معرفی بهترین برندهای تولید کننده اسپری رنگ

اسپری رنگ یکی از محصولات پرکاربرد است که در مصارف مختلف صنعتی، خانگی، عمومی، خودرویی و هنری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما به دنبال این هستید که سرعت رنگ‌آمیزی خود را بالا ببرید، توصیه ما این است که از اسپری رنگ استفاده کنید. با این حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که کدام برند اسپری رنگ علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی دارد. برای پاسخ به این سوال درنظر داریم تا به بررسی دو تا از بهترین برندهای تولید کننده اسپری رنگ شامل اسپری رنگ گل پخش و اسپری رنگ گلریز بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

اسپری رنگ

اسپری رنگ یا همان رنگ آئروسل، یکی از انواع رنگ‌های موجود در بازار است که به صورت قوطی تحت فشار یا قوطی اسپری تولید و عرضه می‌شود. از قابلیت‌های این نوع رنگ، آسان بودن فرایند اجرای آن است. به طوری که شما می‌توانید با فشار دادن دکمه بالایی قوطی اسپری، رنگ را از درون آن به سطح مورد نظر اعمال کنید یا اصطلاحا اسپری نمایید. یکی از مزیت‌های رنگ اسپری، ایجاد یک سطح یکنواخت و صاف به همراه سرعت بالا در خشک شدن است.

بهترین برند اسپری رنگ

این نوع محصول باید به صورت افقی بر روی سطح مورد نظر اسپری شود. به طور مثال، برای اعمال اسپری رنگ بر روی دیوار، زاویه دست نباید حالت قوسی به خود بگیرد و در زمان فرایند رنگ‌آمیزی، باید به صورت یک خط صاف و دارای حرکت افقی از سمت چپ به راست یا راست به چپ باشد. حرکت قوسی اسپری رنگ باعث می‌شود که رنگ بر روی سطح دیوار ماسیده یا اصطلاحا شُره کند.

از جمله کاربردهای اسپری رنگ می‌توان به سطوح فلزی، پلاستیکی، گچی، چوبی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در ضمن باید اشاره کرد که در داخل قوطی فلزی اسپری رنگ، یک تیله یا توپ از جنس فلز، پلاستیک یا شیشه وجود دارد که برای هم زدن و جلوگیری از ته نشین شدن رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت اطلاعات بیشتر درباره اسپری رنگ و چگونگی پاک کردن آن از سطوح مختلف، مقاله «آموزش پاک کردن اسپری رنگ از روی دیوار» را در مجله مینیاتور مطالعه کنید.

بهترین اسپری رنگ ایرانی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اسپری رنگ نسوز، مقاله «اسپری رنگ نسوز چیست و چه کاربردهایی دارد» را در مجله مینیاتور مطالعه کنید.

شرکت گل پخش

شرکت گل پخش یکی از تولیدکنندگان رنگ باکیفیت داخلی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ در زمینه تولید انواع رنگ‌های ساختمانی آغاز کرد. این شرکت به عنوان اولین شرکت دارنده گواهینامه استانداردISO 9001 در کشور شناخته می‌شود. شرکت گل پخش جزو شرکت‌های است که کامل‌ترین سبد کالایی اسپری در ایران را دارد. انواع محصولات شرکت گل پخش شامل اسپری رنگ عمومی، اسپری رنگ صنعتی، اسپری خودرویی و اسپری رنگ هنری می‌شود.

خرید اسپری رنگ سفید براق

انواع اسپری رنگ گل پخش

۱- رنگ‌های متنوع شامل سفید، سبز، زرد، مشکی براق، مشکی مات، آبی، کرم، قرمز، قهوه‌ای در سایز ۳۰۰ میلی‌ لیتر به تعداد ۲۴ عدد در هر کارتن که بر روی سطوح فلزی، چوبی، پلاستیکی، سیمانی، سفالی و شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲- رنگ‌های نقره‌ای، بنفش، نوک مدادی و سفید مات در سایز ۳۰۰ میلی‌ لیتر به تعداد ۲۴ عدد در هر کارتن که بر روی سطوح فلزی، چوبی، پلاستیکی، سیمانی، سفالی و شیشه‌ای کاربرد دارد.

۳- رنگ‌های طلایی و مسی در سایز ۳۰۰ میلی‌ لیتر به تعداد ۲۴ عدد در هر کارتن که بر روی سطوح فلزی، چوبی، پلاستیکی، سیمانی، سفالی و شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین برند اسپری رنگ

۴- کلر برپایه رزین اکریلیک در سایز ۳۰۰ میلی‌ لیتر به تعداد ۲۴ عدد در هر کارتن، داراى مقاومت نورى عالى، زمان خشک شدن سریع، عدم زردگرایى، چسبندگى و مقاومت جوى بالا است که در سطوح فلزى، چوبى، پلاستیکى داخل و خارج ساختمان استفاده می‌شود.

۵- مات‌کننده شیشه در سایز ۳۰۰ میلی‌ لیتر به تعداد ۲۴ عدد در هر کارتن است که در کارهاى تزئینى، دکوراتیو و مات کردن ظروف شیشه اى و پلاستیکى شفاف استفاده می‌شود.

اسپری مشکی مات گل پخش

اسپری مشکی مات گل پخش یکی از پرمصرف‌ترین محصولات این شرکت است که برپایه رزین روغنی تولید می‌شود. از جمله مزیت‌های این نوع اسپری می‌توان به ناچیز بودن مقدار شره کردن رنگ، خشک شدن در کمتر از ۱۰ دقیقه، پوشش‌دهی بالا، مقاوم در برابر ضربه و خراش، اشاره کرد. کاربردهای اسپری مشکی مات شامل سطوح فلزی، سنگ، پلاستیکی، چوبی، شیشه‌ای و چوبی می‌شود. در صورت استفاده از اسپری مشکی مات گل پخش، حتما در نظر داشته باشید که این محصول را در فاصله ۲۵ سانتی‌متری از سطح مورد نظر بگیرید.

خرید اسپری مشکی مات گل پخش

اسپری سیلیکون گل پخش

یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت گل پخش، اسپری سیلیکون است که در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مزیت‌های این نوع اسپری می‌توان به مقاوم در برابر آب، رطوبت و عوامل جوی، مقاوم در برابر اسیدها و بازها، براقیت بالا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. اسپری سیلیکون گل پخش قابلیت زیادی در قطعات چوبی و به ویژه کائوچو دارد. به طوری که این محصول می‌تواند کائوچو را در برابر شکستگی و یخ‌زدگی محافظت کند.

قیمت اسپری رنگ گل پخش

وقتی به قیمت انواع اسپری رنگ تولید شده توسط برندهای مختلف نگاه می‌کنیم، متوجه قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی اسپری رنگ گل پخش می‌شویم. در ضمن زمان خشک شدن اولیه اسپری رنگ گل پخش ۶ ساعت و زمان نهایی اسپری گل پخش ۲۴ ساعت است. برای اطلاع از قیمت به روز انواع اسپری رنگ گل پخش، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی رنگ، چسب و ابزارآلات مینیاتور تنها فروشگاه تخفیفی در ایران است که به صورت اختصاصی به فروش محصولات شرکت گل پخش می‌پردازد.

خرید اسپری رنگ گل پخش

اسپری رنگ گل پخش یکی از برندهای مطرح در تولید انواع رنگ‌های اسپری است که محبوبیت زیادی نزد عموم مردم دارد. این شرکت با تولید انواع اسپری از زمینه‌های صنعتی گرفته تا عمومی و هنری، نقش مهمی در تامین نیاز صنایع خانگی و کارگاهی ایفا می‌کند. برای اطلاع از چگونگی خرید انواع اسپری رنگ گل پخش، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید با ثبت سفارش خود در اپلیکیشن مینیاتور، از تخفیف‌های ارائه شده بهره ببرید.

برای اطلاع از نحوه خرید انواع اسپری، مقاله «معرفی ترفندهای خریدن انواع اسپری رنگ» را در مجله مینیاتور مطالعه کنید.

کارخانه اسپری رنگ گلریز

شرکت رنگ گلریز شیمی با نام تجاری اسپری گلریز، یکی از اولین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان رنگ‌های اسپری در ایران است که در سال ۱۳۶۳ راه‌‌اندازی شد. این شرکت با تولید انواع فام شامل فام مشکی (مات و براق)، سفید (براق و مات)، سرمه‌ای، قرمز، صورتی، سفید، کرم، آبی، قهوه‌ای، زرد، طوسی روشن و سیر، آبی کم رنگ، طلایی، نقره‌ای، مسی، بنفش، سبز (روشن و سیر) و نارنجی، بخش زیادی از نیاز داخلی را تامین می‌کند.

اسپری رنگ گلریز

اسپری رنگ گلریز یکی از محصولات پرطرفدار در صنایع خانگی، صنعتی، هنری و … است که بر پایه رزین‌های هواخشک اصلاح شده تولید می‌شود. این نوع محصول دارای بسته‌بندی قوطی‌های فلزی ۳۰۰ میلی لیتر است که برای اسپری کردن رنگ بر روی سطوح مختلف، یک دکمه دارد. همچنین اسپری رنگ گلریز بدون حلال مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپری رنگ گلریز در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که شامل سطوح فلزی، پلاستیکی، شیشه‌ای، چوبی و … می‌شود. لازم به توضیح است که اسپری رنگ گلریز می‌تواند برای ترمیم مناطق آسیب‌دیده نیز کاربرد دارد.  

بهترین برند اسپری رنگ

ویژگی‌های اسپری رنگ گلریز

از جمله ویژگی‌های اسپری رنگ گلریز می‌توان به آسان بودن زمان اجرا به همراه سرعت بالا در اجرای آن، سرعت بالای خشک شدن، مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی، خوردگی، قارچ و انواع باکتری، مقاوم در برابر آب و رطوبت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. دمای مناسب برای استفاده از اسپری رنگ گلریز بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. در ضمن زمان خشک شدن اولیه این نوع اسپری ۶ و زمان نهایی ۲۴ ساعت درنظر گرفته می‌شود.

خرید اسپری رنگ قرمز گلریز

قیمت اسپری رنگ گلریز

اسپری رنگ گلریز یکی از بهترین رنگ‌های اسپری در بازار است که شما می‌توانید برای سطوح مختلف فلزی، چوبی و … مورد استفاده قرار دهید. جهت اطلاع از قیمت اسپری رنگ گلریز، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای خرید اسپری رنگ گلریز، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید.

خرید اسپری سبز سیر گلریز

اسپری رنگ ارزان

امروزه شرکت‌های مختلفی به تولید اسپری رنگ در قیمت‌های مختلف مشغول هستند. شاید به جرات بتوان گفت که اسپری رنگ پایین‌ترین قیمت را نسبت به سایر محصولات صنعت رنگ دارد. این محصول به طور معمول بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان قیمت دارد که شما می‌توانید آن را از فروشگاه‌های رنگ تهیه کنید.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا به صورت تلفنی و ثبت اینترنتی، اسپری رنگ مورد نیاز خود را از فروشگاه رنگ، چسب و ابزار مینیاتور تهیه کنید.

اسپری رنگ برای چوب

به طور کلی می‌توان از اسپری رنگ روی چوب استفاده کرد. در ضمن توضیحات روی بسته‌بندی رنگ اسپری را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای استفاده بر روی چوب مناسب است. با این حال اغلب رنگ‌های اسپری به چوب می‌چسبند و نتایج خوبی به همراه دارند.

علاوه بر این، شما به راحتی می‌توانید مبلمان چوبی جدید و نیز مبلمانی که قبلا رنگ‌آمیزی شده را رنگ کنید. پیش از اینکه مبلمان چوبی را اسپری کنید، مهم است که کارهای آماده‌سازی را انجام دهید تا نتایج خوبی به دست آورید. ابتدا هرگونه دستگیره‌های مبل را بردارید و کنار بگذارید تا رنگی نشوند. در این مرحله شما می‎توانید اقدام به اسپری کردن چوب کنید.

اسپری رنگ از کجا بخریم

فروشگاه‌های مختلفی برای فروش اسپری رنگ در سراسر کشور وجود دارد که شما می‌توانید اسپری رنگ مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید. در سطح شهر تهران، اغلب فروشگاه‌های رنگ و ابزارفروشی اقدام به فروش رنگ اسپری می‌کنند؛ با این حال طی چند وقت اخیر امکانی برای خانواده‌های فراهم شده تا اسپری رنگ خود را از هایپرمارکت‌ها تهیه نمایند.

بهترین و راحت‌ترین روش برای خرید اسپری رنگ، ثبت سفارش به صورت اینترنتی است. یکی از فروشگاه‌های مطرح در زمینه فروش انواع رنگ ساختمانی و اسپری رنگ، فروشگاه مینیاتور است که به قیمت‌های ارزان و تنوع کالا شُهرت دارد. برای خرید اسپری رنگ آسان، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا پس از تایید، خرید شما طی چند ساعت به دستتان برسد.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده اسپری رنگ» صحبت کنیم. از جمله بهترین برندهای اسپری رنگ در ایران می‌توان به دو برند اسپری رنگ گل پخش و اسپری رنگ گلریز اشاره کرد. این دو برند معتبر، نه تنها محصول باکیفیتی در میان سایر محصولات تولید می‌کنند، بلکه از نظر عمومی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اگر قصد خرید اسپری رنگ گل پخش و اسپری رنگ گلریز را دارید، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

بهترین برندهای تولیدکننده اسپری رنگ در ایران کدام‌اند؟

شرکت اسپری رنگ گل پخش و اسپری رنگ گلریز.

اسپری رنگ گل‌ پخش در چه فام‌هایی تولید می‌شود؟

اسپری رنگ گل پخش در فام‌های سفید، سبز، زرد، مشکی براق، مشکی مات، آبی، کرم، قرمز، قهوه‌ای و … تولید می‌شود.

مهم‌ترین کاربردهای اسپری رنگ گل‌ پخش کدام است؟

اسپری رنگ گل پخش در سطوح فلزی، چوبی، پلاستیکی، سیمانی، سفالی و شیشه‌ای کاربرد دارد.

زمان خشک شدن اولیه و نهایی اسپری رنگ برند گل پخش و گلریز چقدر است؟

زمان خشک شدن اولیه اسپری رنگ برند گلریز و برند گل پخش حدود ۶ ساعت و زمان خشک شدن نهایی ۲۴ ساعت درنظر گرفته می‌شود.

دمای مناسب برای اجرای اسپری رنگ برند گلریز چقدر است؟

دمای مناسب برای استفاده از اسپری رنگ گلریز بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید