معرفی بهترین برندهای تولید کننده چسب سنگ

وقتی برای چسباندن دو قطعه سنگ یا چسباندن یک قطعه سنگی به یک قطعه فلزی دچار مشکل می‌شویم، بهترین انتخاب خرید  چسب سنگ است. اما برای خرید چسب سنگ، کدام یک از برندهای تولیدکننده توصیه می‌شود؟ اگر به دنبال خرید چسب سنگ باکیفیت و در عین حال مقرون‌به‌صرفه هستید، استفاده از چسب سنگ میکا و چسب سنگ جلاسنج، بهترین انتخاب برای شماست.

در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب سنگ»، به موضوعاتی مانند چسب سنگ، چسب میکا، چسب سنگ میکا، نحوه استفاده از چسب سنگ میکا، قیمت چسب سنگ میکا، چسب جلاسنج، چسب سنگ جلاسنج، طرز مصرف چسب سنگ جلاسنج، کاربرد چسب سنگ جلاسنج، چسب سنگ جلاسنج کوچک، چسب سنگ جلاسنج بزرگ، قیمت چسب سنگ جلاسنج ربعی و قیمت چسب سنگ جلاسنج یک کیلویی بپردازیم. برای خواند ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

بهترین برندهای تولید کننده چسب سنگ

اگر به دنبال یک چسب محکم و بادوام برای چسباندن سطوح سنگی هستید، پیشنهاد ما استفاده از چسب سنگ است. این محصول وظیفه دارد تا دو جسم سنگی را به یکدیگر متصل کند. برای اینکه اطلاعات شما درباره چسب سنگ بیشتر شود، در ادامه به موضوع مواد اولیه تولید چسب سنگ نیز می‌پردازیم.

چسب سنگ یک محصول دو جزئی است که از رزین‌ اپوکسی یا پلی استر تولید می‌شود. عمده کاربرد چسب سنگ مربوط به چسباندن دو قطعه سنگی در کنار یکدیگر است که می‌تواند از مرحله صفر تا مرحله نهایی ساخت خانه کاربرد داشته باشد. در اینجا باید به ویژگی‌های این محصول مهم و کاربردی اشاره کنیم.

جدول مشخصات بهترین برندهای تولید کننده چسب سنگ

چسب سنگ تولید شده از رزین اپوکسی نسبت به رزین پلی استر، مقاومت بالایی از خود در برابر وزن و فشار بالا نشان می‌دهد؛ با توجه به این ویژگی، شما می‌توانید این نوع محصول را برای چسباندن بتن، سیمان، سنگ مرمر، گرانیت و … مورد استفاده قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های چسب سنگ می‌‎توان به مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف، دماهای بالا و پایین، حلال‌های شیمیایی و … اشاره کرد. 

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد چسب سنگ شامل استحکام بالا و سرعت بالای خشک این محصول تحت هر شرایط محیطی و آب و هوایی است. از این رو، شما می‌توانید از چسب سنگ در صنایعی مانند کاشی‌کاری، آجرکاری، بتن‌کاری، قطعات پیش ساخته و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. 

برندهای مختلفی در داخل کشور به تولید محصول چسب سنگ مشغول هستند که شاید برای افراد مبتدی که شناخت کافی از آن‌ها ندارند، انتخاب بین آن‌ها به شدت سخت باشد. در این مقاله سعی داریم تا به معرفی دو تا از بهترین برندهای موجود در بازار شامل برند چسب سنگ جلاسنج و میکا بپردازیم که امیدواریم ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

چسب میکا

شرکت چسب هوماشیمی برای اولین بار در سال ۱۳۴۹ نام خود را در میان تولیدکنندگان انواع چسب خاورمیانه مطرح کرد. این شرکت صنعتی با تولید تخصصی چسب سنگ، بتونه سنگی و انواع سنگ ساب تحت نام برند میکا، نشان داد که توانایی تولید با کیفیت انواع چسب را در ایران دارد. لازم به توضیح است که این مجموعه صنعتی در سال ۱۳۶۴ با تغییر نام شرکت با عنوان شرکت چسب میکا، فعالیت خود را پس از انقلاب اسلامی از سر گرفت.

ظرفیت تولید شرت چسب میکا حدود ۲ هزار تن سنگ ساب و ۱۵۰۰ تن چسب سنگ، بتونه سنگی، انواع رزین و ماستیک است. بر روی بسته‌بندی محصولات شرکت چسب میکا نوشته شده: «کیفیت کار ما بر روی سنگ حکاکی شده است».

چسب سنگ میکا

شرکت چسب میکا یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان چسب سنگ در ایران است که قابلیت چسباندن اجسام و قطعات سنگی بر روی سطوح عمودی، افقی و شیبدار را دارد. این نوع چسب به دلیل مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا، استحکام و انسجام مناسب، قابلیت تحمل حرارت تا ۲۵۰ درجه سانتی‌راد و رنگ‌پذیری مطلوب مشهور است. مقاومت در برابر عوامل شیمیایی محیط، خوردگی، سرما و گرما، اسیدها، حلال‌های نفتی و … از دیگر مزایای چسب سنگ میکا اشاره کرد.

چسب سنگ میکا در ابعاد و اندازه‌های ربعی (۲۵۰ گرمی)، ۵۰۰ گرمی (نیم کیلویی)، یک کیلویی، ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی تولید می‌شود. در ضمن بسته‌بندی محصولات چسب سنگ میکا به صورت قوطی است و شما می‌توانید آن را از فروشگاه‌ رنگ، چسب و ابزار مینیاتور به صورت حضوری و اینترنتی سفارش و خریداری نمایید. جهت ثبت سفارش چسب سنگ میکا، اپلیکیشن مینیاتور را نصب کنید.

نحوه استفاده از چسب سنگ میکا

  • ابتدا وسایل لازم همچون چسب میکا، ابزار اعمال چسب، پارچه تمیز و یک حلال شیمیایی را تهیه کنید.
  • برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به پوست بدن شما، وسایلی مانند ماسک و دستکش را بزنید.
  • حال نوبت به تمیز کردن سطح مورد نظر می‌رسد. سطحی که قرار است چسب بر روی آن زده شود را از هرگونه گردوغبار، چربی و … تمیز کنید.
  • قوطی چسب را باز کرده و سپس آن را با یک قطعه چوب باریک هم بزنید تا چسب به طور کامل یکنواخت شود.
  • برای یکنواخت کردن و هم زدن چسب می‌توانید از همزن دستی یا برقی استفاده کنید.
  • پس از اتمام مراحل گفته شده، ۱۰۰ گرم از چسب سنگ میکا را با ۲ تا ۴ گرم خمیر هاردنر را درون یک ظرف فلزی یا پلاستیکی مخلوط کنید.
  • چسب آماده شده را به دو سطح مورد نظر بزنید و محکم فشار دهید.
  • در ضمن فراموش نکنید که برای نگهداری از چسب میکا، اضافه‌های چسب مخلوط شده با هاردنر را درون قوطی اصلی چسب میکا نریزید. همچنین چسب میکا را در جای خشک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

خرید محصول

قیمت چسب سنگ میکا

چسب سنگ میکا یک محصول دو جزئی بر پایه پلی استر است که در چسباندن قطعات سنگی خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت چسب سنگ میکا بر اساس مواد اولیه مورد استفاده، بسته‌بندی محصول و میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. با این حال چسب سنگ میکا در کنار حفظ کیفیت، قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد و شما به عنوان مصرف‌کننده می‌توانید با خیال راحت از این نوع محصول درجه یک استفاده نمایید.

چسب جلاسنج

شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که نام جلاسنج را نشنیده باشد. این شرکت تولیدی در سال ۱۳۵۸ با تولید براق‌کننده فلزات، نام خود را در صنعت چسب کشور به ثبت رساند. به مرور و با رشد چند برابری شرکت جلاسنج، محصولات این شرکت نیز تنوع و گستردگی بیشتری پیدا کرد؛ به طوری که علاوه بر تولید انواع پولیش ساختمانی و صنعتی، به تولید انواع چسب نیز دست یافت. در حال حاضر این شرکت بزرگ صنعتی علاوه بر تامین نیاز داخلی، برخی محصولات خود مانند چسب سنگ را به کشورهای مختلف صادر می‌کند.

چسب سنگ جلاسنج

شرکت چسب جلاسنج یکی از بهترین برندهای تولیدکننده چسب سنگ در داخل کشور است که محبوبیت زیادی نزد مصرف‌کنندگان دارد. چسب سنگ جلاسنج یک محصول دو جزئی بر پایه پلی استر است که در صنایع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های مهم چسب سنگ جلاسنج، مقاومت بالای آن در برابر آب است. این محصول قابلیت مقاومت قابل توجهی از خود در برابر سرما و گرمای محیط، رطوبت و شرایط جوی مختلف نشان می‌‎دهد.

از دیگر مزایای و ویژگی‌های چسب سنگ جلاسنج می‌توان به زمان بالای خشک شدن در فصول مختلف سال، قدرت و استحکام بالای چسب پس از خشک شدن، حفظ کیفیت ظاهری چسب در گذر زمان، قابلیت بالا در راستای سنباده‌خوری و تراشکاری و رنگ‌پذیری بالا در محیط‌های مختلف آب و هوایی اشاره کرد. لازم به توضیح است که هیچگونه حلال شیمیایی مانند نفت و گازوئیل نمی‌توانند بر این چسب تاثیر منفی بگذارند.

چسب سنگ جلاسنج یک محصول دو جزئی شامل چسب و هاردنر یا بنزوئیل پراکسید است که به صورت جداگانه تولید و عرضه می‌شود. مواد اولیه تولید هاردنر مورد نیاز چسب سنگ جلاسنج حاوی بهترین مواد اولیه اروپایی است که علاوه بر داشتن کیفیت بالا، بر اساس محیط زیست سبز تولید می‌شود.

طرز مصرف چسب سنگ جلاسنج

  • ابتدا وسایل لازم را تهیه کنید.
  • زدن ماسک و دستکش فراموش نشود.
  • سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و گردوغبار تمیز کنید و اجازه دهید تا خشک شود.
  • مقداری از چسب سنگ جلاسنج را در یک ظرف فلزی یا پلاستیکی بریزید و مقدار یک درصد از هاردنر (سخت‌کننده) به آن اضافه کنید.
  • مواد به دست آمده را به خوبی با یک قطعه چوب باریک هم بزنید و بر روی دو سطح مورد نظر اعمال کنید.

کاربرد چسب سنگ جلاسنج

چسب سنگ جلاسنج در صنایع ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای چسب سنگ جلاسنج می‌توان به اتصال سنگ به سنگ، فولاد به بتن، سنگ به آجر، سنگ به سرامیک، سنگ به کاشی، سنگ به انواع قطعات، اتصال قطعات پیش ساخته بتنی، پر کردن منافذ و درز حمام، دستشویی و سایر محیط‌های مرطوب و … اشاره کرد.

چسب سنگ جلاسنج کوچک

چسب سنگ جلاسنج کوچک یک چسب دوجزئی بر پایه پلی استر است که وظیفه اتصال قطعات سنگی و سایر کارهای مربوط به نماکاری ساختمان، قطعات خانگی را برعهده دارد. ویژگی‌های چسب سنگ جلاسنج کوچک شامل مواد اولیه مرغوب اروپایی، سنباده‌خوری و تراشکاری مناسب، رنگ‌پذیری مطلوب و استحکام بالا پس از خشک شدن اشاره کرد.

چسب سنگ جلاسنج بزرگ

اگر به دنبال چسباندن دوقطعه بتنی و سنگی به یکدیگر هستید، چسب سنگ جلاسنج بزرگ بهترین انتخاب است. این نوع چسب در برابر دمای بالا و پایین مقاومت قابل توجهی از خود نشان می‌ دهد. همچنین در برابر انواع مواد شیمیایی مانند نفت، گازوئیل، روغن و … مقاوم است. از چسب سنگ جلاسنج بزرگ می‌توان به عنوان لایه ضد آب برای انواع سنگ استفاده کرد. در ضمن این محصول برای چسباندن انواع سنگ به یکدیگر و چسباندن سنگ به متریال‌های مختلف  شاملبتن، کاشی، آجر، فایبرگلاس، سرامیک، لوله و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت چسب سنگ جلاسنج ربعی

چسب سنگ ربعی جلاسنج یک محصول دوجزئی بر پایه پلی استر است که در صنایع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عوامل مختلفی بر قیمت نهایی چسب سنگ جلاسنج ربعی تاثیر می‌گذارند که برخی از آن‌ها شامل مواد اولیه تولید و کیفیت بسته‌بندی می‌شود. برای اطلاع از قیمت به روز و نحوه خرید چسب سنگ جلاسنج ربعی، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب سنگ جلاسنج یک کیلویی

چسب سنگ جلاسنج یک کیلویی یک محصول دو جزئی بر پایه پلی استر است که پس از ترکیب شدن با هاردنر، تغییری در کیفیت و ظاهر آن ایجاد نمی‌شود. این محصول پس از اعمال و خشک شدن، مقاومت بالایی از نظر مکانیکی و شیمیایی نشان می‌دهد. اگر به دنبال خرید چسب سنگ جلاسنج یک کیلویی هستید، از وب سایت مینیاتور دیدن کنید یا با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب سنگ» صحبت کنیم. چسب سنگ یکی از محصولات مهم ساختمانی و صنعتی است که امروزه محبوبیت زیادی نزد عموم جامعه دارد. برای خرید این محصول، ابتدا باید به برند تولیدکننده آن توجه کنید. امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید چسب سنگ فعالیت می‌کنند اما به واقع کدام یک جزو بهترین برندهای تولیدکننده چسب سنگ به حساب می‌آید. در این مقاله به مقایسه دو برند برتر تولیدکننده چسب سنگ شامل چسب سنگ میکا و چسب سنگ جلاسنج پرداختیم تا شما بتوانید در حین خرید، انتخاب‌های هوشمندانه‌تری داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین برندهای تولیدکننده چسب سنگ در ایران کدام است؟

چسب سنگ میکا و چسب سنگ جلاسنج.

مهم‌ترین ویژگی‌های چسب سنگ میکا و چسب سنگ جلاسنج کدام است؟

چسب سنگ میکا و جلاسنج در برابر رطوبت، آب، سرما، گرم، مواد شیمیایی و خوردگی مقاوم است.

برای آماده کردن چسب سنگ میکا، چه مقدار هاردنر مورد نیاز است؟

۱۰۰ گرم از چسب سنگ میکا را با ۲ تا ۴ گرم خمیر هاردنر درون یک ظرف فلزی یا پلاستیکی ترکیب کنید.

برای آماده کردن چسب سنگ جلاسنج، چه مقدار هاردنر مورد نیاز است؟

حدود یک درصد از میزان مصرف چسب سنگ جلاسنج.

ممکن است شما دوست داشته باشید