معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاشی

چسب کاشی یکی از مهم‌ترین محصولات شیمیایی و صنعتی است که امروزه کاربردهای زیادی در زمینه خانگی و صنعتی دارد. اگر به دنبال چسباندن کاشی حمام، آشپزخانه یا سرویس بهداشتی خود هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. برای اینکه بتوانید کیفیت چسباندن کاشی خود را افزایش دهید، باید بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاشی را برای این کار انتخاب کنید. بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاشی شامل چسب کاشی ساروج و چسب کاشی شیمی ساختمان می‌شود. در این مقاله قصد داریم به موضوه بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاشی و قیمت این محصول بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله مینیاتور را دنبال کنید.

چسب کاشی

چسب کاشی از ترکیب مواد پلیمری (رزین و اکریلیک) و سیمان پرتلند تشکیل می‌شود که علاوه بر قدرت چسبندگی و مقاومت بالا، ضخامت کمتری نسبت به ترکیب ماسه و سیمان برای چسباندن کاشی دارد. مواد تشکیل دهنده چسب کاشی از سختی بالایی برخوردار است؛ به گونه‌ای که پس از زدن لایه‌ای از چسب، کاشی به دیوار یا کف می‌چسبد.

بر اساس استانداردهای بین‌المللی، مهم‌ترین ویژگی‌ها (مزایای) چسب کاشی باکیفیت شامل قدرت و استحکام بالا (چسبندگی بالا)، مقاومت در برابر رطوبت (ضد آب بودن)، سبک بودن، استفاده آسان، کاهش زمان عملیات اجرایی (سرعت در نصب و بهره‌برداری از کاشی)، نصب و اجرا با هزینه‌ پایین، عدم نیاز به تخریب کاشی‌های قبلی (امکان کاشی‌کاری بر روی کاشی‌های قبلی)، مقاوم در برابر مواد روغنی، دارای مواد ضد اکسایش می باشد.

جدول بهترین برندهای تولید کننده چسب کاشی

مهم‌ترین معایب چسب کاشی به محدودیت زمان استفاده از چسب کاشی درحدود یک ساعت و قیمت بالای چسب کاشی در سطح بازار برمی‌گردد.

انواع چسب کاشی

انواع چسب کاشی در شش دسته شامل چسب پودری، چسب خمیری، چسب اپوکسی، چسب پرسلان، چسب لاتکس و اکریلیک و چسب ماستیک تقسیم‌‌بندی می‌شود. چسب پودری چسبی به شکل پودر است که به وسیله ترکیب با آب، خاصیت چسبندگی پیدا می‌کند. افزایش سختی و مقاومت این نوع چسب در مقابل رطوبت به علت استفاده از پلیمرها در تولید آن، از مزایای این نوع چسب به حساب می‌آید.

چسب خمیری نیاز به ترکیب شدن با آب ندارد و مقاومت بالایی نسبت به نوع پودری آن دارد. استفاده از این نوع چسب برای دیوارهای گچی مناسب است. همچنین چسب اپوکسی از رزین اپوکسی تولید می‌شود که مقاومت بالایی در برابر رطوبت، حرارت و مواد شیمیایی دارد.  از این نوع چسب به علت چسبندگی بالا، در سقف استفاده می‌شود.

چسب پرسلان در عین چسبندگی بالا، مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارد. چسب لاتکس و اکریلیک نیز جزو اولین چسب‌های عرضه شده در بازار هستند که به دلیل چسبندگی بالا، در انواع دیوارها و کف‌پوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. مقاومت در مقابل فشار، گرمای خورشید وتنوع رنگی، از جمله مزایای این نوع چسب به شمار می‌آید.

همچنین چسب ماستیک، قدرت چسبندگی بالا دارد و در بخش‌های مختلف ساختمان (دیوار، کف‌پوش و …) برای درزگیری افقی و عمودی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چسب ساروج چیست؟

در سال ۱۳۵۴ تعدادی از متخصصان و پژوهشگران علوم شیمی برای پایه‌گذاری یک مجموعه صنعتی با نام شرکت صنایع شیمیائی چسب و رزین قم و با محوریت ساخت و تولید محصولات پلیمری -شیمیایی در قم احداث و به بهره برداری رسید. محصولات این شرکت شامل چسب کاشی خمیری، چسب بتن، چسب چوب، چسب صحافی سرد، چسب گلایل ضد یخ بتن، چسب‌های پودری (سیمانی)، پلیمرهای قیری، چسب‌های صنعتی شامل چسب کفاشی، چسب فوری، چسب موکت، چسب کفپوش، چسب سراجی، چسب پی یو و چسب یونولیت می‌شود.

چسب ساروج اصل

انواع چسب ساروج به ۴ دسته چسب کاشی طلایی، چسب کاشی نقره‌ای، چسب کار، چسب استادکار و چسب کاشی سفید تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید. در ضمن برای خرید چسب کاشی ساروج به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب کاشی ساروج

۱- چسب کاشی طلایی

چسب کاشی طلایی یک چسب بادوام، محکم، انعطاف‌پذیری بالا، کاربرد ساده و آسان، کاهش وزن ساختمان و با قدرت انتقال‌پذیری بالایی است که زمینه را برای کنترل تنش‌های ساختمان به وجود می‌آورد. این نوع چسب در انواع سطوح ساختمانی شامل کف و دیوار به همراه کاشی، صفحات بتونی، موزاییک، گچ، آسفالت، دیواره های پیش ساخته و انواع پارتیشن کاربرد دارد.

برای استفاده از چسب کاشی طلایی ساروج، ابتدا سطح مورد نظر را تمیز کنید. یا در صورت وجود یک پوشش دیگر بر روی سط مورد نظر، حتما آن سطح جدا گردد. برای اینکه چسبندگی این نوع چسب افزایش پیدا کند، سطح مورد نظر را به وسیله لیسه دندانه‌دار، شیاردار شود. ضخامت شیار مورد نظر برای کاشی‌های کوچک بین ۰٫۵ تا ۱٫۵ سانتی متر خواهد بود. در ضمن از زمان اعمال چسب تا گذاشتن کاشی، ۲۰ دقیقه فرصت وجود دارد. برای اطلاع از قیمت لیسه دندانه‌دار و نحوه خرید آن، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

چسب کاشی طلایی در دمای پایین‌تر از ۱۲ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود. این محصول در ظروف پلاستیکی به وزن ۵، ۱۲ و ۲۰ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شوند. عمر فولاد چسب کاشی طلایی ۶ ماه است.

۲- چسب کاشی نقره‌ای

چسب کاشی نقره‌ای ساروج یکی از محصولات با کیفیت تولید در داخل کشور است که چسبندگی بالایی بین دیوار و کاشی به وجود می‌آورد. از جمله مزایای مهم این نوع کاشی می‌توان به توزیع یکنواخت تنش اشاره کرد. موارد مصرف چسب کاشی نقره‌ای شامل کف و دیوار سطوح مختلف است که در بسیاری موارد می‌توان بر روی کاشی نیز کاشی‌کاری انجام داد. روش مصرف این نوع کاشی نیز مشابه چسب کاشی طلایی است و شما می‌توانید بر اساس آن عمل کنید.

برای ایجاد چسبندگی بیشتر به وسیله چسب کاشی نقره‌ای، هم می‌توانید حدود ۶۵ درصد سطح مورد نظر را به چسب آغشته کنید یا اینکه عمق شیارهای سطح مورد نظر را با لیسه بیشتر نمایید. برای خرید چسب کاشی نقره‌ای، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

خرید محصول

میزان مصرف چسب کاشی نقره‌ای برای هر متر مربع، ۲ تا ۳ کیلوگرم است. همچنین دمای محیط کار حداقل ۲۰ درجه سانتی‌گراد درنظر گرفته می‌شود. در ضمن فراموش نکنید که از افزودن آب و هر گونه مواد اضافی دیگر (سیمان، خاک سنگ،…) به چسب کاشی نقره‌ای خودداری کنید. چسب کاشی نقره‌ای در در وزن یک، ۵، ۱۲ و ۲۰ کیلوگرمی تولید می‌شود که دارای عمر مفید حدود یک سال است.

۳- چسب کار

چسب کار یکی دیگر از انواع چسب کاشی ساروج است که در انواع سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مزیت‌های چسب کاشی می‌توان به توزیع یکنواخت و محکم آن برای دو سطح مورد نظر اشاره کرد. روش مصرف این نوع چسب به مانند سایر چسب‌های کاشی خانواده ساروج است؛ با اضافه بر این موضوع که سطح پشت کاشی باید حداقل ۶۵ دصد آغشته به چسب باشد.

میزان مصرف چسب کار ساروج برای هر متر مربع، بین ۲ تا ۳ کیلوگرم است. همچنین در سه وزن ۵، ۱۲ و ۲۰ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شود. حداقل دمای محیط برای اجرای چسب کار حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد است. از طرفی، عمر مفید چسب کار نزدیک به ۶ ما درنظر گرفته می‌شود. برای خرید چسب کاشی کار، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

۴- چسب استادکار

چسب استاد کار ساروج یکی از چسب‌ها مقاوم و محکم است که در مصارف خانگی برای چسباندن انواع کاشی به سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چسب در بسته‌بندی ۵، ۱۲ و ۲۰ کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. روش اجرای چسب استاد کار ساروج نیز به مانند سایر چسب‌های خانواده ساروج درنظر گرفته می‌شود. برای خرید چسب استادکار، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

۵- چسب کاشی سفید

اگر به دنبال یک چسب با دوام، محکم و با چسبندگی بالا هستید، استفاده از چسب کاشی سفید ساروج توصیه می‌شود. این نوع چسب مقاومت بالایی برای سطح کاشی در سطوح مختلف به وجود می‌آورد. میزان مصرف چسب کاشی سفید برای هر متر مربع بین ۲ تا ۳ کیلوگرم است. همچنین باید درنظر داشته باشید که از افزودن هر گونه مواد اضافی مانند سیمان و یا خاک سنگ و آب  به چسب کاشی سفید خودداری کنید.

چسب کاشی سفید در بسته‌بندی یک، ۵، ۱۲ و ۲۰ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شود. در ضمن فراموش نکنید که عمر مفید چسب کاشی سفید حدود ۶ ماه است. برای خرید چسب کاشی سفید، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

کیفیت چسب کاشی ساروج

شاید به جرات بتوان گفت که چسب کاشی ساروج یکی از باکیفیت‌ترین محصولات تولید شده در کشور است که محبوبیت زیادی دارد. محبوبیت چسب کاشی ساروج به ۳ دلیل عمده است که شامل کیفیت، غلظت مناسب و چسبندگی می‌شود. اگر به دنبال یک چسب کاشی با کیفیت هستید، حتما از چسب کاشی ساروج استفاده کنید..

قیمت چسب ساروج

چسب کاشی ساروج یکی از چسب‌های با کیفیت داخلی است که در مقایسه با سایر برندهای تولیدکننده، قیمت کمتر و ارزان‌تری دارد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید چسب کاشی ساروج، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان درباره چگونگی خرید چسب کاشی ساروج، با تلفن ۴۴۴۰۰۰۳۷۳-۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

قیمت چسب کاشی ساروج ۱۲ کیلویی

چسب کاشی ساروج ۱۲ کیلویی، یکی از محصولات پرمصرف چسب ساروج است که به علت قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی آن،  تقاضای زیادی برای این محصول وجود دارد. اگر به دنبال خرید چسب کاشی ساروج ۱۲ کیلویی هستید، از وب سایت مینیاتور دیدن کنید یا با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید.

شیمی ساختمان

شرکت شیمی ساختمان یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده چسب در ایران با بیش از نیم قرن سابقه است که با هدف تولید بیش از ۱۰۰ محصول مورد نیاز برای صنایع خانگی و صنعتی فعالیت می‌کند. انواع محصولات این شرکت شامل افزودنی‌های بتن، اندودهای آب‌بندی، چسب‌های بتن، چسب‌های کاشی، ماستیک‌های درزبندی، پوشش‌های محافظ و رنگ‌های نما، نوار واتر استاپ و افزودنی‌های ضد سایش سیمان می‌شود.

چسب کاشی شیمی ساختمان

شرکت شیمی ساختمان به عنوان یکی از برندهای برتر تولید چسب کاشی و سرامیک، محصولات خود را برپایه استانداردهای ایران و اروپا تولید می‌کند. در ادامه این مطلب به انواع چسب کاشی شیمی ساختمان می‌پردازیم. با مجله مینیاتور همراه باشید.

چسب کاشی شیمی ساختمان

چسب کاشی BK1

مشخصات چسب کاشی BK1 نشان می‌دهد که این محصول بر پایه پودرهای معنی شامل سیمان، مواد غلظت‌دهنده و مواد چسبنده تولید می‌شود. در واقع این محصول شرکت شیمی ساختمان یک نوع چسب کاشی پودری است که به رنگ خاکستری با PH قلیایی است. موارد استفاده از چسب کاشی BK1 شامل نصب انواع کاشی، سرامیک و سنگ بر روی کاشی، بتن، سیمان،  سنگ مصنوعی، سنگ طبیعی، درای وال، کف و دیوار سرویس‌ عمومی، پارکینگ‌، راه پله‌، کارخانجات مواد غذایی، استخر‌ شنا و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

چسب کاشی BK1 مزایای متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مقاومت و دوام بالا، انعطاف‌پذیری مناسب، اختلاط آسان و سریع و سرعت اجرای بالا اشاره کرد. برای استفاده از این محصول، آن را با ۲۵ درصد آب ترکیب کنید و به وسیله لیسه دندانه‌دار بر روی سطح مورد نظر اجرا کنید. برای اطلاع از قیمت کاردک دندانه‌دار و نحوه خرید آن، به وب سایت مینیاتور مراجعه نمایید.

لازم به توضیح است که در صورت بالا بودن غلظت چسب کاشی BK1، چسبندگی آن کاهش پیدا می‌کند. در ضمن توجه داشته باشید که هر پاکت ۲۰ کیلوگرمی چسب با ۵۲۰۰ تا ۵۴۰۰ گرم از محلول رقیق شده ۴۶ SA به نسبت (۱به ۱) یا (۱به ۲) با آب مخلوط می‌شود. همچنین هر پاکت ۲۰ کیلوگرمی چسب با ۵۴۰۰ تا ۶۰۰۰ گرم از محلول رقیق شده ۴۶SA به نسبت (۱به ۱) یا (۱به ۲) با آب مخلوط کنید. از طرفی وزن مخصوص چسب آماده ۱٫۶۵ تا ۱٫۷۵ کیلوگرم بر لیتر است.

در سطوحی که میزان جذب آب بالا باشد، سطح و سرامیک را زنجاب و سپس اقدام به نصب کاشی کنید. چسب کاشی BK1 در دمای محیط بالای ۵ درجه سانتی‌گراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین اگر هوای محیط اجرای چسب، سرد بود، نصب کاشی در دو مرحله و با فاصله زمانی ۶ ساعت صورت می‌گیرد.

تماس با ما

اجرای بندکشی به طور معمول بین یک تا ۳ روز پس از اجرای چسب کاشی BK1 انجام می‌شود. این محصول در کیسه‌های ۲۰ کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شود. عمر مفید چسب کاشی BK1 نزدیک به ۶ ماه است؛ بنابراین محصول مورد نظر را در محل خشک و سرپوشیده نگهداری کنید.

چسب کاشی BK2

چسب کاشی BK2 بر پایه پودرهای معنی شامل سیمان، مواد غلظت دهنده و مواد چسبند به صورت تک جزئی تولید می‌شود. این نوع چسب برای نصب انواع کاشی، سرامیک و سنگ بر روی کاشی، بتن، سیمان،  سنگ مصنوعی، سنگ طبیعی، درای وال، کف و دیوار سرویس‌ عمومی، پارکینگ‌، راه پله‌، کارخانجات مواد غذایی، استخر‌ شنا، آب نما، آزمایشگاه‌ها، منازل مسکونی و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این نوع چسب از مواد چسبنده پودری استفاده می‌شود. چسب کاشی BK2 به صورت تک جزئی تولید می‌شود و نیازی به اختلاط با مواد شیمیایی دیگر ندارد. برای هر کیسه ۲۰ کیلوگرمی BK2 با ۴۶۰۰ تا ۴۹۰۰ کیلوگرم آب مخلوط شود. میزان اختلاط این نوع چسب بین ۳  تا  5 کیلوگرم در هر متر مربع درنظر گرفته می‌شود.

چسب کاشی BK2 دارای غلظت خمیری به رنگ سفید است که چسبندگی بالایی دارد. از جمله مزایای این محصول می‌توان به مقاومت بالا در برابر آب، ترکیب شدن آسان و سریع، انعظاف‌پذیری، سرعت اجرای بالا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

چسب کاشی شیمی ساختمان AK2-AK5

چسب کاشی ۵AK یک چسب کاشی  خمیری سفید رنگ بر پایه رزین های امولسیونی، پودرهای معدنی و مواد غلظت‌دهنده است که برای سطوح داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ۲AK یک چسب کاشی بر پایه رزین‌های امولسیونی اکریلیکی و پودرهای معدنی و مواد غلظت‎دهنده است که در سطوح داخلی کاربرد دارد.

چسب کاشی شیمی ساختمان AK2-AK5 برای نصب کاشی، سرامیک و سنگ بر روی سطوح سنگی، کاشی، سیمانی، بتنی، گچی، درای وال، ورق آزبست، دیوار سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه‌ها، نمایشگاه‌ها، راه پله‌ها، لابی‌ها، راهروها، اتاق‌های بیمارستان‌ها و …. استفاده می‌شود.

مقدار مصرف چسب کاشی برای هر متر مربع بین ۲ تا ۴ کیلوگرم است. در دمای پایین تر از ۵ درجه سانتیگراد استفاده نشود. بهترین دما برای خشک شدن چسب بالاتر از ۱۵ درجه سانتیگراد است. از جمله مزایای استفاده از چسب کاشی شیمی ساختمان AK2-AK5 می‌توان به اجرای آسان به وسیله کاردک دندانه‌دار، چسبندگی بالا، بوی کم، انعطاف‌‎پذیری مناسب در مقابل لرزش‌ها و حرکت‌های محدود ساختمان و … اشاره کردم.

قیمت چسب کاشی شیمی ساختمان

چسب کاشی شیمی ساختمان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده داخلی است که در صنایع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت چسب کاشی شیمی ساختمان بر اساس مواد اولیه مورد استفاده در فرایند تولید و میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت به روز و نحوه خرید چسب کاشی شیمی ساختمان، به وب سایت مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب کاشی پودری شیمی ساختمان

یکی از پرمصرف‌ترین انواع چسب کاشی شیمی ساختمان، چسب کاشی پودری است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چسب کاشی پودری شیمی ساختمان و نحوه خرید آن، با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۳۷۳ -۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان متخصص مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

طرز تهیه چسب کاشی پودری

تهیه چسب کاشی پودری شامل مخلوط کردن پودر با آب برای تشکیل یک ماده خمیر مانند است. مراحل کلی تهیه چسب کاشی پودری عبارتند از:

۱- مقدار صحیح چسب کاشی پودری را که برای پروژه خاص خود نیاز دارید، اندازه‌گیری کنید. نسبت اختلاط صحیح باید بر روی دستورالعمل‌ مندرج در بسته‌بندی اشاره شده باشد.

۲- مقدار اندازه‌گیری شده پودر را در یک سطل همزن تمیز بریزید.

۳- با توجه به نسبت اختلاط، به مقدار لازم آب اضافه کنید. مهم است که از آب تمیز استفاده کنید و از اضافه کردن آب زیاد که می تواند باعث آبریزش بیش از حد چسب شود، خودداری نمایید.

۴- آب و پودر را با استفاده از یک پد همزن متصل به مته مخلوط کنید. این کار را تا زمانی که چسب به غلظتی صاف تبدیل شود، ادامه دهید. سعی کنید برای جلوگیری از ایجاد حباب‌های هوا در چسب، از مخلوط کردن بیش از حد خودداری نمایید..

۵- اجازه دهید چسب برای چند دقیقه استراحت کند و دوباره برای آخرین بار مخلوط شود.

۶- اکنون چسب برای استفاده آماده است. بسیار مهم است که سرعت کار را بالا ببرید؛ زیرا چسب می‌تواند در عرض ۳۰ تا ۴۰ دقیقه پس از مخلوط شدن، سفت و محکم شود.

نحوه استفاده از چسب کاشی

برای استفاده از چسب کاشی مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- ابتدا سطح مورد نظر را تمیز و خشک کنید.

۲- چسب کاشی را با استفاده از ماله بر روی سطح مورد نظر بمالید. آن را به طور یکنواخت پخش کنید تا به یک لایه منسجم با برآمدگی‌های منظم برسد. با توجه به ضخامت کاشی، از یک ماله مخصوص استفاده کنید.

۳- کاشی را روی چسب قرار داد و آن را محکم فشار دهید.

۴- موقعیت کاشی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قبل از خشک شدن چسب، صاف و با کاشی‌های دیگر هم تراز است.

۵- در صورت لزوم کاشی را تنظیم کنید و همین روند را تا زمانی که تمام کاشی‌های خود را نصب کنید، ادامه دهید.

۶- برای اطمینان از فاصله یکنواخت بین کاشی‌ها، از جداکننده کاشی استفاده کنید.

۷- پس از خشک شدن چسب، جداکننده‌های کاشی را بردارید و بین کاشی‌ها دوغاب بزنید.

۸- از یک اسفنج یا پارچه مرطوب برای تمیز کردن دوغاب یا چسب اضافی که ممکن است روی سطح کاشی ریخته شده باشد، استفاده کنید.

ترکیبات چسب کاشی پودری

ترکیبات چسب کاشی پودری معمولا شامل مخلوطی از سیمان، ماسه و افزودنی‌های شیمیایی است. برخی از افزودنی‌های رایج عبارتند از:

۱- افزودنی‌‎های پلیمری: این مواد برای افزایش استحکام، چسبندگی و انعطاف‌پذیری چسب استفاده می‌شوند؛ به طوری که برای استفاده در مناطقی با سطح رطوبت بالا مانند حمام و آشپزخانه، ایده‌آل است.

۲- افزودنی‌های لاتکس: این نوع افزودنی‌ها می‌توانند مقاومت چسب را در برابر آب بهبود بخشند و آن را برای استفاده در استخرها و سایر مناطقی که در معرض آب قرار دارند مناسب کنند.

۳- شتاب‌دهنده‌های شیمیایی: این نوع عوامل شیمیایی، زمان پخت چسب را تسریع و امکان نصب سریعتر را فراهم ‌می‌کنند.

۴- عوامل ضد میکروبی: این مواد برای جلوگیری از رشد کپک در مناطق با سطح رطوبت بالا اضافه می‌شوند.

۵- الیاف تقویت‌کننده: این  نوع الیاف برای ایجاد استحکام بیشتر به چسب اضافه می‌شوند.

ترکیب دقیق چسب کاشی پودری بستگی به نیاز تولیدکننده و نوع خاصی از چسب دارد. رعایت دستورالعمل‌های تولیدکننده هنگام مخلوط کردن و استفاده از چسب برای اطمینان از عملکرد مطلوب، ضروری است.

قیمت چسب کاشی ضد آب

قیمت چسب کاشی ضد آب بستگی به برند، کیفیت و  مقدار آن دارد. به طور کلی، برندها و انواع خاص این محصول، مانند محصولاتی که ضد آب هستند و سرعت خشک شدن کمتری نسبت به بقیه برندها دارند، می‌توانند هزینه بیشتری داشته باشند. همچنین قیمت ها نیز ممکن است بر اساس موقعیت جغرافیایی و در دسترس بودن محصول در یک منطقه خاص متفاوت در نظر گرفته شود. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از چسب کاشی ضد آب با کیفیت بالا می‌تواند در بلندمدت مقرون به صرفه تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت چسب کاشی ضد آب و چگونگی خرید این محصول، با شماره ۴۴۰۰۰۳۷۳-۰۲۱ تماس بگیرید. فروشگاه اینترنتی مینیاتور، مرکز فروش انواع چسب، رنگ و ابزار آلات رنگ‌ آمیزی است.

قیمت چسب کاشی نیم کیلویی

قیمت چسب کاشی نیم کیلو بسته به برند، کیفیت و نوع چسب می‌تواند متفاوت باشد. همچنین قیمت این محصول ممکن است به موقعیت جغرافیایی و میزان عرضه و تقاضا تغییر کند. توصیه ما این است که پیش از خرید چسب کاشی نسبت به ابعاد مورد نظر، با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی مینیاتور تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت مینیاتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

قیمت چسب کاشی ساروج ۵ کیلویی

برند ساروج یکی از تولیدکنندگان چسب کاشی ساروج برپایه پلیمرها و ترکیبات هیدروفورئیک است که کیفیت بالایی نسبت به سایر برندهای تولیدی دارد. این محصول برای هر متر مربع حدود ۲ تا ۳ کیلوگرم مصرف می‌کند. در ضمن عمر مفید چسب کاشی ۵ کیلویی ساروج پس از باز شدن، نزدیک به ۶ ماه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این محصول و نحوه خرید آن، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی

برندهای مختلفی در زمینه تولید چسب کاشی ۱۲ کیلویی فعالیت می‌کنند؛ اما با این حال وقتی نام چسب کاشی ۱۲ کیلویی به گوش می‌رسد، نمی‌توان از خیر برند ساروج گذشت. شرکت ساروج با تولید چسب کاشی نقره‌ای ۱۲ کیلویی wtk4 و چسب کاشی کار ۱۲ کیلویی wtk4، یکی از باکیفیت‌ترین شرکت‌های تولیدکننده در این زمیه است.

اگر به دنبال خرید چسب کاشی ۱۲ کیلویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات برند ساروج استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و نحوه خرید چسب کاشی نقره‌ای ۱۲ کیلویی wtk4 و چسب کاشی کار ۱۲ کیلویی wtk4، به فروشگاه مینیاتور مراجعه نمایید.

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۵ کیلویی

همانطور که پیشتر در پاراگراف قبلی گفتیم، قیمت چسب کاشی بستگی به برند تولیدکننده دارد. برند ساروج یکی از برندهای مطرح بازار چسب کاشی در ایران است که نه تنها در برابر آب و رطوبت مقاوم است بلکه نسبت به هرگونه لرزش نیز، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی ساروج، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه نمایید.

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی

چسب کاشی یکی از محصولات مناسب برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک در مکان‌های اختمانی و صنعتی است که معمولا با ابزارهایی مانند ماله دندانه‌دار، فرچه و کاردک اجرا می‌شود. قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی بستگی به برند تولیدکننده دارد. هر کدام از برندها، قیمت‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی

یکی از چسب‌های پرکاربرد و البته پر تقاضا در ایران، چسب کاشی ۲۵ کیلویی است. این چسب که به عنوان چسب کاشی خمیری نیز شناخته می‌شود، اغلب در چسباندن کاشی به کاشی یا کاشی به سطوح دیگر کاربرد دارد. در ادامه به جدول قیمت به روز چسب کاشی ۲۵ کیلویی می‌پردازیم.

توجه: برای خرید چسب کاشی ۲۵ کیلویی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی

یکی از چسب‌ها محبوب در میان مصارف خانگی، چسب کاشی ۱۲ کیلویی است. این چسب قابلیت بالایی برای استفاده در محیط استخر و جکوزی دارد. در ادامه به جدول قیمت به روز چسب کاشی ۱۲ کیلویی می‌پردازیم.

توجه: برای خرید چسب کاشی ۱۲ کیلویی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج

اگر به دنبال خرید انواع چسب کاشی ساروج هستید، در ادامه قصد داریم تا به قیمت آن‌‌ها اشاره کنیم:

توجه: برای خرید چسب کاشی ساروج، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب کاشی ساروج ۵ کیلویی

قیمت چسب کاشی ساروج ۵ کیلویی به شرح زیر است:

توجه: برای خرید چسب کاشی ۵ کیلویی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

چسب کاشی شیمی ساختمان ۱۲ کیلویی

قیمت چسب کاشی شیمی ساختمان ۱۲ کیلویی به شرح زیر است:

توجه: برای خرید چسب کاشی ۱۲ کیلویی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید برای ثب سفارش، با شماره تلفن ۴۴۰۰۳۷۳-۰۲۱ تماس بگیرید. همین حالا با ما تماس بگیرید.

چسب کاشی ساروج ۱۲ کیلویی

قیمت چسب کاشی ساروج ۱۲ کیلویی به شرح زیر است:

توجه: برای خرید چسب کاشی ۱۲ کیلویی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

چسب کاشی ساروج یک کیلویی

قیمت چسب کاشی ساروج یک کیلویی به شرح زیر است:

توجه: برای خرید چسب کاشی یک کیلویی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۵ کیلویی

اگرچه برخی از برندهای تولیدکننده چسب کاشی این محصول را در حجم ۲۵ کیلویی تولید می‌کنند اما برند سارج به عنوان مطرح ترین سازنده چسب کاشی در ایران، از چندی پیش تصمیم گرفته که تولید چسب کاشی ۲۵ کیلویی را متوقف کند. به همین خاطر، چسب کاشی ساروج ۲۰ کیلویی را جایگزین آن کرد.

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۰ کیلویی به شرح زیر است:

توجه: برای خرید چسب کاشی ۱۲ کیلویی، به فروشگاه اینترنتی مینیاتور مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «معرفی بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاشی» صحبت کنیم. چسب کاشی یکی از محصولات مهم خانگی و صنعتی است که محبوبیت زیادی دارد. اگر قصد چسباندن کاشی به سطوح کاشی، بتنی، سیمانی، سنگی، گچی و … را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از دو برند چسب کاشی ساروج و چسب کاشی شیمی ساختمان استفاده کنید. چسب کاشی ساروج و چسب کاشی شیمی ساختمان، جزو بهترین گروه از چسب‌های کاشی به شمار می‌آیند که شما می‌توانید در صورت نیاز، این دو برند را به صورت حضوری و اینترنتی، از فروشگاه رنگ، چسب و ابزار مینیاتور تهیه فرمایید. همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین برندهای تولیدکننده چسب کاشی در ایران کدام است؟

چسب کاشی ساروج و چسب کاشی شیمی ساختمان.

مهم‌ترین ویژگی‌های چسب کاشی ساروج و چسب کاشی شیمی ساختمان کدام است؟

چسب کاشی ساروج و شیمی ساختمان، دو برند معتبر تولیدکننده چسب کاشی هستند که امکان چسباندن کاشی به کاشی، کاشی به بتن، کاشی به سنگ و کاشی به سطوح گچی را فراهم کرده‌اند.

برای اجرای چسب کاشی، از چه ابزاری استفاده می‌کنند؟

لیسه  دندانه‌دار، بهترین ابزار برای اجرا چسب کاشی است.

چسب کاشی ساروج در چه بسته‌بندی تولید و روانه بازار مصرف می‌شود؟

محصول چسب کاشی ساروج در بسته‌بندی یک، ۵، ۱۲ و ۲۰ کیلویی تولید و در بازار عرضه می‌گردد.

چسب کاشی BK2 چه کاربردی دارد؟

چسب کاشی BK2 برای نصب انواع کاشی، سرامیک و سنگ بر روی کاشی، بتن، سیمان، سنگ مصنوعی، سنگ طبیعی، درای وال، کف و دیوار سرویس‌ عمومی، پارکینگ‌، راه پله‌، کارخانجات مواد غذایی، استخر‌ شنا، آب نما، آزمایشگاه‌ها، منازل مسکونی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید