای استفاده از چسب بتن، ابتدا وسایل و لوازم ایمنی لازم را تهیه کنید. لوازمی مانند لباس مخصوص، دستکش، ماسک و …، به عنوان ابزارهای مهم برای شروع کار با چسب بتن است. پس از اینکه لوازم را آماده کردید، حال نوبت به پاک کردن سطح بتن می‌رسد. سعی کنید طوری سطح بتن را تمیز کنید که هیچگونه گردوغبار و کثیفی بر روی آن باقی نماند.

جدول معرفی بهترین برند‌های تولید کننده چسب بتن

در اینجا لازم است تا چسب بتن را برای اعمال بر روی سطح موردنظر، آماده کنید. مقدار چسب بتن را با آب (به عنوان حلال و رقیق‌کننده) حل کنید و در انتها به آن متریال‌هایی مانند سیمان، شن و ماسه اضافه نمایید. محصول به دست آمده شامل یک ملات خمیری روان است که برای اعمال بر روی سطح موردنظر کفایت می‌کند.

توجه داشته باشید، پیش از اینکه بخواهید مواد درست شده را بر روی سطح بتنی مورد نظر اعمال کنید، حتما از یک لایه چسب بتن ترکیب شده با آب به عنوان اولین لایه بر روی سطح موردنظر بهره ببرید. همچنین مقدار مصرف بتن بستگی به ضخامت و فشار وارد شده به سطح بتنی دارد. اگر سطح بتنی شما دارای ضخامت و فشاری بیشتری است، پس مقدار ملات مورد نظر نیز افزایش پیدا می‌کند.

چسب ساروج

در سال ۱۳۵۴ تعدادی از متخصصان و پژوهشگران علوم شیمی برای پایه‌گذاری یک مجموعه صنعتی با نام شرکت صنایع شیمیائی چسب و رزین قم و با محوریت ساخت و تولید محصولات پلیمری -شیمیایی در قم احداث و به بهره برداری رسید. محصولات این شرکت شامل چسب کاشی خمیری، چسب بتن، چسب چوب، چسب صحافی سرد، چسب گلایل ضد یخ بتن، چسب‌های پودری (سیمانی)، پلیمرهای قیری، چسب‌های صنعتی شامل چسب کفاشی، چسب فوری، چسب موکت، چسب کفپوش، چسب سراجی، چسب پی یو و چسب یونولیت می‌شود. در ضمن برای خرید چسب بتن ساروج به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

۱- چسب بتن ساروج

چسب بتن ساروج یکی از بهترین محصولات در صنعت بتن است که شما می‌توانید از آن برای سطوح بتنی استفاده کنید. از جمله مزایای چسب بتن ساروج می‌توان به افزایش قدرت ملات سیمان و بتن در مقابل نفوذ آب، بالا بردن قدرت چسبندگی آن‌ها اشاره کرد. موارد پرکاربرد این محصول شامل اتصال بتن جدید به بتن قدیم، استفاده بعنوان پرایمر. تعمیر، ترمیم و تقویت آسیب‌دیدگی‌های سطحی بتن و یا سازه‌های بتنی (با پر کردن عمق ترک‌های بتنی)، دوغاب‌ریزی پشت سنگ و کاشی، نصب سرامیک و کفپوش‌های ساخته شده از سیمان بر روی سطوح سیمانی، موزائیک و سنگ می‌شود.

برای استفاده از چسب بتن ساروج ابتدا به دمای محیط توجه داشته باشید؛ به طوری که استفاده از چسب بتن در حرارت بالا و سرمای زیر صفر درجه ممنوع است. چسب بتن شرکت ساروج در بسته‌بندی اولیه و شرایط متعارف محیطی و دور از تغییرات حرارتی، ۶ ماه عمر مفید دارد. این محصول در ظروف پلاستیکی به وزن یک، ۳٫۵، ۸٫۵ و ۲۰ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شوند. برای اطلاع از قیمت چسب بتن ساروج و نحوه خرید آن، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

۲- چسب بتن سوپر ساروج

چسب بتن سوپر، پلیمر امولسیونی پایه اکریلیک است که برای افزایش چسبندگی بتن تازه به منظور چسبیدن به بتن قدیمی در موارد مختلف از جمله تعمیر سازه های بتنی استفاده می‌شود. موارد پر کاربرد این محصول شامل ترمیم و تعمیر آسیب‌دیدگی‌های سطحی و عمقی سازه‌های بتنی که در خشکی بوده و یا با رطوبت در تماس هستند، جلوگیری از نم و رطوبت، نماسازی بر روی بتن قدیمی، افزایش مقاومت بالای بتن تا چند برابر بتن معمولی و ترمیم آبراه‌ها و کانال‌های آب لوله سیمانی است. چسب بتن سوپر در ظروف پلاستیکی به وزن یک، ۳٫۵، ۸٫۵ و ۲۰ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شوند. برای خرید چسب کاشی نقره‌ای، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

۳- ضد یخ بتن (مایع) ساروج

اگر به دنبال افزایش مقاومت ساختمان برای عملیات بتن‌ریزی به ویژه در سرما (تا منفی ۱۵ درجه)، هستید، ضد بخ بتن (مایع) بهترین انتخاب است. از جمله مزایای ضد یخ بتن می‌توان به مقاوم شدن ملات شکل گرفته در مقابل یخبندان و رسیدن به بالاترین میزان سختی در کمترین زمان, کمک به عمل فرم‌گیری ملات سیمان و بتن در دمای پایین تر از صفر درجه، افزایش توان چسبندگی ملات و ایجاد سرعت در عمل ژل شدن و نداشتن هیچگونه اثر سوء شیمیایی بر روی بتن اشاره کرد.برای خرید چسب ضد یخ مایع بتن به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

بهترین برند‌های تولید کننده چسب بتن

۴- ضد یخ بتن (پودری) ساروج

ضد یخ پودری نیز به مانند ضد یخ مایع ساروج، برای محیط‌های متعادل (به دور از سرما و گرمای بیشز از اندازه) مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مزایای ضد یخ پودری می‌توان به افزایش چسبندگی ملات و ایجاد سرعت در عمل ژل شدن، مقاوم شدن ملات شکل گرفته در مقابل یخبندان و رسیدن به بالاترین میزان سختی در کمترین زمان و نداشتن هیچگونه اثر سوء شیمیایی بر روی بتن اشاره کرد. برای خرید ضد یخ پودری بتن، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

نحوه استفاده از چسب بتن ساروج

برای استفاده از چسب بتن ساروج، ابتدا سطح بتن را تمیز کنید. نسبت ترکیب چسب بتن با آب به میزان یک به یک تعریف شده است. حدود ۳۰ درصد از چسب بتن به مواد ترکیب شده اضافه می‌شود.

نحوه استفاده از چسب بتن در استخر

چسب بتن یکی از بهترین محصولاتی است که شما می‌توانید برای درزگیری و ترمیم استخر خود استفاده کنید. از جمله مزایای استفاده از چسب بتن ساروج در استخر می‌توان به افزایش قدرت ملات سیمان و بتن در مقابل نفوذ آب و بالا بردن قدرت چسبندگی آن‌ها، افزایش دوام، سختی و مقاومت سایش، خمشی و گسیختگی بتن، افزایش چسبندگی بافت بتن، کاهش نفوذپذیری در برابر آب و رطوبت، افزایش انعطاف‌پذیری بتن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

برای استفاده از چسب بتن در استخر، ابتدا باید چسب بتن را با آب و سیمان ترکیب کنید تا شبیه به دوغاب شود. پس از اینکه ملات را آماده کردید، حال نوبت به اعمال آن بر سطوح بتنی استخر می‌رسد. توجه داشته باشید که چسب بتن مصرفی در ملات استخر، بین ۵ تا ۱۰ درصد سیمان مصرفی درنظر گرفته می‌شود. به بیانی بهتر، اگر سیمان مورد استفاده به مقدار ۱۰ کیلوگرم بود، میزان مصرف چسب بتن نیز حدود یک کیلوگرم تعیین می‌گردد. همچنین ضخامت دوغاب نباید بیش از ۳ سانتی‌متر باشد. بهترین ضخامت برای چسب بتن مخصوص استخر، بین یک تا ۳ سانتی‌متر درنظر گرفته می‌شود.

