به استقبال بهار با بی نهایت رنگ | رنگ بهار

با آمدن فصل بهار و رشد دوباره درختان و گیاهان، رنگ‌های گرم دوباره متولد می‌شوند. رنگ‌هایی که آرامش از دست رفته فصل زمستان را دوباره در فصل بهار زنده می‌کند. اگر شما هم قرار است که مثل خیلی‌های دیگر به استقبال بهار بروید، پیشنهاد مینیاتور استفاده از رنگ‌های مخصوص بهار است.

رنگ‌های که شادابی و نشاط را به خانه شما هدیه می‌دهد. رنگ سبز و قرمز به عنوان مهم‌ترین رنگ‌های مخصوص فصل بهار به ویژه برای خانه محسوب می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «به استقبال بهار با بی نهایت رنگ»، به موضوعاتی نظیر رنگ بهاری، رنگ بهار چه رنگی است؟ رنگ بهار ۱۴۰۲، بهترین رنگ برای فصل بهار و خرید رنگ پلاستیک پارس بهار بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

رنگ بهاری

هر ساله با آغاز بهار، رنگ‌ها نیز دوباره متولد می‌شوند. وقتی به آسمان نگاه می‌‌کنید، رنگ آبی آن شفاف است و درختان نیز به سبز یشمی دیده می‌شوند. رنگ بهاری ترکیبی از هر آن چیزی است که می‌توان با آغاز رشد طبیعت مشاهده کرد. به طور مثال، درختان رنگ سبز به خود می‌گیرند و گل‌ها به رنگ‌های صورتی، قرمز، بنفش، زرد و یاسی دیده می‌شوند.

با آغاز زمستان، طبیعت به رنگ سرد درمی‌آید و بیشترین گل‌ها و درختان نیز به دلیل سرمای بیش از حد زمین، خشک می‌شوند. اما با پایان زمستان و ورود زمین به فصل بهار، دشت‌ها سرسبز، یخ‌ها آب و درختان پر برگ می‌شوند و اصطلاحا زمین به گرمای خود برمی‌گردد. بنابراین رنگ بهاری به رنگ‌های گرمی گفته می‌شود که در فصل بهار شکوفه می‌زند.

رنگ بهار چه رنگی است؟

مهم‌ترین رنگ برای فصل بهار، رنگ سبز است. رنگ سبز نماد رشد و نمو طبیعت در فصل بهار است که هر ساله با پایان فصل زمستان آغاز می‌شود. این رنگ طبع گرم و شادابی دارد که می‌تواند امید و شادی را برای انسان به ارمغان بیاورد. رنگ سبز، رنگ درختان، گل‌ها، سبزه، دشت و چمن‌زارهای کوه است.

جدول مشخصات رنگ‌های فصل بهار

رنگ بهار ۱۴۰۲

۱- قرمز-نارنجی

قرمز متمایل به نارنجی، یک رنگ شاداب و گرم است. این رنگ می‌تواند زمینه را برای افزایش انرژی خانه شما فراهم کند. شما می‌توانید از رنگ قرمز- نارنجی به عنوان یک رنگ پرجنب و چوش در اتاق پذیرایی، آشپزخانه و حتی اتاق خواب هم استفاده کنید.

۲- قرمز پررنگ

سعی کنید موتیف‌های رنگ قرمز صندلی‌های ناهارخوری یا تکه‌های برجسته کوچک‌تر را با رنگ‌های خنثی ترکیب کنید تا تأکید بیشتری بر رنگ قرمز ایجاد شود.  بنابراین استفاده از رنگ قرمز پررنگ می‌تواند عشق، انرژی و میل به خوردن را در شما به وجود آورد.

۳- رنگ‌ سفید

یکی از بهترین رنگ‌های موجود در بازار، رنگ سفید است. رنگ سفید یک رنگ خنثی و در عین حال گرم است که در هر نقطه از خانه می‌‌توانید از آن استفاده نمایید. رنگ سفید کلید سبک‌های مختلف است، زیرا تغییر آن بسیار آسان است و آوردن رنگ‌ها، بافت‌ها، الگوها و مواد دیگر برای شخصی‌سازی این رنگ، ساده به نظر می‌رسد.

۴- گل ماش

در سال ۱۴۰۲ روندها به سمت رنگ‌ها و مواد گرم، غیر مزاحم و خنثی رفته است که راحتی و امنیت را فراهم می‌کنند. مواد خام، ارگانیک و رنگ‌هایی مانند گل ماش، پایه‌ای دنج و در عین حال مدرن را ارائه می‌دهد. یکی از بهترین نقاط برای اجرای این رنگ در بهار سال ۱۴۰۲، اتاق پذیرایی است. استفاده از این رنگ در اتاق پذیرایی، ثابت می‌کند که این روند رنگ قدرت ماندگاری بیشتری برای خانه دارد.

۵- رنگ‌های ملایم

رنگ‌های ملایم باعث آرامش می‌شوند. رنگ‌‌های ملایم با موتیف‌های کم ‌رنگ، علاوه بر ایجاد ظاهری تک رنگ، حس یکنواختی را نیز برمی‌انگیزد و به صاحبان خانه اجازه می‌دهد تا با جلب نظر چشم‌ها به جایی که رنگ است، انتخاب کنند که روی کدام قسمت از خانه تاکید کنند.

۶- بژ رژگونه

رنگ بژ مایل در مورد فرهنگ همدلی و مراقبت است. اگر اتاق خواب و اتاق پذیرایی شما بژ رژگونه است، شما آرامش بیشتری برای خواب و گفتگو کردن با اعضای خانواده و دوستان پیدا می‌کنید. هر چقدر کیفیت خواب در فصل بهار افزایش پیدا کند، انرژی شما برای پیش بردن برنامه‌ها در سال جدید بیشتر خواهد شد. بنابراین اتاق خواب خود را به رنگ بژ رژگونه دربیاورید تا علاوه بر افزایش حس همدلی در حین گفتگو با دیگران، سلامت روان خود را نیز تقویت کنید.

رنگ فصل بهار

۷- زرد کهربایی

فصل بهار، فصل افزایش رنگ‌های عمیق و اشباع شده است. منظور از رنگ‌های عمیق و اشباع شده، همان رنگ‌های گرم و پرانرژی است که شما را به حرکت درمی‌آورد. رنگ زرد کهربایی یکی از رنگ‌های گرم بهار است که شما می‌توانید در اتاق خواب خود استفاده کنید. کهربا یک سنگ قیمتی است که اغلب با جذب انرژی منفی و آزاد کردن انرژی مثبت، آرامش‌ را برای شما به ارمغان می‌آورد. بنابراین در صورت استفاده از رنگ زرد کهربایی، حسی از انرژی و قدرت در شما ایجاد می‌شود. همچنین سعی کنید رنگ زرد کهربایی دیوار گچی را با روتختی سبز رنگ از جنس کتان و تخت چوبی به رنگ قهوه‌ای ترکیب نمایید.

۸- بادمجانی

رنگ بادمجانی حالتی ظریف در انسان به وجود می‌آورد. این رنگ را با رنگ‌های تندتر مانند نارنجی سوخته ترکیب کنید. بنابراین یکی از بهترین جایگزین‌ها برای رنگ قرمز خانه، رنگ بادمجانی است که شما می‌توانید علاوه بر ترکیب با نارنجی سوخته، با رنگ‌هایی مثل رنگ کرم و سبز ترکیب نمایید. در ضمن استفاده از رنگ بادمجانی برای کابینت‌های آشپزخانه به ویژه در فصل بهار، توصیه می‌شود.

۹- خاکستری

یکی از نیازهای اصلی رنگ برای سال ۱۴۰۲ تطبیق‌پذیری است که اغلب رنگ‌های خنثی چنین ویژگی را دارند. یک رنگ خنثی لزوما نباید سفید، بژ یا خاکستری باشد، می‌تواند تک رنگ یا ترکیبی از چند رنگ باشد. همه چیز به نحوه استفاده از آن در یک محیط خانه بستگی دارد. رنگ خاکستری، یکی از بهترین رنگ‌ها برای اتاق پذیرایی در فصل بهار است که شما می‌توانید آن را با رنگ‌هایی مثل زرد و بنفش ترکیب کنید.

بهترین رنگ برای فصل بهار

استفاده از رنگ‌های گرم در فصل بهار، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که شما می‌توانید به وسیله آن، سرمای زمستان را از خانه خود بیرون کنید. رنگ‌های گرم مانند سبز و قرمز، بهترین انتخاب برای فصل بهار است. رنگ سبز به علت همزیستی با فصل بهار و آغاز شکوفایی درختان، گل، گیاهان و دشت، انتخابی برای افزایش روحیه امید، شادابی و نشاط به حساب می‌آید. رنگ قرمز که به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ نیز انتخاب شده است، می‌تواند انرژی از دست رفته خانه شما را در فصل بهار برگرداند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ سال ۲۰۲۳، مقاله «رنگ سال ۲۰۲۳ مشخص شد | رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۳ را بشناسید» را در وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

برای انتخاب نوع رنگ در فصل بهار نیز، ۳ گزینه مهم روبروی شما وجود دارد که شامل رنگ اکریلیک، رنگ پلاستیک و رنگ روغنی می‌شود. برای انتخاب نوع رنگ، حتما به جغرافیا توجه کنید که محل زندگی شما دارای چه نوع رطوبت و آب و هوایی است. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که رطوبت زیاد است، پس رنگ اکریلیک را انتخاب کنید. همچنین اگر محیط زندگی شما دارای آب و هوایی متعادل است، رنگ اکریلیک و روغنی بهترین گزینه به حساب می‌آیند. درضمن رنگ پلاستیک در اغلب مناطق قابلیت اجرا دارد فقط درنظر بگیرید که این رنگ قابل شستشو نیست.

خرید محصول

بهترین برندهای تولیدکننده رنگ در بخش رنگ روغنی شامل رنگ هپالوکس، پارس اشن، نیپون و سحر می‎شود. برند رنگ سحر، نیوکالر، رنگارنگ اطلس، ایران و نیپون، کاپارول و پارس بهار برای رنگ اکریلیک مناسب است. در ضمن برای خرید رنگ پلاستیک، حتما از برندهای هپالوکس، سحر، پارس بهار، نقشینه، عارف شیمی و طوطی، نیپون، الوان و روناس استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع رنگ در سال ۱۴۰۲، مقاله «رنگ‌آمیزی در ۲۴ ساعت» را در  وب سایت مینیاتور مطالعه کنید.

خرید رنگ پلاستیک پارس بهار

رنگ پلاستیک پارس بهار، یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها نزد عموم مردم است که برای فصل بهار نیز توصیه می‌شود. اگر شما به دنبال رنگ‌آمیزی خانه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ پلاستیک برند پارس بهار استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت رنگ پلاستیک پارس بهار، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «به استقبال بهار با بی نهایت رنگ» صحبت کنیم. بهترین رنگ‌ها برای فصل بهار شامل رنگ سبز و قرمز می‌شود. همچنین شما می‌توانید از رنگ‌ها ملایم، رنگ زرد کهربایی، خاکستری، بژ رژگونه، گل ماش و بسیاری رنگ‌های دیگر برای رنگ‌آمیزی خانه خود در فصل بهار استفاده کنید. اگر قصد خرید رنگ‌های مخصوص فصل بهار را دارید، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

بهترین رنگ برای فصل بهار کدام است؟

رنگ سبز و رنگ قرمز.

چه رنگی برای اتاق خواب در فصل بهار مناسب است؟

بژ رژگونه و زرد کهربایی.

بهترین رنگ برای کابینت در فصل بهار کدام است؟

رنگ بادمجانی.

کدام رنگ به عنوان یک رنگ مدرن در فصل بهار شناخته می‌شود؟

رنگ گل ماش.

چه رنگی قابلیت ست شدن با انواع رنگ‌ها در فصل بهار را دارد؟

رنگ خاکستری.

ممکن است شما دوست داشته باشید