خرید محصول

قیمت چسب بتن ساروج

چسب بتن ساروج یک انتخاب با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه است. این محصول مزایای متعددی دارد که برخی از آن‌ها برای بسیاری از شما آشنا به نظر می‌رسد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان درباره چگونگی خرید چسب بتن ساروج، با تلفن ۴۴۴۰۰۰۳۷۳-۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

قیمت چسب بتن ده کیلویی ساروج

چسب بتن ۱۰ کیلویی جزو محصولاتی است که محبوبیت زیادی در جامعه دارد. این محصول نه تنها وزن سبکی دارد بلکه در زمان اجرا به سرعت نصب می‌شود. عایق رطوبتی مناسب به ویژه در مناطق مرطوبی، از جمله مزایای استفاده ازچسب بتن ۱۰ کیلویی به حساب می‌آید. برای اطلاع از قیمت چسب بتن ۱۰ کیلویی ساروج، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید. همچنین اگر به دنبال خرید چسب بتن ده کیلویی هستید، از وب سایت مینیاتور دیدن کنید یا با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید.

شیمی ساختمان

شرکت شیمی ساختمان یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده چسب در ایران با بیش از نیم قرن سابقه است که با هدف تولید بیش از ۱۰۰ محصول مورد نیاز برای صنایع خانگی و صنعتی فعالیت می‌کند. انواع محصولات این شرکت شامل افزودنی‌های بتن، اندودهای آب‌بندی، چسب‌های بتن، چسب‌های کاشی، ماستیک‌های درزبندی، پوشش‌های محافظ و رنگ‌های نما، نوار واتر استاپ و افزودنی‌های ضد سایش سیمان می‌شود.

چسب بتن شیمی ساختمان در دمای بین ۵  تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد انجام می‌شود. همچنین سعی کنید از ماله‌کشی اضافی حین اجرا پرهیز کنید و سیمان مورد استفاده نیز تازه و سرد باشد. با توجه به اینکه چسب بتن شیمی ساختمان غیرسمی است، بنابراین در صورت تماس با پوست بدن، با آب و صابون بشویید.

دمای مناسب برای نگهداری از چسب بتن بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد و به دور از تابش مستقیم آفتاب و یخ‌زدگی است.  همچنین طول عمر بسته‌بندی چسب چوب نزدیک به ۱۲ ماه درنظر گرفته می‌شود.

انواع چسب بتن شیمی ساختمان

۱- چسب بتن فرکوتاپ ۴۶ FARCO TOP SA

این نوع چسب بتن، به عنوان آب بند و اصلاح‌کننده ملات‌ها و ترکیب‌های سیمانی بر پایه کو پلیمر استایرین بوتادین رابر است که در برابر نفوذ آب، یون کلر و  مواد شیمیایی مقاومت قابل توجهی از خود نشان می‌دهد. همچنین دارای چسبندگی بالا، مقاومت خمشی، کششی و سایشی ملات، ضد خوردگی، انعطاف‌پذیری بالا و دوام بالا در برابر یخ و ذوب است.

از جمله موارد پر کاربرد چسب بتن فرکوتاپ ۴۶ FARCO TOP SA می‌توان به ملات و دوغاب آب‌بندی برای استخرهای شنا، مخازن آب و تصفیه‌خانه های آب و فاضلاب، ملات‌ ترمیمی برای استفاده در سطوح بتنی، کف‌سازی کارخانجات صنعتی و غذایی، نرمه‌کشی و اندودهای ضد آب با مش اکریلیک، آب‌بندی در ملات آب‌بندی مخازن آب آشامیدنی و نصب سنگ و سرامیک اشاره کرد.

میزان مصرف چسب بتن فرکوتاپ ۴۶ FARCO برای استفاده به عنوان پرایمر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم به ازای هر متر مربع، در ملات آستر حدود ۸۰۰ گرم در هر متر مربع به  ضخامت یک سانتی‌متر، در ملات نرمه‌کشی حدود ۳۰۰ گرم به ازای هر متر مربع به  ضخامت ۴ میلی‌متر است. لازم به توضیخ است که چسب بتن فرکوتاپ ۴۶ FARCO در بسته‌بندی ۴ و ۲۰ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شود. برای اطلاع از قیمت لیسه دندانه‌دار و نحوه خرید آن، به وب سایت مینیاتور مراجعه نمایید.

۲-  چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ SA

چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SA بر پایه پلیمرهای اصلاح شده تولید می‌شود که برای ساخت ملات‌ چسبنده مورد استفاده در سطوح بتنی و بعنوان ماده آب‌بند مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این نوع چسب بتن در تهیه ملات و اندودهای آب‌بندی منابع آب و استخرهای شنا و فاضلاب، تصفیه خانه‌ها، سطوح بتنی دیوار، کف کارخانجات مختلف، انبارها، پارکینگ، زیرسازی جهت کف‌پوش و تعمیر و بازسازی بتن‌های پر تخلخل در فونداسیون‌ها شامل پایه پل‌ها و بتن‌های آسیب دیده قدیمی استفاده می‌شود.

بهترین برند‌های تولید کننده چسب بتن

مزایای چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SA شامل افزایش مقاومت چسبندگی ملات به بتن قدیم بدون استفاده از توری‌های فلزی، کاهش ترک ناشی از عدم جمع شدگی، انعطاف‌پذیری مناسب، افزایش مقاومت در مقابل سیکل‌های یخبندان، مقاوم در برابر نمک‌های یخ‌زدا، مناسب جهت آب‌بندی منابع آب آشامیدنی و استخر و افزایش مقاومت کششی، خمشی و مقاومت سایشی است.

درنظر داشته باشید که پس از آماده شدن ملات چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SA، نزدیک به ۳۰ دقیقه فرصت استفاده از آن را دارید.

۳- چسب بتن فرتکس ۳۳۳ FARTEX

چسب بتن فرتکس ۳۳۳FARTEX  ماده‌ای دو جزئی بر پایه اپوکسی است که به عنوان واسطه قوی بتن جدید به قدیم و ملزومات فلزی برای محیط‌های خشک و مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای چسب بتن فرتکس ۳۳۳ FARTEX می‌توان به سطوح بتن قدیمی فونداسیون و کف کارخانجات، تعمیر قطعات بتنی در داخل منابع آب و فاضلاب و اسکله‌های بتنی و بعنوان یک دوغاب مقاوم جهت تزریق بین ۸دو قطعه بتن و فلز در شرایط خشک و مرطوب اشاره کرد.

مزایای چسب بتن فرتکس ۳۳۳ FARTEX شامل اجرا در فضاهای مرطوب و فاقد هوا، چسبندگی بالا به ویژه برای اتصال سطوح قدیمی به جدید به سطح قدیم حتی در شرایط مرطوب، مقاوم در مقابل آب شور دریا، مواد نفتی و مواد شیمیایی می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که استفاده از چسب بتن فرتکس ۳۳۳ FARTEX می‌تواند زمینه را برای برداشتن سستی‌ها، پوکی‌های بتن و نیز چربی، روغن و گریس از روی سطوح مختلف به وجود آورد.

میزان مصرف چسب بتن فرتکس ۳۳۳ FARTEX بستکی به ناهمواری‌های سطوح دارد؛ به طوری که در هر متر مربع بین ۴۰۰ تا 800 گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴- چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SAF

چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SAF بر پایه پلیمرهای اصلاح شده است که جهت ساخت ملات‌ چسبنده برای سطوح بتن و به عنوان ماده آب‌بند و چسبنده قوی جهت تعمیرات سطوح بتنی و سیمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ این محصول شیری درنظر گرفته می‌شود و دارای PH 6.5 است.

از دیگر کاربردهای چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SAF می‌توان به تهیه ملات و اندودهای آب‌بندی منابع آب، استخرهای شنا، طرح‌های فاضلاب، تصفیه‌خانه‌ها، سطوح بتنی دیوار و کف کارخانجات، انبارها، پارکینگ‌ها و زیرسازی جهت کف‌‎پوش، تعمیر و بازسازی بتن‌های پر تخلخل در فونداسیون‌ها، پایه پل‌ها، بتن‌های آسیب‌دیده قدیمی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SAF دارای مزایایی مانند افزایش مقاومت چسبندگی ملات به بتن قدیم بدون استفاده از توری‌های فلزی، کاهش ترک ناشی از عدم جمع‌شدگی، انعطاف‌‌پذیری مناسب، افزایش مقاومت در مقابل سیکل‌های یخبندان، مقاوم در برابر نمک‌های یخ‌زدا، آب‌بندی منابع آب آشامیدنی و استخر، افزایش مقاومت کششی، خمشی و مقاومت سایشی است.

میزان مصرف چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SAF برای ملات سیمان‌کاری در هر متر مربع به ضخامت یک سانتی‌متر حدود ۸۰۰ گرم ۱۲SA و ملات نرمه‌کشی در هر متر مربع به ضخامت ۳ میلی‌متر حدود ۳۰۰ گرم SA 12 است. همچنین برای بتونه سنگ از محلول ۳۰ تا ۵۰ درصد SA 12 با آب با پودر سنگ نرم و سیمان سفید، بتونه جهت پرکردن تخلخل‌های سنگ تراورتن استفاده می‌شود.

بسته‌بندی چسب بتن فرکوتاپ ۱۲ FARCO TOP SAF در ظروف یک، ۳ و ۸ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شود. در ضمن عمر نگهداری از این محصول حدود ۱۲ ماه است.

۵- چسب بتن فرکوتاپ ۶ SA– شیسا ۶ SA

چسب بتن فرکوتاپ ۶ SA- شیسا ۶ SA به عنوان یک محصول به رنگ شیری و دارای PH 6.7 مهم برای چسبندگی و اصلاح ملات سیمانی در تعمیرات و نصب سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به لکه‌گیری و ترک‌گیری سطوح بتونی، سیمانی و مجسمه‌سازی، سیمان‌بری، تقویت و بالا بردن چسبندگی در پودر بتونه کاسماتیک برای نمای ساختمان‌های بتونی، تهیه ملات اصلاح شده به عنوان اندود سیمان‌کاری برای سطوح بتونی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

این محصول دارای چسبندگی بالا و انعطاف‌پذیری بالایی است. در ضمن چسب بتن فرکوتاپ ۶ SA- شیسا ۶ SA در بسته‌بندی یک، ۳ و ۹ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شود. عمر نگهداری این نوع چسب در دمای ۵ درجه سانتی‌گراد به بالا، حدود یک سال است.

چسب SA 6 را می توان به مدت یک سال در انبار سرپوشیده در دمای ۵ درجه بالای صفر نگهداری کرد.

قیمت چسب بتن ۱۲ sa شیمی ساختمان

چسب بتن SA 12 شیمی ساختمان یکی از بهترین محصولات مورد استفاده برای آب‌بندی است که در کف‌سازی کارخانجات، فرودگاه‌ها، مخازن آب آشامیدنی، فاضلاب‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای این محصول می‌‎توان به نصب سرامیک و سنگ اشاره کرد.

قیمت چسب بتن شیمی ساختمان

شرکت شیمی ساختمان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده چسب بتن است که تنوع بالایی در زمینه تولید محصولات مهم و راهبردی دارد. برای اطلاع از قیمت به روز و نحوه خرید چسب بتن شیمی ساختمان، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب بتن برای استخر

چسب بتن برای آب‌بندی ترک‌ها، نشتی‌ها و … در سطح استخر، مخازن بتنی، کانال‌ آب، پل‌ها، سدها، فرودگاه‌ها و … استفاده می‌شود. این نوع چسب در استخرهای بتنی، سیمانی و بلوکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهم‌ترین مزایای استفاده از چسب بتن برای استخر می‌توان به افزایش مقاومت فشاری، کششی، خمشی و چسبندگی سازه اشاره کرد. همچنین چسب بتن را می‌توان به عنوان دوغاب کاشی و سرامیک استخر و اطراف آن مورد استفاده قرار داد.

معمولا چسب را با استفاده از ماله بر روی کف و دیواره‌های استخر اعمال می‌کنند. علاوه بر این، قبل از استفاده از چسب، ناحیه قابل ترمیم را تمیز و خشک کنید تا امکان چسبندگی چسب بتن افزایش یابد.

طرز تهیه ملات با چسب بتن

برای ساخت ملات با چسب بتن به مواد زیر نیاز دارید:

  • سیمان پورتلند
  • آب
  • ماسه ریز
  • چسب

مراحل درست کردن ملات با چسب بتن عبارتند از:

مرحله ۱: آماده‌ سازی سطح: اولین مرحله برای ساخت ملات، آماده سازی سطح است. سطح باید تمیز و عاری از هرگونه کثیفی، چربی، روغن یا الودگی باشد.

مرحله ۲: ماده چسب را مخلوط کنید: ماده چسب را طبق دستورالعمل سازنده با آب مخلوط کنید. این ماده، استحکام و انعطاف پذیری بیشتری را به مخلوط می‌دهد.

مرحله ۳: سیمان و ماسه را مخلوط کنید: دو قسمت سیمان پرتلند و یک قسمت ماسه ریز را درون یک سطل بریزید. آن‌ها را با یک ماله یا بیل کوچک، مخلوط کنید.

مرحله ۴: اضافه کردن آب: آب را به آرامی به مخلوط اضافه کنید و مدام هم بزنید. مخلوط باید نسبتا غلیظ باشد.

مرحله ۵: افزودن چسب: چسب را در حالی که مدام هم می‌زنید، به مخلوط سیمان اضافه کنید. به هم زدن ادامه دهید تا  بتن یکدست و آماده اجرا شود

مرحله ۶: استفاده از ملات: ملات را با ماله روی سطح مورد نظر بمالید و محکم فشار دهید. مقدار چسب مورد نیاز به اندازه سطح و کار بستگی دارد.

مرحله ۷: زمان خشک شدن: اجازه دهید ملات به مدت ۲۴ ساعت خشک شود.

مخلوط سیمان و چسب بتن

یکی از کاربردهای مهم چسب بتن، اختلاط با سیمان است. مخلوط چسب بتن و سیمان پرتلند برای آب‌بندی سطوح مختلف به ویژه سطوحی که در معرض آب قرار دارند، استفاده می‌شود. این نوع ترکیب علاوه بر افزایش مقاومت کششی سطح، زمینه را برای جلوگیری از احتمال ترک خوردگی، به حداقل ممکن کاهش می‌دهد.

نحوه استفاده از چسب بتن

برای استفاده از چسب بتن، دو روش وجود دارد که شامل روش دوغاب و روش ملات می‎شود. در این روش، ابتدا باید یک واحد چسب را با ۴ واحد سیمان و یک واحد آب ترکیب کنید. سپس سطح مورد نظر را کاملا مرطوب و در نهایت دوغاب رقیق شده را در یک لایه ۲ میلیمتری بریزید. توجه داشته باشید که در این روش، باید سرعت عمل بالا باشد تا مخلوط چسب بتن سفت نشود.

روش ملات به این صورت است که چسب بتن با سیمان پرتلند و ماسه مخلوط می‎شود و سپس با استفاده از ابزارهای مورد نیاز، بر روی سطح اعمال می‌گردد.

مراحل استفاده از چسب بتن عبارتند از:

۱٫ سطح را تمیز کنید: با تمیز کردن سطحی که قصد استفاده از چسب بتن را دارید، شروع کنید. سطح شما باید عاری از خاک، گرد و غبار و زباله باشد. از کاغذ سنباده برای ایجاد یک سطح زبر و بافت دار، به ویژه برای چسبندگی بهتر چسب بتن به سطح استفاده کنید.

۲٫ اعمال چسب: چسب بتن را با استفاده از کاردک و لیسه یا ماله بنایی بر روی سطح بمالید.

۳٫ سطح را فشار دهید: پس از چسباندن چسب، سطوح را محکم به هم فشار دهید و چند دقیقه نگه دارید تا چسبیده شود. همچنین می‌توانید از گیره‌ها برای ثابت نگه داشتن سطوح تا زمانی که چسب خشک شود، استفاده کنید.

۴٫ اجازه دهید چسب خشک شود: بر اساس دستورالعمل سازنده، اجازه دهید چسب کاملا خشک شود که ممکن است چند ساعت یا حتی چند روز طول بکشد.

۵٫ چسب اضافی را تمیز کنید: چسب اضافی را با یک پارچه تمیز یا سوهان پاک کنید. اگر چسب روی ابزارهای مورد استفاده شما خشک شد، از تینر یا استون برای تمیز کردن آن استفاده نمایید.

۶٫ رنگ آمیزی: هنگامی که چسب خشک و سطوح شما محکم شد، می‌توانید روی آن را رنگ‌آمیزی کنید.

تماس با ما

چسب بتن ضد آب

اصولا چسب بتن خاصیت ضد آب دارد که می‌تواند برای استفاده در محیط‌هایی با رطوبت بالا مورد استفاده قرار گیرد. از جمله مزایای استفاده از چسب بتن ضد آب می‎توان به افزایش چسبندگی، مقاومت در برابر آب، رطوبت، سایش، کشش، فشار، خمش، مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش خورشید، به همراه اجرای راحت و جلوگیری از ترک خوردن بتن یا سیمان اشاره کرد.

استفاده از چسب بتن در دوغاب

وقتی از چسب بتن در دوغاب حرف می‌زنیم، منظور دوغاب چسب بتن یا همان روش دوغابی است که پیشتر توضیح دادیم. در این روش باید به میزان ۲ میلیمتر از مخلوط چسب بتن، سیمان و آب را بر روی سطح مورد نظر زده شود.

خرید چسب بتن

برای خرید چسب بتن، راحت ترین و سریع ترین راه، ثبت سفارش به صورت آنلاین است. فروشگاه اینترنتی مینیاتور این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است که بتوانید به صورت آنلاین از طریق وب سایت و اپلیکیشن، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای خرید چسب بتن، به وب سایت مینیاتور مراجعه نمایید.

قیمت چسب بتن یک کیلویی

چسب بتن یک کیلویی حدود ۷۶۰ گرم وزن دارد. قیمت این محصول در حدود ۷۵ هزار تومان است که شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مینیاتور، این محصول را خریداری کنید. همین حالا کلیک کنید و از تخفیف‌های مینیاتور، بهره‌مند شوید.

قیمت چسب بتن ۱۲ کیلویی

اگر چه در بازار فروش رنگ و چسب، اصطلاح چسب بتن ۱۲ کیلویی رایج است اما باید تاکید کنیم که چسب بتن ۱۲ کیلویی وجود ندارد. در واقع منظور از چسب بتن ۱۲ کیلویی همان چسب بتن به وزن ۸ کیلو و ۱۰۰ گرم است. قیمت این محصول برای برند ساروج که یکی از با کیفیت ترین و پر مصرف ترین تولیدکنندگان چسب بتن است، در حدود ۶۲۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

برای خرید چسب بتن ۱۲ کیلویی به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعع کنید. در صورت نیاز می‌توانید ثبت سفارش خود را به صورت تلفنی انجام دهید. همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت چسب بتن

امروزه شرکت‌های مختلفی به تولید چسب بتن مشغول هستند که مهم‌ترین آن‌ها، چسب بتن ساروج است. چسب بتن ساروج در اندازه‌ها، ابعاد و قیمت‌های مختلفی تولید می‎شوند که شما می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین این محصول را خریداری کنید. برای خرید این محصول، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

در ادامه به لیست قیمت چسب بتن ساروج اشاره می‌کنیم:

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب بتن» صحبت کنیم. چسب بتن یکی از محصولات مهم خانگی و صنعتی است که محبوبیت زیادی نزد عموم جامعه دارد. اگر قصد آب‌بندی استخر و نصب سنگ یا سرامیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم از دو برند چسب بتن ساروج و چسب بتن شیمی ساختمان استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چسب بتن ساروج و چسب بتن شیمی ساختمان به همراه نحوه خرید آن،‌ها با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان متخصص مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

بهترین برندهای تولیدکننده چسب بتن در ایران کدام است؟

شرکت چسب ساروج و شرکت چسب شیمی ساختمان.

برای اجرای چسب کاشی، از چه ابزاری می‌توان استفاده کرد؟

در برخی موارد از قلم مو و غلطک برای اجرای چسب بتن می‌توان استفاده کرد.

بهترین دما برای اجرا و نگهداری از چسب بتن شیمی ساختمان چه دمایی است؟

بهترین دما برای اجرا کردن و نگهداری از چسب بتن شیمی ساختمان بین ۵ تا ۳۵ درجه ‌سانتی‌گراد است.

چسب بتن شیمی ساختمان ۱۲sa چه کاربردی دارد؟

چسب بتن ۱۲sa شیمی ساختمان برای آب‌بندی، کف‌سازی کارخانجات، فرودگاه‌ها، مخازن آب آشامیدنی، فاضلاب‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید